Alvina Skrevet 19. august 2012 Forfatter #361 Del Skrevet 19. august 2012 Alt er bra igjen, vi har pratet og hatt sex og ja... Og ... pratet. Men mere vil jeg ikke skrive om, men jeg tok meg to styrkedråper og han ble ikke sinna, for han visste at jeg vet hvor jeg bor... Og sølte ikke øl på stuens bord. Vi kranglet litt i natt, dvs diskuterter og ikke vold. Og han forstod hva jeg mente og var sååå romantisk. Drakk rødvin og så videre i går så våknet opp kvalm, pga vin... Men han klarte å få meg våken, jeg protesterte litt, for når jeg blir vekket så tidlig, må jeg ha en røyk, litt vann, og kanskje gå på wc. Det kan ta sin tid, man kan få forstoppelse... hvis det blir mas. Åtte er tidlig. Vi er enige, altså, enige om at ... vi ikke klarer å unngå hverandre og at vi skal være trofaste og at det er oss.... Men... Menn er menn, og han er han og jeg er meg. Han innrømte også at ... han ikke klarer å unngå meg, men nå er jeg helt paranoid i kantene på skjørtet, det er bare sånn det er. Altså, jeg gikk jo og jeg er kjent i byen og overalt og kan finne øde øyer uten vann, og der møter jeg ofte - heldig vis ikke alltid, mennesker... og en spurte meg hvordan det går . ... Joda, det går bra. Og jeg satt der før de to mennene kom, og satte seg ned så ... da de så at jeg så ut som jeg har blitt angrepet av en geopard. Jeg giddet ikke mer og fant meg et mer rolig sted, jeg trengte ro. Jeg har bodd i Oslo i 34 år, og er det man kaller lokalkjent. Men jeg gikk tilbake, og de satt fremdeles der. Og han ene skulle absolutt prate om kvinnekamp og norske damer... da måtte jeg melde meg litt ut, takke farvel og gå til trikken, og så møtte jeg en drosjesjåfør.... Oj, men tror A4 er litt glad i meg, og nå er jeg ganske overbevisst om at han vet mitt nickname her inne på kg, ikke at det betyr noe... men da kan jeg ikke skrive predikært... Vi er i alle fall sammen igjen... tror jeg. Og vet jeg. Vi har lovet hverandre at vi er oss og vi ligger ikke rundt.,... det gir sikkert ikke noen mening til andre og ... men jeg lurer på om han ringer meg etterpå... eller motsatt... Jeg ringer jeg, men føler angsten for å få mobilsvar og taushet, men nå har jeg faktisk fortalt han hvor redd jeg blir hvis vi ikke er ... et par... jeg sa også at jeg aldri vil vifte med en ring, men det er viktig for meg at jeg vet om vi er sammen eller ikke. For ellers kan jeg få nervesammenbrudd og ty til andre menn, selv om de ikke kan hjelpe meg med noe. Han forstod. Han sa det er oss. Og ... ja, for en romantikk. Men jeg må jo stole på det han sier, jeg kødda litt med han og sa at siden din ene datter studerer, kan hun jo bo i min leilighet, bare 3000 i mnd, men da kan jeg ikke love deg annet enn å våkne kl. åtte og ligge og sove når du kommer hjem fra jobb. Men i går kveld kranglet vi ikke, han var litt trett så jeg laget middag ... og ville ikke ha mat, selv om maten var ok. Han laget en ekstra middag - pølser med lompe, ketchup og sennep. Ja... så hva skal jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. august 2012 Forfatter #362 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg betalte tjue kroner svart til taxisjåføren... Han var så søt og ung og snill og helt, han vekslet en femtilapp. Oppdaget med en gang at han var en kunster og han krevde ikke mer betaling enn 20. Men årsaken ... det vet jeg ikke, han lo litt når jeg trodde han var 25, omtrent, alder not a casa... Han minnet meg veldig mye på en nevø av meg, og de studerer samme fag og har samme interesser sett bort i fra at de studerer i ulike land. Nå er jeg endelig hjemme igjen, men ... soleklart jeg savner mister perfekt a4, men vi er glade i hverandre og begge er sære og han bor i hjertet mitt, men det er noen... som mener at han behandler meg dårlig... Kanskje de har rett, men jeg har sagt til han at jeg snart ikke klarer mer, at jeg har andre dustete menn på rollelisten min. Resten får resten av verden drite loddrett i. Hm, kanskje jeg skal ringe han, nå vet jeg at han er absolutt glad i meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. august 2012 Forfatter #363 Del Skrevet 19. august 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. august 2012 Forfatter #364 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg elsker han, og det sa en venninne også til meg, for jeg har HATET HAN den siste uken, men jeg var bevisst på at jeg var flau, og rettet hatet mot den jeg er aller mest glad i ... omtrent. Vanligvis pleier jeg ikke å hate noen, men det var meg selv jeg rakket ned på. Jeg har også pratet med alle som var tilstede når jeg skulle ta svømmeknappen. Fikk litt kjeft, men også en klem. Dette gør du aldri mer frøgen... Neivel, inte varit sjølsikker no... Din dust. Jeg må innrømme at jeg ikke vet, men luften er renset og vi er oss, altså oss som et kjærestepar... Vi pratet også om å bo sammen, men det... kan bli vanskelig, siden jeg er litt av en original og supersær dame, og han også er litt eremittaktig... Jeg sa at jo, vi må nesten prøve det ut, siden vi aldri klarer å la være å tenke på hverandre... Vanskelig, men jeg sa. : Hvis det er oss, da må du glemme alt det dumme jeg har gjort og vi må legge det hele bak oss. Hvis ikke, kan vi jo være venner. Men han ... mulig han ble styrt av pikken, jeg tviler på det, men jeg har visst en egenskap, han blir kåt bare ved tanken på meg, og jeg må ofte arrestere han litt, og si rett ut at du kan ikke forvente at det er mer liv i meg etter at du har gitt meg fire, orgasmer, jeg som bare kan telle til tre... Menn forventer at jeg enten er frigid eller det helt motsatte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. august 2012 Forfatter #365 Del Skrevet 19. august 2012 Er stadig fyllesjuk... Men har pratet med han og alt er ok. Rødvin, ulvesuppe og hvitvin og øl, brandy og brunt ... I dag når han vekket meg sa jeg det eneste som mangler var at jeg drakk litt baileys også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. august 2012 Forfatter #366 Del Skrevet 19. august 2012 So long so far away... alonge... far away. Han ... jeg vil ikke gå i detaljer men han hater meg. de meldingene jeg har fått nå osv, vi har pratet på tlf. Nå er han ikke mr. romantisk mer og knapt a4. Det var vel kun sex, men ... kanskje jeg må forstå at han ... som har vannskrekk, også hadde ekstra skrekk når jeg nesten druknet... Men hvorfor sa han ikke det... mulig han forsøkte å si noe, men nå er jeg bekymret, for han skulle ikke på pub i dag, han skulle ta det rolig... Vi lufta bikkja hans før vi gikk innom eksen hans (skilsmissehund, de er venner), og ... Og nå dette surret hans. ... Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Alle romantiske ord, alt vi pratet om i natt, var han full? Han beskylder meg alltid for å være full, men jeg er ikke så full at jeg ikke kan referere ordrett ... det kan jo skje, men til vanlig ikke. Må jeg virkelig gå inn i den nye uken og lure meg på om han også er en ren idiot? Men ... menn har forsøkt å advare meg, jeg vet hva de prater om, det angrår ikke oss, men... Jeg vil prate med han, sa i går at vi kan være venner, men... det ville han heller ikke, jo kanskje, men jeg parkerer meg som singel nå og venter til han som hvisker mitt navn og som også er stinn av penger hvisker mitt navn, og da er jeg hans dame. Pronto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. august 2012 Forfatter #367 Del Skrevet 19. august 2012 Og jeg driter i om han som er full av penger, en venn felles kamerat, med den lekre bilen... om han vil ha meg, da vet jeg at han vil ta vare på meg også, i alle fall er det hans lokkemat overfor, men kanskje han er forelsket i meg, når man er over førti er det ikke så fullt tilbud som det var når man var 20 mer... I natt ... i går sa også A4 at ... det klarte jeg å ... men han føler han må forsvare meg, for det går rykter, og alle har en mening, ikke alle men ... Jeg sa: At du hvis det er på den måten du beskriver nå, da tar jeg det som et kompliment, og en ting... skal du vite og det er faktisk... At hvis jeg ikke kan stå opp for meg selv, (han nektet å si hvem som hadde pratet skitt om meg), da kjenner du ikke meg, og før vi knullet for første gang, vet du hvor mange som hadde meninger om meg, elsket eller hatet... Og du må jo kanskje si at jeg tror ms. Alvina klarer å prate for seg selv, dessuten, å prate om folk som ikke er tilstede? Vet jeg hvem det er? Han nektet å si hvem... Det er mange, jeg vet. Elsket og hatet, satt på spissen. Men jeg har alltid blitt lagt merke til, uforskyldt også. Men jeg sa samtidig, for jeg ble forbannet sinna,det kokte en sky over hodet mitt, og sa at ... jeg har noen få venninner og gode venner og de kan kjefte på meg, men de er de som kjenner meg, vi kan kjegle, og resten kan reise til helvete Jeg sa det i går / i natt og jeg var helt rolig, tenkte litt først, for jeg liker ikke at han blir plaget - og jeg er omstridt. Han vet ikke en fjerdedel. Jeg har forsøkt å fortelle han alt, men kanskje jeg har glemt noe, eller at alt er kommet helt ut av dimensjoner.... Hvis jeg er så fatal, og han ikke forstår... men hvordan kan han forstå. Ryktesmedens mester, han forstår men i dag har han en god grunn til å drikke, det er bare å skylde på meg liksom... så slipper han å forholde seg til ... det han må forholde seg, til - merker at han kanskje har bestemt seg (ikke forhold og privatliv), Men jeg blir trist når ... men jeg sa til han... Jeg ble veldig tenksom, og lurte jo på hvem... og hva, men mer ville han ikke fortelle meg. Selv om jeg må jo være den første som bør vite hvem som prater skitt om meg, men jeg sa.... Ok, jeg vet hvem jeg stoler på og det er ikke mange og de prater aldri bak min rygg. Ok sa han. Men hva skjer nå... Jeg trodde jeg hadde en pils i kjøleskapet, men har ikke ... da tar jeg meg en drink. Nå begynner jeg å lure på om han liker å psyke damer ned... Det har jeg kanskje også grunn til å lure på... for å snu på et frimerke er noe man gjør når man er presset, men ikke når man har god tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. august 2012 Forfatter #368 Del Skrevet 19. august 2012 Det går også rykter om han, men jeg har aldri brukt det mot han, men jeg har fått "antydninger" av flere menn, som ikke har forsøkt å sjekke meg opp, liksom... hva er du fremdeles sammen med "han"... Jeg liker ikke at alle prater, jeg vet hva de mener, og vet ikke hva jeg skal tro. Han har selv fortalt meg om ryktene... Men... dette kan jeg ikke legge ut på kg. Eller andre steder. Men driver han på å psyke meg ned? Tror jeg skal ringe en venninne nå, hun har hørt min versjon, og hun har en unik egenskap og det er kommunikasjon på høyt nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. august 2012 Forfatter #369 Del Skrevet 19. august 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. august 2012 Forfatter #370 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg har ikke ringt noen, sitter bare og er taus, og ser ut av vinduet, og føler meg oppgitt... Men... da har han spilt falitt. For da er han ikke en mann, da er han ikke voksen. Bare styrt av pikken og av sin egen ide om sin storhet og pliktoppfyllelse karrieremessig. Resten er søpple... Var det alt, var jeg så lett å lure... Jeg liksom, joda, men nå kommer jeg til å ta betaling og det er det eneste jeg veit om, og jeg vet at han som har den lekre bilen vil gi meg penger uten at vi trenger å prate om det... bare jeg ... hahaha. --- Vel, så enkelt er det ikke, men kanskje. Jeg har pratet mye med han, om ting jeg ikke skriver om her, og vi har lett for å prate sammen og han har også fått meg til å tenke aha, kanskje, men ... Han hvisket mitt navn. Men når vi møtes igjen og hvis vi går over den streken, dvs i samme seng og naken og har sex sammen, da vil jeg si til han at jeg aldri vil være noens hemmelighet. ...hvis du forstår... Det vil han forstå, men nå er jeg redd. Og kvalm. Det er A4 som har gjort meg kvalm nå, og meg også med tanke på han med den lekre bilen... og de kjenner hverandre, men jeg tror at jeg ikke har forstått at... jeg er en lekker rype /dame, og kjekt å ha... Eller? Men det er bedre med en mann som har ,money enn en idiot uten en lommebok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. august 2012 Forfatter #371 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg ringer en nabo, en journalist, venn, bare han ikke er for full. Han er ikke voldelig, men fulle er eller kan være plagsomme. A4 sendte meg melding i sted og sa at jeg hadde stjelt hasjen hans (ikke ordrett), jeg sa så fint og såå bra, men det har jeg ikke gjort, jeg tok en 0,3 og la den ett sted når du kranglet i går kveld, men jeg mistenker at jeg la den bak en av dine sofaputer, og hvis... hvis jeg finner den, da får du den kanskje tilbake... Men nei, det var ikke 0,3, det var alt... Altså tre gram (til dere som ikke røger, så er det bare en liten mengde som ikke engang politiet arresterer deg for), ... jeg forstår ikke. Mener du at jeg er en lommetyv? Nei, det mener han ikke. Nehe? Hva tyckar ni da? Har så lyst til å ringe han nå og spørre hva han mener, for dette ble litt for sprøtt til og med for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. august 2012 Forfatter #372 Del Skrevet 19. august 2012 sluta chata nu... Jeg har ikke funnet den 0,3, og husker at jeg la den bak en av hans sofaputer, og nå mener han visst at jeg har tatt alt... altså par tre gram, men det har jeg aldri gjort. Han må jo være sinnsforvirret, og har gjemt den selv, jeg har også rotet, men nå er jeg jo hans erklarte dame, og da får jeg gjennomgå, ... Tror vi skal forlate kyssestadiet, for dette gjør meg ...i ubalanse. Kjærlighet er å slippe fangene fri. Jeg er glad i han og vet han er glad i meg, han har advart meg... at det er noe med han... jeg har ikke spurt hva... har merket at han er humørsyk... Resten har jeg gått glipp av, helt frivillig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. august 2012 Forfatter #373 Del Skrevet 19. august 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. august 2012 Forfatter #374 Del Skrevet 19. august 2012 Vi har selvsagt pratet mye... han forstår ikke at jeg kan tilgi... så lett? Å tilgi er ikke verken lett eller vanskelig, det er ikke målbart. Han har sagt at jeg er for klok for de fleste... da smiler jeg bare og sier, at jeg vet jeg kan mye men jeg kan ikke alt, og heldigvis er jeg ikke alene om det. Joda, jeg har iqu til å bli medlem av Mensa, men... bruker jeg det? Og hva med resten? Man ... er jo forskjellige og har sine egne ... dessuten er han inte helt ut og kjøre, han har litt igjen i toppetasjen... Han ble sjarmert i natt, og motsatt. Jeg ga han en sensommerdags blowjob og en halv time etterpå var han kåt igjen... Og jeg som har hatt fire orgasmer så langt jeg kan telle... Han forstår visst ikke at jeg ikke er en robot, vi pratet om det også. Men han forstår ikk meg. Men rykter... Jeg har vært ærlig og har fortalt han om de ryktene jeg vet om, blant annet når jeg ikke visste at jeg var sammen med en som var god for 450 millinoner... dvs jeg visste ikke at han hadde en dame og et barn. ... Har hørt rykter om at det går bra, hun ...det er en lang story, men det er fem år siden. Minst, årene går raskt... Ikke noe å være stolt over. For jeg fortsatte å være sammen med han når han var i Oslo, money money money, sex, play no more... Dvs jeg fortsatte sammen med han, etter åtte uker, når jeg fant ut at han hadde en samboer... hjemme. 'Da gikk det en faen gjennom meg, og jeg tenkte, at ja soleklart, dette passer meg utmerket... En mann som aldri vil kreve noe. Han la diskresjonen helt på hylla, vi viste oss offentlig, og der fikk jeg ekstra rykte på meg. Men jeg kuttet han ut, prøvde ofte, men han ringte meg og ringte meg... jeg ba han reise til h...... Men ... han visste at ... Hva visste han. En dag, tidlig på en morgen, våknet jeg etter en drøm og spurte hvordan hans samboer så ut, lookalike? Han bekreftet det jeg hadde drømt om, hun hadde et hjerteformet ansikt, store brune øyne (blå; jeg glemte fargen), og kort hår, og var ikke høyere enn meg. Jeg spurte han ikke, men i drømmen så hun på meg med de mest triste øynene jeg har møtt i hele mitt liv... hun var så trist og tårene ... Det var derfor jeg spurte han, og stilte ingen ledende spørsmål... men ble litt sjokkert når han beskrev henne, slik jeg hadde sett henne i drømmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. august 2012 Forfatter #375 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg har som alle dere skjulte evner, en sjette sans... Men jeg nekter å spå noen. Hvis jeg skal stole på min lille magefølelse, så går alt bra med meg og A4, jeg må bare stole på at alt går ... BRA..Vet at han føler seg ansvarlig når folk prater dritt bak min rygg. Da stoler han ikke på at jeg er en voksne dame? Det sa jeg i går og ... dvs i natt ... Jeg sa at ..hmmm, jeg tror du må begynne å stole litt på meg eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. august 2012 Forfatter #376 Del Skrevet 19. august 2012 Ok, jeg stoler på at han finner ut av det av seg selv, han er en sterk mann. Og jeg vet han er forbannet glad i meg og liker meg. Men når ryktebørsen starter... vel, han vil få høre mye rart, og ...jeg har sagt til han, at han må si hva de prater om, i visse miljøer er jeg en "diva", ikke en diva, men elsket og etterlengtet og ... Men. Jeg får nesten lyst å ta mitt eget liv hvis jeg har så mange rykter, og det er mange. Det eneste som gir meg fred i livet er alle som kjenner meg, og som kan kjefte meg huden full, men likevel er vi venner. Det ...har ikke væ rt lett... Men også meg valgte å stole på meg selv, reis deg og gå rak i ryggen naken kvinne. Stå opp for deg selv. ...Nå skal jeg lage middag, se på tv (alle lurer på hva jeg skal med den fancy storskjermen av en tv, mens jeg sier bare det er vel kanskje kjekt å ha... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. august 2012 Forfatter #377 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg tror hva han har forsøkt å si, men han blir satt på en hard prøve... Tror han ... dette kan jeg ikke ha et lusmiddel mot.. http://www.youtube.com/watch?v=mFerLNdpwO4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. august 2012 Forfatter #378 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg stoler på han. Men er redd pga ryktene, men han har tatt det opp med meg før... at det er så mange som misliker meg. Joda. Det er klart, jeg er liksom ike en veggpryd, ikke sant, ... men rykter. Jeg stoler på at det er oss. Men forstår at han sliter med tillitsproblemer, og ... jeg må være miss forståelesrulle? En dag kan jeg gi meg over, og da er det soleklart, en som kjenner meg, en som kjenner oss begge... Og det kan jeg ikke gjøre. Da svikter jeg meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. august 2012 Forfatter #379 Del Skrevet 19. august 2012 Noe, noe må være helt galt i hodet hans... Har fått flere meldinger men nå vil jeg ikke skrive mer... Han forsøker å gjøre meg sjalu, ... jeg er for lei av dette .. gjøre meg sjalu... med en av hans venninner, hva er det han forsøker nå? Jeg spiller aldri, ja, skal ringe han. Hvis jeg gidder da. Går for han med fin bil og money. Driter om de er gulle-kamerater. Ja, jeg driter i det. Hvorfor så sublime meldinger... fortjener jeg det, det driter jeg loddrett og langstomt i, ingen fortjener det. Ok, han har hørt rykter, og jeg kan ikke og vil ikke forsvare meg hele tiden, jeg har svart når noen har spurt. Det er alt jeg kan bidra med, og ... Hvorfor sånne meldinger? Trenger en armkrok og en klem nå, men jeg må vente noen uker. Har kanskje ... bare litt bestemt meg. Jeg vi lha en mann, som er voksen, men ... ikke hvis de ikke har gått fra hverandre, jeg vet at når man er separert, det betyr ikke at man automatisk er singel... Har aldri vært gift papirmessig, men, har jo levd noen år. Nå er jeg lei, ... Han er full... og forsøker å gjøre meg sjalu, og vil helst ...kaste meg ut av sitt liv, men samtidig... jeg vet at han er glad i meg, men på hvilken måte ... kanksje jeg bare er god i senga... Dritt. Så god i senga er jeg ikke, jeg vet at jeg kan vise lillefingeren til menn, og da ... men ... Tror at magefølelsen min er korrekt, han er redd, redd for å bli såret. Men samme hva han vil, om han gjør det slutt, ... men det har han ikke gjort, nå ringte han og han var hjemme og han sa: Du vet Alvina. Vet hva? Du vet. Vet hva? At du ligger og drømmer om andre damer? at ... Nei, du vet at jeg skal på jobb i morgen. Og da la han på røret. Cirka på den måten jeg har skrevet her nå. Jeg går for han som hvisket mitt navn. En av hans venner. Som har en fin bil og som er stinn av penger, og som er en ikke-røyker. Men han også tar jo seg en øl. Nå er jeg faktisk forbannet. Med god grunn, tror jeg. For skal jeg være ms. forståelsesfull med høy eq, han har ødelagt hele dagen min, pga alle hans sms, og ... Jeg skal ringe han, og spørre helt rett ut: Er det ikke bedre at vi gjør det slutt, også kan vi møtes som venner, uten noe mer? Enig, sier han vel, men vet at han vil ha meg, vil ha vil ha vil ha... Men jeg trives særdels lite nå. ... fuck. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. august 2012 Forfatter #380 Del Skrevet 19. august 2012 Nå pratet vi i telefonen og han medga og innrømte at han hadde sendt meg stygge meldinger, men at .... jeg fortjente det. Joda, etter ... men han var ærlig, og etter i går kveld og i natt ble vi enige om at det var oss. Han var kommet hjem, og ... han er redd og har angst for skumle damer som lager drama. Jeg sa når vi pratet nå, at vi pratet i natt, men vi kan jo ... legge de siste mnd bak oss og fortsatt være venner. ... Nei, og han innrømte at han hadde satt meg på en prøve når jeg tok opp alle de sms han har sendt i kveld. Jeg sa : Jeg husker ikke hva jeg sa, men sa at du var kanskje for full til å huske hva vi pratet om i går? Jeg kjenner han og merket at han husket og at han ... lurte på det samme, egentlig... pga at han vet jeg har ligget med han fra mai i .. mai. Og silikon-vally som han knullet i juni, reddet meg fra drukningsdøden... Det svarte kjern. Jeg har sagt til mange av hans kamerater at jeg er drittlei av hans sjalusi... har du ligget med han, med han med han? med han... Jeg har sagt det til han også. Men i natt ble vi enige, tror jeg, vi skal ikke ligge med andre mer. Dette er et vanskelig forhold, men ...jeg er fortapt forelsket i han. http://www.youtube.com/watch?v=EWtefb4VQNI&feature=endscreen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå