Gå til innhold

LunsJ

Alvina

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig sliten, sovet tre fire timer på natta de siste dagene, mye har skjedd, det er ting jeg ikke vil skrive om her siden blant annet afire vet hvem jeg irl. Og skriver jeg om det, røper jeg andre og farer med ting og sladder ingen andre har med.

Tatt en dusj, må ut døra og møte han som skal hjelpe meg. Håper også andre blir med, det er litt jobb.

Men i den store sammenhengen er det en bagatell.

Får nesten tårer i øynene, kan ikke skrive grunnen. Fy flate for et liv, og hvor kjørt noen kan bli. Men det ordner seg nå.

Jeg KAN ikke skrive om det her, men må ut døra nå. I dette sekund. Noen ganger hadde jeg hatt behov for superkrefter, men kanskje man får det når det er nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:dagens-rose: Stå på Alvina!

Krysser fingre for deg i dag! :klem:

7ppBriJ.png

Tusen takk. :) Tusen tusen takk. :))

Nå har jeg bare et problem, det er hvordan jeg skal forsøke å få i meg litt mat. Ingenting gikk bra i dag, de som skulle stille opp hadde drukket osv.

Men det ordner seg i morn, har alliert meg med noen andre som ikke har tendenser til, vel... ene har det, men tror det går i orden.

Nå vet de at jeg er sliten, nesten søvnløs, sliten, fyllesjuk, angst, trett, og de ordner saken i morn. Jeg ringte og var ærlig.

De vet at får jeg for mye stress, drikker jeg for å kunne senke skuldrene litt, pisse i buksa når man fryser, men hva om man ikke har bukse?

Har pratet med en venninne nå, hun sliter, men det går ok, og vi begynte å le, som vanlig. :)

Jeg kommer med rare kommentarer, tidligere i dag ble en dame sjalu, fordi jeg har så god kjemi med den unge mannen hennes, han har jeg kjent før de ble sammen, og vi liker hverandre, vi er venner.

Soleklart, jeg ville knullet han om han var singel, men han er ekstra spennende nå når han har en sjalu dame som kommer til å dytte hele forholdet deres i grøfta hvis hun ikke ser at sjalusi er drepen for ethvert forhold.

Det går sikkert bra. Det er ikke mitt problem, men når damer blir sjalu fordi jeg snakker og ler og "flørter". ER det ikke lov å ha det gøy lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå ringte afire. Ja, jeg vet at han bare er kåt og vil bare det, men kanskje jeg også er kåt, skal ikke fortelle han at jeg ble tatt bakfra i natt. Ikke i nærheten av voldtekt, jeg ba han gjøre det, tigget og var kjempeklar. Ikke i toern.

Det var godt, men ingenting å prate om.

.........

Jeg la på når afire ringte nå, og han ringte tilbake. Han vil at jeg skal komme hjem til han nå. Jeg sa at det kunne han bare glemme, jeg er sliten og beveger meg ikke en meter mer i dag.

Han inviterte på middag, men jeg sa at jeg har mat og at han er like kjent på mitt kjøkken som jeg er på hans. Og ferdig pizza som jeg sendte sms om og ba han ta med, og par øl om han vil ha par, fordi jeg har bare konjakk og gin og det deler jeg ikke ut mer av.

.... Hvorfor jeg har kontakt med han? Vi har ikke kontakt, men han er stadig like kåt.

Eller hva, for en uke siden sendte han sms, men jeg giddet ikke tolke den, kunne virke som om vi skulle møtes eller om jeg var så sløv at jeg ikke hadde fått med meg hva som skjedde av kultur-art den kvelden.

http://www.youtube.com/watch?v=SaO0b-DvJU8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Aldrisur, det er lenge siden jeg har vært i luftballongen, men jeg skal prøve når jeg er mer uthvilt og ikke like svimete og har det så travelt.

Nå ringer den møkka telefonen igjen, har mistet den på gulvet. Og giddet ikke plukke den opp, er så lei av alt nå, og problemer. Hvis noen kan fortelle noe morsomt, noe positivt, ja takk. Det hadde jeg hatt behov for. Skal se på noen morsomme på youtube.

Får angst av alle telefoner, det stilles mange krav til meg nå, og jeg er rimelig skjør, så jeg må melde meg ut og slå tlf på lydløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det hjelper svært lite når telefonen som falt på gulvet ikke er slått av, nå ticket det inn to meldinger.

Det var ikke farlige meldinger, bare fra en venninne som spurte om jeg kom dit og dit i dag, møtes. Den andre var tilsvarende.

Men så ringte afire igjen, han inviterte meg hjem til han på middag, jeg sa ikke hva som har skjedd, men sa det har skjedd ting, at jeg er sliten og ikke går en millimeter utenfør døra mer i dag.

Og jeg har mat, har satt på mat og nå ringer

...........

nå ringte ei venninne og spurte om hun kunne få låne den ene hytta, først spurte hun om jeg kom, men sa jeg kanskje kommer i morgen, at jeg er sliten, men at det er helt kurant at hun holder fortet og køyer på hytta, og fortalte hvor nøkkelen var.

Grunnen er at hun trodde en annen venninne var der, men pga en misforståelse hadde hun dratt, tydeligvis tom for strøm på tlf.

...

Helt kurant at noen låner, og tar vare på steder.

......

Nå lager jeg mat, men har ikke egentlig lite energi. Har røkt en voksen røg,..

Hun som ringte nå er en jeg ikke har møtt på fire år, møtte henne for noen dager siden og det var så morsomt, det var så bra å se henne igjen.

.....

Afire ja, hva vil han meg? Tror han virkelig at jeg gidder å ligge med han mer? Å si hei og hvordan står det til er vel alt jeg ser for meg mht til resten.

Middag hadde vært godt, sex er deilig, men jeg er ikke nymfoman og kan få sex andre steder om jeg mååå haaaaaaaaaa..

Akkurat det har alltid vært mitt minste problem, mitt problem er at jeg er kresen.

http://www.youtube.com/watch?v=Ug9KQU6IAmY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er lei, sliten og lei og har ingen å prate med, joda, fortalte hva som har skjedd til hun som ringte nå.

Men har ikke behov for å prate stort, helt ærlig er musikk min store trøst.

debrife er viktig.

Jeg gidder fanken ikke dumme spørsmål i dag. Gikk nesten i klinsj med en tidligere i dag, mens alle holdt pusten, vi kranglet og var nesten fysiske mot hverandre, men det roet seg og vi roet oss og det gikk bra, han smilte bare litt oppgitt etterpå, og det samme gjorde jeg.

Han beskyldte meg for å ... kan ikke gå i detaljer og da ble jeg rasende og sa omtrent, du din jævla kroppsbygger, du er jo full av anabola.

Men vi ble venner igjen.

Det var aldri noe fysisk, men vi er begge frekke i kjeften når vi er rasende.

Mulig jeg har fått skylda for noe, grunnen til at det oppstod krangel var fordi jeg fikk en bit hasj av en felles venn, som er hjerneskadet og har mistet kortidshukommelsen.

Resten vil jeg ikke skrive om, men det gikk bra. Jeg ble sinna med god grunn.

Jeg er nok dessverre? en liten krutt-tønne. Helt stille og snill, men kan ikke takle urettferdighet og løgn like bra som at yr.no melder feil vær....

http://www.youtube.com/watch?v=Ug9KQU6IAmY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afire har ringt igjen, men nå hører jeg på masse bra musikk. Jeg vil ikke prate med han, har ikke noe usnakket med han.

Og tenk, hvis jeg var så kåt, våkne opp hos han i morn tidlig og da er han edru og afire-rytter igjen.

Aldri mer.

Den maten jeg lager nå blir ikke perfekt, men det er mat, og laget fra bunnen av (ikke svidd...enda)

Må innrømme, jeg har tatt par konjakk nå og røkt en lille og skal lage meg en joint som jeg skal kose meg med i kveld.

Det har vært helt JÆVLIG de siste dagene, alt det andre jeg har uroet meg for har forsvunnet og virker som bagateller nå, da mener jeg at det har vært helt j..... fucked.

Men det gikk bra, så bra som det kan gå, jeg er ingen gud akkurat. Prøver bare å gjøre det beste selv om jeg ikke vet hva som er best.

Kan ikke skrive om det her.

Det gikk iallefall bra. Og nå er det nesten jeg som trenger noen å prate med, men hva skal jeg si... sånn egentlig, jeg velger tror jeg å høre på musikk i kveld.

Musikk er terapi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG NÅ og hva så, jeg har laget mat, satt tallerken foran meg, men klarer ikke spise.

Vet jeg har sjokolade på nattbordet, ingenting frister. Og jeg ER sulten.

Men spiste en del i natt, natt til i dag når han med bikkja lå over, spiste til og med sjokolade og laget mat, han spiste nesten alt, jeg sa; han må spare litt til meg, for før eller siden kommer jeg til å spise.

Han er ok damer, men tror ikke det er min type, han skravler hull i hue på meg når han har drukket, og selv om han er flink med hunder, tja, det er liksom ikke...

Og jeg er litt uinteressert i menn nå, han som jeg skal spise middag med, jada, vi skal det, men har pratet med han i tlf og sagt at jeg er for sliten nå.

Fortalte litt om hva som har skjedd, og han forstod. Og når jeg tenker på han, som nå når jeg skriver her, da blir jeg helt... matt.

Glem det, jeg forsøker å være en venn og ikke en romantisk fjortis.

Og er klar over at jeg ikke har hatt mye tid i det siste til å tenke på han i det hele tatt. Når jeg sier at de siste dagene har vært slitsomme, da har de vært det.

Men det kommer bedre tider. Og nå fikk jeg lyst å ringe han, eller sende en sms, må se hva han skrev i går, da var det så mye at jeg ikke hadde tid til å lese meldinger. Skumleste bare og var sliten, måtte holde meg på beina og ... roet meg ned, laget en joint for å roe ned sekvensen på blodtrykket osv.

............

Men nå leste jeg sms fra i går, og sendte en til han. Skrev at det går bra, men PUFF, de som skulle hjelpe meg i dag, var fulle.

.......

Jeg har ikke lyst å forelske meg igjen, er redd det bare blir kaos, har hatt mange forhold og er singel igjen, det sier vel alt, jeg 45,5 år.

Har bare hatt tre samboere, faktisk, fra tre til ti år sammen, men også tre forhold som har vart mellom ett til par år, og noen på et halvt år eller fire måneder.

Vet jeg er en nøtt, som ingen kan knekke.

Men jeg er typen som aldri gir opp, det jeg er redd for og frykter er å forelske meg i en venn, for - hva med vennskapet da...

Og hva så, tenker jeg også, jeg lever bare en gang og voksne menn takler et brudd uten for mange komplikasjoner.

Nå legger jeg ikke ut musikk her, det gjør jeg på f.boka. Jeg er en smule klarsynt og paranoid jeg også. Hehe.

Ja, jeg trenger en mann, jeg vet det, en som ikke er sjalu, en som gir meg frihet og ditto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sms fra han. Vi skal møtes til uka eller noe....

Jeg er for sliten til å bli hoppende glad og romantisk. Men blir kåt bare ved tanken på han og i godt humør. Er jeg egentlig en nymfoman? Kan dette være normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sju kroner og femti øre.

Konjakk, vodka og rev og sigaretter. Ingenting å skryte av, det blir valgvake, men i år skal jeg enten rømme landet eller sove, jeg har forhåndstemt og synes med berettiget harme at jeg burde og alle som har forhåndstemt, burde fått legat til å kjøpe en øl på mandag.

Det mener jeg også om alle som har uføretrygd, hvis de blir tatt for å snike på trikken, da burde de bare fått halv bot. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå husker jeg hva psykologen min sa, hvor er JEG I BILDET, hvordan tar jeg vare på meg selv, hvorfor er jeg en som gir, gir og gir, og er konfliktsky? Hvorfor har jeg så mye dårlig samvittighet og bekymringsangst. Det med bekymringsangst har jeg ikke tatt opp med symaskinen (jeg kaller psykologer symaskiner, de skal jo hjelpe til med å sy sammen tråder som svever i huet på oss)

Jeg vil helst ikke miste min egenskap til å være litt snill, kaller det ikke snill, men raus.

Medisiner kan ikke hjelpe og jeg vil ikke ha og det jeg sliter med er angst, pstd.

Når jeg var ca 19 år og hadde vært hekta på amf, pushet det i slottsparken, himmelberget, jeg var en populær pusher, real, sa alltid hvilken kvalitet det var og tjente nok til å bruke selv, spise ute hver dag med vin til maten, spandere middag og vin på venninner. Hvis jeg var fem minutter forsinket på himmelberget, ble de stresset og gretne.

Det tok under et halvt sekund, og alle var fornøyde. Jeg hadde kun en regel, jeg solgte ikke dop til tenåringer.

Jeg var jo tenåring selv, men prinsippet var der, tror jeg trudde jeg var mer voksen enn jeg var.

.................

Nå ringte ei venninne, vil ikke fortelle hva vi pratet om, men hun var også sliten.

.....

Jeg hører på musikk som får meg til å se for meg at jeg kjører bil, langt langt langt. Sammen med en venninne eller par venner eller alle. :)

Vi smiler til hverandre, jeg sitter bak rattet, girer, gir gass. full gass. injektion, bensin, gasolin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tårer i øynene, men kunne ikke vise det, når jeg solgte stereoanlegget, det var en forsterker fra Elektrokompaniet ,en basskasse, platespiller, cd-spiller, radio, ekstra forsterker, osv.

Men jeg likte de to som kjøpte det, gubben hennes skulle høre hvordan lyden var, og prøvde par cd.-er, jeg hadde lagt det ut på "anbud", og kunne fått høyere pris, men jeg likte de to så godt at jeg syntes det var ok.

Jeg måtte selge "alt". Jeg tok et glass vin, hadde bare pappvin, og vi satt rundt bordet, min far var også der for å hjelpe meg å flytte. Da spurte hun, samtalen hadde gått livlig og jeg likte både hun og han, hun spurte om stolene var til salgs, fordi det - sa hun til samboeren sin - kan være en fin gave til min søster xxxxx.

Joda, sa jeg, de er til salgs. Hehe, haha.

De hadde ikke med tilhenger, men kom og hentet stolene dagen etter.

Jeg savner musikkanlegget, men ... det tilhører fortid. Det var et anlegg som kunne få bilder naboer har på veggen til å falle ned.

Og et eller annet hadde gått galt, en dings var - og jeg hadde ikke en sånn, jeg sa at siden Elektrokompaniet har ... er ikke-eksisterende mer, da vet ikke jeg. Men man kan finne en slik på nett.

Det visste selvsagt han, han var musiker, og jeg fikk ikke kjeft når de kom og hentet stolene dagen etterpå. Det var en kobling. Det er vanskelig å få tak i, men. Jeg likte dette paret så godt at jeg ga de alt av forsterkere osv. Jeg så at de var musikere og det eneste jeg brydde meg om, var at noen fikk det som satte pris på musikk.

Stolene var noen jeg kjøpte på en bruktbutikk, flammebjørk, fra 1929, eller par år før.

Jeg hatet å selge alt. Men jeg måtte. Ikke pga av økonomi, men også for å kvitte meg med den idioten jeg hadde vært sammen med, han var ren psykopat, den eneste psykopaten jeg har vært sammen med.

Når han slo meg, var det aldri i ansiktet, han slo bevisst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig hater jeg å bo sånn at naboer kan bli forstyrret når jeg spiller musikk.

Vet det er en bagatell, jeg har vel valgt å bo her da, og må ta hensyn.

Nå begynte jeg å tenke på han jeg skal spise middag med en dag, og føler bare behov for å krype helt tett inntil han.,...

Sukk, mitt hjerte, dåne....

Det hadde vært bedre å fått flatlus enn å føle seg betatt og ør og begjær, forelsket, sjarmert, flatlusa hvor er du?

Jeg vet ingenting om fremtiden. Vet bare at jeg er betatt, og det er ikke ofte, men det har skjedd så faens mye bare siden før jul, så mange som har dødd. Pratet om det med en venninne jeg møtte for par dager siden. Vi pratet på tlf i dag også.

Nå skal jeg lese, på senga og høre på musikk, og kanskje spise sjokolade.

http://www.youtube.com/watch?v=UA_poVlp_dY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sjokolade, har bare noe jeg fikk av en kamerat som jobber frivillig for gatebarnas far, og det er ok, jeg får ofte slengt mat i fanget, så mye at jeg mister matlysten.

Nå tar jeg meg en konjakk, så rett i seng, endelig alene, da kan jeg sove naken.

Sover best uten et plagg.

Jeg er fuck møkk møkk lei, det har vært mye. Men det går bra. Skal spise mer, har fått i meg par biter. Lager meg et knekkebrød hvis middagen ikke frister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sliten, sovet dårlig og skulle skrive her, men postet i feil forum.

Hadde et praktisk problem som må løses helst i dag og har sittet i sju-åtte telefoner allerede, begynte før ti i dag - på en søndag, uvanlig... Heldigvis ordner det seg.

Nå kan jeg puste lettet ut, skal ta oppvasken, rydde litt og legge meg par timer.

Hvis jeg får sove da, men er trett og kunne tenkt meg å sove et døgn.

Og det jeg skrev ang sex natt til i går, var bare oppspinn, vet ikke hvorfor jeg skrev det, kanskje jeg er litt slem noen ganger.

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp kommet hjem, har åpnet en øl, og laget en joint.

Det har vært en ekstra lang dag, vært på jobb, og også gjort et ærend for en venn, og vært på besøk og handlet inn for en venninne.

Og vært på besøk hos en som er på sykehus. Og ...

Da ble jeg nesten lei meg, fant en fugl på terrassen til en annen venninne (derfor ble jeg litt forsinket til en avtale) , en liten spurv, mest sannsynlig trekkfugl, lignet gråspurv, men gul, grå og svart, liten. En sånn liten søt fugl: https://www.google.no/search?q=spurv+trekkfugl&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.51773540,d.bGE,pv.xjs.s.en_US.GZikMza0zSU.O&biw=1366&bih=653&um=1&ie=UTF-8&hl=no&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=bnsvUqiKGemG4ASpmYCoBw#facrc=_&imgdii=_&imgrc=Ry0ZfBxVqBTrEM%3A%3B67cMkhRJ58cVqM%3Bhttp%253A%252F%252Fmoseplassen.com%252Fwp-content%252Fuploads%252F2010%252F04%252Fgroennsisik.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fmoseplassen.com%252Foversikt-over-fugler-i-hagen%252F%3B978%3B450

Den (grønnsisik) hadde flydd i et vindu enten i etasjen over eller, vet ikke, men siden den hadde falt så hardt. Men den pustet tungt, så den bare lå med hodet ned, mens den var våken, ikke bevisstløs, og jeg trodde ikke den ville overleve, vi la den i en liten kasse med mykt kjøkkenpapir i bunn, dekket over halve kassen med tak /skygge (en verandapute), la den under bordet på verandaen så den skulle føle seg trygg for rovdyr, la et syltetøylokk med vann til den.

Jeg ringte veterinærkontoret og spurte, og de sa at den sannsynligvis hadde indre blødninger når jeg beskrev den hivende pusten, brystkassen, men sa at det ikke virker som den har brukket vinge siden den kunne løfte begge vinger når jeg tok den opp og la den i eska, og at det heller ikke virket som om den hadde brukket noe.

Mest sannsynlig sa de, og det tenkte jeg også, var indre blødninger.

Jeg måtte avgårde (måtte), og ville fått den avlivet hvis den hadde ligget slik for lenge, hos veterinær selvsagt, men så ringte venninnen min etter en time og sa at før hun hadde finhakket noen solsikkefrø til den, og da hadde den først løftet opp hodet og pusten virket rolig og når kom tilbake med frøene, hoppet den opp og fløy til nærmeste tre, og der satt det mange andre fugler.

Så regner med at den bare var i sjokk og siden den fikk være i fred i esken med litt beskyttende tak under et bord, klarer den seg nå.

Jeg kan ikke tenke mer på det, den fant flokken sin og denne lille fuglen er trekkfugl, men overvintrer ofte i Sør-Norge i flokk. :)

Ble veldig lei meg, det var ikke moro å finne den, jeg var bare inne i ett minutt, kom ut igjen på verandaen og da lå den med hodet ned og pustet tungt, hele kroppen var en enste pustepumpe, virket som...

Men jeg kosepratet med den, giddet ikke gå inn, ville at den skulle bli vant til at mennesker (jeg osv og andre) kan være snille, og når jeg gikk, sendte jeg gode tanker til den lille stakkaren. Tenker ofte, at alle vi kan heale, og sende gode tanker som kan helbrede.

Når venninna mi ringte, trudde jeg hun skulle si at den var død, men den hadde flydd - hoppet opp på kanten av esken og tatt vingene fatt, rett til nærmeste tre, og ble sammen med sin flokk som satt på trærne og ventet på den, kanskje... Jeg laget beroligende lyder til den, sa; men lille venn, du må da ikke fly rett i et vindu...

Vet, jeg er sentimental. Det er mye lettere å skrive om en fugl jeg fant i dag, enn å skrive om alt det som omhandler mennesker. Jeg har taushetsplikt, også i privatlivet.

Hjalp også par passe hardbarka kriminelle narkomane i dag, jeg har nok å gjøre bare jeg går ut en dør og ikke sitter hjemme. Men... det kan være krevende.

Tror jeg hadde passet til å jobbe i en ungdomsklubb, men det krever mye av meg, et nyktern tilnærmet liv, i alle fall - da må jeg reise til Mars for å "danse på bordet", men jeg har aldri vært en søt liten disco-drops.

Å jobbe med ungdom, krever mer enn å jobbe i en barnehage, for ungdommer prater, eh... de kan si at vi så læreren vår sitte og drikke øl hjemme hos klassekameraten vår, og det luktet hasj (det gjorde det ikke), men...

Men det gjør ikke MEG noe. Jeg kan røyke når jeg er hjemme, ta meg en eller fire øl, det er andres syn som er forkastelig.

Og i jobb med ungdom har jeg en fordel, jeg har vært borti det meste og har soleklare råd, hvis jeg må gi råd (det er ikke lov overalt).

Og jeg hater å gi råd, det er bedre å gi saklig info, og la det være opp til den enkelte å bestemme selv.

Jeg er litt overtroisk når det gjelder fugler, jeg tenkte, åh, nei, dette er kanskje et dårlig tegn, bare 35 sekunder inne også lå den vesle pippen der.

Venninna sa at den er sikkert av årskullet og dum som flyr i vinduer, nei sa jeg, under visse lysforhold ser vinduer ut som et speilbilde av trærne og himmelen ute og da kan det skje.

Men damer, jeg ville fått den avlivet hos dyrlege om den ikke hadde kommet seg, veterinærer gjør det gratis, det er matilsynet som dekker det når det er ville fugler /dyr.

..........

Det har vært en temmelig merkelig dag, ikke dagligkost, og dette med grønnsisiken var bare en del av alt, det har vært mye. Men alt har gått greit.

Og fugler skal fly. :)

http://www.youtube.com/watch?v=icG3PbJlwqU

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veldig rørt av at den ble frisk igjen, en liten grønnsisik som fikk ro og kom seg på vingene igjen. :)

Håper den ikke brukte sine siste krefter, for jeg ville kanskje latt den hvile litt til, jeg ville ikke forsøkt å gi den solsikkefrø straks den løftet på hodet... hvis den lå rolig fremdeles, ville jeg lagt litt i hjørnet av esken.

Rart jeg ble rørt? Se på denne, se på disse bildene, så søte. Så frie, og flokkfugler, vet ikke hvor langt sør de kan trekke, men de overveier det vel etter været. Se på bildene, vakker liten fugl, og den hadde mistet to av halevingene sine, jeg la de sammen med den i kassa under bordet.

edit: ikke halevinger, men to fjær, mest sannsynlig fra vingene. Den klarer seg nok bra den, og jeg så øynene, den så på meg, den var klar i blikket, men øynene ble matte og jeg lot den være i fred, mest mulig, men lot den ikke være alene på verandaen, den måtte bli vant til å høre menneskestemmer, og å legge vann til den, var ikke bare pga av om den var tørst, men for å inngi trygghet. Pippen luktet jo vann, og fanget kanskje håp. Det så faktisk håpløst ut, men den klarte seg.

Jeg visst i alle fall hva jeg ikke skulle gjøre, det vil si å kontakte en veterinær jeg vet vil operere osv, eller, tja... dette er jo ikke en truet art, og naturen må gå sin gang. Og å holde en villfugl for ever i bur...

http://moseplassen.com/2009/12/groennsisik-liten-spraglete-og-gul-gronn/

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor høyt man kan spille, musikk.

Hva om jeg var tv-slave? Og lyd er viktig ift film.

...det er noe rart med pcen min, ting jeg skriver, forsvinner, her på kg.

Det blir bare borte, og jeg havner på en side, et underfora jeg ikke har vært på ... kanskje i går, men er ikke mye her inne.

Nå poster jeg dette før det forsvinner. Andre som opplever det? Kanskje jeg er hacket av en eks, eller kanskje det er en troiansk hest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...