Alvina Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #301 Del Skrevet 30. juli 2012 Har vært en stresset dag. Rakk ikke alt jeg skulle i dag og må tidlig opp i morn. Enda en natt alene i senga, tror jeg, men overlever det. Har mye å tenke på og trenger å sove. Men har lagt fra meg papirarbeid og tankevirksomhet omkring det til det er vanlig kontortid. Litt merkelig og tomt å være alene, den siste uka har vi tilbrakt ekstra mye tid sammen. Men trenger kanskje litt tid for oss selv par dager eller en eller tre.... Han har også ting å ordne med, også på fritiden. Og jeg blir lynende stresset hvis jeg ikke får gjort det jeg skal denne uka, og helst få unna det meste i morn. Ting har hopet seg litt opp den siste tiden. Skal snart krype under dyna og lese på senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 1. august 2012 Forfatter #302 Del Skrevet 1. august 2012 Da er det slutt på forholdet. Definitivt singel igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 1. august 2012 Forfatter #303 Del Skrevet 1. august 2012 Vil ikke skrive detaljert nå, for det blir for mye. Jeg var forberedt på at det kunne bli et endelig brudd, og ...men det er ikke morsomt. Han har sendt meg melding i dag tidlig, bla bla bla, mente ikke såre deg, bla bla håper vi kan være venner, bla bla bla. Og møtes som venner... Jeg har ikke giddet svare. Hva skal jeg si? Tror han jeg er så dum... at jeg liksom er på barnehagestadiet og overhodet ikke i stand til å oppføre meg At jeg har grunn til å hate han og være sint, det har jeg ikke og om jeg hadde, ville jeg likevel oppført meg andre, vanlig høflig folkeskikk. Men vennskap kan han glemme, inntil videre. Senere ja, kanskje, og trolig. Kommer til å takke ja til å reise til par kamerater til landstedet ved havet, der kan jeg få være så lenge jeg vil. En venninne har også bedt meg, der kan jeg også få være så lenge jeg vil. Men jeg må vente par, tre uker. Er en del papirmølle jeg har latt ligge som jeg overhodet ikke har tenkt å ta fatt i før til uka igjen. Nå trenger jeg bare å ... vet ikke. Men jeg kan ikke slippe alt jeg har i hendene og bare reise og ta en lang siesta... Og en kveld, det vil jeg ikke skrive om for det betyr ingenting i den store sammenhengen. Men jeg møtte han fra i mai, helt tilfeldig, vi ga hverandre en klem og forstod at jeg var singel igjen...eller kanskje jeg sa det, men alle som kjenner meg så at noe var skjedd. Selv om jeg smilte og fikk klem fra både kvinner og menn. Mange felles bekjente la merke til at vi forlot puben sammen. Men bortsett fra det skjedde det ingenting. Han overnattet og holdt rundt meg, men har merket at han er en som ikke vil ligge tett sammen når han skal sove, så vi hadde hver vår dyne hele natten. Eller kanskje det helt motsatte skjedde, at vi knullet til de senere timer og kanskje hele natten lang. Hva så, betyr det noe hva som skjedde. Jeg er singel igjen. Og det skjedde ingenting, men rykter kan oppstå. Men de som plager andre får skaper ris til sin egen bak. Men det lille jeg kjenner til menneskeheten vil noen fortelle at jeg forsvant sammen med han, og når vi rundet hjørnet tok vi hverandre i hånda og gikk videre sammen. Jeg er tyst som graven. Det er fullstendig likegyldig. Jeg er trist, og sitter igjen med følelelsen av at jeg kun var et tidsfordriv for en player. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 1. august 2012 Forfatter #304 Del Skrevet 1. august 2012 Og hvorfor skal jeg svare på en melding fra eksen, den lengste han har skrevet til meg, mest bla bla bla... Svarer jeg skriver jeg bare ok Men hvorfor skal jeg svare i det hele tatt... ofte har han ikke svart når jeg har sendt sms. Hvorfor skal jeg så bry meg med å svare når jeg ikke vet hva jeg skal svare engang.... Tok med meg de tingene jeg hadde hos han, han har noen ting og stasj her, men det får han hente en dag det passer. Det er ikke noe som haster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 1. august 2012 Forfatter #305 Del Skrevet 1. august 2012 Må vel svare siden vi alltid støter på hverandre tilfeldig, men hva svarer man, alt er greit..... Alt er greit. Vi var to om å skape drama. Jeg går bare videre og snur meg aldri tilbake. Klart vi kan oppføre oss vennskapelig, men kommer til å sette meg ved et annet bord om vi møtes på samme pub. Hva skriver man og hva skal man mene. Dette er så ferskt at det er vanskelig å mene noe, men jeg er ikke sint på han, men måten han har gjort det på, frem og tilbake, frem og tilbake, gjort det slutt, angret seg noen timer senere osv. Tror jeg gir opp å ha et forhold til en mann, men problemet er at å ha en elsker også innebærer en risiko for at det kan bli følelser. Selv om han er 12 år yngre enn meg. Men han er for ung, ikke til å være en elsker men til å bli noe mer, selv om han sier han ikke ønsker seg barn. Men nå driter jeg i alt som ikke går i skjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 2. august 2012 Forfatter #306 Del Skrevet 2. august 2012 Sov hos han i natt men det er vanskelig nå, han har hørt rykter om at kameraten ble med meg hjem, eller at vi forlot et utested sammen. Og selv om jeg sier at vi ikke hadde sex, tror han meg ikke, så det er det samme hva jeg sier. Han får komme og undersøke laknene og se etter om det virker som om det har foregått noe i senga om han vil. Men jeg kjenner han, han er sinna fordi jeg i det hele tatt lå i samme seng med en annen og fordi det går rykter om at jeg driver på med den andre... Hvis han i det hele tatt bryr seg. Han beskyldte meg også for å ha røyket heroin. Og helt ærlig vet jeg ikke hva jeg røyket, jeg fulgte ikke med når røyken ble laget. Men kanskje et hint om at jeg bør holde meg unna kameraten. Vet ikke. Dette er trist, jeg fatter ikke at det er bra en time og par timer senere er forholdet over. Men han er fri til å velge. Jeg må bare gå videre, men akkurat nå føles det ...alt jeg vil er at det skal bli bra igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 2. august 2012 Forfatter #307 Del Skrevet 2. august 2012 Fy søren dette føles tungt. Har ikke nevnt at det er brudd til andre enn en venninne, gidder ikke å prate om dette til alle og enhver. Men hun har lenge mistenkt at det ville gå mot brudd etter at jeg lå med en annen i mai. Vi er ikke uvenner, hvorfor skal vi være det, men merker jeg er litt sinna fordi han ikke trakk seg ut av forholdet når jeg sa at jeg hadde begynt å få følelser for han? !!! Jeg sendte melding om dette også, men han sa i går at jeg aldri har sagt det til han. Neivel, sa jeg, kanskje du var litt animert og ikke husker, eller kanskje du ga blaffen og ble styrt av pikken. Er ikke hjemme nå, er hos en venninne, men skal hjem etterpå. Nå er hun ute et ærend og jeg logget meg inn. Egentlig har jeg ikke lyst å dra hjem. Føler meg deprimert, knust... helt empty... Vet det går over en dag, men å møte han tilfeldig flere ganger i uka, vet ikke om jeg makter det, men kan ikke reise noen steder før om par uker. Og da kommer jeg til å reise og bli borte en tid. Har utvekslet par sms i dag, men han vil ikke prate mer om forholdet, men skrev at vi kan møtes en dag. HVIS det ikke blir mer prat om forholdet og hva som har skjedd og ikke har skjedd. Jeg svarte at det er greit, vi har vel i grunnen pratet om det meste. Og at han fikk hente tingene han har hos meg en dag det passer. Men at i dag var jeg ikke hjemme før i 7-8 tiden eller senere. Hvorfor kan han ikke ta en prat om forholdet, om forholdet som var? Han virker så hard noen ganger at jeg ikke forstår... Og han vet at jeg er i en vanskelig situasjon nå, som ikke er av romantisk karakter, så han kunne ventet litt med å gjøre det endelig slutt, eller kanskje han ikke kunne det... Vet jo ikke om han har truffet en han har falt for. Og at det er grunnen. Men forstår ikke hvorfor han den ene dagen snur så brått. Det er slemt. Dette fortjente jeg faen ikke. Ingen fortjener å bli behandlet så respektløst. I ferien var vi som to tvillingsjeler (møttes ikke dagen lang, gjorde ting hver for oss også), og han ringte selv om vi ikke skulle møtes... men i ferien ble det inntatt en del alkohol, og jeg har merket at han er - om ikke gretten -.men mer fjern og annerledes når han er edru, men om han har tatt noen pils, er han såå glad i meg (var i alle fall). Drittlei menn nå. Hvis jeg hadde hatt et seksuelt forhold til en som fikk følelser, ville jeg gjort det slutt med det samme. Mangler han empati? Eller har han bare forberedt seg selv på å gjøre det endelig slutt, slik det ofte er også i langvarige forhold, og den andre blir sittende som et spørsmålstegn tilbake. Det er bedritent gjort. Egentlig har jeg merket tendenser til at han kanskje er litt sjalu av seg og jeg tror han hater den siden av seg selv. Og jeg har vært medvirkende til å trigge den. Jeg synes også det er energikrevende å være i et forhold som er ferskt, selv om man også får energi. Men så mye tvil ang hva den andre parten egentlig føler og mener... og alt som må klaffe for å passe sammen. Men jeg føler at han ikke ga meg en sjanse. Vet jeg kan trå feil, men ingen sjanse i det hele tatt. Går videre, men nå har jeg ikke lyst på noen i senga - og jeg forstår hvorfor han ble sinna når jeg lot kameraten fra i mai overnatte, men det var etter at han gjorde det slutt, og det skjedde ingenting. Vi har pratet om temaet før, om å ligge i samme seng med en annen - uten sex. Han har sagt at han aldri ville tolerert det. Jeg er mer rund i kantene, har bodd i kollektiv og er vant til å dele seng med andre av begge kjønn. Også mens jeg har vært i forhold. Hvor mange ganger har vi ikke ligget tre eller flere i samme seng, men det var i ungdommen og tidlig i 20-årene og ingenting seksuelt over det. Skal hjem om ikke så lenge, merker jeg får nerver bare ved tanken på å møte han på trikken, butikken eller på gata. Men jeg skal bare si hei, går det bra, prate litt om været og late som ingenting. Det blir sikkert lett når jeg flere ganger i dag har sittet med tårer i øynene, har måttet bekjempe de for jeg gråter aldri offentlig. Men jeg skal kvinne meg opp og minne meg selv på at jeg klarte meg utmerket også før jeg møtte han (og eksen som jeg hadde forlatt omtrent samme helg som når vi to innledet et såkalt forhold) Vet ikke, kanskje jeg sover over her og ikke orker dra hjem i dag. Men hva hjelper det på, ikke på noe. Jeg ble så utrolig glad i han, og om vi kunne snakket seriøst ville jeg gjort mitt for å forandre mine særheter, men han var visst bare ute etter et leketøy i senga. Kanskje han tror jeg er tøffere enn jeg egentlig er, men tror aldri han har trodd jeg er ufølsom for han har bemerket flere ganger at jeg er snill mot både mennesker og dyr. Drittsekk! Nå skal jeg ringe en venninne og prate litt dritt om det andre kjønn, men det er vanskelig siden hun er nyforelsket og det er gjengjeldt. Jeg er ikke misunnelig, unner henne å ha det godt, men vet hva hun vil si. At jeg må komme og bo hos henne noen uker eller så lenge jeg vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 2. august 2012 Forfatter #308 Del Skrevet 2. august 2012 Nå ringte en gammel eks og det er alltid koselig å prate med han. Vi begynte å le, når han fortalte om riktig gamle dager og hvordan de hadde brukt min postkasse til å gjemme unna deler av dop de skulle selge når de skulle et annet sted, for å ikke bli tatt med mengder... (jeg spurte ikke hva han mente med mengder og ikke hvilket dop) . Jeg sa, hadde jeg funnet dop i min postkasse ville jeg visst cirka hvem som hadde lagt det der og ikke turt å røre noe. Kanskje bare en smakebit... Dette skjedde på nettene, eller sent på kveldene. Det er mange år siden. Og jeg oppdaget ikke noe. Grunnen til at vi kom inn på temaet, var fordi jeg sa at jeg har fått sparken av han jeg var sammen med nå, og at en 34 åring kanskje røyket heroin på meg, uten at jeg visste det selv. (da ble han opprørt og sa at jeg aldri mer må slippe slike inn i huset mitt, og jeg sa at det var nøyaktig det samme eksen sa til meg, men jeg vet ikke om eksen sa det fordi han er sjalu, men tviler på det, men vet ikke med menn...) Han har også invitert meg, det har han ofte gjort, til å komme på besøk og bli noen uker. Vi er bare venner i dag, ingen romantikk og ikke mer drama. Vi var som hund og katt når vi var sammen i par års tid. Kranglet og sloss. Ingen av oss var bedre enn den andre. Vi var ganske unge på den tiden. Men har bevart vennskapet og kan le av det som skjedde siden det ofte ble mer enn bare litt dramatisk, begge på alk, pulver, piller... Vi var unge og dumme. Men jeg tør ikke involvere meg mer med han, fordi det var kan gjenta seg. Vi fikk frem det verste i hverandre når vi hadde en diskusjon som ikke var om bagateller... Men nå må jeg begynne å tenke på å dra hjem igjen. Fikk sms fra venninna mi og hun er her hvert øyeblikk, så logger av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 2. august 2012 Forfatter #309 Del Skrevet 2. august 2012 Akkurat kommet inn døra omtrent, og laget litt mat og samtidig skravlet med en venninne i en halv time i tlf. Var ganske våt og kald og har satt på en ekstra varmeovn. Traff en gammel venn og vi ble sittende og prate i par timer, helt til regnet begynte igjen og ... det var kos å møte han igjen. Vi har kjent hverandre i mange år, men ikke sett hverandre på noen uker eller mnd nå. Og han er ingen flørt, men en god gammel venn. Dessuten er han litt for old for me... Men et godt parti, for han er god for en del millioner, men han har ikke giddet ta de ut i cash, som han sa til meg. Forstod det. Jeg sitter også på eiendommer jeg kan tjene penger på. Men... Men jeg savner kjæresten min... klarer ikke forstå at det skjedde så brått... Og har sendt han en sinna-melding, der jeg skrev at han burde vært ok og gjort det slutt når jeg i juni sa jeg hadde følelser for han, det ville jeg gjort hvis jeg hadde et knulleforhold til en mann. Pronto. En gang var det vanskelig, fordi han jeg var sammen med var innlagt på en rusklinikk og da visste jeg ikke på hvilket tidspunkt det var riktig å si det på.... Men jeg sa det, at jeg ikke er klar for et forhold. Men det tok tid før jeg følte at han var kommet mer tilbake til seg selv. Var livredd for at han skulle sprekke hvis jeg sa det med en gang, eller før han la seg inn. Men etter par mnd sa jeg det. Og før det hadde jeg også ringt de som jobbet på klinikken og sagt at dette er vanskelig, og at det er stor fare for at han sprekker hvis jeg gjør det slutt i et sårbart øyeblikk. Det gikk bra, jeg avventet og han er nykterist den dag i dag etter mange år, og vi er fremdeles venner. ringes på julaften gjerne, siden vi er gamle venner fra ungdommen av. Og var en gang ungdomskjærester i en kort periode. Var innom en venninne i ettermiddag, og spurte om hun har fått seg en ny kjæreste...nei, hun vil ikke ha, for ingen kan... ingen kan være som henne, og hvis hun møter en som som er som henne vil det aldri gå, og i vår alder er det kun vrakgods som er ute og går, og de er som regel gamle grinebitere. Jeg sa, men hvor er egentlig alle de som er ok, og svarte på mitt eget spørsmål. De er hjemme og er etablerte med en kvinne og barn, volvo, rekkehus og fast jobb og god inntekt. Det er visst ikke håp for oss som er over førti år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 2. august 2012 Forfatter #310 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg er jævla møkka fans lei av omtrent alt nå, men det skal gå bra. Har vært gjennom hardere greier enn dette som har hendt de siste månedene. Når familie og venner og venninner dør som fluer rundt deg, og vi som fremdeles lever ... fleiper om tro hvem den neste blir neste år, du eller jeg eller hvem, vi er jo ikke mange igjen..! Og måtte le, men det var ikke morsomt å miste og miste og når jeg var ca 29 år hadde jeg mistet nesten sytti venner og venninner, overdoser etc, og mange i familien. I familien, på den ene siden, døde den ene etter den andre, en hvert år.... Ulykker osv. En gang ringte politiet til meg og fortalte om en ulykke og om jeg kunne varsle resten av familien Hva? Hva skjedde Ja selvsagt kan jeg det Men er det alvorlig? Det kan vi ikke uttale oss om Hvilket sykehus? Ok, forstår ...Jeg Alvina altså, har vært borti så mye rart som andre ikke har gått igjennom på mange liv, Men på andre områder har de fleste hatt sitt å slite med. Man kommer ikke naken ut av livet før kroppen har stanset. Jeg er så drittlei alt at jeg egentlig har lyst å rømme, men. Jeg har ansvar, har barn, selv om de er voksne kan jeg ikke svikte dem. De vet at jeg sliter med alkoholen, men har også sett hvor flink jeg har vært til å komme meg tørrskodd på land igjen. Og at det går bra. Jeg pleier ikke krangle selv om jeg har drukket. Er visst verre når jeg er klin edru egentlig...hehehe. Møkkamenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 2. august 2012 Forfatter #311 Del Skrevet 2. august 2012 Men kanskje jeg har virket for kald... Kun en gang har jeg hvisket at jeg elsket han, og da elsket vi...og jeg ble flau etter orgasmen og sa at ... at jeg egentlig mente å si ... at jeg elsker å ligge med deg. Når han sa at han er blitt så utrolig glad i meg. Sa jeg ingenting Og har ikke sagt noe siden. .... Han sa i dag tidlig at ... jeg hele tiden hadde forsøkt å si at dette var kun et...knulleforbund... Men tror han brukte det som en unnskylding. Sa til han i går at jeg ikke takler tenke tanken på at han ligger med andre damer Derfor er jeg tanketom Nå er jeg tanketom Jeg elsker han. Men han er et fritt menneske og jeg håper han finner en kvinne som kan tilfredstille hans krav, og fjerne hans behov for absolutt kontroll..kontroll som ligner tvangslidelse. Men hvis han ligger med noen hvis det blir bra igjen, vil jeg ikke HØRE om det, da er det past time. http://www.youtube.com/watch?v=iUiTQvT0W_0&feature=related Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 2. august 2012 Forfatter #312 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg har spist, drukket appelsinjuice, laget middag og alt er inntatt. Men prat om mat gjør meg matt og matlei.... Har til og med tatt tran. Får mensen om par dager, men er aldri premenstruell og humørsyk og sinna før dagen før, en times tid, til jeg blir klar over at jeg er premenstruell. Men akkurat dagen før jeg får menstruasjon, makter jeg ikke sex. Det er den eneste dagen i måneden jeg er immun, unntaket er par stk tre også, men det er unntakene. Men når jeg får mensen, glemmer jeg ofte å spise. Og når jeg var cirka litt over tyve år, spiste jeg to knekkebrød per dag og middag kanskje tre dager i uka. Bodde i kollektiv. Så spiste jo også snop osv. Sjokolade og peanuts og potetgull, og ja... : Ble slank, men fikk kommentarer av venninner, at nå var jeg blitt for tynn og at det ikke kledde meg. Men så ble jeg gravid. Det var ikke planlagt, men da måtte jeg forholde meg til kosthold på en annen måte. Men ble angrepet av svært sterk svangerskapskvalme - ikke så alvorlig at jeg måtte ligge på sykehus med drypp - men, kastet opp og den eneste tiden på døgnet jeg ikke kastet opp var mellom kl. cirka 10-11 på formiddagen. Da pleide jeg å gå og kjøpe par ferske gode boller med vaniljekrem. Det var det eneste jeg fikk i meg. Jeg kastet opp og kastet opp. Lukten av løk f.eks. Eller kun lukta av parfyme. Eller ... Men jeg fikk i meg middag, var jo bevisst. Men hvis jeg skulle beholde maten, måtte jeg ha litt ro og ikke stress. Og å være gravid er stress... når man er knapt over 20 år...og barnefaren er litt yngre... Vi bodde jo sammen og hadde vært sammen par års tid, men han var ikke klar for farsrollen, han kjørte en annen dame på tjukken når jeg var åtte mnd på vei. Hun var sytten år og hennes far tvang henne til å ta abort, og ... Tilga jeg han det? Vet ikke, tror jeg gjorde det, faktisk. Men en dag gjorde jeg det slutt, da var barnet vårt ca litt over 1,5 år. Når pappaen ikke tok sin del av ansvaret, og ...egentlig burde jeg gjort det slutt tidligere, men jeg brukte han kanskje som en knullevenn. Men jeg var og er glad i han og vi har god kontakt i dag, kan ringe om det er noe, men det er heldigvis ikke noe, og selv om det har vært mange skjær i ilden også etter at det ble slutt. Har bra kontakt med eksvigermor, og det minner meg på at jeg kanskje skal ringe henne og dra på besøk og ta med meg en kake eller bare komme på besøk. Jeg spør bare, middag eller kake. Syntes hun var sur og kald og kjølig, selv om hun var høflig, men etter som tiden gikk oppdaget jeg at hun er snil, morsom og meget skarp dame. Og kjempesøt og glad i meg også. Jeg trodde hun mislikte meg, men det gjorde hun også men etter som årene har gått har hun oppdaget at jeg ikke er så aller verst, siden jeg har vært en god og ikke minst kjærlig mamma til hennes barnebarn. Men veien var lang, har banket i bordet til henne. Men hun forstod hva jeg sa. Ellers hadde jeg ikke sagt det. Jeg savner han. Hva har jeg rotet mitt hjerte vekk i nå??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2012 Forfatter #313 Del Skrevet 3. august 2012 Kanskje... han hadde rett, at jeg fikk i meg heroin mens jeg trodde jeg røyket hasj... For jeg fant par nå og det siger så mye og jeg er helt rolig, som å ta en blå samtidig med pot og ...hva ellers trenger man... Faen. Har fått kjeft, en eks ringte meg i dag og jeg fortalte at kanskje, og han kjeftet og sa at han henter meg og legger meg i håndjenr hvis jeg ....også pratet vi videre om alt det triste, Alle vi kjenner som er døde av rus... Men jeg vet jeg er i faresonen, å røge heroin, hva blir det neste da.... Men tror de overdriver litt, dette var bare en rev, og jeg er jo blitt til en fordømt revenke, gå gå gå,, hvem er neste kandidat.... Han gjorde det slutt og vil ikke prate med meg, nå henger det mistanker over meg i tillegg siden jeg forlot et utested sammen med en ... Neivel, han får hente tingene han har her kte hjemme hos meg, og ...men tingene plager ikke meg, men han vil ikke prate ... yr...Men jeg forstår ikke hvorfor ikke jeg kan få stille par spørre om han bare lekte litt med meg Han kommer til å få et dårlig rykte, men jeg er ikke typen som farer løs med sladder. Han får ordne opp selv og finne ut av ting selv. Han har bedt meg gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2012 Forfatter #314 Del Skrevet 3. august 2012 Sovet helt til nå og er litt fyllesjuk. Bare litt, det ble ikke så mye i går - men litt mer enn planlagt siden jeg ble sittende å prate med en gammel venn på en benk i en park. Han ville stilt opp som elskeren min, men han er litt for gammel og som han sa, uten at jeg spurte, at det ikke alltid var så lett å få den opp. Jeg spurte ikke om han ville være elskeren min, men fortalte at jeg igjen er singel. Han kjenner eksen jeg var sammen med i vinter, og vi har kjent hverandre i mange år, også vært naboer. Våknet par ganger i natt og snudde meg i senga og trodde min siste eks lå der. Hjernen har ikke oppfattet at jeg igjen er singel. Håper det går opp for meg snart, og at jeg kan gå videre. Derfor ville jeg gjerne pratet med han - men han vil ikke prate om forholdet. Jeg er så naiv at jeg håper det blir bra med oss to igjen, bare vi har litt avstand nå. Men vet det er naturlig når det blir brudd. Å håpe at alt ordner seg. TTT. Samtidig lurer jeg på om jeg egentlig vil tilbake i et forhold. I mange år har jeg vært singel og hadde bestemt meg for å forbli det. Men visste at en eller annen dag dukker det opp en eller annen som jeg faller for. Sitter med en kopp te og ser ut på fuglene som leker seg i trærne. Og som dukker opp på verandaen. I år har jeg ikke jordbær, men har hatt det før og da spiste til og med flaggspetten jordbær. De fikk lov, jeg er glad i dyr. Mens mennesker er falske er dyr det motsatte, de er ekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2012 Forfatter #315 Del Skrevet 3. august 2012 Skal ta meg en tur ut, makter ikke sitte hjemme og gruble. Det er sol ute og jeg trenger frisk luft. Møter sikkert noen venner, er egentlig trett, og er usikker på om jeg velger å sove par timer først. Men ut skal jeg. Hvile en halv time kan ikke skade, siden det ble sent i natt og jeg har sovet lite de siste tre nettene. Har lært meg en ting, og det er at å sitte hjemme og gruble er en fare for å ramle i depresjon. Men må sove litt først. Er kjempetrett. Sliten, lei, oppgitt, trist. Men faren med å bevege seg utenfor døra er at jeg kan møte en elsker eller finne en ny... Men har ikke lyst på noen mann akkurat i dag. Det ville også blitt for dumt, vet hvor tom man føler seg når man har hoppet i køya med en mr. hvilken som helst, eller en venn. Har lang erfaring med det og de siste månedene har jeg i alle fall fått erfaring. Må sove i 20 minutter. Deretter rusle ut i sola, ta par pils og ikke prate om problemer, men dele gleder og latter og...men det avhenger jo av hvem jeg snakker med, er det noen jeg kjenner godt, er det lett å fortelle at det ikke går på skinner akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2012 Forfatter #316 Del Skrevet 3. august 2012 Det ser ut som jeg har tusen piecinger når jeg titter ut av vinduet, det er mørkt ute og jeg ser speilbildet, men jeg har tatt av alle smykker og fjernet all sminken. Singel igjen. Igen bare en gang til,... En gang til singel, igjen. Men tapet, og følelsen av å være annenrangs når det er over, er ...drøy. Og å føle at man har feilet, siden man er to i et forhold... Og, når kan vi bli venner igjen, når går det over.,. vi har så mange felles venner, så dette er nesten det samme som å rote seg vekk med en kollega... Alt jeg ønsker er at det skal bli bra med oss to igjen, og at vi skal flytte sammen, og leve sammen, mens han kan være fri til å dra hvor han vil, og jeg også, . Men hvilken mann er voksen nok til å la en kvinne som er på randen og svært spesiell, gjøre hva hun vll? Konklusjon er at jeg ikke passer sammen med en mann. Ikke en kvinne heller, hvis det er mer enn rent vennskap. Men jeg savner han og er villig til å jobbe med meg selv for å bli litt lettere å leve med. Men, Vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2012 Forfatter #317 Del Skrevet 3. august 2012 Vi har pratet på telefonen han kommer ikke, for han er redd for at vi ...faller for hverandre igjen, det vil si at vi havner i sengen, og at alt blir et nytt kapittel som sist... Vel, jeg vet ikke, kan slett ikke love at jeg ... selv om jeg lovet å beholde klærne på, men det er egentlig han som har et problem, han vet at han ikke kan være i samme rom som meg alene uten at vi ...ja... Han vil ikke mer, det er bare sånn det er og han er sikkert kåt på meg som vanlig, men dette synes jeg er ...på kanten. I dag hilste han ikke på meg, lot som han ikke så meg... og gikk når jeg kom inn,. Men kameratene hans ga meg en klem. Akkurat nå synes jeg litt synd i meg selv. Men har full respekt for han, vil han gjøre det slutt, er det hans frie valg. tilfeldigvis gikk både han og han fra mai sammen, vet ikke, Men ingen av dem hilste mer en ett nikk fra han fra mai. Men han fra mai kom tilbake og han ga meg en liten å røyke på. Så at han også var sliten i dag igjen. Jeg har nektet på at vi hadde sex - og jeg vil nekte til the bitter end. For selvfølgelig hadde vi sex. Og helt deilig, det gikk for oss samtidig, han fylte meg med sæden sin mens jeg fikk krampetrekninger ,etter mange orgasmer. Jeg ...overdriver, vi lå ikke sammen, men nå skulle jeg ønsket at jeg hadde gjort det. Men jeg....har bestemt meg for å få en elsker, men må finne en uten for ... alle landegrenser, siden han kjenner alle. Siden han kjenner alle betyr, at jeg er fredet - ufrivillig, siden ingen vil røre meg siden jeg ...dette har jeg vært gjennom før... at jeg ikke ... og at ingen tør røre meg, siden jeg er en venns eks, Kjedelig situassjon, tror jeg skal begynne å ta betaling, men hvor finner man menn som betaler? Send meg en pm hvis noen vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2012 Forfatter #318 Del Skrevet 3. august 2012 http://www.youtube.com/watch?v=7RkWs6P2IwE&feature=related Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2012 Forfatter #319 Del Skrevet 3. august 2012 Jeg er et veldig dyreglad menneske, og ber insekter gå og fly ut, for hvis ikke...blir det synd for dem...jeg har fluesmekker og en spray med vanndusj.... Men har lært meg å være rolig, min egen pappa kunne stoppDet kan ikke jeg. Er fra ....fire fem land, har røtter i mange lrare land, til og med adelig og blått blod fra begge donorene- Jeg savner, spesielt min pappa, han var unik. Og etter at han døde fikk jeg høre mye jeg ikke visste fra hans venner og venninder, som gjorde meg enda mer stolt. Men det var ikke lett. Jeg våknet hver morgen og ...visste ikke at han v ar død... Jeg kommer ikke over det, men det har selvsagt gått bedre, men tenker på han hver dag og noen ganger merker jeg at han er her. Det er sikkert bare noe man ønsker seg, men han har advart meg og jeg har hørt stemmen hans, men med han jeg var sammen med nå...har han ikke advart meg, selv om jeg har merket at han har stukket innom ... Og jeg savner han, jeg ...ingen kunne trøste meg, jeg bodde ... og en tante spurte om jeg ikke ...om det ikke var best at jeg kom dit og kunne sove der, hvis jeg trengte noen å prate med. Nei. Jeg trenger ingen å prate med, hva er det å prate om, men...takk, jeg ringer hvis jeg trenger noen å prate med... Jeg ringte til min daværende siste eks, og fortalte at ...pappa døde. ... Han kom ikke, men han har gått gjennom noen vinterstormer før og han fikk opp et lite smil hos meg også. Resten vil jeg ikke skrive om. ... for det var ...helt...helt... I tillegg tok jeg på meg arvesaker og ett av min søskne giddet ikke engang å stå opp før kl 13 og sa at vi kan vel vente til over jul? Da sa jeg at det kan vi jo, men hvis ike du gidder å bli med på å underskrive da gjør jeg ikke mer... Hun sa at det kun var en bagatell, AT jeg tok på meg saken. Det ville kostet oss x antall tusen, men jeg tok saken, egentlig burde det vært advoktatmat. En varm lunsj. Jeg måtte si at jeg driter loddrett i hele arven, og takken jeg fikk var at dette var jo enkelt gjort... Når jeg har en arvesak som ... som også er komplisert, siden vår far bodde og døde i et land som ike har avtale med norge, det er bare finland, danmark og island som har retningslinjer ang det. Jeg vet ikke. Jeg vet inget. Jeg vet at jeg er tøff, det er det eneste jeg vet. MLien jeg kan også slite, men ikkje jeg nei. Liksom. Jeg er knust, det er også første gangen noen har gjort det slutt, det er lilegyldog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2012 Forfatter #320 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) edit Endret 8. august 2012 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå