Alvina Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #1601 Del Skrevet 3. oktober 2013 Må innrømme at jeg er lei av folk som dør... mens jeg må leve. Er så lei. Og har ikke tatt innover meg at afire er død, det klarer jeg ikke, enda. Om jeg klarer det. http://www.youtube.com/watch?v=gQ5ZWxsjDKQ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #1602 Del Skrevet 3. oktober 2013 Vet noen hvordan det er å bryte seg inn i en leilighet, å ringe politiet, å gå og gå og gå og... ikke vite. Jeg gikk i oppgangen og hørte ikke en lyd, glemte å ringe... Og han lå der. død. Fan. Fan fan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #1603 Del Skrevet 3. oktober 2013 Døden er ikke så ... vennlig. http://www.youtube.com/watch?v=gQ5ZWxsjDKQ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #1604 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg elsket han og han visste det, også døde han... når vi ... men nå er han død. Jeg vil og være dø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #1605 Del Skrevet 3. oktober 2013 Dette makter jeg ikke. http://www.youtube.com/watch?v=iGaF4tKUl0o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #1606 Del Skrevet 3. oktober 2013 Dette er ræva. Afire er faktisk død. Han var dustemikkel. Nå er han .... død. Hjertet stoppet. Eer sinna på han, han kan vel ikke la meg være alene her igen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #1607 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hvorfor dør andre som fluer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #1608 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg håper jeg drømmer og har et mareritt, men vet at han er funnet død... og hva skal jeg si, at han må mekke en god joint til meg. http://www.youtube.com/watch?v=iGaF4tKUl0o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #1609 Del Skrevet 3. oktober 2013 Min ene sønn ringte meg nå, og spurte hvordan det går, om jeg kan sove, nei sa jeg, men sa at jeg har noe, ok sa han, da bør du sove så ringes vi i morn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #1610 Del Skrevet 3. oktober 2013 Kan ikke forstå, kanskje best å ta en pille, sove, men det kommer aldri til å gå over, afire er død, han døde.. Og å måtte gå frem og frem og tilbake før politiet kom, sammen med hans datter og en kar, og at de fant han... død. 'Gi meg litt maroc. Han er da død, død har ligget dø i flere dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #1611 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg kan ikke tro det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #1612 Del Skrevet 3. oktober 2013 En av mine sønner ringte meg, etter selvsagt å ha hørt fra bestemor osv. Og jeg roer meg ned, men kan aldri forstå, han sa, mamma, hvordan går det, jeg sa at det skjedde abc, og at jeg ikke er helt ... med. Men at han er død. Men det gikk bra. Likevel, jeg kommer ikke over dette. Å håpe på det beste og så finne ut at når politite sier at han er død, dessverre... London calling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #1613 Del Skrevet 3. oktober 2013 Vet noen hvordan det er + å finne noen, og vente på noen som kan låse seg inn, og så viser det seg at den man elsker, er død. Vet dere? Neppe, jeg vet det heller ikke, jeg vil ike bli ekspert. Jeg skal slette denne dagboka. afire døde, det er et sjokk. men jeg skal analysere først, når det har gått opp for meg at han er død. Det har ikke gått opp for meg. Man kan jo ikke bare liksom bare dø, liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #1614 Del Skrevet 3. oktober 2013 Å finne et lik som har stivnet ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #1615 Del Skrevet 3. oktober 2013 Han kan ikke være død. Han kan ikke være død. Faen, det er bare et mareritt som dere alle andre er delaktige i, han er ikke død. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #1616 Del Skrevet 3. oktober 2013 Det hele er helt corny, jeg har drømt, og var hønemor... Men han er død, jeg har ikke lyst å skrive mer om det, og føler at han er her nå og vil holde rundt meg, siden det siste han sa var at du er min. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #1617 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg er i sjokk. Så ferdig med det. Har pratet med min sønn, alle vet at han er død... og lurer på åssen jeg takler det, jeg er blitt rådet til å ta en imovane og legge meg. Det kan ikke endre noe, men han (afire) tok ikke selvmord, men at han døde, jeg forstår ingenting. Han sa tre ganger at han elsker meg, at du er Min, ja sa jeg, jeg er din. Og nå... går jeg igjen alene på kloden, han ble funnet død. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #1618 Del Skrevet 4. oktober 2013 Så utrolig, utrolig trist Alvina. Skal tenke på deg i tiden framover. ys Ta vare på deg selv nå, og ta vare på de gode minnene, så godt du kan. Takk. Jeg er takknemlig for vi hadde to helger sammen og var mer nær hverandre enn vi har vært på lenge. Det var oss igjen, han så positivt at jeg har begynt på kurs. Han skulle ringe å vekke meg tirdag morgen, men gjorde ikke det, han var død. Jeg hadde håpet at han var drittsekk når han ikke svarte på tlf og meldinger. Onsdag morgen skrev jeg en melding, kjører forbi deg nå, lever du... Jeg savner han. Det er mange spørsmål, hva døde han av, men vi får vite det etterhvert. Tror enten et slag eller hjertestans. Skal på jobb cirka ti i morn, men vet ikke, men tror jeg stiller opp, er ikke noe prekært, men vet ikke om ting blir bedre av å sitte hjemme, og på den jobben trenger jeg ikke fremstille meg eller være sosial. Jeg vet ikke, skal ta køya igjen. Livet er skjørt. Og jeg har ikke tatt innover meg at han er død, det er for tungt. Det kom som et sjokk, på oss alle. Jeg begynte å tro på oss to igjen, at vi kunne få det til, at vi bare hadde nybegynner feil. Det fortalte jeg til han, vi har jo kranglet om alt, begge har vært utro, hva mer skal vi krangle om, Jeg savner han. Vi planla flere turer i marka og en tur til spania i april. Vi planla ikke å flytte sammen, jeg hadde håpet han hadde brukket et bein, slik at jeg kunne dulle og stelle litt med han. En felles venninne i går, sa at alle ser på deg som hans kjæreste. Selv når vi hadde kranglet. Jeg tar det ikke innover meg. Å vente i over en time før politiet kommer, og tar seg opp via en stige, naboen (en venn) hørte at de sa; er du våken... Skal ringe datteren i morn, spørre henne om hun trenger hjelp til det med begravelsen osv. Det er verst for hans barn. Å miste en pappa, er som å miste en man alltid har regnet med, en som alltid har vært en støtte, klippefast i livet. Men meg, tanken på aldri mer, den er hard å svelge. Jeg elsket han - følte meg naiv, men jeg elsket han på tross av hans feil. Nå må jeg prøve å sove par timer, til ni, og se om jeg drar på jobb i morn, men tror jeg fikser det, hun jeg jobber med, vet hva som har hendt. Kan han ha slått på lyset, burde jeg forstått at han er død hjemme på sofaen, nei, jeg har ikke grunnlag for å tro noe. Men merkelig at tårene kom både på tirsdag og onsdag, de kom rennende. Før jeg visste at afire ... Det kan umulig være sant. Det kan ikke være sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #1619 Del Skrevet 4. oktober 2013 Avlyste jobben, ga beskjed. Tårene renner, av seg selv. Ble litt debrifet i går, ble bedt til en felles venn og der var også en felles venninne. Men debrifet, kan ikke kalle det akkurat det... men var godt å ha noen å prate med. Det nytter ikke å forsøke å debrife når det som skjedde var så uventet, så totalt endelig. Jeg kan ikke tro det, hadde håpet at han bare hadde brukket et bein eller en arm i badekaret og ikke klarte komme seg opp. Men jeg visste at han ville klart å komme seg ut av et badekar selv med brudd, og når jeg gikk opp og ropte gjennom døra for å høre om han var der, var det ikke noe svar. Datteren spurte om jeg hadde forsøkt å ringe for å høre mobilen hans, men det glemte jeg. Like etter kom politiet. Jeg håpet fremdeles og tenkte på poten han hadde liggende, at jeg måtte være rask og gjemme den, for regnet med at han hadde brukket noe... Men vi fikk ikke lov å komme inn døra når de fant han død, vi måtte vente til rett-tekno-avd hadde vært der. Når vi var i marka på søndag, var det en stor følelse av fred og ro, når vi beveget oss til gangstiene som er mer beferdet, fikk jeg litt angst, ville ikke tilbake til sivilisasjonen, vi satte oss ned på en benk og delte te vi helte litt vodka i og tok en pause, satt bare og tok livet med ro. Han så på meg og jeg merket det, jeg satt i egne tanker og spurte, hæ? Han smilte til meg. Vi planla skiturer til vinteren, han skulle kjøpe nye smørefrie ski. I fjor når vi var på skitur, kladdet hans ski, mens jeg hadde smørefrie. Og spania, skal jeg reise alene. Jeg har ikke lyst, det vil vekke minner. Vi var der sammen i vinter. Jeg kan ikke tro at dette er sant. Men det har gått opp for meg kanskje, siden det faller stille tårer. Jeg vil ikke at det skal være sant! Jeg vil ikke! Men vet at vi er mennesker og ikke annet. Men jeg vil ikke. I kveld ville vi møttes igjen, vi ville laget mat og koset oss, hørt på musikk sammen og jeg ville planlagt en tur i marka, ikke for å plukke bær, bare for å være... Nå er jeg alene. http://www.youtube.com/watch?v=kdEGq4z6fP0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #1620 Del Skrevet 4. oktober 2013 Det kan ikke være sant. Hvorfor får ikke jeg lov til å sovne inn mens jeg sover? !!! Jeg er drittlei og tårene renner - skal kanskje ta en dusj og gå til et sted jeg treffer venner, men de var bare venner og ikke kjærester. Jeg skal ringe datteren men føler meg ordløs. Har bare lyst å stryke han over kinnet for en siste gang. Vet ikke hvordan jeg kommer til å takle begravelsen. Men jeg skal takle det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå