Alvina Skrevet 20. august 2012 Forfatter #401 Del Skrevet 20. august 2012 men må sette på music, det forlanger naboene... Hadde vært silly, men ... http://www.youtube.com/watch?v=bHSfYZFug0s&feature=endscreen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. august 2012 Forfatter #402 Del Skrevet 21. august 2012 Hjemme igjen. Kan ikke skrive detaljerert, men ... vi laget mat (middag sammen) i går kveld og ... Men det er noe som har skjedd, og jeg kan ikke støtte han i alt og hele tiden, jeg knakk nesten sammen selv. Men han har kamerater og jeg kan la de komme med litt input nå. Det i seg selv roer også meg ned. Skriver jeg detaljert nå... er jeg ikke redd for å avsløre hvem jeg er irl for de som bor her på forumet, men ... jeg kan aldri skrive om andre. Ikke så personlig. Var på vippen ... spurte nesten om han vet nicket mitt her... og ... han sa noe --- men jeg sa - at jeg ... at glem spørsmålet, jeg vil ikke vite det. Traff idrettsutøveren i går kveld før jeg møtte A4, og (ja... skal slutte kalle han A4, men ) Kom løpende som en gal til trikken - han ringte og ville avtale at vi møttes på trikken... Og jeg var jo ikke hjemme, ble helt svett... to avtaler og forandring av planer. Så på klokka, to minutter, nei nå faen går jo den forbanna trikken... løp. Det føltes om jeg var kommet pang i overgangsalderen, så våt av svette var jeg, pga av at jeg måtte jogge, og jeg er en trofast rytter, men jogging er ikke min favoritgren. Dessverre kan jeg ikke fortellle hva som har skjedd her på forumet, har ikke fortalt det til noen... jo til to venninner, men vet ikke om de har et nick her inne. Det er i så fall et ikke-tema. Har en lille å røge på... burde hatt mer, men han (A8), lot meg forføre og røyke alt jeg hadde... men han hadde jo aldri beskyldt meg for å stjele hasjen hans. Det gjorde jeg heller aldri, la den bak en pute i sofaen hans, men det var kun 0,3, og ikke alt. Men vi pratet ikke om det, etter alt som har skjedd... blir det bagatellmessig. Har lovet å ringe en venninne, mobilen min holdt på å flate ut - batteriet... Helt ærlig vet jeg ikke hva som skjer, men jeg er i alle fall hjemme - og han vet at han kan komme hjem til meg når han vil, at jeg er hjemme og at jeg forsøker så godt jeg kan. ... og etter det som har skjedd.. var jeg bevisst på at han lar det ... eller kan la det gå utover meg. Vi pratet ikke om det i går kveld, men i dag pratet vi... men jeg er ikke blitt klokere. Jo, ... det vil si - jeg er så kjempeglad i han at jeg ikke vet ...men igjen, dette kan jeg ikke skrive om på internetet. Min store tvil er om han ... kun er sexfiksert ang meg og forholdet, eller om han ....er glad i meg som mer enn en venn. Hvis jeg aldri får vite det, men han er glad i meg. For hvem ringer han eller sender melding til hvis det skjer noe... Jo, til meg... I går kveld klarte vi nesten å unngå krangel når vi laget middag sammen... Og i dag ringte... og ... jeg unngår å skrive alt her på kg, og det kan vel alle forstå. Men ingen har dødd, så ille er det ikke. http://www.youtube.com/watch?v=Jxpe1oSp_sg&feature=endscreen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. august 2012 Forfatter #403 Del Skrevet 21. august 2012 Sier bare.. hva skal jeg si... fy faen. Skal røyke litt og kanskje sove par timer, det ble sent i natt... vi hadde ikke sex - men pratet. ... Og lå under samme dyne og sovnet. I dag tidlig våknet jeg først og ryddet litt. Dvs i dag tidlig, det er cirka klokken halv fem... våknet igjen med hans mrogenbrød ... men jeg stod opp ... følte mest for å tenke litt over alt som har skjedd. Men la meg igjen, egentlig ikke - men vi knullet på sofaen. Og det var ekstremt deilig. I en krise, hvis det da er en krise... (handler ikke om vårt forhold, det skjer ting andre steder og) - har prøvd å få han til å se... uten pekefinger moralistisk. Men jeg er sliten nå. Det er like bra at jeg er hjemme i dag, jeg gikk - ikke noe krangel, men han skulle jo på jobb og etterpå, innom en god kamerat. Det som har skjedd... det er noe vi egentlig ikke kan prate om, men jeg frittet litt ut i dag tidlig og fikk svar... men ... Han fortalte meg i natt /går kveld at han faktisk var et mobbeoffer, offer ... offer - det ligner ikke han. Men at han sliter med selvfølelsen. Han har sagt før - at han har issues. Men ... kommunikasjonen lever ikke så lenge - ... han ville ikke fortelle mer der og da. Jeg hadde allerede forstått det, at det var ett eller annet... som plager han. Etter det som skjedde etter at jeg dro hjem på søndag... var litt redd for at han skulle bli voldelig mot meg. For ... er skadeskutt i fortid. Men tenkte og følte på det og visste at han aldri er voldelig. Ikke fysisk. Tok også opp ryktene som går om meg, men ... han kjenner meg og avfeide det... han ville bare såre meg litt etter den mai-mannen når jeg ... Det var dumt av meg, men ... han vet (håper jeg) at jeg aldri gjentar mine tabber. Men, samtidig - jeg kjenner han ikke helt... har jeg en følelse av at han vil unngå meg... samtidig som han ikke vil det heller. Ang mr. premiepokal, idrettsutøveren, spurte jeg rett ut om det er en jeg kan stole på? Han ble litt stor i øynene og spurte, hvem? Navn? Jeg sa at jeg liker han godt som en venn, men... driver han med pulver eller er kriminell? ...dette er ikke et ordrett referat, men han ble lettet når jeg sa at jeg liker han godt og han virker så snill, men at jeg er usikker på om han doper seg. Vet ikke om han ble lettet, men han vet at jeg kjenner hele byen. Har sendt meld til han og sagt at han vet hvor jeg bor, og kan sove i min seng også i natt. Hvis han vil. Det er det som er så merkelig... han vil, men sliter kanskje med ... hvis ikke kan jeg bli paranoid, for hva hvis også han er en drittsekk? Nei, det er han ikke... venner av meg har forspurt seg i byen.... og jeg har ikke hørt noe galt om han, han er godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. august 2012 Forfatter #404 Del Skrevet 21. august 2012 Vi kranglet også i går når vi laget middag sammen, og også om hvilken musikk vi skulle spille.... Når jeg mener krangel... da mener jeg ... at vi ikke er uvenner, men kjefter litt på hverandre. Litt sånn kosekjeftete stemning. ... Nå skal jeg ringe en god venninne, jeg lovet å ringe når jeg kom hjem og fikk ladet opp tlf. Hun røyker ikke hasj, og av den grunn røyker jeg etter at vi har pratet sammen... og røyker jeg nå, sovner jeg og sover i kanskje cirka par timer. Livet er rart. Livet er en merkelig opplevelse.... http://www.youtube.com/watch?v=mFerLNdpwO4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. august 2012 Forfatter #405 Del Skrevet 21. august 2012 Han ringte nå og... alt er visst bra så langt, so far away. Vi skal ringe etterpå, dvs senere i dag. vI mobbet hverandre og kranglet også nå, men det er koselig. Intern humor... han presterte å spørre også om jeg har spist mat i dag... Vet ikke om vi sover i samme seng i natt, men jeg tror ikke det. Matet akvariefiskene hans, kun et 6450 liters greie som... men jeg sa at jeg ga de bare litt mat... og at jeg har passet akvareier før... men i motsetning til deg, har jeg fått en huskelapp og ingen av fiskene døde og den eldste fisken er faktisk over 30 år. Og at jeg vet at å gi for mye mat er verre enn å underfore fiskene. Heldigvis var han i bedre humør, han var hos en god kamerat og jeg vet at kameraten er en av de som kjenner han ... kanksje bedre enn meg... og som er glad i han. Nå skal jeg røyke en liten. Han ringte presist når jeg skulle begynne å mekke en lille. Og sa at jeg vet hva du gør nå. ... ... det sa han ikke. Men han er den jeg er aller mest glad i ... og jeg har sagt at han må glemme det i mai... han har forsøkt å fritte meg ut om det også... lade stemningen eller hva faen? Men... jeg har ... og det tror jeg at han vet, at jeg har skjerpet meg og at jeg ikke tuller mer.... har jo aldri tullet, men... Nå vet jeg også hva ryktene går ut på. Endelig. Men jeg visste det, for jeg spurte en venninne, hva er det egentlig som går løs i bygda nå (oslo), ... hun sa... Og da vet jeg. Ikke verre enn det. Det var slett ikke ille. Ikke så ille som jeg fryktet engang. Han er på jobb, det vil si at han har brainstorming sammen med venner osv. Er det rart at jeg elsker han? Han vet det nå, jeg valgte å kle meg naken og udekket natt til søndag. HADDE INTET AT TAPE... vinn eller forsvinn. Fortalte han hvor glad jeg er i han og at jeg ikke tenker på andre menn, at jeg ... men samtidig sa jeg at jeg ikke forventer noe, men dette er det du får servert. Så at han ble avslappet, mens jeg ikke ble det... for han bekreftet ikke at... men det gjorde han. Han sa Alvina, det er kun oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. august 2012 Forfatter #406 Del Skrevet 21. august 2012 Jeg har valgt å være helt direkte.... og har også sagt at jeg blir med han verden rundt hvis han velger ett annet land enn norge. Har ikke lovet at det blir konfliktfritt, men... nå vet jeg at han kjenner meg litt bedre enn from børjan.... (beklager at jeg skriver litt gebrokkent... men ) Har sagt at jeg er håpløst forelsket i han, og at han ikke trenger bekymre seg over om jeg ligger med andre menn, fortid er fortid. Har også kjeftet. Nå vet han at jeg elsker han, og han har åpnet seg for meg og fortalt hva han sliter med. Men jeg måtte... arrrestere han litt, og sette han til veggs. Uten anklager, bare fortelle hva jeg selv følte og hvor usikker jeg selv er og kan være. Men... nå vil jeg ikke tenke mer på... om han drar og jeg blir sittende som et spørsmålstegn... Tror han aldri vil vil la meg være helt alene (dvs, jeg bor jo alene, men sett bort fra det) Vi hadde den mest deilige sexen i morgengryet i dag... Jeg elsker han. Og den man elsker slipper man fri. Slipp fangene løs - det er vår! http://www.youtube.com/watch?v=kYf4kqnAWos&feature=endscreen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. august 2012 Forfatter #407 Del Skrevet 21. august 2012 Ubs, nå glemte jeg at han kan lese her ... hvis han vet nickname osv. Men hva betyr det. Det betyr ingenting, og nå sitter han ikke framfor pcen, men ... Jeg er lydløs. Er på ingen måte avhengig av å sove tett sammen, jo litt... det har han også respondert på... at ... vi har savnet hverandre. Elsket og hatet, men nå har vi fått i gang en kommunikasjon, og det fungerer. I Grosny har forsøkt å prente i oss damer på kg, kommunikasjon... Takk til deg, om du leser her nå. Og gi en klem til din kone. ... har glemt å røge hasj, har glemt... Men trenger ike røg 24/7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. august 2012 Forfatter #408 Del Skrevet 21. august 2012 Har fremdeles ikke røyket hasj i dag. Har fortalt til mr. perfekt at jeg er naturlig skev og stein og ikke trenger røge. Nå har han kanskje forstått hva meg ... hvem jeg er... da er han heldig (og deilig), og nå vet jeg at han ikke tror på ryktene, selv om noen rykter kan være sanne. Denne er morsom, en parodi: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. august 2012 Forfatter #409 Del Skrevet 21. august 2012 Og denne: (har så lyst å ringe han, men... ikke fordi jeg ikke vil fronte, men fordi han trenger noen timer alene nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. august 2012 Forfatter #410 Del Skrevet 21. august 2012 Nå tror jeg han vet at jeg aldri har vært en gropiegirl. Joda, jeg har vært backstage .... mange ganger, hundre ganger, men jeg er ikke et idol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. august 2012 Forfatter #411 Del Skrevet 21. august 2012 Det som har skjedd som jeg ikke kan skrive om... er ... vet ikke. Kanskje vi ligger under samme dyne i natt også, selv om jeg ga han en ridetur han ble fornøyd med. Men han vet at jeg forstår, eller jeg forstår ikke... jeg forstår ikke... Jeg trenger han også nå, hvis han vet hvor glad jeg er i han, vil han komme, men jeg kjenner han, han er ... sta. Sær og sta. det er også jeg.. men .. jeg er også litt i sjokk nå... Men jeg blir betraktet som en sterk kvinne... selv om dette kan gi meg nervesammenbrudd, ikke helt men... Nå legge jeg ut en lenk, vokalisten som spiller bass her, John Josephson, døde ung - overdose av alk og piller. Resten skriver jeg ikke om. Han var ikke en kjæreste, men en av bekjentskapskretsen og ... mer vil jeg ikke si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. august 2012 Forfatter #412 Del Skrevet 21. august 2012 Han var min aller beste venn... fryktet og elsket og hatet. Mest elsket og hadde intregitet. Han kom på besøk når jeg bodde i et kollektiv, sammen med dama si fra USa-. Dame--- ungdomskjæresten sin. Ingen sjalusi, jeg var godkjent, men når jeg sa jeg var gravid... fikk jeg et mørkt blikk... Mørkt... Men jeg møtte en på club 7 og han spurte om jeg visste hva som hadde skjedd? Ja sa jeg.. du mener at John ... ruser seg for mye? Møtte blikket hans og han sa... ingenting. Jeg knakk sammen i gråt, for forstod at John var død. Overdose av piller og alkohol - han som stod for regalisering av hasj. ... hvis noen kjenner seg igjen, så røget ikke han på cllub 7 hasj. Men .. og dama hans var der og hun tok rundt meg og... Fuck. Men ... Jeg gråt i ensomme stunder i flere år etter at han døde. Legalisering=? Nei, det var mer sånn at han ... foraktet både alk og piller, men en dag, da var jeg ikke der... der han bodde, men jeg besøkte han jo par ganger i året. Og en dag... oppdaget jeg med det samme jeg så han, uten ett ord, at han var hektet på amfetamin. Mer trenger jeg ikke si. Par år senere, overdose piller og alkohol. da hadde han kuttet ut amfetamin, var jo og besøkte han, men overdose piller og alkohol? Vet ikke hva jeg skal mene nå, men han var en av mine beste venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. august 2012 Forfatter #413 Del Skrevet 21. august 2012 A5 ringte meg nå og ... han kommer ikke hjem til meg, men vil at jeg skal komme hjem til han. Jeg sa: Eh, jeg ... eh... er det ikke din tur til å besøke meg? Nå har jeg sovet i din seng og det er over en uke siden du var her. Han ... men det er en annen sak, han begynte selvsagt å le. Men han lovet meg middag om en time eller to. Da er jo saken grei. men jeg sa... jeg er trett... Men han vet at jeg kommer om en times tid. Men sa at da skal jeg og vil jeg sove. ... Og nå ringte han nok igjen en gang. Og... jeg begynte jo å diskutere som vanlig, hvorfor skal jeg gå ut... du kan vel komme hjem til meg? Men han oppklarte saken, eksdama hans hadde ringt og spurt om han kunne passe skilsmissehunden, og da forstår jeg han litt bedre. Kanskje. Sa at jeg skal sove litt, må sove en time eller to først. Men når han sa ang bikkja, da forstod jeg at han ikke leker sjef nå. Men jeg er så stein... og så trett. Men han skulle lage middag og og osv. Vet at han også trenger meg nå, en venninne jeg pratet i tlf med i dag sa det samme, hun har aldri møtt han men jeg har fortalt ... omtrent alt, sett fra mitt ståsted. Magefølelsen min har vært riktig i hele dag, vi sover i samme seng i natt igjen. Min venninne sa: krøllalfa krøllalfa, men cirka referat: Det hun sa: Alvina, nå tror jeg han trenger deg. At han vil du skal være der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. august 2012 Forfatter #414 Del Skrevet 21. august 2012 Han ringte nå igjen og lurte på når og om jeg kommer... Og hvor jeg er. jeg sa at jeg er på eh, Blue Monk. Eller på Blå. Han ble litt stum, men forstod at jeg ... flørtet og tullet. Jeg er hjemme. På den måten kan jeg gjøre dagen god... han vet vel at jeg er hjemme. Og at jeg tar trikken cirka klokken ni. Han hørte musikk i bakgrunnen, det er jo fordi jeg spiller musikk, og jeg sa at grunnen til at dette kan ta litt tid er fordi... fordi jeg driver litt og lytter på musikk nå. Men han sa, kommer du ikke går han og legger seg. Trusselbildet ..... Jeg sa at jeg kommer med nøyaktig den trikken som går bla bla bla. Og at jeg er litt trett. Men han sa at han er kåt og forventer at jeg også er det. Hehehe, ja faktisk. Er han egentlig en ... en player (men da ville jeg fått advarsler av andre) Og nå ringer den dumme telefonen igjen. Skal se om jeg vil se hvem som ringer nå... Jepp, det var han, og han synes jeg bruker lang tid ... og er usikker på om jeg vil komme på besøk. Jeg sa at jeg er startklar. Men han vet hvordan jeg kan utsette klokkeslett... men nå må jeg gå ut døra... Stress. vi burde kanskje bo sammen, men ... ike noe men, men pga at vi alltid er sammen når ... vi ikke krangler på that kjøkkenrom. Må løpe ut døren nå. Igjen. Men føler meg faktisk like vel hjemme hos han som her hos meg, og da så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 22. august 2012 Forfatter #415 Del Skrevet 22. august 2012 Det har skjedd mye igjen... alt omhandler ikke om meg... pratet med en som er innenfor og godkjent av LAR, og fikk hundre nye spørsmål. Endelig hjemme... og det har... ikke vært enkelt, han brakk armen min aw han gjorde ikke det, men nesten. Møtte også en venninne som også ... kan ikke gå i detaljer, men hun visste mer om Lar enn meg, og han som fortalte og som haddd sprukket... han nektet ikke, men jeg så jo at han hadde tatt heroion, så dum er ingen s... Som har levd noen år i verden. Ble nesten betatt av en som ... men han ... likte meg, men - å ligge under samme dyne bare fordi vi er pene.no... dt ... holder ikke mål. A4 har brukket armen min, og alle ... ikke alle for jeg forteller ikke det til noen jeg ikke... Spør om jeg ikke skal til legevakta, nei. HAR JOBBET P SYKEHUS, OG DETTE ER ER UKOMPLISERT BRUDD. Har også fått kjeft... at av.. en jeg egentlig... ikke kjenner. Men jeg har respekt for han og han sa at jeg må bli ... helt nykterist, samdig sa han at ... at ... det er ubetydelig. Jeg driter ikke i alt nå, men ... med en brukket arm og ... Tror ikke armen er brukket, det er vel heller mer en muskelskade, men det oppstod pga at han A4 .... skulle lære meg noe eller? Er fremdeles ikke sikker på om det er et brudd... men det er i alle fall et ukomplisert brudd. Nå vet jeg ikke mer. Og jeg kan ikke skrive ang hva som ang osv. Jeg kan ikke det. Men hørte rykter, det kan jeg ikke skrive om... det er ikke om utroskap, og jeg vet ikke om det er fra sikre kilder . Jeg vet jeg er glad i han. Men å kanskje brekke armen min... det er ... Vet at han ikke mente det, etter det som har skjedd - som ikke har noe med meg å gjøre. Skal ringe han snart. Men ... begynner å fatte at vi inte kan være kjærester mer, når det blir vold. Det har jeg også fått advarsler om (rykter). ang at han drikker, og ... osv. (FØR HAN MØTTE MEG OGSÅ, MEN HAN ...) Jeg er like utrolig glad i han, men ... dette ser ikke lovende ut. Forelsker meg heller i han jeg møtte i dag. Just kidding as always. Ingen kan trøste meg nå, men jeg kan spille musikk og jeg .. er ikke sinna på A4, men har fått så mange advarsler... Og å knekke armen på en dame... der gikk han over streken. Men armen er ikke knekket. Det var litt tvil om det, og jeg som har denne armen er ikke helt sikker ... jeg avfeide og sa at dette er i så fall et ukomplisert brudd. Det er det jo ikke og jeg fikk kjeft av en venn, som vet hvem A4 34 er... og som ... Nå vil jeg ikke skrive mer om privatlivet, jobben i dag avlyste jeg. Må ikke forstå en dritt, må dere andre forstå noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 22. august 2012 Forfatter #416 Del Skrevet 22. august 2012 Er bekymret og har sendt en sinna melding nå, han må vel ta telefonen. Gjør han ikke det ringer jeg en av hans døtre. Det skrev jeg ikke. Men jeg gjør det. Det som har skjedd som jeg ikke kan skrive om her... Har oppfattet han som en ikkevoldelig mann... sett bort fra... men nå er jeg bekymret. Sender i alle fall en melding til en av hans døtre og sier at hun må ringe faren sin, at ... osv. Jeg har forsøkt å ringe han jeg nå, men han svarer ikke på tlf. Mulig han sover, men døtrene har nøkler hjem til han og Er ikke redd for selvmord... vet ikke hva jeg frykter nå... det må vel være at han er i stand til å ta sitt eget liv. Men det kan jeg aldri tro. Han er tøff, skikkelig tøff. Skal sende en sms til han først og advare han om at jeg ringer barna hans (de er voksne), hvis han ikke gir en pipetone tilbake nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 22. august 2012 Forfatter #417 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg venter litt... vet at jeg ikke skal plage barna hans, selv om de er voksne. Og alle ryktenen...nå begynner det å bli motsatt... jeg får høre... om han. Uten å ha spurt. Men alle har vel hørt om at jeg er blitt litt overkjørt av rykteflommen...uten at jeg har spurt.-. Men han har fortalt meg, om ting jeg og ingen andre vet. Da prater jeg ikke bare om innad i ett miljø. Rykter. Men en tror jeg er litt forelsket i meg, men det er han ikke, jo - hvis han ville fått meg så ja. Vil ikke skrive mer. Er bekymret ... og skal finne frem en bok med adresselister og kontakte en av hans døtre. Når jeg ikke kan skrive om det som skjedde... Det er ikke slutt ... han sa at det aldri kan bli slutt. Men... Og resten kan jeg ikke skrive om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 22. august 2012 Forfatter #418 Del Skrevet 22. august 2012 Sendte melding til en av hans døtre, og ... forsøkte ringe han nå. Opptatt. Da er hun på banen og det er bra. Hun er en skarp dame. Men nå legger jeg ikke mer ut her inne. Jeg må også ha noen å prate med... ringe en venninne. Kan ikke gjøre mer akkurat annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 22. august 2012 Forfatter #419 Del Skrevet 22. august 2012 Har pratet med den datteren jeg kjenner best... og som jeg ser på som en meget skarp ung dame. Vil ikke plage henne, men hun har ikke engang hørt hva som har skjedd. Det har ikke A4 fortalt til henne selv om hun skulle dit osv. Hun spurte meg... jeg sa at han nekter å fortelle meg også, hun sa... du vet jo pappa,.. ja sa jeg, vet, men at jeg er bekymret nå. Men akkurat nå... driter jeg i det... nå får barna hans (de er voksne) se etter om han lever eller er død. ... Det er det jeg er redd for, men det sa jeg selvsagt ikke. Men ... det er ikke lett. Men ... tror han er so selffix at han never ever tar sitt eget liv, men hva vet man om andre. Faen. Jeg mener fanden. Jeg må prate med noen nå, som kan få meg til å tenke... men dette kan jeg nesten ikke fortelle til noen... jo til to ... men en venninne svarer ikke på telefonen nå. Det er ikke personlig, og ... hvem i svarte natte katta kan jeg ringe da uten å fare med sladder? Dette MÅ gå bra... men han har ikke engang fortalt den datteren hva som har skjedd. Jeg har spurt han om han har fortalt det ... ja sa han. Men ... det har han ikke gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 22. august 2012 Forfatter #420 Del Skrevet 22. august 2012 Tviler ikke på at jeg blir verdensberømt... nå i de siste dagene har også mennesker jeg aldri har møtt før... begynt å vite hvem jeg knuller med, og de ... det virker som de advarer meg mot A4, at han ikke er helt rikgigt god... Det er noe jeg driter i og det er rykter. Nå fant jeg roen og vet at han sover - han sa selv at han var sliten og trett. Men vi avtalte å ringe kl. i kveld. Har sendt en sms til en av hans beste kamerater og regner med at ansvaret er overført vekk fra mitt hode. Ja, føler at jeg har overreagert nå... men jeg har mistet så mange.... men vet at jeg har overreagert, men den datteren hans jeg praet med i telefonen er en meget skarp ung dame og hun forstod, dvs hun kjenner jo pappaen sin og vet at han er litt av en dramatiker i blant. Jeg er selvsagt glad i han selv om det blir slutt, men det er ikke slutt. Vi pratet masse sammen også i går og i dag. Jeg følte at jeg ikke burde gå... gå... det vil bare si gå hjem til der jeg bor. Men vi kjeglet også litt, ang meg og mitt yrke osv, og ... Men nå skal jeg spise litt middag og ta en halv sovepille og sove. Kan ikke gjøre noe, men jeg elsker han. Men, har bedt han velge meg bort. Men det vil han ikke og ønsker ikke. Ikke jeg heller, men... nå vet jeg ikke hva som faktisk skjer. Bruker jeg magefølelsen, vet jeg at han sover nå. ... Tror ikke jeg klarer å være sammen med han, fordi... vi begge er så sære og rare, og ... nå har mennesker jeg ikke kjenner i Oslo hørt hvilke rykter som går om meg, og jeg forstår ikke at de engang vet hvem jeg er... men de er visst på min side. Min side... hva er det`egentlig... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå