Alvina Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #501 Del Skrevet 1. oktober 2012 Fikk telefon fra venninne, heldigvis ble hun forsinket og kommer hun ikke før om par timer. Da har jeg tid til en dusj og rydde litt. Ser litt for rotete ut, siden jeg ikke har gjort stort den siste uka, annet enn å vaske kopper (litt mer enn det, men er fremdeles hybelkaniner her). Men når fårikålen fremdeles står i kjøleskapet etter en uke, er det på tide å gjøre noe med det. Jeg tåler rot, men mister mer energi hvis det blir for ille mht til ren hygiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #502 Del Skrevet 3. oktober 2012 Har ett par røvere på terrassen, noen ganger er de en gjeng, kjøttmeis som hakker på det nesten nedbrente talgelyset, kaster sneiper fra askebegeret på gulvet etter først å ha åpnet papiret og rusket til, er i blomsterkassa og i potter og finner ett eller annet der, kaster jord på gulvet, og finner visst insekter eller noe i sprekker som de spiser...hopper på vannmugga som står på bordet, hakker på par steiner jeg har der ute, kommer nesten helt bort til vinduet her jeg sitter, titter inn gjennom det andre vinduet. Måtte smile for første gang på dager nå. Det virker som de leker seg, men også finner interessante og spiselige saker utenfor vinduet... Nesten som å ha kjæledyr, de er ikke redd meg bare jeg ikke gjør for brå bevegelser. Hoster jeg litt, bryr de seg ikke. Men de ROTER...litt. Det får være. Kan rydde etterhvert. Er enda ikke i form. I går måtte jeg ut døra på kvelden, holdt ikke ut å være inne, men ble fysisk svimmel og utmattet og turen ble ikke lang. Hadde besøk på mandag, en venninne, men i går giddet jeg ikke være sosial, bare gjorde litt husarbeid og skravlet litt i telefonen. La meg tidlig. Nå er jeg lei av å være syk, gidder ikke ta mer paracet, liker ikke ta smertestillende, hodepinen er ikke så voldsom mer. Lei av å ligge i senga, lei av å lese. Føler jeg MÅ ut av døra i dag, men må se an formen og det blåser og er surt ute. Redd jeg skal bli verre pga været, men føler meg låst og er lei av å være hjemme. Og har lyst å bevege meg. I går avlyste jeg besøk, men i dag vet jeg ikke. Men litt frekt dersom andre kan bli smittet. Hun som var her mandag, var syk sist uke så hun var ikke i smittesonen. Men er bedre i alle fall. Blir bare utrolig rastløs av å være hjemme dag etter dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #503 Del Skrevet 3. oktober 2012 Har bestemt meg og drar bort par dager nå. Vet ikke om det er spenningshodepine jeg har, og kvalme og uvel pga rett og slett bare nerver. Har oppdaget det tidligere, er jeg for mye og lenge hjemme, kan jeg bli fysisk dårlig selv om jeg er blitt "frisk" og burde være frisk, og straks jeg kommer meg vekk blir jeg bra. Merkelig, men psyken og det fysiske henger ofte sammen. Men mistenker en liten bihulebetennelse siden hodepinen er så lokal, men har hørt at bihulebetennelse kan være psykosomatisk. Lengter etter å komme meg ett annet sted, komme meg ut, gå turer, ha noen å prate med, være litt sosial, og om noen dager blir det ut og plukke traktkantrarell. Og jeg er bedre, har ikke tatt smertestillende i dag og har også vært en liten tur utenfor døra uten å bli svimmel. Har også lyst å kjøpe meg par nye plagg, og det er noe jeg har behov for, er ikke så glad i å shoppe men noen ganger må jeg. De siste plaggene jeg kjøpte var av dårlig kvalitet selv om prisen var stiv nok. Har lyst å bestille en sydentur med en venninne, det er så mye jeg har lyst til. Sov en halv time nå og fant ut at jeg må gjøre noe for å ikke stivne hjemme. Det holder ikke å få besøk par, fire ganger i uka selv om det er hyggelig. JEG må fysisk ut av hjemmets fire vegger for å trives. Egentlig daglig. Nå ringte en venninne og heldigvis kan vi le av livets litt hardere sider. Vi lo også av den fårikålen som hadde stått i en uke når jeg var på det mest kvalme, og bare tanken på å åpne kjøleskapet og åpne lokket på kjelen fikk meg dårlig. Vil ikke skrive om alt som skjer, det blir for mye å legge ut på nett. Men er grundig lei av alt som heter forhold nå og tror det skal bli vanskelig å prøve å sjekke meg opp med det første. En er for ung, den andre er jeg ikke interessert i, den tredje savner eksen sin og jeg anser han kun som en venn, den fjerde er en eks som bare flørter selv om han er glad i meg som en venn og han bor 50 mil unna (heldigvis), den femte har jeg ikke pratet med i det siste og det er slutt nå, den femte er absolutt en eks selv om han vil ha meg tilbake... osv. (Det er de jeg har litt kontakt med, møter av og til, som venner og som ringer iblant) Og hvor seriøse er de egentlig? Bare for ett nummer eller flere? Sannsynligheten er stor for at de har flere damer de surrer med og er innbilske playere, hele gjengen. (Ikke at jeg selv er perfekt, men nå skriver jeg ikke om mine fadeser opp gjennom tida) Må gjøre litt på kjøkkenet nå, har en kjele som står og venter. Ikke den med fårikål, den er rengjort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter #504 Del Skrevet 6. oktober 2012 Endelig i form. Har gått turer, tatt livet med ro og slappet av. Har riktignok ikke sovet så godt, men har da sovet i alle fall. I morn er det middag sammen med familien. Kom nettopp fra tur og traff en jeg var betatt av i fjor. Var koselig å få et vennlig smil og slå av en prat, vi lyste begge opp når vi møttes. Han var /er kamerat av en jeg ble sammen med - som regelrett forførte og trollbandt meg, et forhold som varte til i vårvinter. Det var etter at jeg møtte Afire, og Afire vekket meg seksuelt fra 1,5 år med totalavholdenhet fra menn. Ja, forvirrende, for jeg møtte Afire igjen i vårvinter og gikk rett i armene hans igjen... Merker at jeg har litt lyst på en kjæreste, men denne gangen er jeg kritisk (håper jeg). Og det blir ikke med det første. For tenker fremdeles på afire. Og er redd for å dra med gamle spøkelser inn i et evt. nytt forhold. Fikk sms fra afire i går, vi har bare utvekslet to sms, bare helt rent formelt, hvordan går det, håper du har det bra osv. Ikke noe mer. Har tenkt, og tror ikke vi får stablet et stabilt forhold på beina - sammen. Det er trist, men vi har hatt for mye kaos. Men det har vært mye bra også, og flest gode dager, og jeg vil helst bare tenke på det som var positivt. Er ikke typen som drar med meg negativitet videre - kanskje jeg burde gjøre det, men er liksom ikke typen. Da må det ha skjedd mer dramatiske ting, og da kutter jeg kontakten fullstendig. Det har jeg bare gjort to ganger i livet, en gang med en venninne og en gang med en eks. Fikk et lite hopp i hjertet når jeg møtte en jeg ikke har sett på lenge nå, men vurderer ikke det som seriøst. Er bare jeg som er er en liten romantisk flørt....vi hadde noe på gang, har vært bekjente i en del år, har felles venner, men kom ikke lenger enn til kyssestadiet, dessuten er han en jeg er litt redd for som en kjærestekandidat, siden han jobber innenfor psykisk helse. (Er redd jeg ville fått for mye å tenke på da) Tror ikke jeg skal skrive så mye i dagboka, hvis afire leser her. Men har ikke skjedd noe i det siste, av dramatisk karakter. Og de "beilerne" mine som jeg har referert til her tidligere, er ikke aktuelle, ikke en av dem. Og tror ikke afire ligger lavt når det gjelder flørting og trolig også mer. Nok om det. For å beskrive hvilken romantisk flørt jeg kan være, har jeg også vært litt betatt av en venn som er bifil og som også er hiv-postiv. Har ikke møtt han på noen måneder, da tok vi en pils sammen og jeg sov over på sofaen hans. Helt uskyldig mao. Det hender vi prater sammen i telefonen, og jeg tror han har en kjæreste nå. Men nå må jeg gjøre noe konstruktivt og ikke sitte klistret foran pcen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter #505 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Ja da er jeg her igjen. ...han ringte i går, flere ganger og jeg sa ok. Egentlig skulle vi hjem til meg, men jeg kom meg aldri fra nachpielet som plutselig dukket opp. Han sa han har savnet meg, ja ...vel... Merker jeg er reservert til tusen nå. Så ble ingen sex selv om vi lå under samme dyne, og jeg var sliten mens han var ganske sliten og full. Han sover forresten. Jeg stod opp for en time siden og han spurte om jeg kom og la meg igjen. Ja sa jeg. To minutter hørte jeg at han snorket. (ja han er søt) Vi har ikke kranglet. Selv om hun han var forelsket i og drev med og som kler å gå i lårkort - i følge han sov over på sofaen her natt til i går. Javel, sier jeg jo bare tørt. Da blir han litt... spørrende... Om jeg har ligget med andre? Nei, ikke i det siste. (det er jo også sant) Han begynte å ringe i går kveld, jeg var hos en venninne, og jeg følte meg så dum, dvs så DUM, som var så velvillig, men sannheten er at jeg havnet på nachpiel og ikke kom før i dag tidlig. Men sex fristet ikke, og det vi hadde sammen kan ikke ende i en fyllesex... Men nå når jeg våknet var jeg klar og kåt, men han snorker fremdeles. Han har vært på to dagers fyll (vet ikke hvor full han var, var ikke tilstede og i natt ble han mer og mer edru) Jeg skal gå snart. Merker at jeg begynner å gå på tå hev, ikke pga han, men pga mine spøkelser fra tidligere forhold. Han har ikke eget nick her inne, det er jo lett å sjekke siden jeg har logget meg inn på hans pc tidligere, mens han vet hvem jeg er... Det bryr meg lite. Han vet jo om alle mine brølere. Han som er 34, googlet han, og han er 31... han har løget et år på sin alder. Hvorfor? Jo, kanskje for å lage større distanse til min eldste sønn som ... som ikke er født på samme tid, men det er ... merkelig. Men han er ikke dum og vet vel at om jeg hadde visst at det kun skiller fem år mellom min eldste sønn og han, ville jeg steilet litt og blitt betenkt. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå, skal kanskje lage egg og bacon til afire, men må først pirke litt og se om han er i stand til å våkne (det ville han ikke gjort med meg, han ville bråvekket meg og sagt at frokosten er klar, og nå er det ettermiddag snart Han sa at han har savnet meg, og spurte om jeg har savnet han. Det har jeg jo. Men føler jeg har frosset til is på ...vet ikke... når jeg føler jeg har frosset til is, betyr det at jeg ...ikke er klar for sengekos ganger hundre og ti, med det samme. Det er ikke for å spille kostbar, men fordi jeg aldri har sex uten at jeg er ... tent. Ja, jeg burde vekke han nå, men nå gidder jeg ikke. Skal gjøre det likevel. Jeg er glad i han og han er glad i meg, men om det kan bli mer .... er veldig usikkert. Og nå, våknet han og skremte meg skikkelig. Lol. Han er i godt humør, og det er en fin egenskap. Endret 14. oktober 2012 av Sulosi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #506 Del Skrevet 8. oktober 2012 Sliten og slakk... Er hjemme igjen, sov over hos afire til i dag også, og sovnet igjen når han dro på jobb. Men tok i alle fall oppvasken før jeg gikk hjem til meg selv. ... Skulle bare mangle, han laget egg og bacon når han stod opp i går, og laget middag på kvelden. Så det var ikke spess snilt gjort, bare fair. Må kanskje ut døra igjen om par tre timer, hente noen saker jeg har liggende hos en venninne, klær, hårkur osv. Tror jeg glemte mobilladeren hos Afire, det er typisk meg, men i dag gidder jeg ikke gjøre mer enn jeg må og er ikke skravlesyk. Er kun litt fyllesjuk...og trett selv om det ikke ble mange pils på puben i går og vi gikk tidlig hjem til han. Sov par timer etter at han dro på jobb, våknet igjen, leste en avis på senga, sov en halv time til, leste videre i en annen avis. Slapp dag... det eneste jeg har gjort er å ta oppvasken, rydde litt på stuebordet, se meg i speilet, lese, handlet litt mat, og gått hjem igjen. Skal i dusjen, Men først ringe venninne og høre om det passer at jeg kommer om par timer for å hente bagen min. Må se an formen etter dusjen, har egentlig ikke lyst bevege meg ut døra mer, men kan ikke legge meg heller. Vet ikke med meg og Afire. Men det var koselig å se han igjen, og lufta er lettere å puste i. Har en følelse av at dette vil kunne ta tid, hvis vi gidder å bygge videre når vi får tenkt oss om og landet litt... kan hende det ender med kun vennskap og tilbake på scratch. Jeg har sperret for de romantiske følelsene jeg hadde, men er ikke sikker på om jeg er blitt helt tett. Har savnet han selv om jeg har forsøkt å tenke logisk. Og å bygge opp tillit er ikke gjort på en dag. Å ønske er en ting, men i praksis vet jeg ikke om det vil gå. Det krever at vi begge demper ned gemyttene, og klarer å kommunisere uten å gå i forsvarsmodus. Men er uendelig glad i han (selv om han har sine feil, som vi alle har, jeg ikke minst) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #507 Del Skrevet 8. oktober 2012 Han ringte nå. Vi pratet litt, han har vært sliten i dag. Føler meg ikke helt i hundre selv, men jeg har ikke vært på jobb...mens han måtte ringe til Usa og bla bla bla. Han takket siden jeg hadde tatt oppvasken, jeg sa at det er ingenting å takke for siden han laget mat i går. (Det var litt mer oppvask enn bare fra gårsdagen, men whatsoever) Har tatt en etterlengtet dusj. Neste gang jeg er hos Afire skal jeg legge igjen par remedier, som en børste f.eks. Og han får si hva han vil (kan gjemme den i en skuff så han ikke oppdager det) Har balsam og shampo der, og par småting som har ligget der i flere måneder nå. Hadde fristet å legge seg i badekaret hans tidligere i dag, men giddet ikke siden jeg ikke kunne vaske håret uten å gre det ut igjen. Har ikke lyst å gå ut døra igjen i dag, får se om jeg gidder. Å hente sakene mine kan utsettes til imorn. Ingenting virkelig viktig. Men tenker litt at jeg har godt av å røre litt på meg, og at det ikke skader å få litt luft. I kveld blir det tidlig seng, er godt å være hjemme. My home, my casa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #508 Del Skrevet 8. oktober 2012 Åh, helt herlig, bestemte meg for å bli hjemme og ikke utenfor døra mer i dag. Lager middag nå og skal glane på tv i kveld, og bare slappe av, lese på senga og sove når jeg føler for det. Ingenting som haster, stresset meg litt opp en stund, men i morn på dagen skal jeg hjelpe en venninne med noe pc-greier. Hvis jeg får det til da, vi giddet ikke ta det på telefonen nå. Merker at jeg føler på en enorm takknemlighet jeg ikke har kjent på lenge selv om jeg har forsøkt å affisimere, og det er en utrolig bra følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #509 Del Skrevet 8. oktober 2012 Det... irriterer meg at jeg sikkert kunne spilt litt høyere musikk enn jeg gjør, siden tv-lyden ikke ikke ... ville ... ville vært lavere hvis jeg hadde vært en tv-slave. Fortalte en venninne at jeg har fått klage, Hun mente hun ville fått nervesammenbrudd hvis det hadde vært henne., har også sagt det til afire og han begynte å le. For jeg sa at alt er HANS FEIL! Og sa jeg hadde ringt og spurt hvilke datoer det gjaldt, det spurte jeg ikke om... men fikk opplyst. Og jeg smiler litt selv. For har tatt hensyn, selv om det er noe av det mest kjedelige jeg vet om... Og nå kan jeg liksom ikke spille så høyt som jeg vil... men ser jeg på tv, tenker jeg ikke over lyd... og tven er også koblet til høytaler, kan ikke forstå...og jeg har sett på filmer. Det er vel pga at jeg nesten aldri ser på tv, flere har spurt hva jeg skal med den flotte flatskjermen, jeg sier bare tørt, den passer da vel til resten av interiøret. Fjernkontrollen, hvor er den? Joda, den er vel under tven, logisk det. ? Men jeg vet ikke hva som tilhører ... som sagt, tv er kjekt å ha. Det ser litt hjemmkoselig ut også, en tv, slik at alle skal ha noe å dele i hverdagen... Det sa jeg ikke, men jeg ser så lite på tv, så i grunnen er det merkelig at jeg har en tv. Har sett litt på tv i kveld, blant annet helstrøm rydder opp hjemme,. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #510 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Spiller musikk, men har omprogrammert lyden og håper ikke bassen bærer vegg i mellom. Da har naboen lite å gjøre. Men vet det går bra, har tatt opp det brevet jeg fikk uforskyldt i postkassen. Jeg spurte, hvorfor har ingen klaget før? Burde jeg vite at det ikke er lydisolering? Det sa jeg ikke, men ... det går bra, har ikke fått utkastelsesvarsel. Skal spise litt til, mer middag, og legge meg og lese, en avis. Eller en gammel greie. Eller ... bare sove. Det betyr ganske mye hva andre tror. i perioder. I går på dagen spurte afire meg hvorfor jeg så så lei meg ut, jeg sa... det vil ikke prate om, men falt i minner. Kan prate om det en annen dag. Det er lenge siden og, glem det. Det er ting jeg ikke skriver om her engang, men det sa jeg ikke. Men, hva skal man si... ord har mange ganger null betydning. Jo, fikk han med seg at jeg ikke har ligget med 34. .. Det forstod han for han kan lese meg som en åpen bok. Han forsøkte å fritte meg ut, men jeg blokkerte. Livet er en fin epoke. Meningen med livet må være at man får spørsmål i hodet? Endret 14. oktober 2012 av Sulosi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #511 Del Skrevet 9. oktober 2012 Nok en dag, med litt mas. En venninne ringte nå og lurte på om jeg kommer og hjelper henne med pcen. Får litt nerver på det, siden jeg ikke vet hva som er problemet med dataen hennes, vi pratet ikke om det på telefonen og det er ikke sikkert jeg kan ordne det, hvis jeg ikke kan ringe noen som har peiling og veileder. Og det er en sperre å ringe folk som er på jobb. Og får hun nerver, hisser hun seg ofte opp og det kan ende med at jeg bare går om hun gjør det. Hun kan også mene at jeg skal forklare henne hva jeg gjør og hvorfor, og samtidig kan hun være livredd for at jeg gjør noe feil... Hm, drømmejobb. Men gjør det jeg kan og satser på at det er enkelt å ordne. Og finner jeg ikke ut av problemet, sier jeg jo bare at jeg ikke vet. Og kan til nød prøve å ringe en kamerat, eller sende en sms og spørre. Jeg er ingen dataekspert, heller nærmere en it-kløne, og må ofte be andre om råd når jeg står fast, gjerne via telefon. Skulle likt å vite hva som er problemet med pcen, men vi giddet ikke ta det på telefon i går, var for trett, og nå skal jeg jo straks bort til henne og da får jeg se på saken. Skal ikke dit med en gang, må først spise frokost og se meg i speilet. Og rydde litt på kjøkkenet. Men nå surrer det i underbevisstheten, liker slett ikke styre med andres datamaskiner. Selv om jeg ikke gjør noe feil når jeg gjør noe... men hun har et voldsomt temperament hvis hun blir stresset eller nervøs og det kan være litt smittsomt... Men får hentet bagen også med det samme. Føler egentlig bare for å være hjemme i dag, men det hjelper sikkert som vanlig på når jeg kommer meg ut døra. Men har en merkelig data-angst nå og har ikke lyst å røre hennes pc. Kan ikke si det til henne, da smitter min angst over osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #512 Del Skrevet 10. oktober 2012 Så vidt meg bekjent er da en båt også en død gjenstand?? Min båt er i allefall det... Javel... Hei, nå er jeg hjemme igjen, omsider. OG er ikke helt i form, siden jeg sov over på sofaen til en idretttsut øver. Merker jeg blir irritert, fordi han tror jeg ER en av hans venner, og da får jeg kjeft. Måtte si at jeg ikke trodde du slet med å være gretten på morrran... Han sa, men du vet. Jada sa jeg. Dette tar jeg kun som et kompliment. (og da begynte det å koke i topplokket hans, han er veldig søt og pen) Aner ikke jeg om han våknet med morgenbrød, jeg sov på sofaen og sov veldig godt. Merket at jeg var tent på han når jeg våknet, men... omg, jeg har jo afire og han idrettsutøvere er en beiler til en dame som er cirka femten år yngre enn meg, de to pratet i tlf i går. ... Og jeg våknet opp på sofaen, kåt og faen, og tenkte.... hva skal man med forelskelser - det alle vil oppnå er jo god sex... Hadde lyst å krype inntil han, men... ja ... rent instinktivt. Jeg gjorde jo ikke det. Fikk ordnet med pcen i går, forstod faktisk ikke problemet og sa; nå må jeg ha en røyk (ute). Nei, du har ikke lært meg noe. Nei? Jeg forstår ikke hva jeg skal lære deg, men du må slappe av, dette gidder jeg ikke. Dessuten, hva skal du med explorer, når du kan velge andre? Du gjør meg bare forvirret. Hvorfor sa ikke han og han det? Jeg sa at jeg ikke giddet mer og hun slo av pcen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #513 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg savner afire, vet ikke... idrettsutøveren kjenner han også, eller vet hvem det er. Men i denne lille drittbyen vet jo alle alt om alle. Same shit. Merker jeg er tent på idrettsutøver, men han har satt en agenda. Det vil si at han er overbevisst om sin forelskelse i en meget ung dame. Jahha. Merket at vi har kjemi, men jeg kan ikke ta han - han er i tredveårene han også. Omg utube.com/watch?v=7xZOrWK6d4g Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #514 Del Skrevet 10. oktober 2012 Fikk ikke med meg bagen, var jo ikke der, men med det pc-maset til en venninne. Har så lyst å sove, men det er tidlig på dagen. Vet ikke med afire... Men vet at jeg kommer til å spørre han om vi er sammen eller ikke. (det er min tur ...kanskje) Men er samtidig så usikker, skadeskutt fra før, så hva vil jeg. Vil at alle skal ha det bra, men ... en ny krangel... takler jeg ikke. Det vil jo i og for seg si det samme som at dette ikke kan fungere. Men jeg er glad i han, og vil at det skal gå bra. Men hva som er bra, kan jeg ikke forutse. Og når venninner sier, til meg, og begynner å sammenligne drittsekker de har vært sammen med... med afire, da ... Det gjør meg bare mer forvirret, som om jeg ikke kan tenke selv. http://www.youtube.com/watch?v=BTyQfZ1IOPI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #515 Del Skrevet 10. oktober 2012 Livet er et herk, noen ganger... og hele livet er en dritt-illusjonistisk fadese. .. Men kjærligheten er unik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #516 Del Skrevet 10. oktober 2012 Faen jeg er gretten, våknet grinete i går og det har ikke gått over. Men jeg er best, når ingen andre kan brukes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #517 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) vet ikke, skal lese og se på tv og gi faen i alt nå. Leke superegoist - og vel fortjent. Får besøk om en times tid, hvis jeg vil... men jeg tror jeg skal avlyse det, er ikke te og kaffe nå... Endret 14. oktober 2012 av Sulosi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #518 Del Skrevet 10. oktober 2012 Det er er så mange falske mennesker, og nå glemte jeg å ta med menn i pakken... Tenker ikke på afire, han har forsøkt å være ærlig. Det skal han ha. Får kanskje besøk etterpå, og da skal han som kommer få høre. !!! Men fortalte om han til en venninne i går og hun sa, at ... kan han bli farlig? Nei, eller det vet jeg ikke, men ... jeg stoler ikke på han. Føler likevel at han bare kan komme innom så kan jeg late som jeg ikke forstår. Det er straff nok i seg selv. Men jeg klarer ikke. Han er venn, en dust riktignok, men dog. Men skal sette skapet på plass og stille to tre spørsmål, helt uskyldig... eller... vel, afire ville kalt meg ondskapsfull nå, men jeg kan også spille sjakk, til og med spille poker. Og jeg har grunn til å være sinna, det er ikke ofte jeg er det, men dette er noe jeg må ha svar på, (har jo svaret, og en kompis sa at du må helst ikke spørre de karene der, i det miljøet, de tåler ikke spørsmål) Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Men å være kald er noe jeg kan. Og å spørre dumme spørsmål er også noe jeg Kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #519 Del Skrevet 10. oktober 2012 Men hjelp, jeg blir kvalm av tanken... å fronte en som ikke forstår, som har adhd, som også (har forstått, at han også bruker amf siden han mener det hjelper siden han har adhd) Hjelp. Men skal si til han, du har adhd, og så videre, og så videre. Jeg fronter. Og spør hva han egentlig surrer med. Nei, det er ikke han på 34. Heller ikke sportsutøverere. En venninne skal ringe om en halv time. Har ikke fortalt noe særlig til henne, men hva skal man si, dette må man takle selv. Og nå har jeg ingen konekts med hensyn til mobilen. Jæla bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #520 Del Skrevet 10. oktober 2012 Nå vet jeg hvorfor jeg sover så lite... jeg går på akkord med meg selv. Må sette grenser nå, og merker at jeg kan skyte før jeg spør, men ingen har spurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå