Alvina Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #1621 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg var så glad i han, og visste at vi ville funnet sammen i trygghet, han la planer om hvor vi skulle bo når vi ble litt eldre. Jeg sa at det kanskje er for varmt for meg der, men at vi kan være sammen til vi blir eldre da i alle fall... Han ringte meg mandag og sa at når han har jobbet så og så lenge i samme firma vil han bli invitert til xxxx (sjefen) på et omtrent kongelig slott. Jeg parerte og sa at men du er vel så gammel, at du går over i pensjon før du får sjansen. Han lo, og han visste at jeg liker å erte litt. Kan fremdeles ikke tro det. Kan ikke tro det. Aldri mer... Jeg makter det ikke. Må ta en dusj og komme meg ut døra, men ser så forgrått ut at jeg ikke ... jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Men ut må jeg. http://www.youtube.com/watch?v=kdEGq4z6fP0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #1622 Del Skrevet 4. oktober 2013 Mamma har ringt, og jeg har pratet med hans datter. Vet ikke om det er stort mer å si akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #1623 Del Skrevet 4. oktober 2013 Det er som et helvete er i gang. Man kan vel faen ikke bare dø, sånn helt plutselig.NÅ renner et raseri gjennom meg. En kamerat ringte og jeg ba han vennligst holde kjeft når han tok opp alle han har mistet.Jeg sa, vi har vel mistet mange, og jeg gidder ikke høre.Jeg kommer alltid til å savne afire. R.I.P.Vi var venner før vi ble kjærester, venner siden 1993.Og alle spør meg hvordan det går, ok, er jeg alene, ja. Du kan komme hit. Nei. Det vil ikke forandre noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #1624 Del Skrevet 4. oktober 2013 Pratet med ei venninne som og kjente afire, hun blir med meg i begravelsen og holder meg i hånda. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #1625 Del Skrevet 4. oktober 2013 Det kommer til å være flere hundre mennesker der, men vil ikke tenke på det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #1626 Del Skrevet 4. oktober 2013 Vet ikke om jeg tror på at livet går videre, men snakket med en eks svigermor i tlf nå og hun var blitt bestemor på ny.Men vet, ingen kan forstå min sorg.Jeg vil ikke gå i detaljer. Jeg er fed up, men var på en pub og de var som forventet, nære bekjente, eller mindre nære. Pratet i tlf med mannen til tina, og vi holder kontakt.Jeg kan fanden ikke tro at dette er sant. Jeg kan ikke tro at man bare dør to minutter etter å ha pratet med meg i telefonen.Hvem kan tro på sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #1627 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg er fly flate forbanna, sint, dette er ikke sant. Hva må jeg forholde meg til, kan ikke jeg stå først i køen til å dø!!!http://www.youtube.com/watch?v=AlwA5GLBmJM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #1628 Del Skrevet 4. oktober 2013 Livet er vel... en urettferdig lek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #1629 Del Skrevet 4. oktober 2013 Hvil i fred, min aller beste venn og min kjæreste. Jeg vil alltid savne deg, og ønsker at du kan være et lite spøkelse og holde rundt meg i natt, dette er vanskelig å takle. Ja, jeg velger å være alene, ingen kan bøte på sorg. Husker du, sist helg, hvor dypt vi elsket sammen, hvor følsomt... Og de siste dagene, før jeg visste at du er død, klarte jeg ikke bruke fingeren, det er rart, jeg følte på meg at det har skjedd noe... Men kunne aldri vite at du er død, at du lå død hjemme. Selv om jeg sendte deg par sinna meldinger, at du ligger vel i badekaret, og har brukket lårhalsen. Eller om du er en vanlig skittstøvel. .... Jeg takler ikke dette, skal ta en sovepille og la tiden vise videre vei. Jeg makter ikke dette. Jeg følte at det var noe... og sa det til en venninne som er alternativ, at jeg begynte å gråte uten grunn, og det med xxxxx, hun sa men Alvina, du har jo alltid vært ...vært hva, vært sånn at jeg senser. Jeg vil at han skal ligge inntil meg i natt, selv om han er død. Hvis det finnes noe på den andre siden, men jeg føler at han er her nå. Men han må også se innom sine barn. Dere kan tro jeg er en idiot, men jeg driter faktisk loddrett i hva andre tror og mener, og har alltid gjort det. Livet er urettferdig, når alt begynte å gå bra, kommer døden en kveld og man er helt alene igjen. http://www.youtube.com/watch?v=7RkWs6P2IwE 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #1630 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg kan ikke forstå. Kan ikke fatte. Det kom som et sjokk. Og jeg vil helst ikke tro at det er sant. Det er bare en ting jeg vet, og det er at jeg vil elske han for alltid. Du er min, ja jeg er din. ...er veldig ustadig nå, gråter og begynner å hulke, det er liksom ikke noe fasit på dette. Men jeg har fått tilbud om å være sammen med noen, men har sagt nei. Jeg er sta, som vanlig, og når min pappa døde ville jeg også være alene, for ingen kunne kjenne min smerte og det er jo intet å gjøre når noen er død. Men jeg setter jo pris for at andre ringer, hører hvordan det går osv. Men jeg driter å tro at han er død. Jeg vil huske at han er i livet, han skal være her, sammen med meg, det er fredag. Nå skulle vi småkranglet og koset og hørt på musikk. laget mat... Men jeg er alene. http://www.youtube.com/watch?v=kHH6l7yEzg4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #1631 Del Skrevet 5. oktober 2013 Sover dårlig, og har tatt imovane to kvelder nå. Men når jeg våkner blir jeg bare liggende uten å sovne igjen. Tanker... Tanken på ...alt. Hvordan blir det å komme inn i leiligheten hans igjen, jeg makter ikke tenke på det, men skal tilby å hjelpe å rydde og pakke, eller hva som enn trengs å gjøres. Har par saker i skapet på badet. Bagateller. Det ligger par brev jeg har skrevet til han i pc-hylla mens han har vært på jobb. Hvorfor jeg har skrevet brev til han og lagt de på stuebordet? Fordi ofte er det lettere å skrive (når vi har hatt problemer) og fortelle hva jeg har følt rundt "saken". Så har jeg gått hjem og latt han lese i fred. Men han har ikke kastet brevene... Heller ikke kortene jeg har sendt han. Men hva prater jeg om - er ikke helt konsentrert, fikk en telefon fra min mor nå. Føler meg kvalm og uvel. Tror det er nervene som spiller inn, håper det - har ikke lyst å bli syk akkurat nå. Lå og tenkte når jeg våknet, at jeg hadde sett frem til å bli gammel sammen med han, resten av livet sammen, men at jeg ikke hadde ventet at livet hans skulle ende på den måten, så raskt, så brutalt. Ligge alene i flere dager. Vi pratet sammen i 20 min og 21 sekunder mandag kveld, han ringte meg. Han har spist den maten han sa han hadde satt på, litt av den, og trolig dødd like etter. Han skulle legge seg før halv tolv, og hadde klærne på når han ble funnet. Og jeg faller i gråt. Jeg må ringe kurset på mandag, tror ikke jeg takler å ... er usikker på om jeg kan få gråteanfall slik at alle mister fokus. Det føles tomt. Kunne han ha følt på seg at han ikke hadde lenge igjen. Siden...han ble så romantisk, han har bare en gang tidligere sagt at han elsker meg og helga for to uker siden sa han det tre ganger. Og sist helg inviterte han på middag, sa at du er min, planla turen i marka der vi koset oss masse selv om det var lite bær. Jeg har fått varsler. Fugler bruker å varsle meg før det skjer et dødsfall. Egentlig er det ekkelt, når en kråkefugl sitter utenfor og bruker nebbet sitt på vinduet her, det har skjedd flere ganger de siste ukene. Men det behøver ikke bety dødsfall, det kan bety problemer i hjemmet. Jeg skal fullføre kurset, men må ha noen dager og vurdere sinnstemningen. Jeg er ikke så tøff som jeg kan virke noen ganger. Og jeg kan ikke forstå dette aldri mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #1632 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg må ut døra. Vet hvor jeg kan møte venner, men har egentlig ikke lyst å prate, og har ikke lyst å få sympati. Dette er en del av livet. Selv om det er ufattelig. Man fødes, og man dør, det er vanskelig å godta, men det har sluttet å regne ute og jeg tar på meg solbriller, bare for å komme meg ut en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #1633 Del Skrevet 5. oktober 2013 en bestevenninne ringte, så har ikke kommet meg ut døra. en venn har ringt, men jeg vil ikke prate med han, det han vil si er at jeg må komme med tobakk jeg skylder han, og det driter jeg i. ... Nå ringer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #1634 Del Skrevet 5. oktober 2013 Han maset ikke om tobakk, ville bare høre hvordan det går. Jeg er ikke skravlesjuk. Han forsto det. Venninna som ringte, har mistet sin mann og forstår hva jeg går gjennom nå. Hun ba meg komme dit, det er noen mil, jeg sa at jeg må tenke på det, men takk for at du ...er min venninne, det sa jeg ikke, men hun vet det. Pga alle disse tlfene, kan jeg ikke rekke polet og kjøpe meg en konjakk. Men skal ut døra. Banna bein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #1635 Del Skrevet 5. oktober 2013 Tårene renner, jeg makter ikke tro det. Har dårlig samvittighet også, naturlig nok, fordi jeg var så kald og avvisende... Men ikke de siste ukene, da var jeg ikke det. Jeg måtte beskytte meg selv. Jeg kunne ikke vite. Jeg skal ut døra, men skal hjem, jeg vil være alene. Jeg vil være alene, og legge meg i kveld og føle at han er her, at han - vet jeg innbiller meg det, men at han kommer og ligger bak den kjedelige kjerringræva. Kan ikke tro det er sant, jeg klarer ikke skrive mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #1636 Del Skrevet 5. oktober 2013 Er hjemme igjen, en venninne er her, men har sagt at jeg ikke vil prate. Møtte mannen til Tina, det var andre tilstede, jeg så ... og han sa at han trodde jeg var en bitch, som drev med sladder, men... at nå tror meg. Jeg sa, dette vil jeg ikke prate om nå, da må vi gå¨bak en busk, eller ringe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #1637 Del Skrevet 5. oktober 2013 Silikon-vally er her nå. Jeg vil at hun skal gå, men ... har ... jeg klarer ikke dele seng med noen nå, så hun må gå selv om hun er ufb. ' Jeg klarer det bare ikke, og å møte mannen til Tina, det var ikke gøy, han sa at han tror meg, jeg sa, jeg vil ikke prate offentlig og at det ikke ... var sånn på det siste. Han så meg og i øynene og sa at han trodde jeg var en tulling, jeg sa at jeg vil ikke prate, men forsto at Tina har knekket sammen. Jeg sa, det er det samme, at vi bare er mennesker og alle har feil. Og at afire skygga banen fra tina. Det er leit, han har mistet både sin beste venn og har forstått at tina har vært utro. Men jeg sa, at dette vil jeg ike prate om offentlig, kan vi ikke prate når vi møtes, det er så mange sladder ... Han er også i sjokk. Hvorfor tror han meg nå, jeg har aldri gått inn for å ødelegge et ekteskap, men hun har vært luremus og har brutt sammen når hun fikk vite at afire er død. Fanden i milde mose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #1638 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg vil alltid elske han. http://www.youtube.com/watch?v=1D-enNruBxg&feature=share Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #1639 Del Skrevet 5. oktober 2013 Det eneste jeg vil er å være alene. S-vally forsto det, jeg sa at jeg vil være alene, ingenting kan endre noe nå. Jeg tullet litt med henne og sa at jeg og mannen til tina skal flytte sammen, det kommer til å bli oss, ... men jeg tullet bare. Jeg er kjempeglad i mannen til tina, men det er alt. Han er gift med tina og selv om tina har fått afire i senga er det ... ingen selvfølge. Jeg sa til han at afire har angret og sagt at det er over. Men mannen til tina trodde ikke meg, når vi møttes i dag sa han at han har ansett meg som gal en skrulle, men at han nå vet at jeg aldri farte med sladder. Jeg blir med han, vi flytter til hans hjemland. Hvis han skilles, vi trenger ikke bli kjærester, men vennskap ... Jeg drømmer, flyr, må finne hasjen min, hvis jeg har mer hasj da... det er ikke sikkert, men vet jeg har, og nå tenkte jeg at jeg kan jo ringe afire... aldri mer... det er faen så lett dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #1640 Del Skrevet 5. oktober 2013 Og har jeg spist i dag... nei. Jeg må få til mat i alle fall. Har bare glemt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå