Alvina Skrevet 12. september 2013 Forfatter #1521 Del Skrevet 12. september 2013 Har virkelig lyst å slå av telefonen, men har ikke klokke i hus, bare på mobil og pc. Har klokke, men har ikke giddet bytte batterier, en vekkerklokke som ikke tikker, men jeg hater å følge klokka. Holder avtaler, eller avlyser om jeg ikke kan, men det å følge et afire-liv, det er liksom ikke helt meg. Derfor er det også vanskelig å ha en fast jobb. Jeg har aldri hatt fast jobb, bare vikariater, og som ekstravakt, har fått tilbud om mange faste stillinger etter å ha vært vikar, men har bare følt meg låst og vandret videre til et nytt vikariat. Det er pinlig, men fakta. Kjeder meg også på jobb når jeg er utlært (har jobbet innen mange yrker), da vil jeg gjerne gå videre og ...lære mer, klarer ikke forholde meg til noe som blir rutine og i helsesektoren makter jeg ikke jobbe mer, det er for tøft, og etter stoppeklokka, og lite tid til å ha tid til en prat med de som er innlagt. Og da får jeg bare dårlig samvittighet. Det er for rått, for brutalt. Har lyst å jobbe med noe kreativt, mange som har kommet hit har blitt positivt overrasket når de ser hva jeg har gjort, ikke for å skryte, men - mulig toget er gått og det har jeg sagt, jeg er snart femti år...og da må jeg aktivt gå inn for det, men først må jeg samle krefter og mot og ...inspirasjon? Inspirasjon, glem det - veien blir til mens man går... men jeg har aldri jobbet kreativt når jeg har drukket eller røkt, selv om mange av bildene mine kan bære sterk preg av det, noen har også sagt at det ser ut som jeg har spist fleinsopp når jeg malte, heheh, og ... men de trur meg når jeg sier at jeg konsekvent bare jobber kreativt når jeg er nykter. Det handler om prinsipp. Se på denne dere, Kari Bremnes tolker Timbuktu, og se hvor rørende det hele er: http://www.youtube.com/watch?v=GryEUwywREU 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 12. september 2013 Forfatter #1522 Del Skrevet 12. september 2013 Trett, skev, sigen... det eneste som holder meg våken nå er musikk. Stakkars naboer, men de fleste er vel på jobb og de som får kontantstøtte og lar barna hyle og skrike rett utenfor her, de får holde ut med meg. Politiet har sagt at jeg kan spille så høyt jeg vil mellom kl 07 og 22. Og dette er dagen til å spille musikk. Jeg trenger det. Musikk er terapi, jeg må holde ut med isbilen som tuter og bjeller, pga de som er så dumme at de synes isen er god. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 12. september 2013 Forfatter #1523 Del Skrevet 12. september 2013 Må kanskje ringe en kamerat, han vil forstå hvor sliten jeg er nå,men samtidig, hva er vitsen med å ringe å si at jeg ikke har lyst til å prate.... Men det har jeg gjort før, vi ringes daglig, og han har gjort det samme, vi bare spør om det går bra, og noen ganger er det bare å si at det går, men er jævla fyllesjuk, kan vi ikke prates i morn? Går det bra med deg da? Jada, det går greit, er bedre nå. Ok, vi prates, ha det godt. Det er trygt å han i livet mitt, vi er venner. Kan prate om alt. Hjelper hverandre så godt det går. Han sliter litt med helsen, og jeg har sagt at han ikke faen for lov å dø. For hva med meg og xxx og xxxx osv. Jeg har sagt at han må ... det har jeg ikke sagt, jeg er ikke moralens vokter. Ikke annet enn i krig og kjærlighet, men da er jo alt lov. Forstår ikke hvorfor jeg får hasj, i går fikk jeg fra to, han ene kjenner jeg faktisk ikke, men kjente kameraten hans. Ble spandert på en pils på ettermiddagen/tidlig kveld, og fikk en pils fra en som jobber på en pub når jeg tok trikken fra afire. Men kanskje det stemmer, gir man til andre kan man få fra uventet hold tilbake i en eller annen form, positivt. Pratet litt politikk i går, sa at jeg egentlig er anarkist, og at jeg vil bli verdens første klodens president, sa det til afire, jeg tullet bare oc. Men vil ikke bale med å skrive om politikk her. Har ikke noe personlig mot andre som ikke stemmer det samme som meg. Men nå er jeg sigen, det blir en time i senga. Men har ikke hørt en stemme i dag, jo pratet jo i tlf med en venninne. Men hva trenger jeg nå... En kopp kaffe, tar sjansen siden jeg har par øl å harmonere med. http://www.youtube.com/watch?v=gQ5ZWxsjDKQ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 12. september 2013 Forfatter #1524 Del Skrevet 12. september 2013 Har ikke røka mer, har pratet med min mor i tlf. Fått par sms fra afire, har laget mat, og er mest av alt trett. I morn må jeg tidlig opp, før sju. Da er det ok å legge seg å lese og sove, frykter at jeg sovner straks jeg legger hodet på puta nå, men det her helt ok. Føles som jeg kan sove i ett år, eller tre dager, men vet jeg våkner i morn og er mer uthvilt enn i dag. Har tlf på lydløs, vil ikke prate med noen, ikke nå. Ei venninne har ringt, har ikke giddet svare. Jeg er ferdig med denne dagen, sosialt og å skravle i telefonen nå, bare tanken gjør meg matt. Skal prøve stå opp i sekstida, så får jeg gjort noe her også før jeg må avgårde. .... Nok en sms fra afire, ikke noe viktig, men han har tatt par øl etter jobb, kjenner han såpass, og leser det av hans meldinger. Nok en grunn til å slå av tlf... Han er ikke frekk, sublim eller noe, bare... nok om det. Nå gleder jeg meg, krype under dyna og lese og legge meg tidlig, uten å ha noe å tenke på, for jeg gidder ikke tenke nå, er for sliten. Tenke kan jeg gjøre når jeg har mer overskudd. Nok en sms fra afire, ja han er litt fyllesjuk pga at jeg sjenket par konjakk i går kveld pluss de ølene han hadde drukket før vi dro hjem til han. Men nå vil jeg ikke tenke på han heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 14. september 2013 Forfatter #1525 Del Skrevet 14. september 2013 Hjemme igjen. Det er litt typisk meg, egentlig, at jeg aldri vet når jeg ... kommer hjem, hvor jeg havner... I går til eksempels, stod jeg opp sju, rett i dusjen, vasket kopper og dro på jobb. Deretter tenkte jeg at jeg må gå på gravlunden og kanskje ta med par, tre planter, røsslyng, og da gjorde jeg det. Men det ble fint, spanske margritter stod stødig selv uten stell... Ringte min søster og vi pratet litt, og jeg sa det ble fint. Fikk en tlf fra han som har bedt meg på middag, mens jeg stod ved min pappas og bestefars grav og... vi avtalte å møtes. Jeg satt i par timer i sola og tok par øl på en benk på kirkegården, et fredelig sted, en felles minnelund, og slappet av. Skravlet litt i tlf og avtalte at jeg kom hjem til en kamerat. Når jeg kom dit, var kameraten hans veldig full, slitsomt, og ... det gikk jo bra, men så fikk jeg en tlf. Fra middagsavtalen. Og møtte han og en felles venninne og vi skravlet nesten hull i hodet hans, hun bodde rett i nærheten, mens jeg lå over på sofaen hans. Jeg sa at å ligge i din seng vil jeg ikke, det vil bare føre til surr... Han tok meg i handa, flettet fingrene sine inn i mine... sukk, hva betyr det? I dag når han våknet, hadde jeg ryddet litt av stuebordet, og når han satte seg ved siden av meg i sofaen ble jeg mest av alt varm, en pirrende følelse, men jeg ... Jeg tør ikke. Og er like redd for å miste vennskapet som at han skal avvise meg, men jeg forstår meg ike mye på dette. Afire har ringt, flere ganger, to ganger i dag, par ganger i går. Og jeg har møtt mannen til tina. Tilfeldigvis tidlig i dag, på samme butikk, jeg nikket høflig, han nikket så videt, men dog. Og vi pratet, litt. Jeg sa at for min del er hele saken glemt. Og så møtte jeg afire like etter, og nå har jeg kanskje planlagt å motta besøk av afire, joda, jeg er kåt, og det er trygt og velkjent og ikke mer krangle på gang. http://www.youtube.com/watch?v=XzcORqLFsZw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 14. september 2013 Forfatter #1526 Del Skrevet 14. september 2013 Og afire ringte nå igjen, mens jeg hører på madonna, la isla bonita, og trudde jeg ikke var hjemme, joda sa jeg, jeg hører bare på musikk... Damer, jeg tror ikke jeg makter å knulle med afire mer, det har skjedd for mye, det er liksom for ... mye. Venner kan vi være, men jeg klarer ikke bli kåt på han mer etter alt som har hendt. Men han kommer, og han kan gjerne komme på besøk, men ... retur til fortid er umulig. http://www.youtube.com/watch?v=XzcORqLFsZw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 14. september 2013 Forfatter #1527 Del Skrevet 14. september 2013 Merkelig, men jeg kan sette meg ned i en park og prate med gutta fra skaugen som tar en øl. Og når jeg reiste meg opp fra benken tidligere i dag, og skulle vandre med en som bor rett ved siden av der jeg bor, kom politiet, fem hoppet ut av - uinformerte - av majaen, og i samme øyeblikk ringte afire, og jeg sa at nå er det fullt med politi her, hvor er du? Og så vandret jeg videre, med lomma full av hasj. Og sa at det er så mange politimenn her nå, at jeg går... Jeg får aldri nerver, kanskje fordi jeg står for det jeg gjør, altså at jeg røyker i blant. http://www.youtube.com/watch?v=l5aZJBLAu1E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 14. september 2013 Forfatter #1528 Del Skrevet 14. september 2013 Politiet gråter når de ser meg, de får nervesammenbrudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 14. september 2013 Forfatter #1529 Del Skrevet 14. september 2013 En gang kom de hjem til meg, der jeg bodde, og jeg hadde ringt, og låste opp døra når de ringte på, jeg stod der naken og hele kroppen min var full av blod. Klart de ble lei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 14. september 2013 Forfatter #1530 Del Skrevet 14. september 2013 Jeg er veldig redd, for jeg trenger en kjæreste ... men hvem, og hvem kan jeg gi min hånd til, hvem tør jeg stole på.... det er mye rart som beveger seg, menn som ruser seg, det er et håpløst marked, og alle lyger.. http://www.youtube.com/watch?v=l5aZJBLAu1E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 14. september 2013 Forfatter #1531 Del Skrevet 14. september 2013 Og dere kg-damer. Jeg er ikke enig med meg selv om jeg skal avlyse avtalen med afire idag, jeg tror jeg bare avlyser den, for alt jeg vet har han en breivik-oppfatning av hvor mye han bryr seg om meg eller noe ... sånt... Så det ringer på nå. Vet ik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 14. september 2013 Forfatter #1532 Del Skrevet 14. september 2013 Denne er den vakreste, gasolin: Og han kom nå, men vi er venner, vi har kjent hverandre i snart kvart århundre. Mer.... http://www.youtube.com/watch?v=5FlRN9HGWzg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 14. september 2013 Forfatter #1533 Del Skrevet 14. september 2013 Sånn at det er sagt, kg-damer, jeg har faktisk drukket tre konjakk, to øl og røkt to tette, og jeg blir ikke en flørt pga at jeg røger eller har drukket, da må ... jeg være forelsket, og det er sjelden vare Og afire kaller for å falle for å kalle meg fisefin nå, når jeg ikke vil kysse, sier at han skal gå med en gang, alt som står i den store hodemassen hans, Og nå ble han fornærmet og kommer og masser meg mens jeg sitter foran pcen. Og jeg driter i logge av, for han vet mitt nick. Og det driter jeg, grunnen til at jeg ikke vil han skal gå er fordi han satt på mat, middag - på mitt kjøkken nå, og at jeg er sulten. Han sier at vi kan ha det hyggelig, for faen, joda. ... Han vil visst at vi skal ha sex og gøy mens jeg er mer intelligent enn han, og forstår at å kranlge og osv ikke er noe særlig.... Nå tror han at han eier meg. Klær er nødvendig, men han tar meg på puppene og putter noe sånn frukt greier i min munn, og ler og smiler ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 14. september 2013 Forfatter #1534 Del Skrevet 14. september 2013 Nå vet jeg faktisk ikke, dette blir ikke bra, er før fem på en lørdag og jeg skal liksom ... Afire beskylder meg for å være en ... kåt, egoist? Men jeg er jo ikke kåt, egoist kan jeg medgi at jeg er . Men, mener jeg kommer til å .... vet ikke, han har trykket på alle knappene nå alle.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 14. september 2013 Forfatter #1535 Del Skrevet 14. september 2013 HAN ble fornærmet, og gikk nå, beskyldte meg for å bare være interessert i maten han hadde med, jiiiiaaaahh. Selvsagt, og jeg lager den ferdig, han gikk, fordi... fordi han kanskje luktet at min interesse for sex med han er lik null. Den er det nå, jeg aner ikke hva som ville skjedd, men ... En kamerat ringte, og da stakk afire ut døren her, like etter samtalen, selv om det kun er en venn, en venn som ikke vil møte afire etter at jeg har betrodd meg ang alle krangler.... Ikke alle, men noen men sa ikke at afire var her. Har ikke et forklaringsproblem, hadde det en gang når jeg var ung. Meg og mr. Middag?? Jeg vet ikke. Tror tiden får vise hva som skjer. Menn synes jeg er morsom når jeg er så tøff (virker så eplekjekk) at jeg sier at skal jeg ha tilfeldig sex, må mannen være minst ti år yngre enn meg, og skal jeg ha et seriøst forhold, må han fri og gi meg morgengave på en halv million eller mer, helst landstedet sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 14. september 2013 Forfatter #1536 Del Skrevet 14. september 2013 Trist, jeg er jo glad i afire, men tilliten er borte og da er det liksom ikke mer... det er mindre enn før man møter en man aldri har møtt tidligere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 14. september 2013 Forfatter #1537 Del Skrevet 14. september 2013 Og han ringte igjen, afire altså... og spør hvorfor jeg er så kald... Det burde vel han forstå, når jeg går videre går jeg bare og ser meg aldri tilbake ... og er kommet til et stadie der jeg faktisk er i stand til å møte en ny. Etter tina-greia sa jeg, er alt som det er blitt, ja, det er synd det sa han men han merker det på meg, ok, men sa jeg, nå ringer tlf og vi må legge på nå. Jeg har liksom FORANDRET meg, hva om jeg har vært den samme hele tiden, men ikke med de samme erfaringene mht til dette forholdet. Jeg innbiller meg gjerne at han savner meg, det er mange som gjerne forsøker å bli kjæresten min, men ... jeg vil ikke ha noen. Ingen. Kanskje han middags-mannen. Men det er en helt annen historie, vi har verken kysset eller hatt sex, bare gitt hverandre klemmer, og holdt hender. Jeg er for jævlig sjenert. Vet ikke hva jeg skal gjøre, er glad i han fra før, og når jeg blir betatt romantisk, vet jeg ikke. Jeg aner ikke. Og har alltid vært av typen som mener tiden får vise veien. Sa til han i går kveld at, når han gikk og la seg, at jeg gjerne ville ligge ved siden av han, men at det sikkert ville bli krøll og at jeg ikke tør ta sjansen på det. Og hva i h..... driver afire på med nå, jeg vet at han ikek har lest her inne, mulig kanskje når han kom hjem nå. Når tillit er borte er alt tapt. Jeg sa til han nå i tlf at det betyr ikke at jeg ikke er glad i han, men at jeg ikke stoler på han mer. Ok sa han. Selvsagt ville jeg ønsket at jeg og afire hadde taklet dette, sammen, men det går ikke, det går ikke. Det er fakta. http://www.youtube.com/watch?v=uRsEGZzRbEc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 14. september 2013 Forfatter #1538 Del Skrevet 14. september 2013 Afire ringte igjen. Skal vi være venner, sa han. Det har jeg sagt hele tiden i det siste sa jeg. Skal jeg komme hjem til deg etterpå? sa han Jeg sa, ring da, hvis jeg ikke svarer ligger jeg og sover, skal mekke meg en joint nå, og ubs, nå mistet jeg hasjen på gulvet, så nå kan jeg glemme å støvsuge, men må krype og ... Har du mistet lysta på sex spurte han. Nei. Lysta mista ??? Nei. Det jeg er forbannet på er løgn, og nå - det sa jeg ikke til han, er jeg ekstra sinna fordi han later som ikke no har skjedd, men i offentlighetens lys har det ikke skjedd noe, og heldigvis pratet jeg med mannen til tina i dag på butikken. Heldigvis og heldigvis, men jeg liker å gå rett på sak, og vi fant vel ikke helt tonen, men vi kranglet ikke. Afire spurte om det er sånn at jeg har bare lyst på 34, ja sa, jeg har litt lyst på han, men det er vel egentlig ikke noe problem siden jeg har valgt han bort... Afire vet at jeg liker 34, og de var venner før jeg kom inn i bildet, ikke bestevenner, men dog. Nå er det visst isfront. Høflig front. Møtte par kamerater i sted, og ... på en pub, og de begynte å le, ene begynte å flørte med meg, en jeg sov sammen med når jeg frøs på en hyttetur, jeg sa at dagen etterpå - neste natt, lå jeg sammen med xxxxxxxxx og i samme seng, så nå har dere noe å prate om gutter. På ett og samme utested er jeg sikker på at jeg kunne ha sjekket opp tre, og det er mange. Men jeg er ikke interessert. .......... Dette er jævla fint, nå mistet jeg hasjen min når afire ringte, så jeg får sende en sms til han og si at han er hjertelig velkommen. Jeg finner den ikke, har krøpet på gulvet, og den har havnet under noe, en tung bokhylle som krever en hel del arbeidslyst for å flytte... Nå blir jeg romantisk igjen, uten å oppgi grunn. Jeg selger kroppen min, men det er bare det at det ikke gjør noe siden han har knullet meg nesten 4000 ganger. http://www.youtube.com/watch?v=6F1EnYfSofc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 14. september 2013 Forfatter #1539 Del Skrevet 14. september 2013 Han ringte igjen, og jeg sa ikke at jeg ikke finner hasjen min, men han skulle ta med litt å røge på, siden han visste (visste han?) at jeg bare hadde litt til meg selv, sånne dame-jointer. Så nå kommer han syklende, og jeg fikk han til å love at han skulle la meg være i fred mens jeg tar en dusj, og sa at de kyllingklubbene enda er klar for han. Han spurte, liker du ikke kylling? Niks, jeg synes det er usunn mat og det er ikk enoe jeg spiser ofte. Jeg har lyst å ta en valium. Men gjør ikke det. Ang venninna mi som sliter, jeg vet ikke. Jeg vil ikke vite. Og vil ikke skrive, det er det samme, gjentagelser og ..............4 Og nå fikk jeg sms fra henne, hun skulle bla bla bla, men om hun kunne komme hit nå, jeg gidder faen ikke svare. Over ett år med dette galskapet, mens jeg selv dykker i egne problemer og hun løser sine egne med piller og flukt. Ja, jeg er slem, men har innsett at jeg bare syr kapper under armene på henne. Men samtidig er jeg glad i henne. Velger å ikke svare. Ikke pga at afire kommer nå, men pga at jeg ikke vil, at jeg ikke vil ha alle verdens problemer ramlende inn døra. Derfor har jeg nesten ikke kontakt med 34 heller, han driver med dop. Nå fikk jeg lyst på en valium, eller avlyse avtalen med afire. Han er kåt, han har ikke underbeslått fakta, og han vet at jeg også er det, siden han sikkert vet at jeg ikke har hatt sex på par uker, eller tre, ikke siden sist vi hadde et halvveis forsøk på å nyte. Så i kveld skal jeg leke sexlysten, og skal vise han noe i senga han aldri har opplevd før, kanskje han blir skremt da. Men jeg tviler på at han blir skremt, vet at straks jeg har dusjet, mens han lager en joint, da kommer jeg til å sovne av, og det er skandale for sexlivet.... Han vet det også, han kjenner meg litt. http://www.youtube.com/watch?v=Hv759wmsSFk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 14. september 2013 Forfatter #1540 Del Skrevet 14. september 2013 Tror ikke afire kommer, men han har aldri brutt en avtale før, jo en gang. Har mest lyst til å krype inntil en mann som holder rundt meg, som ser meg, ikke bare pupper, fitte og rumpe og lår. Men hvor finner man sånne menn???? http://www.youtube.com/watch?v=icG3PbJlwqU Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå