Gå til innhold

LunsJ

Alvina

Anbefalte innlegg

Fikk tak i eksen via hans bror som jeg forøvrig pratet i en time i telefonen med nå, men han svarte ikke på tlf, kun på sms. Han var deppa han også... ring i morgen klokkken tre...

Joda, han er utbrent, har vært en støttespiller og en i nær familie døde i fjor etter langvarig kreft, det har tatt på han.

Jeg svarte, vi er alle deppa, men skrev tlf.nr til vår felles venn.

Ringte en venninne, og det hjalp å prate med henne nå.

Men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, ta en dusj, kanskje ringe han jeg omtaler her, som er deprimert, og vår felles venninne foreslo at jeg ringer på døra hans, men sa jeg - jeg vil jo liksom ikke trenge meg på heller...

Og hun sa, au shit, drakk han i går, sist han drakk ble han jævla dårlig.

Men hun forstår at han selv velger, han er voksen.

Damer, jeg kan ikke skrive alt her, det er komplisert og å utlevere andre enn afires nykker (knapt nok mer) gidder jeg ikke.

Jeg er også sliten, føler meg stucked.

http://www.youtube.com/watch?v=uoGdx3I3dPE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Javel, da har jeg sittet og sendt sms med min eks frem og tilbake og frem og tilbake, han er utbrent. Jeg spurte om jeg kunne videresende, og det var ok, og nå gidder jeg ikke mer, tar en rask dusj og så ut døra, en venninne som har lånt penger til en kamerat sendte sms og spurte om jeg skal dit i dag, og om jeg kunne kreve (i gåseøyne) inn pengene, jeg sa ring heller selv.

Og hvor er jeg.

Hvor er jeg i dette?

Jeg tar en dusj, skal også innom polet for en kamerat og kjøpe konjakk, si meg - hvor er jeg? Altså Jeg?

Føler at jeg flyr og flyr og blir til tider tatt for gitt, ikke lett, men skal bare gjøre det jeg skal og handle inn god mat og lage meg en sunn middag /kveldsmat etterpå.

Og spille så høyt jeg vil helt til klokken ti.

Jeg er også deppa, jeg sliter også, men jeg ... vet jeg ikke overtar andres problemer men får de ofte i fanget, og tenker - det som skjer det skjer, livet er ikke lett, men det er heller ikke verre enn å stikke fingeren i jorda. (joda nå tenker jeg det, vet at jeg vil få tunge stunder jeg også, det er ikke uvanlig)

En rask dusj, det lukter hvitløk av meg.

http://www.youtube.com/watch?v=Nv-kaY_7TGE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjet, vasket håret, sitter her naken og i dusjen fikk jeg sug...

Et JÆVLA SUG, som ikke har plaget meg på over ett år, eller nærmere sagt fire fem år siden.

Makka. (amfetamin) fly fly fly...

Kan ikke spørre mine nærmeste venner om det, for de driver ikke med det, men vet self hvor jeg kan gå. Og tør ikke si dette til noen jeg kjenner, får bare kjeft da.

I fjor sommer fikk jeg et halvt gram i fanget, jeg fikk det uten å spørre og da ble fristelsen stor. Jeg tok det i par, tre dager og ble selvfølgelig dårlig.

For noen - fire, fem - år siden, brukte jeg det jevnlig over under ett års tid, satte også skudd, men rene sprøyter selvsagt. Og når jeg var nitten var jeg hekta, jeg var avhengig.

Og i alle år, minus og fra, har jeg tatt par linere i året, men jeg hater stoffet. (tok det par ganger i året, for fristelsen og pluss - bevise overfor meg selv at det er jeg som har kontrollen...

Latterlig tanke, men det var en tanke i alle fall...

Men nå fikk jeg sug.

Det kom helt uventet.

Nå må jeg TENKE: Hva trigget dette suget, hva har skjedd.

Og jeg har tenkt, det gikk raskt, jeg møtte noen som var speedet i går på kvelden, og har også møtt noen som er blitt nykter etter mange års bruk.

Det førte til litt krøll i hodet mitt når jeg dusjet.

Da går det over. Jeg skal ikke kjøpe amfetamin.

Jeg hater amfetamin og det stoffet gjør med hodet på lang sikt.

Likevel ser jeg at jeg kan havne i fella, men tror det går bra. Det er et prinsipp faktisk.

Et prinsipp.

Mens mange (og jeg mener det) lyger så det renner, de bruker det ALDRI, men det er jo lett å se at de gjør det, noen ofte - andre i blant.

Og det hadde vært herlig å føle rusen, men nedturen har jeg ikke lyst å smake på.

....

Og fikk en sms fra en venninne, om vi skal møtes, ja sa jeg, vi kan ta en øl sammen.

Hun som var sur på meg, men vi er liksom ikke på tuppen og lillemor stadiet, vi slettet ikke hverandre fra faceboka, selv om det var fristende.

Jeg ble også drittsur på henne, vi slengte frekke meldinger osv.

Isfront par uker.

Men venner krangler i blant, det er en del av vennskap. Alt går ikke på skinner her i livet.

Vet litt mer om hvorfor jeg fikk sug på amf, pga at jeg tullet og pratet om gamle dager med par som er blitt nyktre og vi lo godt... det var som ...å være ung igjen, på en måte.

Og fordi jeg er disponert og har vært avhengig før. Osv osv.

Nå burde jeg vanne planter, har ryddet litt, men når har jeg egentlig tid til å være hjemme? Er kaktus og sukkulenter det rette for meg? Jeg er så lite hjemme at jeg ikke har tid til å ha et akvarie engang. Har veldig lyst på hund, men vet - jeg sliter med søvn, og da vil jeg legge meg å tenke, åh, nei, hva om jeg må ut midt på natten og jeg må i alle fall stå opp da og da siden bikkja må ut og tisse osv. Og på ettermiddagen, ved et snev av angst, åh nei, må jeg ut etterpå, det er jo mørkt ute og hva om jeg møter noen - angst. (spesielt på fredags- og lørdagskvelder, fulle ungdommer osv)

Firbente krever sitt. Jeg er altfor glad i hunder til å ha en egen. Men kan være forvert eller noe for en periode, kanskje... en voksen hund. Har lyst på hest også, men det koster penger å stalle den opp osv. Men jeg kan kanskje i alle fall vanne plantene mine før jeg går ut døra, det kan jeg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må løpe, eks-svigerbror spurte selvsagt hvordan det går med meg også, og jeg var ærlig, sa jeg sliter litt, røyker og drikker for mye.

Han har vært røykfri i 7-8 år, og han røkte hver kveld etter jobb tidligere. Han drikker par ganger i året, tre fire øl. Vi pratet lenge. Han er ok, har alltid vært det. Noen ganger så jeg på han, og tenkte i mitt stille sinn, hvorfor er ikke broren din så ok som du virker... (ikke noe seksuelt over det)

Nå har jeg kommet så langt at jeg har tatt på meg jakke, pakket veska, funnet frem brillene må jeg gjøre nå, osv.

Jeg er treg. Men jeg kan ikke løpe, ikke i denne formen.

.....

Og nå fikk jeg sms fra han som sliter, og alt ok, og sendte en sms til eksen min (gjennom ellve år, og merker at jeg savner han - han var mannen i mitt liv, han var det, men rus ødela alt)

Og nå, ut døra.

Frk. Alvina. Er lei av å løpe.

Jeg går i trassalderen fullstendig og jeg merker det, er så klokkeklart, jeg har alltid vært sta og når det blir mye mas...gå på polet osv. Jeg gidder ikke gå ut døra fordi noen ikke gidder gjøre det selv. Og jeg gidder ikke ... men jeg må jo handle mat.

Og...par øl, og gå på polet og kjøpe konjakk, men først en pils med ei venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er faktisk betatt av han som sliter, han som er bestekamerat med eksen min gjennom ellve år... men jeg en hellig ku, og faktisk savner jeg eksen.

Det er ...jeg gjorde det slutt i år 2000, vi var på glid til å bli sammen igjen året etter, men da falt jeg loddrett med mageplask for en mann og rømte i hans armer. ...

Og da var det gjort. avgjort.

Derfor er det ikke så farlig om jeg er singel resten av mitt liv, vi prøvde, vi elsket hverandre, vi var tvillingsjeler, men rus ødela alt.

Jeg er mett. Om jeg lever singel, helt ok, nå tar jeg vare på venner og venninner, og familie. Og er takknemlig.

Jeg har faktisk ligget i samme seng som eksen for noen år siden, vi tok par øl og røkte og pratet og slappet av. Men sex, det ble så rart, og jeg tror han følte det samme, etter nesten ti år... vi var blitt eldre, flere bilringer rynker, - ikke akkurat det, men alt som hadde skjedd...

Jeg er glad i han. Ferdig med saken. Og vet at et evt nytt forhold kan ende i et kaos.

Jeg er en hellig ku, alle mente vi var som skapt for hverandre.

Vi ruset oss mindre, vi var kreative, vi fikk til ting, sammen.

Men nå må jeg gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme, afire har fridd ,,,og jeg husker ikke hva jeg sa, ja el nei...

Håper jeg sa ja, sa det til han i dag tidlig, at... hehehe, vi kan legge denne ut på oddsen, hvor lenge vil vi være gift, to dager, to mnd eller mer enn ett år...

Han smilte.

Han har gitt opp. Han sa han elsker meg.

Han sa det tre ganger.

Nok om det han hadde drukket når han sa det.

Det har selvsagt skjedd mye, men jeg gidder ikke skrive noe akkurat nå, må sette på musikk og på litt mat, er akkurat kommet hjem. En venninne ble med og fikk gratisbillett etc, men ....

Jeg ville ligget tett inntil afire nå, egentlig, han er en dust som har vekket meg fra dvalen, seksuelt.

Nå er jeg fylt av sæden hans, og har ikke lyst å dusje, har bare lyst å knulle mer og mer og mer...og han er på glid, ja, han er enig, om vi gifter oss vil vi jo ikke krangle, og han har bedt meg med på ferie i vinter igjen...

Omg

http://www.youtube.com/watch?v=7RkWs6P2IwE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå finner jeg ikke alt her hjemme, en venninne fikk låne nøklene i går og sov her og jeg sendte med henne par poser med mat.

Og har ikke lyst å ringe noen, er litt små-fyllsjuk og har røyka par morginser alene.

Kg-.damer, jeg blir ikke å se i brylluspforumet, tror jeg takker nei pga at jeg ike egner meg til å være gift.

Men på en måte har vi gitt opp, afire og meg, vi er så tullete kåte på hverandre at jeg ....

Jeg er ikke det, sa til han at jeg ikke vil, at jeg får følelser og blir romantisk igjen. Og da fridde han...

Ja, ikke sant.

Men han kjenner meg og vet det er trygt å fri til meg, jeg kan jo si ja, men kan vi vente i tre fire eller ti år... eller noe sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han vet at jeg elsker han, og på en lokal pub i går kveld sa jeg at han fridd, og at hahehehe, da får jeg råd til å kjøpe hest, og slipper unna alle spørsmål om hva jeg gjør på dagtid.

(jeg har aldri sett meg som en brud, har god fantasi, men jeg har aldri vært der...

Men hvorfor ikke...?http://www.youtube.com/results?search_query=amy+winehouse&oq=amy+&gs_l=youtube.1.0.35i39l2j0l8.692152.693192.0.695537.4.4.0.0.0.0.240.528.2j1j1.4.0...0.0...1ac.1.11.youtube.SMIbaJGymTY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... tror kanskje jeg og afire er sammen igjen, men... jeg vet ikke. Vi har vært sammen i tre dager nå, og jeg har forsøkt å stikke, men han ... vi har det i alle fall godt i senga.

Han, kan ikke skrive for detaljert, men ... jeg skal selvsagt ikke gifte meg med han, jeg tør ikke, har sagt til han, hvordan vil det gå... skal vi krangle mye da? Eller blir vi så satt og trygg at vi ikke husker hvem vi er...

Men, han forstår hva jeg sier... men jeg er fryktelig betatt, og når vi koser og knuller, da får jeg en romantisk romfart.

Sa det til han, han gjør kroppen min til min verste fiende, gjør den til en forædrer.

....

Han smilte, tok det kanskje som et kompliment.

Men nå må jeg lage litt mat og sette på musikk, og slå av mobilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fridd, og sagt ja, eller sa jeg ja...

Det er selvsagt ikke noe jeg tar seriøst.

Pratet med han i tlf nå, vi pratet ikke akkurat om å gifte oss, planleggingen må være min...

Og da blir det ikke ring og ektepakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet, jeg som skulle si at han må slutte sende meldinger til meg... straks vi så hverandre var det... vi var der igjen...

Og at han fridde, jeg tar det ikke seriøst, kan ikke se for meg at jeg sier ja til noen.

Men ... det er litt dumt ha sex og kose, jeg sa det til han, og han - tror jeg - forsto hva jeg mente, og da fridde han.

Men han vet jeg blir følsom og romantisk, jeg sa det, at vi virkelig ikke bør kose sammen mer, og han har også bedt meg med på vinterferie.

Hva skjer...

Hvis dette fortsetter flytter jeg hjem til han og leier ut min leilighet, da har jeg råd til å kjøpe hest og stalle den opp og har noe å drive aktivt med uten dumme spørsmål om hva jeg gjør el ikke gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afire har gjort meg sprø... Kroppen min sitrer, puppene er ømme, jeg er sår og j.... kåt.

Det er kun kroppen, hjertet mitt banker og hjernen har sluttet å fungere.

Jeg var... så trygg, var over han, men oppdaget at jeg drømte om han omtrent hver natt, hver natt...

dukket han opp når jeg sov.

Det har jeg self ikke sagt til han.

Men jeg gir opp, derfor skal jeg kjøre han hardt, jeg flytter sammen med han, enten går det eller så går det ikke.

Han er...nesten enig. Jeg vet ikke, men tanken er skremmende, men bare for par mnd, da kan ei ufb venninne leie hos meg.

Han vil gjerne, det så jeg, men han får angst ved tanken, det er forpliktende, men jeg er ikke en dame som sier at det er middag kl fem, hvor eeerrr du???

Tvert i mot, jeg er ikke vant til å følge klokken selv.

Jeg står opp og alt det der, holder avtaler osv.

Afire gikk på pub og spurte hvor jeg var, jeg sovnet først på hans sofa, møtte ei venninne og gikk på en annen pub... han ville møte meg senere, men --- jeg var skev, og vi avtalte å heller møtes til uka.

Nå skal jeg snart sove. Jeg er ikke nymfoman, men å vekke meg og gi meg orgasmer og masse kos, holde rundt meg, si han elsker meg osv, det får meg yr, hele kroppen blir påvirket og ....

Eier ikke ord, men å gifte meg med afire??? aFIRE OG alvina.... hum, hm....

Men mannen til tina er i alle fall ikke sinna på meg mer, han så meg i øynene og ga meg et lite smil når jeg møtte han på en pub i går.

http://www.youtube.com/watch?v=gQLtCoh5EaI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det har kanskje, tja, skjedd noe, jeg har i alle fall gitt opp og merket det på afire også, nå er vi liksom kjærester igjen.

Håpløst. Å la være.

Så jeg tenker og sa det til han, vi kan like så gjerne bare flytte sammen, da får jeg og du også, bedre økonomi, da kan jeg kjøpe hest og har noe fornuftig å gjøre mens du er på jobb.

Hahaha. :)

Han var tildels enig, tanken var ikke dum.

Jeg sa selvfølgelig også at om vi gifter oss /flytter sammen, da ... og da kanskje det blir mindre sexmas fra din side, og jeg kan kjøpe meg en hest.

Men så at han fikk angst, så det er bare drømmetanker, dette.

Men tanken var god.

Han vet også at jeg stikker hvis jeg blir betatt av en som vil ha meg, og som har økonomi til å kjøpe hest og være med på betale fortløpende utgifter.

Han vet det. Han tror meg, at jeg kan ramle i en annens armer, om det er en som er kreativ og snill og som vil ha meg og ditto.

Kanskje derfor han fridde? Og sa tre ganger at han elsker meg.

Men han fridde ikke, det gjorde faktisk jeg, alvina, og han sa ja. :)

Men det tar jeg ikke seriøst. har bare så lyst å ligge under samme dyne som han hver natt, resten av mitt liv, men så er det jo disse hverdagene da...

http://www.youtube.com/watch?v=Tgcc5V9Hu3g

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afire ble imponert, eller sjokkert, han sa i alle fall, etter noen uker med sexaktivitet, at... Alvina, det er spesielt, du har barndomsvenninninner som du har god kontakt med. Ja sa jeg, men er det så spesielt, ??? Nei, men det er ikke så vanlig heller sa han.

Nei, sa jeg, men det har ikke alltid vært sånn, når jeg var nitten mistet jeg kontakta med mange, men det var fordi jeg ruset meg, amf osv, og syntes alle som ikke ruset seg var annerledes. Men nå er vi jo voksne, og jeg ... tja, så er det uvanlig, men vennskap forsvinner aldri.

Men, nå har jeg ikke lyst å skrive mer her. Ikke i kveld, det er snart natt, jeg har drukket opp halve pilsen, seng og ... frister, men det blir rart, sove alene... etter to døgn med afire.

Og middagsmannen, og eksen min, hva kan jeg si.... Jeg gidder ikke tenke en tanke. Og gidder ikke sende en glad i deg sms til afire, selv om jeg ønsker en fra han. (meldinger er bare tull, men kanskje jeg sender en på kødd)

http://www.youtube.com/watch?v=7RkWs6P2IwE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også en venninne, som ... uten å gå i detaljer, men som er syk og en vanlig influensa kan føre til død, det er ikke hiv.

Det er alvorlig, og jeg er glad i henne, så glad i henne at jeg har lyst å holde henne i hånda, bo sammen med henne, (hun har mann så det er ikke helt der), men jeg er så ufattelig glad i henne. Hun er også en barndomsvenninne, mer vil jeg ikke skrive.

http://www.youtube.com/watch?v=EjhGQOpK57I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husarbeid ventet, sukk, men er kommet hjem og har begynt... å rydde her.

Det er nesten umulig for ett menneske å ha så mye rot... men vet, jeg ser jo ikke alt som bør gjøres før jeg har vært hjemme par dager. Må vaske klær, har en liten oppvask og skal vaske gulv. Det verste er å rydde, klær, papirer... jeg samler visst på rot. Har brukt et kvarter bare på å finne nøkkelen til boden.

Blir en slow motion dag hjemme, gjør det mest viktige og har tenkt å lese og ikke gjøre mer enn det som er litt nødvendig akkurat nå. Tørke støv der det synes mest osv.

Er ikke helt i form, er trett, men blir ikke bedre av å se på masse rot, mitt eget rot...

På sikt har jeg tenkt å gi bort og kaste en del, men så fremadstormende som ivrig husmor er jeg ikke akkurat nå.

Har ikke hatt tid til å dvele ved romantiske tanker, men like greit det. Har likevel tenkt litt på afire i dag, men kveler tanken(e) straks de dukker opp.

Det har vært slitsomt både i går og i dag, vet grunnen, det ble for mye alk og for lite søvn i helga.

Og jeg og husarbeid, jeg er visst ekspert til å la være rydde litt etter litt, og må ta skippertak for å se resultater, og selv om jeg gjør masse, er det like ille like etterpå.

Men et luksusproblem, har et sted å bo og det blir koselig når jeg har fått unna det verste og kan sette meg med en kopp te og lage middag senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsov meg langt i dag, men ringte og sa fra.

Har gjort litt mer husarbeid, bare forfallende, ikke noe å skryte av.

Hatt besøk av en venninne, vi tok par kopper te, vært og handlet mat og afire... meldinger fra han, om jeg har middag...

Jo det har jeg, men

Har du noe å røge på.

Ja det har jeg, men

Har du lyst

Ja det har jeg men

.....

omg, han ringte nå og vi har brukt fem minutter på å komme frem til om han skal stoppe her eller ikke, jeg sa, ok - men kun middag, ikke noe mer (han vet ikke at jeg har mensen og det har jeg ikke tenkt å si før han har strippet frivillig, men jeg skal si det når han kommer, når det passer...)

Og da blir det ikke sunn middag for frk. Alvina, da blir det lett og usunt. Er ikke så glad for det da, hadde handlet grønnsaker og tenkt å bruke en time på kjøkkenet nå, inkl koketid.

Jeg blir nervøs, har en følelse av at han ... siden han "fridde" sist helg, og osv, at han bare vil se hvordan jeg takler dagene mine (mine dager).

Og nå ringer det på her... afire...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trett, har spist og ryddet litt. Afire dro hjem i går kveld pga at vi begge skulle tidlig opp og han hadde ikke noe med seg hit. Dessuten må han stå opp par timer før meg på morgenen.

Er ikke romantisk, eller jeg velger å ikke være det. Har knapt orden på mitt eget liv, ofte er det mye "kaos".

Er veldig trett p.t. Vet ikke hvorfor, men kanskje høsten kom for brått. Snikende tretthet, har lyst å legge meg en time.

I morn skal jeg på jobb, men det er bare noe som tar par, tre timer.

Fått par sms fra Afire i dag, ikke noe interessant. I går kveld når han var her tikket det inn meldinger på hans mobil, jeg spurte hvem det er, han svarte på samtlige. Nei, det hadde jeg ikke noe med. Ok. Mens du har sneket på min tlf. og alltid spør hvem som sender meg meldinger...

Og akkurat det tilsier at han har noe på gang, eller gjør det ikke det? (han bruker ikke få så mange meldinger på en kveld, og i alle fall ikke av kameratene sine, men jeg driter i det, jeg går bare videre som jeg alltid har gjort og lar det ikke hefte ved meg som person. Tror jeg vet hvem han meldte med, men vil ikke skrive om det her på kg og for alt jeg vet var det ikke noe "seksuelt" eller av romantisk art)

Vi hadde ikke sex, jeg giddet ikke og var ikke i modus til å ha det jeg hadde mistanke om ville bli klinisk sex.

Nå må jeg gjøre noe her, synes jeg alltid må gjøre noe, men kanskje jeg sover en time først, er merkelig trett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...