Alvina Skrevet 19. august 2013 Forfatter #1421 Del Skrevet 19. august 2013 Telefonen her i huset har ikke stått stille, men nå har jeg slått på lydløs og bærer rett i seng. har lyst på sjokolade, men det har jeg ikke nå. Skal snike og se om hun har noe godteri, nøtter kanskje. Men legger meg og leser, hører på snorkingen at hun har sovnet igjen, hun våknet når jeg fikk tlf. Afire ja, for en gjøk. Jeg fikk en frekk sms fra han tidlig i dag og skrev at han ikke må gjøre meg forbannet, da kontakter jeg fan - mannen til tina Og så begynte trusler fra afire å strømme inn - hvilken superhelt han tror han er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 20. august 2013 Forfatter #1422 Del Skrevet 20. august 2013 Trett, men må avgårde snart. Våknet før vekkerklokka. Uvanlig. Har lyst å bare bli hjemme, men det blir for sløvt. Nå våknet s-vally, kanskje jeg skal logge av og være litt sosial, men er for tidlig å være veldig sosial, må ha tid til å områ meg først. Føler at dette er en ikke-dag, men blir vel bedre når hodet fungerer igjen. Vet ikke om jeg gidder anmelde, politiet ser vel på det som en fillesak. Trusler via tlf. er vel ikke det som prioriteres. Må logge av, er ikke lenge til jeg må starte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 20. august 2013 Forfatter #1423 Del Skrevet 20. august 2013 Er ikke i form, hodepine og småkvalm. Kom hjem nå, kunne gjerne vært flere steder i dag, men er helt ute av rytme fysisk. Tok par pils sammen med noen venner, men sa nesten ikke ett ord, sa bare at jeg ikke føler meg helt vel når de la merke til hvor stille jeg var. En kamerat ringte, men svarte ikke, skal ringe han senere. S-vally kommer etterpå. Hun fikk reservenøklene. Sa hun skulle ta med pizza, men sa at hun ikke må tenke på meg, jeg eier ikke matlyst (har tvunget i meg litt mat likevel). Jeg hater å være så uvel. Skal legge meg nedpå par timer og se om det hjelper. Selvfølgelig har jeg lyst å røyke en bønne og se om jeg blir bedre, men regner med at jeg sovner av. Håper ikke hun kommer med en gang, litt kinkig å ha "samboerske" når jeg er så utslitt. Men vet hun får sove hos en annen venninne, og det bryr meg ikke om hun sover her - bare hun ikke bråker og tar litt hensyn. Hun bråker jo ikke, men jeg er helt var for lyder og støy nå, bare en kaffekopp blir satt i bordet merker jeg det slik jeg til vanlig ikke gjør. Tror jeg vet hva det kommer av, fikk en valium av en kamerat som jeg tok i går kveld, og jeg får alltid hodepine og blir kvalm som en bivirkning dagen etter. Litt kjedelig, men jeg sov jo i natt pga den pillen, bare det at hele denne dagen er ødelagt for min del. Ikke mange som reagerer likt, og det er en sjelden bivirkning, men det er altså ikke noe jeg tenker ta så veldig ofte. men måtte tidlig opp i dag til et viktig møte og var redd for ligge søvnløs. Har laget meg en liten røg, vet jeg kommer til å slukne, men å sitte her og føle seg som en zombie føles ikke godt. Men tross alt, jeg har fått gjort det jeg skulle i dag, har holdt avtaler osv. Tenker jeg finner senga og leser og hviler meg en time eller to. Ikke kontaktet afire og ikke hørt noe mer. Men MERKER tydelig at jeg er over han nå. Sexen kan aldri bli den samme, jeg klarer ikke gi meg hen til en feig småpsykopatisk, golddiggers løgner. Var sammen med en mann i tre år, og jeg klarte han ikke mer til slutt. Det er en annen historie jeg ikke gidder skrive om. Nå ble jeg sigen, det betyr seng hvis jeg ikke våkner til meg selv ved et mirakel. Sovet lite i det siste, og hodepine kan være for lite vann og stress, og magen og kvalme noe av det samme. Liker ikke sove midt på dagen, men nå har jeg visst få andre valg. Kan ikke se for meg at jeg bare sløver foran pcen til det blir kveld. Og om hun vil legge seg før meg etterpå gjør det ikke noe, hun har heldigvis et godt sovehjerte og jeg trenger ikke liste meg rundt. Redd jeg bare vil bli liggende og tenke over ting og tang men skal gi det en sjanse. Men har en mistanke at jeg venter med å legge meg til s-vally kommer, da kan hun overta pcen min noen timer. Vet ikke, nå siger jointen på og jeg elsker å bare være sigen og bare være til uten å bekymre meg for alle eventualiteter. http://www.youtube.com/watch?v=7RkWs6P2IwE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. august 2013 Forfatter #1424 Del Skrevet 21. august 2013 Er i form igjen. Våknet sju men lå og leste noen timer. Får besøk om par tre timer, og skal innom en venn etter det, så må komme meg i dusjen og kanskje rydde litt her. Fikk masse dritt-meldinger fra afire i går kveld, giddet ikke svare han til sist. Han skrev bl.annet at han har kopiert husnøklene mine og skal ha party her når jeg reiser bort om "par dager" slik at jeg får klager fra naboene og blir kastet ut av leiligheten min. Og TROR han virkelig at jeg tror han (det gjør jeg ikke). Han er jo gal. Han har aldri hatt mulighet til å kopiere nøklene mine, for å gjøre det må jeg gjennom styret. Men vil ikke tenke på han nå. Våknet kl. ett i natt, aner ikke hva jeg har drømt, men våknet av at jeg sa: Jeg elsker deg Afire. Skylder på at jeg har snakket i søvne før, og at hodet har hatt litt mye å tenke på i det siste. Drømte også om at jeg var på reunion og ble betatt av en jeg gikk på ungdomskolen med, som jeg ikke har sett på mange år og aldri sett på som annet enn en venn. Vi er venner på f.boka - det er det, og han har kone og barn. Har ikke spist, merker matlysten begynner å komme sigende. Og nå går tida fort, min skyld som ligger og leser hele formiddagen. Er bedt på uformell "grillfest", men gidder ikke i dag, vet det er masse drikkevarer og frister ikke denne dagen. Sånn egentlig føler jeg for å være usosial i dag, men pga noe jeg ikke vil skrive om må jeg ut døra i ettermiddag. Det er noe som ikke egentlig dreier seg om meg. Kunne tenkt meg å bare lese hele dagen. Men det kan jeg gjøre i morn, hvis vi ikke drar til danmark da, men mulig jeg utsetter det til uka, en venninne vil vi skal bli der par tre dager, vet ikke helt. Det koster penger. Men kanskje jeg likevel går for det, bare stikke av noen dager. Sa til henne at jeg må ta med meg litt hasj. Hasj, sa hun, skal du ta med hasj til dk? Tja, sa jeg, jeg vet jo ikke hva jeg får tak i der, kanskje bare tørrock, men tror ikke jeg gidder ta med røykings dit likevel, er ganske kjedelig om jeg blir stoppet i tolla og de har narkobikkje på jobb. Har ikke lyst å bli bøtelagt. Men vet ikke hva jeg føler og tenker ang å dra, er ambivalent, må få bort par regninger og se hva jeg har igjen. Nå er jeg trett, blir trett av å tenke på regninger, men har ikke spist siden i går ettermiddag. Har satt på noe lettlaget nå, mat, en dusj, betale regninger, surfe litt på danske sider og se om jeg blir inspirert til å bli der noen dager nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. august 2013 Forfatter #1425 Del Skrevet 21. august 2013 Er hjemme, ei venninne ble med og sover over, vi røga oss par tette, det vil vel si at jeg røyket og begynte å smile og bli trett samtidig. ... Følte meg jævla trist, giddet nesten ikke prate, men klarte self ikke la være når praten kom over i noe politisk og ... Satt og følte jeg hang med hodet, men når jeg åpnet munnen, klarte jeg som vanlig å være ... vet ikke, men sa ikke noe, men en som var litt full begynte å nærmest være frekk, det gjør for så vidt ikke noe siden jeg kjenner han og vet hvor lett det er å http://www.youtube.com/watch?v=zt1R8LQ5-LI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 22. august 2013 Forfatter #1426 Del Skrevet 22. august 2013 Slumret lenge, "mas" om bli med på landstedet - det vil si avtalte det halvveis i går og noen som er der ringte og spurte om ikke vi også kom. Og der blir det grillmat med drikkevarer, men skal holde meg til par tre øl. Er ikke helt lysten på å dra avgårde, men bli hjemme og gjøre husarbeid kan utsettes. Det blir ikke dk før etter helga. Hadde ikke lyst stå opp i dag, hadde mareritt i natt, våknet av at jeg var livredd og klynket, S-vally våknet av det, men husker ikke hva jeg drømte om. Kanskje like bra. Egentlig, sånn egentlig ville jeg hatt godt av å være hjemme i dag, - det samme tenkte jeg i går. Hybelkaninene flyr rundt og hele kåken hadde trengt et løft. Men, når jeg først er utenfor døra tenker jeg ikke på alt som burde gjøres her. Fikk ordnet med plantene i går, tatt oppvasken og ryddet i papirer (papirer forfølger meg) Og han ene som blir med, har endelig fått ut fingeren etter å ha lovet bli med flere ganger i sommer - også har det likevel aldri passet dagen etterpå. Så har mine tvil - han skulle kjøpe en halv konjakk i dag, men vet at han ikke har gjort det. Men han har tatt frem fiskeutstyr, det gjorde han i går, mens jeg småkjeftet fordi han har utsatt å bli med helt nå. Han spurte om jeg kunne gå på polet i sted, sa at jeg ringer litt senere, hadde akkurat fått opp øynene. Tar ikke med badetøy, eller kanskje - men nå er det mer vær for ullgenser og overtrekksbukser til kveldene. Vet at jeg hadde hatt god tid til å støvsuge og ordne her tidlig i dag, men giddet ikke, ville ikke stå opp, slumret litt og vet ikke om jeg sov, men dagdrømte meg helt bort, så mulig jeg sovnet en time siden jeg ikke var bevisst men langt inne i en drøm. Jeg har lyst å bli hjemme, ordne litt her, lese - men har også lyst å dra så hva gjør man... tenker at snart blir det dager uten sol, høststormer og kulde og snø - da kan jeg gjøre husarbeid og lese... Men skal dra frem støvsugeren og ta det verste, og må begynne å pakke til utflukten. Men kommer til å bli irritert hvis (når) jeg går på polet for kameraten og om han ikke blir med og finner på en eller annen unnskylding. S-vally skal også bli med og det er andre jeg kjenner der. Men blir irritert om folk ikke holder avtaler og egentlig drar jeg mest for hans del - for å få han med ut i frisk luft. Han har vært en del syk i sommer og har vært deprimert pga det - hele sommeren gikk uten at noen av hans planer ble iverksatt. "Maset" det vil si forespørslene om å dra i dag startet i det jeg giddet stå opp og slå tlf på lyd. Mulig det var derfor jeg bare holdt senga og klamret meg fast til dyna i forsøk på å sove. Og nå føler jeg meg utakknemlig fordi jeg blir småirrirert av mas om å gå innom polet osv. Det er en annen ting jeg vet han har glemt i dag, men jeg skal overraske han hvis jeg får det til og ordne med det - så har han ingen unnskyldninger for å bli hjemme. Men alt i alt, tross min gretne tilstand nå, tror jeg det vil bli hyggelig. ...... Tatt flere telefoner frem og tilbake, det blir tur og ingen har meldt avbud, heller ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 24. august 2013 Forfatter #1427 Del Skrevet 24. august 2013 Hvem måtte bære hjem fiske- utstyr på cirka ti kilo, jeg ble møkka forbanna. Det betyr at jeg må flere turer for å hente mine ting og legge de i boden til over vinterene. Ble tom for strøm på mobilen, men ellers var det en fin todagers utflukt, sov med to forskjellige menn, og ingenting forelskelse elller sex. Det som skjedde var at jeg fikk en galning etter meg, og rømte inn til en kamerat. Dt var bare natt en. Ellers gikk det vel bra, men er rasende fordi jeg har i dag måttet enten kaste fiskeutstyr til over ti tusen i en grøft, eller bare bære med Og grunnen til at jeg sov med par menn var fordi jeg skalv som et aspeløv i kulda. Første natten klarte han jeg sov sammen med å gjøre meg varm, med resultat at han tror han er forelsket i meg. Jeg dytta han forsiktig bort når han i søvne tok på meg. Natt til i dag måtte jeg klare meg mer på egenvarme, han godtok at jeg krøp tett inntil han, men t ok ikke rundt meg (mistanke om at han har dame), og alle som var der tror jeg har hatt sex med disse to, det har jeg ikke, har ikke kysset engang, men de er iltt fæle på å erte meg Han som var gal var ute etter en dame, og jeg ringte politiet, han begynte å bli fysisk og jeg gikk - i mellom.!!!! Samtidig som jeg ga grei beskjed, han stakk selvsagt, men politiet kom ikke selv om han hadde truet flere. Men jeg var kun et vitne, har utvekslet tlf. nr med henne og stilller opp som vitne om det blir på krevd. Men har min mistanke, hun kommer ikke til å anmelde, hun klarer ikke fatte at han truer henne og gikk fysisk til angrep, og natt til i dag forsøkte han å forføre meg, jeg er jo ganske vant til å sove sammen med damer og menn når det er litt kaldt ute, for å dele varmen, me han begynte ta meg på puppene, hoftene, rumpa og lårene... da ble jeg iskald, selv om jeg var trett og fikk han til å følge meg til en annen hytte, først gikk vi inn i en og han ga seg ikke, jeg visste (visste ikke men håpet) at en kamerat av noen venner lå i den hytta jeg gikk inn i og jeg ba han reise til helvete. Ikke bokstavelig, men han forstod at jeg har mange venner der, og når jeg kom til stampuben klarte jeg ikke la være å kjefte på alle jeg møtte, men de er vant til meg. Jeg kjeftet jo ikke på dem, men de forsto at jeg var rimelig irritert på noe. Og også fordi s-vally ikke ville andre steder enn å bli med meg hjem, hallo, jeg kan jo fan ikke dra med meg noen unge menn hjem i senga med henne der!!!! og jeg har litt eggløsning, traff en ung pen mann, men han har dame - da er det utelukket. Og jeg kan jo faktisk ikke invitere noen i senga mi nå, føles ut som jeg har mistet min stemmerett, ja, jeg driter i det, hører på musikk, har sagt fra at pcen er min når vi kommer hjem, hun har flere steder hun kan være, men hun liker visst mest å være her da.... Jeg er jo blitt glad i henne, kan kjefte og smelle, men... http://www.youtube.com/watch?v=ZVNbWwgVMtc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 24. august 2013 Forfatter #1428 Del Skrevet 24. august 2013 Det er helt ok at hun er her, jeg er en som deler alt jeg har, inntil en viss grense, måtte bli forbannet og nekte å gi røyk til to som bare bommer, og når jeg bare føler at det går en vei, da holder jeg fan ikke kjeften lukket. Jeg er jævla trist i grunn, afire liksom, men har ikke hatt tid til å tenke på han. Og tror jeg har arkivert han som et løgnaktig svin, en regelrytter som er så kåt at han puler sine beste venners koner. Jeg er fyllesjuk, hun spurte om vi skal til dk i morn, glem det sa jeg, men det minner meg på at jeg skal ringe til kameraten min og lyge at jeg glemte fiskeutstyret hans på bussterminalen, vi gjorde det, og be han ringe ruter. Men jeg gjør jo ikke det, det gjør jeg vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 24. august 2013 Forfatter #1429 Del Skrevet 24. august 2013 Og jeg driter i alle som oppfører seg dritt, om de er mine venner. De tilgis. En dag. Alle kan fan, men er så møkka lei og sliten, s-vally har lagt seg, hun drakk i går hun og. Klart jeg har røyket hasj i dag også, ikke hun, hun får lett noia, våknet av ... og forsøkte å få fisk på kroken før sju i dag, men .... de slukene var over åtte gram og det gikk jo selvsagt ikke, så jeg ble sinna allerede da, og husk, damer, jeg elsker å fiske og får alltid fisk når jeg har med eget utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 24. august 2013 Forfatter #1430 Del Skrevet 24. august 2013 Det er herlig å være hjemme igjen, nå har jeg landet, og jeg har ikke noe i mot at venninna mi sover over her, det minner meg om en kamerat som sa at hun kunne låne hans bolig i par uker, siden han skulle på hytta. TViler sterkt nå, han er ok han, men han drikker for mye og husker vel ikke hva han sa engang, og han vil ha meg med på to-ukers hyttetur, hallo. Skal ta meg et knekkebrød, s-vally har pakket ut maten vi dro med oss på hytta, det er litt irriterende at jeg har eggløsning og faen ikke kan ligge alene i min egen seng engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 24. august 2013 Forfatter #1431 Del Skrevet 24. august 2013 Det som er så teit og tåplelig med at jeg ikke er alene er fordi jeg har ingenting å gi, jeg sitter og tårene renner. Heldigvis sover hun, men hva om par timer, når jeg legger meg. Det er mye jeg ikke kan skrive om men jeg har vært ufb noen ganger jeg og. Nå klarer jeg ikke flere øl, kankskje jeg skal røyke meg en rev og koke litt pasta eller noe. Eller ringe til en eller annen. Er ambivalent, men mest av alt trist trist trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 24. august 2013 Forfatter #1432 Del Skrevet 24. august 2013 er klar over hvorfor jeg er så trist og har lett for å falle i tanker og bare føle sorg, selvsagt er det flere grunner, dødsfall osv, men afire har ikke bidratt til å gjøre verdensbildet mitt bedre. Jeg drømmer om han hver natt, føler han er ved siden av meg når jeg våkner med mareritt. Det hadde jeg ikke tid til når jeg måtte passe på meg selv på dette landstedet. Så skal lage meg en joint og legge meg ved siden av silikon-vally. Det høres sikkert merkelig ut, at vi er blitt venninner, hun som lå med afire osv, men da visste hun ikke om meg. Og jeg har alltid hatt en pappa som jeg valgte å flytte til som hadde mange damer som jeg ble glad i. Ble også venninne med hans venninner som han ikke hadde seksuelt forhold til. Fan for en verden vi lever i. Min aller aller aller beste venninne døde i januar mens jeg var i syden og koset meg i sola. Jeg slo av alt, det vil si - gikk ikke på inet. Visste ikke engang at det var unntakstilstand i nabolandet, men jeg drømte om det, naboene på hotellet fortalte om det, og jeg kan egentlig ikke lese spansk. bare noen ord. Jeg kan aldri aldri forstå at også hun er død, så ung, litt over femti år, og så brått. Tenker på henne hver jævla fuckings dag, med gode minner, men synes ikke noe om å tenke.... pga at det er en sorg som aldri vil gå over. Tenker på barna hennes, barnebarna. Men ender selvsagt alltid opp med å bli glad i hodet, fordi jeg fikk lov til å være hennes venninne, hun kalte oss søstre. Vet ikke, men det er forferdelig tungt å først miste pappa, også dør hun også. Det er nesten på den måten av og til at jeg ville tatt en dødspille, men jeg har også ansvar og omsorg og omtanke, og jeg vil ikke at andre skal se og innse at jeg tok mitt eget liv. en "kjæreste" gjorde det , venner har gjort det. Fuck them all. ...men en dag er vi alle borte, jeg er fukka møkka lei, skal jeg liksom være helt alene her på jorda, andre bare dør rundt som fluer. http://www.youtube.com/watch?v=NUbTW928sMU Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 24. august 2013 Forfatter #1433 Del Skrevet 24. august 2013 Det er også møkka forbannet vanskelig å føle seg maktesløs, venninna mi som døde har flere barn, men den ene dattereren har aspergers. Nå vet jeg det går bra igjen, men datteren ble innlagt i flere mnd etter at moren døde. Og datteren var veldig avhengig av sin mamma, og hun kan ikke prate om det som har skjedd, når jeg ringer svare hun ikke, vi er venner på faceboka og hun er i alle fall i livet og det går også bra med hennes barn, kan ikke skrive mer detaljert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 24. august 2013 Forfatter #1434 Del Skrevet 24. august 2013 Nå våkner visst s-vally, men jeg driter i det, hun er litt nettavhengig - spill. Jeg driter i det. Dette er mitt hjem, og jeg ga klar beskjed før vi dro hjem til meg. Men jeg har lett for å være direkte og driter i alt ... Hvorfor skal hun sove absolutt hos meg, jeg har bare en seng, siden hun har flere valg, skal jeg føle meg elsket og privligert eller... Jeg er litt lei av det, tror faktisk jeg flytter til Spania med en annen veninninne om ca fire mnd. http://www.youtube.com/watch?v=ck8z_Rb07VY 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 24. august 2013 Forfatter #1435 Del Skrevet 24. august 2013 Livet er ikke rettferdig, men vi får gør det beste av det som er igjen, i min alder er det bare vrakgods ang menn. http://www.youtube.com/watch?v=ck8z_Rb07VY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 24. august 2013 Forfatter #1436 Del Skrevet 24. august 2013 Har jeg lov å være rasende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 24. august 2013 Forfatter #1437 Del Skrevet 24. august 2013 Fikk en link en eks-svigersøs har lagt ut, og ble rørende glad og ... men, så ringte en idiot, og jeg fikk drittkjeft, skal ikke si hvor gal han selv er her, men han er ikke god, og er utro og banker sine damer, likevel, vi er i familie og jeg må forholde meg til han. Men han er så voksen at han må la det gå utover meg, noe jeg ikke har skylda for? Jeg må sette på noe musikk, noen NOEN ganger forstår jeg fanden ikke hvorfor jeg gidder å ta tlf. Selvfølgelig gikk jeg ikke i selvforsvar, dette er ikke første gang, har mest lyst å ringe en kamerat av han (som er kamerat av meg og), men har ikke behov for å sladre eller prate i tlf nå. Blir snart paranoid, hva om s-vally egentlig er bifil og er ute etter å ha sex med meg? hahaha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 24. august 2013 Forfatter #1438 Del Skrevet 24. august 2013 Skal legge meg om snart, men har lest på nett og ... jeg kan selvsagt ikke fortelle alt her. Først skal jeg ta et knekkebrød, ble trett, har røkt og er litt sulten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 25. august 2013 Forfatter #1439 Del Skrevet 25. august 2013 Atter en dag, våknet tidlig men giddet ikke dra meg ut av senga før tolv. Har skravlet i tlf, de fleste er visst fyllesjuke i dag. Inkl meg. S.vally spurte om jeg trenger tid for meg selv, om hun skal gå, jeg sa, det går bra, slapp av. Fikk tlf fra min mor, men det var positive nyheter heldigvis. Men som den hønemoren jeg kan virke som, vil jeg - det gjør jeg ikke, gi råd, men jeg stoler på at mine barn tar rett avgjørelse. Kan ikke gå i detaljer her nå, men de tjener faktisk - får utbetalt nesten 70 tusen i mnd etter skatt. Men de jobber og har utdannet seg, og jeg ble så glad, så veldig glad, nå sa jeg til s-vally at jeg kanskje blir bestemor snart...og at da må jeg skjerpe meg betraktelig ang hasj og alk. Det siste sa jeg selv. Jeg er trett, har dratt frem støvsugeren, skal rydde vekk noe tøy som henger på tørkestativet, og ta en dusj og vaske håret, s-vally har rett, jeg trenger kanskje alenetid, men hun kan gjerne sove her. Og hun plager ikke meg. Har ikke dusjet siden torsdag, men har badet hver dag - svømt. Det er vemodig at sommeren snart er over. Det er en annen ting som plager meg, det er at Tinas mann har sagt at han kommer til å ta et oppgjør med meg, jeg sa til felles venner, det er da faen ikke jeg som har gjort noe, skrev melding til han, men har ikke lyst å møte han om han er full. Og gjør han meg noe, anmelder jeg, ferdig med det. Men lite hyggelig situasjon, budbringerere blir drept, mens de aktive synderne blir til helgener. ... Merker jeg ofte blir rasende sinna når jeg står i fare for å møte Tinas mann. Men han har ikke truet meg i det siste, det er det afire som har gjort, og det er han som har pult Tina, sin beste venns kone. For et grøssende kjedelig liv og for en pervers verden man må forholde seg til. Skal ta en dusj, lage mat, må spørre S-vally om hun gidder lage mat, kan ta opp ferdiglaget kjøttsuppe, men det vi hadde med ut på hytta må spises eller kastes før det blir for sent ang utløpsdato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 25. august 2013 Forfatter #1440 Del Skrevet 25. august 2013 Vi bestemte oss for å kaste maten, så tok opp noe fra fryseren. Mat som står i fare for å bli bedervet er ikke ... Ja jeg savner alenetid, men man kan ikke alltid få i pose og sekk og vi klarer å kjefte og være rolige samtidig, det er ikke noe krangel. Venner kjefter, venninner kjefter, et vennskap uten å takle sur kritikk er ikke et vennskap - vennskap må bli satt på prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå