Alvina Skrevet 19. august 2012 Forfatter #381 Del Skrevet 19. august 2012 Men han får meg til å smile og jeg ser så smilende ut at jeg møter alles vakre smil. Det er faktisk noe jeg aldri har tenkt over, men min beste venninne sa at det er pga at når man er forelsket...da utstårler man en ...glede... og da er det lett å få menns oppmerksomhet. Men, jeg ... nei sa hun, hun vet at jeg ikke er en veggpryd, det er fakta, da utstråler man en glede og da er det lett å bli lagt ... merke til... Noe sånt. Nå skal jeg sove. Med en merkelig tanke i hodet, elsker han meg? Sånn elsker?... Ja... han gjør det, bevisets stilling. Men vi skal ikke flytte sammen. Men kanksje lære å være sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. august 2012 Forfatter #382 Del Skrevet 19. august 2012 Og.. jeg vet... uten at han har sagt noe om det... at jeg kan være sjalu... Nå har han sett at jeg blir rasende, før det har jeg latt som ingenting, ... Men jeg kunne jo aldri kaste stein i glasshus... Og når han oppdaget at jeg og hans sidesprang, Vally med puppene, fant tonen... vi pratet ikke om menn, men ... så ... Jeg vet at jeg har vært en cold-fish, fordi jeg har vært for redd, det sa jeg til han i natt... i går... og... vi bestemte at det er oss, vi er oss to som et kjærestepar, men... Men hvorfor alle disse sms i dag? Fordi han ... jeg vet ikke... Men han innrømte at han skulle teste meg og om jeg var en bitch. Jeg ble visst godkjent... Menn er dummere enn kvinner. Men det skal jeg ikke si høyt., Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. august 2012 Forfatter #383 Del Skrevet 19. august 2012 Og, nå klarte jeg å svi av middagen jeg laget, pga av at vi pratet i telefonen. Full utlufting, brannalarmen gikk ikke men maten er klar for resirkulering... Da blir det knekkebrød igjen. Men mat er mat og knekkebrød er mat, og selvsagt glemte jeg litt mat hjemme hos han, og hjemme... føler meg litt forvirret ... og også han påtaler dette her som hjemme, og jeg er like forvirret... Egentlig, trenger jeg en mann, men han er redd... det er jeg også... fordi jeg er ikke a4 kvinne. Jeg har sagt at hvis vi flytter sammen, vil det kanskje bli over... siden vi er oss... Men jeg er glad i han, og glad og så glad at jeg nesten besvimer. Men skal ha beina på jorda..vm i kjærlighetens jungel...eventyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. august 2012 Forfatter #384 Del Skrevet 19. august 2012 Han ringte meg igjen og ... alt er ok. Vi gjorde en avtale i natt, i går kveld og uten å blande blodet, vi er oss og jeg er hans. Ubs, men det krever mye... jeg sa det, at dette er ikke lett, det hadde vært lettere om vi bodde sammen, vinn eller forsvinn li ksom... Pluss at da kan jeg sove når jeg vil, helt til klokken ti på åtte... Han har det vakreste smilet i hele verden. Jeg planla det ikke. Han har kjeftet på meg, fordi det var jeg som sjekket han opp... Jeg måtte da minne han på at det var ... for ett år siden, når jeg ba deg med meg hjem og skulle røge på deg, og ikke fant hasjen min og ringte og var kjeftesmelle i telefonen, jeg vil ikke gå i detaljer nå... og når du sa... ok, men du har, og da går vi hjem til meg... og da forførte vi hverandre. Verre var det ikke. Livet er ganske merkelig, jeg vet at han er glad i meg, og jeg er glad i han, men vi er så ... totalt forskjellige, men samtidig kan vi prate om alt, politisk er vi unige, han tror jeg er en ... kommunist, men jeg har forklart han hva jeg mener om det. Mer om politikk vil jeg ikke skrive her. Kommunist er jeg ikke. Men meninger har jeg, men jeg er ikke bastant, og lytter når folk forteller og osv. Men nå er det kveld, enda en natt alene hjemme, men nå vet jeg at han har sagt at jeg er hans og at han er min. Men... kanskje han var full og kåt... og alle disse rare meld nå i ettermiddag og i kveld. Men vi pratet. Han innrømte at han ville gi meg huden full, pga...det spurte jeg ikke, men. Men saken er i alle fall oppklart. Han bor i mitt hjerte, og selv om han kanskje en dag g jør det slutt, vil jeg alltid være glad i han. For jeg er glad i han anyway. Og har valgt å stole på han, for selvsagt kan jeg også føle sjalusi og utrygghet, det sa jeg til han i går. Men jeg er flink til å ikke vise det... Nå vet han i alle fal, at jeg er helt på knærne glad i han. Og jeg beviste det i dag tidlig igjen, i natt prøvde jeg å kjefte litt etter fredet orgasmen han ga meg, jeg sovnet...omtrent. Og det var ikke mer liv i meg... men vi la oss sammen og lå tett inntil hverandre under samme dyne... Ja, jeg savner han. Men i dag våknet han med morgenbrød, og jeg er ingen morgenfugl, men jeg ble tent etterhvert av hans fasthet og ... Det ble bare bra. Jeg vil ikke gå i detaljer, men han sovnet av, og jeg også. Har forsøkt å fortelle han at jeg ikke er ... at jeg ikke er ekspert på sex... Tror han tror på meg. For ... jeg er ikke en proff. ... At alt jeg kan om sex og menn, at jeg har lest meg til hvordan suge pikk, at jeg har lest det på internet... da vil han tro at det har rablet for meg. Men hva om det er sant... Bingo. Jeg virker så eplekjekk, men er egentlig bare en hverdagsidiot, men litt utenfor a4. Men han er ikke a4, han er mangfoldighetsfull, som vi alle er. Og nå er jeg helt sikker på at han vet nicket mitt, jeg smilte bare igjen, for jeg vet fanden ikke pokkern hva jeg skal si, liksom. Aha, du har skrevet alt dette her? Han kommer med hint, og ingen fire tilfeldigheter... eller skal jeg starte å tro på julenissen. Ja, faktisk, jeg foretrekker julenissen og rudold... dette kan bli pinlig, jeg kan jo spørre han, men det gjør jeg ALDRI. Jeg ringte en venninne i går kveld, og han ville prate med henne, han var ikke edru og oppmerksom-syk. Det er noe som rir han, sjalusi... men ... DET er noe jeg aldri vil skrive om på kg, eller noen steder, det er intime betroelser, der er jeg som en mumie, helt lukket. Og det vet han. Det er ingen rykter om meg ang tysting eller sladder. BAre om meg liksom... den nådeløse Avlina som alltid knuller og forfører uskyldige menn... (jeg vet ikke hva sladderen går ut på, men at jeg er en pulverhore, en pillefjern dame osv osv) Nå er jeg heldig som har noen trofaste venner og ... de er som en bastion og på min side. Så¨langt har det ikke gått, men det har skjedd før. Hva jeg gjør da... uten å få nervesammenbrudd? På vippen til å ha lyst til å dø... Jeg fronter. Fronter. Thats the only thing I can do... not almost, surprise... Det har vært tøffe år, dager og uker, men jeg er en fronter, ikke en kvinnesaksforkjemper, men en som blir lagt merke til, og som ... er kontroversiell. Ang kontroversiell, jeg må jo være det, og hvis det har vært noen tidligere liv og osv. da har jeg vært en som ble lagt merke til da og... Men ... vet det finnes mer enn vi mennesker kan forstå, men nå forholder jeg meg til at jeg har en seng, og at ... Jeg er takknemlig. Veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. august 2012 Forfatter #385 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg satset på alt i går kveld, og valgte å fortelle A4 at jeg ... er blitt kjær i han. Det var ikke planlagt, men jeg sa at jeg føler meg som en nyforelsket fulugne, og at ... selvklart kan jeg bli kåt på andre, det er ingen unik egenskap, men at ...hver gang jeg har brukt fingeren ... har jeg strandet på han. Og at jeg har vært sinna, og flau og sinna og lei meg og osv... Videre sa jeg at ... jeg ikke vil mer hvis han ikke vil definere oss som kjærester, ikke ekteskap... men... Og da sa han, det er oss, Alvina, og han kysset meg på kinnet, på halsen, og tok meg i hånda og ... Men han har testet meg i dag. Og da blir jeg usikker. Ikke på mine følelser, men på hans vegne. Teste teste teste. Joda, jeg har også ... det har jeg ikke gjort, men en kamerat av meg tester alle de ikke kjenner, ryktebørsen... Ala, er det er bra mann? Det er ikke kun meg. De gjør det for alle damer de kjenner. Uten at vi spør om råd. Uten et ord. Den ene testeren, forestilte seg som en nyforelsket mann, og det var meg og han, Jeg måtte spørre meg selv før jeg sa noe, og når jeg endelig sa noe spurte jeg: Har det klikket for deg? Eller er du bare vårkåt som alle andre? Han tilga meg for å drive med revolverjounalistikk, og det fortjente han. Men jeg håper ikke han fremdeles ikke tenker at jeg er en dame, les, en han vil gifte seg med og ha i senga... Fordi jeg er ikke der, og har aldri vært det. Tragisk, håper han finner en nydelig og snill dame som han kan elske, men ikke meg. Det ville minnet meg om incestiøstisme, så godt kjenner vi hverandre, jeg blir trist hvis han er håpløst betatt av meg - og det var han. Han begynte å vise meg frimerkesamlingen sin, og ... dette er ikke kødd, det var interessant, og jeg hjalp han å arkviere, men ... og meg da, frimerker som er stemplet og ... jeg gjorde han obs på frimerker under krigen...noe rart. Han hadde bare tre fem av dem, men jeg sa at : det må bety at Norge er motstander av nazi-tyskland. Han så på meg og sa... au, du har faktisk kanskje rett. Og da ble hans forelskelse dypere, Det var spesielle stempler. Og han ahr observert at jeg er klokkeklar i tankegangen noen ganger, ikke alltid. Jeg har også ..hahaha, fått han til å kjefte på meg en gang, men da gjorde jeg det bevisst og måtte holde maska slik at jeg ikke ble avslørt og ... Men han er ikke forelsket i meg, og jeg har sagt at jeg er glad i A4. Må jeg slette nicket mitt, pga at A4 vet hvem jeg er irl? Må jeg gjøre det? Jeg nekter. Ja jeg nekter. Har jo ingenting å skjule, og han ... grunnen til at jeg vet det? Ja... Når han kommer hjem til meg og ... sier hun silikon-vally, etter at jeg har skrevet det... Ok, kanskje jeg har sagt det til han i bedugget tilstand. Men når han kom i går sa han at han er mr. A4. Og når jeg hadde skrevet at ... det er par måneder siden, vet man kan telepatere men i flg. statistikken tror jeg at han vet nicket mitt på kg. Men... Vet ikke. Men kan jo ikke utlevere så mye mer, gjør jeg det føler jeg at han er en dommer som slår meg i hodet med en øks hvis jeg går over streken... Derfor bør jeg ikke skrive mer. Om mitt private og oppskrytte liv. Han er genuint snill, så kanskje jeg skal gi blaffen. ? Vet ikke helt. Det jeg vet er at jeg vil ha han, og han har heller ikke unngått meg... men hvis han ikke vil, da vil jeg ha ærlighet. Å elske og å være eiesyk er ikke det samme. Det kan være det samme, men ikke opplagt. Så jeg føler at han må bekrefte at jeg er hans dame pga at han elsker meg en gang til. Så utrygg er jeg... iblant. Men nå skal jeg legge meg og bare føle trygghet og velge å stole på han. Jeg er faktsisk nådeløst nødt til det, å stole på han, siden jeg har valgt han. Vi pratet mye i natt, og jeg var helt åpen og naken, og fortalte han ... Og jeg tror han satte pris på det, for da fikk vi på en måte restart på hele forholdet... vinn elller forsvinn, sånn tenkte jeg og kastet meg ut i det. Jeg vil alltid elske han. Selv om det skulle skje at han velger meg bort. Men vi har vært venner i snart tredve år, før han forførte meg osv... Men jeg skal ikke skrive så mye på dagboka, men soleklart han vet at det er meg? Eller er jeg naiv? Jeg vil helst at han ikke skal vite nicket m itt... Og jeg ...men vet han det, da er den fordømte saken oppklart, og ikke noget jeg kan endre så brått... Hans feil at jeg ble kåt på han, han vekket meg opp etter 1,5 år. Vi er rare, i alle fall han. Jeg lagde middag i går kveld, han var så full at han sov og nei, den maten ville han ikke ha... så han gikk på kjøkkenet og kom frem med wienerpølser i lompe, og ketchup og sennep. Lol. Jeg tok jeg en pølse også, men ble litt stille, aner ike hva som rir han noen ganger, men det skal jeg ikke hekte meg opp i. Egentlig vil jeg gjerne bo sammen med han, men jeg må ha ro, dvs en pc osv jeg kan jobbe fra. Det kan enkelt løses, men er så redd... tenk om vi begynner å krangle mer enn om pølse i lompe eller noe... Vi kranglet ikke om maten. Har en følelse av at jeg ikke må vaske kopper for mye hjemme hos han, for det er terapi å stå på kjøkkenet. Så vi krasjer litt... Nå må jeg se om jeg har knekkebrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 20. august 2012 Forfatter #386 Del Skrevet 20. august 2012 Våknet tidlig som vanlig og er trett, sovet lite de siste tre nettene og tror jeg skal sove par timer... Vet ikke hva jeg skal tro eller mene om A4... vet at hvis det blir for mye drama, gidder jeg ikke mer. Men det er vanskelig... Men vil kreve at han forteller hvilke rykter som går og hvem som står bak. Hvis jeg gidder bry meg... Vet at rykter oppstår, og at det alltid vil finnes mennesker som prater dritt om andre. En fjær = kyllingproduksjon. Velger han å tro på rykter er det hans problem, men det blir mitt problem. Men nå vil jeg ikke tenke på det, det er jo den bakliggende intensjonen til alle ryktespredere og s.k. vellykkede bakstrebere. Har versert rykter om meg siden jeg ble tenåring, at jeg lå med alle osv. Selv om jeg var jomfru. Da forstår man enkelt at man må gi blaffen i de som tror de vet alt og setter seg selv til dommere. Forstår ikke hvorfor han ikke sier at ryktebørsrytterne bør fortelle hva de mener til meg, men det tør de vel ikke. Feige er de også og det er ikke uventet. Hører jeg noen blir baksnakket, har jeg sagt at jeg ikke gidder å høre, hva med å feie for sin egen dør først? Men jeg må snakke med han når vi møtes og det passer sånn, når vi prater og det er en avslappet stemning, men ... når det er en god stemning, hvorfor skal jeg ødelegge den med å ta opp noe som ikke angår andre enn de som har satt seg på sin høye hest. Men jeg kan like gjerne få vite hva som blir sagt, da har jeg jo en mulighet til å bekrefte eller avkrefte. Hvis han velger å tro på ryktene skal jeg tvinge han til å fortelle hva som blir sagt. Men å tvinge han til noe, er håpløst. Han er den desidert største stabukken jeg har hatt et forhold til ever. Men jeg kan lirke det ut av han, og bruke taktikk, noen krokodilletårer - men jeg er ikke typen som manipulerer med tårer og ser på meg selv som et offer. Det håper jeg at jeg ikke er i alle fall. Må på butikk og kjøpe litt mat, og sigaretter. Kanskje to pils, men det blir kun to til i kveld. Har litt å gjøre i løpet av uka, det er positivt å ha noe konkret å forholde seg til som krever en innsats. Våknet allerede i sekstiden og har tenkt ... hvorfor alle meldingene i går, men han sa på telefonen at han hadde sendt all den dritten for å plage meg. .. men er han hevnlysten? Kanskje, og kanskje han har grunn til å være sinna... han er typen som kaster grøt tilbake, og det kan være like greit noen ganger. Noen ganger, men ikke daglig. I alle fall ikke når jeg ikke har kastet den første skjeen... Men nå er jeg kanskje urettferdig, det har hendt mye og jeg vet hva jeg selv har klart å stelle i stand. Og jeg vil jo helst gå videre og legge ting bak meg, men det har preget også meg og jeg føler ikke at jeg har grunn til å være stolt av alle mine bedrifter, f.eks. svømmeturen og han fra i mai. Det er ting jeg ikke kan endre i etterkant. Det eneste jeg kan - er å forhåpentligvis trekke lærdom av det. Føler meg forvirret ang forholdet, men håper det roer seg uten mer drama. Kanskje det er naivt å tro at dette kan gå bra, men har man andre valg? Har forsøkt å kutte han ut, tatt mange runder med meg selv, men sitter fremdeles i klisteret. Har til og med småkjeftet litt på han og sagt at hvis han ikke var så kåt og om han innehar litt anstendighet osv, alt er egentlig din feil har jeg sagt. Men han forstod at jeg ikke mente det, at jeg forsøkte være morsom. Men det er ikke morsomt at han ofte har prøvd å gjøre meg sjalu. Mange ganger har jeg trodd at det var alvor, men egentlig vet jeg ikke hva jeg skal tro. Skal ta en prat med en som kjenner han, som jeg vet vil svare ærlig, men han vet jo ikke alt selv om de er venner. Men da sier han at han ikke vet, har pratet med han før, og på en måte ... følte jeg at han prøvde advare meg, men hva saken gjelder vil jeg ikke skrive om her. Jeg sa at jeg har hørt ryktene, A4 fortalte det til meg selv. Da burde han være den første til å forstå hvor råtne noen kan være, men det er visst lettere å tro på alle ryktene som går om meg. Rykter han ikke vil fortelle hva går ut på. Par rykter han har vært ærlig om - at jeg bruker pulver, misbruker piller osv. Da kunne jeg være ærlig, mht en del av fortiden min. Jeg går ikke i selvforsvar, og ser ingen grunn til å ikke være ærlig. Jeg må stå for det jeg har gjort, alle har gjort feil i livet, men hvis min fortid skal forfølge meg og han ikke klarer stole på meg... da blir dette vanskelig, eller rent håpløst. Jeg er veldig herdet og gir bæng i hva andre mener, mennesker jeg ikke engang kjenner, men er A4 det, eller er han en type der imagen er viktigere enn sannheten? Vet at sannhet ofte kan være en illusjon, preget av ens egne meninger og subjektive vinkling og syn. Men det later til å virke som om noen tror jeg aldri har lært noe av det jeg har opplevd. (snakker ikke om A4 nå, er usikker på hva han tror og mener egentlig...) Og jeg vet hvem som startet ryktene. Det er en blitt en del år siden. Samme faen, jeg vil ikke bruke mer energi på gruble. Er fullt klar over hva jeg har gjort og ikke gjort. Kan også sette ut motrykter, men hvorfor skal jeg gidde å sette meg ned på samme lave nivå? Det som plager meg er at A4 blir plaget. Men mistenker at han er så voksen at han driter i drittsnakk, men kjenner han ikke så godt. Og når han sender meg div. meldinger betyr det vel at det plager han og gjør han usikker. Life sucks. Vi møtes ikke i dag, han er på jobb og er sikkert sliten etter helga. Skal ringe en venninne senere i dag, hun har hørt alt om dette forholdet (ikke hva vi gjør under dyna, men alt det andre) Hun er heldigvis objektiv og jeg får ikke automatisk medhold kun fordi vi er gode venninner. Har en følelse av at A4 forsøker å ydmyke meg, en form for hevn, men det er vel min paranoide side som tenker det. Det eneste jeg vet er at jeg er glad i han. Men hvis ryktene plager han for mye, er det best å kutte hele forholdet. Samme om han ikke klarer å legge alt som har skjedd og arkivere det i fortid. Men jeg kan ikke kreve noe av andre. Sådan makt har jeg ikke og vil ikke ha. Nå en rask dusj, rusle en tur på butikken, kanskje sove en time eller tre, kanskje litt husarbeid, lage litt mat og med et ønske om at dette blir en rolig dag uten for store begivenheter av negativ art. Men nå vet han at jeg ikke bare er betatt, men at jeg er glad i han. Men det har han vel visst lenge nå. Usikkerhet, vet ikke hvilken retning vinden tar, men får ta det som det kommer. Det verste av alt er at jeg er tent på han, også nå... men kan ikke kreve sex daglig... har forsøkt å si det til han, og tror han forstår at jeg ikke er en nymfoman som krever alt til enhver tid. Men sitter fremdeles med usikkerhet, lå han med en annen i går (jmfr. melding), eller ville han bare gjøre meg sjalu. Hvis dette blir en vane, kutter jeg ut forholdet. Enkelt å si, men jeg har også visse grenser. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 20. august 2012 Forfatter #387 Del Skrevet 20. august 2012 Han ringte nå. Kan ikke skrive hva vi pratet om og hva som har skjedd etter at jeg dro hjem i går, men håper jeg møter han senere, det vil si ... om han selv ønsker det. Hvis han føler behov for å være alene forstår jeg, men stiller opp hvis han trenger noen å prate med. Det vet han. Skal ta opp karbonadedeig. Må i dusjen og på butikken. Har sovet litt over en time, men er fremdeles trett. Tre netter med lite søvn... Hvis han vet nicket mitt her, gjør det ingenting. Han kjenner meg litt, og jeg har ikke gått i detaljer om hans liv. Håper jeg da. Jeg har skrevet mye om mine følelser, men ikke gått i detaljer, og har omskrevet mye, plusset på og trukket fra. Men det han fortalte i telefonen satte meg litt ut. Det handler ikke om forholdet eller om noe jeg har gjort galt. Fikk ikke med meg alle detaljene, men når vi møtes får jeg resten av historien og det skriver jeg ikke om her på kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 20. august 2012 Forfatter #388 Del Skrevet 20. august 2012 Er bekymret, for dette fortjente han ikke. Vet ikke om han vil møte meg etterpå, hjemme her eller hos han, det får han selv bestemme. Har lagt merke til at hvis det oppstår noe eller skjer noe, da kontakter han meg. Men dette kommer ikke til å bli lett, men jeg ser det fra en annen side og vet at ting bruker å ordne seg... men føler ofte at det kan være klisje å si noe så dumt. Hva skal jeg gjøre... har forsøkt å ringe en venninne, men hun har satt på mobilsvar. Det er hun som aldri dømmer andre, hun gjør det, men ikke når man prøver være åpen og ærlig. Det er verre hvis saken gjelder en av hennes menn, nå har hun kun en mann, jeg skal ikke plusse på. Jeg blir kvalm, for dette som har skjedd, fortjener ingen. Skal jeg ringe han? Føler jeg må prate med han og nå er det gått over en time eller to, og ... har ikke lyst til å fortelle om det som har skjedd til noen andre enn de jeg kjenner aller best. Og det er bare en venninne, som egentlig vil at vi to skal bo sammen, men hun har så mange katter og jeg er allergisk, og jeg har et liv et annet sted - her jeg bor. Fan hvilken blåmandag dette ble. Skal ringe han etterpå. Tror vi kommer til å dele seng i natt, samme dyne, sex er uviktig akkurat nå. Men vil gjerne holde rundt han og ikke si ett ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 20. august 2012 Forfatter #389 Del Skrevet 20. august 2012 http://www.youtube.com/watch?v=Jxpe1oSp_sg&feature=endscreen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 20. august 2012 Forfatter #390 Del Skrevet 20. august 2012 Ringte han og ... han er litt i sjokk. Ikke rart, men jeg klarte si hva jeg mener og prøver snu det til noe positivt... enn så lenge. ... Vi avtalte å ringe senere i dag. Han kjenner meg litt, ingenting kan egentlig sjokkere meg, men jeg er litt sjokka nå og det samme er han. Begynner snart å gråte og jeg har grått i dag etter at han ringte meg og fortalte. Helt tydelig at han stoler på meg som en venninne/venn når det oppstår ting. Men vi har kjent hverandre i mange år. Før vi oppnådde komme til kyssestadiet. Og jeg tenker... hvis sex og forhold skal ødelegge vennskapet, da vil jeg aldri mer ha sex, ikke med noen menn mer. Jeg trenger også noen å prate med nå, kanskje ringe en venn, som er kjempesnill (en idrettstjerne, pensjonert men noen år yngre enn meg). Men hva skal jeg si? KOmmer du innom hit en tur, røger en lille på meg, og ... Jeg er redd, for hva hvis også han forventer sex. Men det gjør han ikke, kjenner han litt bedre og han er ok som en venn, og ... stabilisator. Det som har skjedd kan jeg ikke fortelle til hvermansen, ikke engang til ... egentlig noen. Men må jeg sitte her helt alene og ... jeg er også i sjokk, det samme er A4-mannen min. Han tør i alle fall fortelle meg hva som skjer, bortsett fra rykter om meg og min fortid, men ... han har forsøkt å gjøre meg rasende mange ganger, det er for å bevise overfor seg selv at jeg ikke er den bitchen jeg blir omtalt som av de som ikke kjenner meg. Samme faen. Han vet at jeg er glad i han, etter praten lørdag så jeg at han begynte å stole litt mer på meg igjen. Men han liker ikke sin egen sjalusi og ... hva mer vet jeg egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 20. august 2012 Forfatter #391 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg kan ikke ringe noen, vil ikke si noe til andre før han får uttalt seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 20. august 2012 Forfatter #392 Del Skrevet 20. august 2012 Dette er ikke greit. Det er ugreit. Alle ryktene om meg, pluss det som har skjedd nå - som ikke har noe med meg å gjøre. En ulykke kommer sjelden alene. Min mor ringte nå og jeg fortalte henne hva som har skjedd og de forbakeliggende omstendighetene. Jeg ba henne ikke fortelle dette videre, kun til en - som jeg også stoler på, men mamma kan være svært diskret når det er påkrevet. Skal lage mat. Vet ingenting. Har lyst på en røg nå, men det A4 trodde jeg hadde stjelt - han spurte meg ikke på telefonen i dag - og jeg har ikke stjelt noe hasj - da fant han det hjemme i går kveld. Det som har oppstått, lager slike små problemer til bagateller. Og han vet at jeg aldri stjeler. 0,3 gram hasj... den la jeg tilbake under en pute i sofaen hans. Men var ærlig og sa at jeg har tatt en liten som jeg skal ha til senere i dag (i går), og fikk melding når han ikke fant hasjklumpen sin - men jeg svarte: Hva du har gjort i en tilstand av paranoia vet jeg ikke, jeg er i alle fall ingen lommetyv. Nå får jeg lyst å ringe en venn, som kanskje kan komme innom og røge en lille på meg. Men har egentlig ikke lyst å involvere andre, men jeg trenger ikke si stort, bare si at det har skjedd noe, og at det ikke handler om meg, og at jeg ikke vil prate offentlig om det før de som er involverte forteller det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 20. august 2012 Forfatter #393 Del Skrevet 20. august 2012 Ringte en god venn. Han kommer kanksje innom en tur senere i dag. Han spurte ikke. Han er kjempesnill, og jeg har ofte overnattet på hans sofa. Da henter han hver gang dyna til sin sønn, og jeg får også en pute. Han er sjarmerende, men .. derfor vil jeg ikke ligge i samme seng som han, dessuten sliter han med bruddet - gikk fra sin eksdame. Han forstår hvor vanskelig ting kan være, og jeg er glad i han, som en venn. Han er svært spesiell, mer kan jeg ikke skrive for kommer jeg med detaljer vil jeg kanskje røpe hvem han er hvis jeg er blitt avslørt irl her på forumet. Men A4 vet hvem han er og vet at vi er gode venner. Middag? Tja, etterhvert. Har spist ett egg i dag. Det er ike holdbart. Men matlysten er ikkeeksisterende. Likevel, vet jeg må få i meg noe mer enn ett egg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 20. august 2012 Forfatter #394 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg tror... jeg elsker A4 mannen. Men han har en fri vilje og det samme har jeg. Skulle ønske jeg kan støtte han nå, har forsøkt å ... men det kan jeg heller ikke skrive om. Men vet det ordner seg. Og han har ikke gitt meg forbud mht å kontakte mine kontakter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 20. august 2012 Forfatter #395 Del Skrevet 20. august 2012 Fy søren. En venninne av en venninne har barn, en sønn som er fylt 13 år og som har dopet seg. Vet ikke på hva, men det var mer enn hasj (og et barn bør ikke røyke engang). Heldigvis kjenner jeg henne litt, hun er roen selv, men... faen. For et helvete. Må bare sende gode tanker til både henne og sønnen sin. Kan ikke tenke på alt. Håper han ringer meg og ringer på døra... før jeg får sammenbrudd. Det har skjedd så mye. Så mye. ... og alt kan jeg ikke skrive om her på boka, eller på nettet. Når jeg mener han ringer på døra, da tenker jeg på han som lovet å ringe meg samme hva som skjer, den tidligere idrettsutøveren, og husk damer, vi er kun venner. Han er en jeg ville anbefalt som kjæreste... men jeg kjenner ikke han som en kjæreste, men som en venn er han unik. A4 la merke til alle skrubbsårene og plastere jeg har på beina, og han sa ... dette var vakre ben. Ja, sa jeg, jeg har tenkt å legge de ut på peneben.no. Pratet i telefonen også med en venninne, og hun mener at dette ikke kan gå bra. Jeg sa: Unnskyld, leker du dommer nå? Nei... eh, men ... Men hva, det er jo det du gjør. Du kjenner ikke A4, og .. Men ... vi kranglet ikke. Jeg krangler ikke med henne, vi er så tette venninner og så closed at vi kan slenge med leppa og si hva vi mener uten at det blir ufred. Skal kanskje ringe min A4 mann. Bare for å høre hvordan det går. Vi har pratet i telefonen for par tre timer siden, og ... mine tårer har falt. Vet jeg ikke kan trøste han, men han vet at jeg støtter han selv om jeg ikke er i intimkontakt-møte. Han vil ikke. Forstår. Han må få lov til å slikke sine egne sår og ... jeg vet... det var en av mine første tanker, at han kan la sinnet gå utover meg nå, selv om jeg ikke har noe med det som skjedde å gjøre. Men ... den man elsker, får som regel gjennomgå. Kanskje... Jeg trenger noen, men ... stoler på at min fantastiske venn som er pensjonert toppidrettsutøver kommer etterpå, vet i alle fall at han ringer hvis han ikke kommer. Han er pen, helt fotogen-pen, men hva så. Skal jeg legge han ut til salg til kåte damer.no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 20. august 2012 Forfatter #396 Del Skrevet 20. august 2012 A4 er full. Som om jeg ikke visste det. Men uten å .. jeg visste også hvilken pub han sitter på nå, man trenger ikke være synsk for å være bevisst. Han ringer etterpå, så møtes vi. Hjemme hos han, home sweet home. Vet også uten å spørre at han og idretttstjernen sitter på samme pub og ved samme bord. Det visste jeg bare helt plutselig. Legge sammen to og to... det gjorde jeg ikke, men det dukket opp... som en gratis filmpremiere... Derfor får jeg ikke besøk av mr. idrettstjernemannen... han vil helst ikke blande seg inn i dette ... dette hva? Dette... at jeg har en sjalu kjæreste som dreper før han spør, dvs det gjør han ikke. Vet han kan bli sinna, og har et temperament født ut av mars vulkaner og det har han grunn til nå, men ikke pga meg. Men frykter ikke hans sinne, eller hva vet jeg... Men skal sove under samme dyne i natt også. Noen ganger bestemmer jeg også litt, og dette handler ikke om sex, men om ...alt det andre også. Er helt oppgitt, har ikke forstått, men fikk en telefon og en venninne av en venninne har en 13 gammel ung sønn... et barn, som ligger og har abstinenser og noen har gitt han narkotika. Så dere forstår damer her inne på kg, at alt sett i den store sammenhengen, blir bagateller. Jeg er så rasende forbannet og skyter før jeg spør. Hvis jeg hadde visst hvem som gir barn dop, doper barn. Hennes mammahjerte blør, men hun er en kvinne som er egentlig innehaveren av roen, en meget stabil dame... men dette... Sender bare masse gode tanker og ... gråt når jeg hørte det. Hva skjer? Det skjer... men nå trenger også jeg å sove under samme dyne og bare søke nærhet og varme. Jeg sier bare fy faen! En guttevalp som nettopp er fylt 13 år... som får pulver gratis og ... Som sagt, noen ganger har man lyst å skyte før man spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 20. august 2012 Forfatter #397 Del Skrevet 20. august 2012 Og nå fikk jeg enda en fryktelig upsykologisk telefon (ikke fra menn, menn er mer ok enn damer kan være) Men det går bra. Men vet ikke hva som fuckings skjer... må jeg vite alt? Nei, jeg er ikke nysgjerrig. Ikke til vanlig. Men å høre at det ligger en tretten åring med abstinenser pga pulver... hva skal man mene da??? http://www.youtube.com/watch?v=ph6DHoN-H6M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 20. august 2012 Forfatter #398 Del Skrevet 20. august 2012 Nå har jeg lyst å bli anarkist igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 20. august 2012 Forfatter #399 Del Skrevet 20. august 2012 Men, hører rykter om at dette ikke går upåaktet hen. Hvis noen er så frekke og så onde at de gir narko til barn, da er de egentlig døde før de vet ordet om det. Men dette er kun rykter, men jeg vet det, såpass kjenner jeg til oslo by. Og min rolle er igjen, å bare slappe av, for menn ordner opp. Jeg har ikke hørt det, kanskje jeg holder på å bli gal nå... men jeg vet det. Mammaen er ikke dopmisbruker, hun har full jobb og er helt ok sånn sett. Dette blir ikke et gjengoppgjør for jeg kjenner ikke til noen gjenger i byen, men dette går ikke upåaktet hen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 20. august 2012 Forfatter #400 Del Skrevet 20. august 2012 Au, da setter jeg på musikk... må ut døra nå... ikke verken eller, og ikke afire... Men mr. sportsidiot, dvs han som har vært i toppen, og vunnet mange pokaler. .. Men kan ikke skrive mer. ikke fordi det er noe hemmelig, men jeg har ikke tid, og tiden flyr. Skal til afire etterpå, og sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå