Alvina Skrevet 2. august 2013 Forfatter #1321 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg ga selvsagt blaffen og løp inn i samme trikk som en 25 åring, og satte meg ned med han. Vi gikk av på samme holdeplass, jeg spurte om han ville bli med meg hjem, heldigvis sa han nei, men jeg fikk en rundt klem. Han var en av de som ble advart, og han tok hintet raskt, og alt snakket rundt bordet, selvsagt forstod han at jeg er en type hellig ku. DET irriterer meg, menn skal liksom passe på - de skal liksom ... de anser hun eller henne som en av flokken, og da kan ingen utenfra røre. Kanskje det er naturlig . Menn er jo... en egen rase... Men jeg og Afire, vi har ikke proklamert at vi er sammen, men alle ser jo at vi går hjem sammen..og at vi smiler til hverandre. Han ble sinna også fordi jeg sa at jeg hadde tatt hasj, og her har du den siden du kom. Han trodde jeg skulle stjele. Jeg? Stjele, sa til han at jeg har hasj hjemme... men en annen type og visste ikke at jeg måtte vente på deg ...tenkte at jeg tar den med, en lite bit bare, for jeg har ...og du VET at jeg aldri har stjelt et øre fra deg, hvem har ringt meg fra jobb, bedt meg gå inn på nettbanken hans osv. Jeg har gjort det, og har eliminert passord- da er man ingen tjuv. Jeg er sinna, føler meg også dum som stoler på en mann som aldri har gitt meg løfter om noe. Nå skal jeg fanden meg fyre meg en joint, ha en alene hjemme fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 2. august 2013 Forfatter #1322 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg håper kompisen vår var i form til å bli med i kveld. Jeg ba 'Afire hilse og gi han en klem fra meg. http://www.youtube.com/watch?v=7RkWs6P2IwE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 2. august 2013 Forfatter #1323 Del Skrevet 2. august 2013 Høres ut som jeg skriver i blinde, men kan ikke fortelle ALT. Og vennen til Afire er kommet tilbake sammen med barna og konen. Jeg får angst, men vet at jeg bare kommer til å si hei og nikke. Men det går rykter om at jeg kommer til å la han sjekke meg opp, de ryktene har jeg faktisk lagt ut selv. Sier han ikke hei tilbake, samme for meg, da kan jeg overse han senere. AT AFire har ligget med denne konen hans, det gidder jeg fan ikke å bry den lille hjernen min med mer. http://www.youtube.com/watch?v=OQ_VKSusitw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 2. august 2013 Forfatter #1324 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Og hvem ringer meg nå, og spør ... jeg hoppet i kontorstolen, satte akkurat på en låt på youtube og så begynte mobilen å lage lyd. (jeg blir omtrent gal av å være tilgjengelig, men ikke akkurat nå, Afire ringte, og han vil gjerne komme hit, hun ene venninna han skulle møte var full, og han andre osv ringte og sa de var sliten. Og nå kommer den duste-mannen min hit, jeg sa at selvsagt har jeg noe å røyke på, først spurte han om jeg var hjemme, ja hvor ellers skulle du mene at jeg er? Omtrent som å spørre meg om jeg er alene hjemme... Men sa til han at jeg har pils, har bare åpnet en og drukket halvparten... Meg og øl liksom... Sa også til han unge på trikken i sted, at - jeg er så direkte og prater om rus, hasj alt. Sa at jeg har drukket for mye i det siste, er sliten, alle kunne se at jeg ikke har levet sunt de siste toukene, jeg skylder jo på fellesferien. Alle drikker mye da... Og sa at for meg er det viktig å ha virkelig god hasj å roe meg ned på, da glemmer jeg å drikke, får sove, smertene forsvinner - i natt røyket jeg faktisk (omtrent edru) et par tre trekk, smertene holdt på å gjøre meg gal. Når det setter i gang, kan jeg ikke ligge, det gjør så vondt at det hjelper å banke knyttnevene og slå hardt, det er helt ...jævlige smerter. Det nytter å gå, men hvem klarer å gå time etter time når man egentlig burde sove? Jeg kan også få noia av hasj, men får jeg smerter forsvinner rusfølelsen av tch, og det eneste som fungerer for å få sove og la kroppen falle til ro. Vet andre har andre erfaringer, kan ikke gå i detaljer, har taushetsplikt de lux. Men alle responderer forskjellig, den dritdårlige hasjen som florerer, rører jeg aldri. Fikk av en venninne som hadde fått av en venn jeg ikke kjenner, jeg kastet faktisk bønna i dass. En kamerat kom innom og han luktet bare og kjente på klumpen, det samme hadde jeg gjort, han nektet å røyke ..det man kaller tørrock. Tror og håper at Afire har begynt å forstå hvorfor jeg er så omstridt, har hatt rykter på meg siden slottsparkentida. Gode og dårlige. Men godt renommé. uTEN at det var min feil, jeg rotet meg bare bort i en feil fyr og ble beryktet pga hans tjuveri, eller hva man kan kalle det for. Og jeg fikk rykte på meg, jeg var dama hans og sikkert av samme kaliber... Derfor hater jeg sladder og de som hører på rykter. Jeg dømmer ingen. Absolutt ingen, og det eneste jeg ikke angrer på i mitt liv er at jeg valgte å ikke bli advokat. (vanskelig setning, nå skal jeg gjøre andre ting og afire ringer vel på ...eller... Jo, om ca to minutter, jeg er nesten synsk. http://www.youtube.com/watch?v=FVmi1V5ew3s http://www.youtube.com/watch?v=FVmi1V5ew3s Endret 2. august 2013 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2013 Forfatter #1325 Del Skrevet 3. august 2013 Fikk på følelsen i går, at det var noe... Afire kom, alt var "som vanlig", men etter par timer sa han at vi bare er venner som har sex sammen. Ok. Han sov over og vekket meg med å ta på meg. Jeg ble faktisk sinna og sa at jeg ikke knuller med venner og at ingen får vekke meg på den måten. For du husker vel hva du sa i natt spurte jeg. Han spurte om jeg var sur, nei, hvorfor skal jeg være det - men heretter blir det aldri noe seksuelt mellom oss, sa jeg Han tok på meg flere ganger, når jeg gikk på toalettet, når jeg kom tilbake og la meg, jeg ble irritert og sa at jeg ikke finner meg i å bli klådd på, av vennene mine, ingen andre gjør det heller - så hvorfor skal afire få "lov" eller tro han er et unntak. Og det var han som definerte oss som venner. Da ville jeg hatt byen full av pulekamerater og det har jeg ikke. Men jeg skal skaffe meg en ung elsker, om ikke i dag, senere, tar ikke hvem som helst. Det må være omløp i hodet og jeg må like han og ditto. Han må selvsagt være singel selv om jeg ikke har tenkt å bli kjæreste. En venninne kommer innom snart. Afire dro for par timer siden, han sov over - virket som han var redd jeg skulle be han gå i natt når han "gjorde det slutt". Jeg blir aldri sur når folk er ærlige. Men denne gangen går jeg ikke tilbake. Derfor skal jeg finne meg en rebound og drite i å ha mer kontakt med Afire. Selvsagt vil jeg prate med han når vi møtes, men for min del blir det helt FEIL å liksom være venner og elskere, i et forhold som har vært frem og tilbake i snart et og et halvt år. Men det var bra han satte status q. Jeg hadde regnet med at han ville gjøre det før eller siden, han har jo stadig gått fra elsker deg til bare venner-klubben... og den følelsen jeg har hatt i det siste, liksom - har bare ventet på det og gått og grublet. Det er slitsomt. Har også tenkt på at et forhold uten tillit ikke er noe mer å satse på, det skal MYE for å stabilisere det igjen hvis man får det til - og da må begge ville. Mer frem og tilbake gidder jeg ikke mer. Jeg leker ikke butikk. Men det forbauser meg at Afire forsøkte flere ganger å ta på meg i dag, siden han "valgte side" i natt. Mulig han ikke husket hva han hadde sagt, men samme det. Han husket det når jeg minnet han på det. Han var tørst i natt, greit nok. Og den hasjen jeg mekket klaget han på, men da sa jeg at jeg har byens beste hasj så trenger ikke ha sånne enorme mengder i en joint. Han klaget ikke etterpå. Men når vi skulle legge oss ville han ha mer, ,jeg sa at det gidder jeg ikke - den siger på og dessuten er det bortkastet når vi har drukket og jeg har ikke mye, og er snart blakk. Når han gikk i dag tidlig giddet jeg ikke stå opp og låse døra etter han engang, jeg sovnet av. Uventet at jeg ikke ble liggende å gruble, men nå har jeg ikke mer å gruble over ang. menn. Hvis han kontakter meg og vil ha meg tilbake blir jeg sinna. At han ikke ville mer gjorde meg ikke sint, det var forventet og realistisk og fint gjort av han å si det. Det vil si - han vil gjerne at vi skal fortsette å kysse sammen, men som venner. Tjo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2013 Forfatter #1326 Del Skrevet 3. august 2013 Og løgn... Afire nekter på alt, som om jeg ikke har oppdaget at han bruker pulver i ny og ne. Jeg er ikke mora hans så har ikke kjeftet, men jeg hater pulver og har sett hva det gjør med folk. Og vanskelig å lyge til en som har vært misbruker selv (kaller det misbruk, siden mitt syn på pulver er blitt som det er) Åh, merker jeg har lyst å skrive mye dritt nå, foreksempel om hvilken pingle han er som er livredd veps (det er jeg også, men har lært meg å ta det rolig og vet grunnen til fobien og har bevisst ikke videreført den til mine barn). Det er jeg som må få veps ut av leiligheten, han kommer løpende med insektspray og det får han ikke lov til av meg siden det er gift og veps ikke er farlig. Er vi ute får han omtrent panikk. Det er jo litt søtt da. (jeg som skulle skrive noe stygt) Snart kommer en venninne. Hun vet det meste om meg og Afires forhold (ikke intime detaljer) og har advart meg nå når jeg begynte å møte han igjen. Jeg har sagt, at jeg ikke trenger noe råd, jeg vil ikke høre og hva med deg da og han xxxxxx? Vi ler alltid godt når vi liksom skal være så forpulte gode rådgivere og omsorgsarbeidere for hverandre. Jeg kommer til å savne Afire, men betrakter det som normalt. Skulle ønsket at jeg kun hadde vennskapelig og seksuelle motiver - men den gang ei. Han var en rebound jeg utviklet følelser for. Men kanskje jeg ble fortapt i et glansbilde, en illusjon om noe som kunne være perfekt, en følelse av ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2013 Forfatter #1327 Del Skrevet 3. august 2013 Afire ringte, ville at jeg skulle bli med han hjem osv, og så begynte han å slå meg, offentlig. Jeg gikk roet ned og sa ja jeg skal gå men venter til trikken og jeg har lånt vekk mine nøkler, han ble vel mulig overveldet siden ... men hadde visst ikke gått bra med mannen til Tone, hans kamerat. jeg ble med hjem til Afire og han sparket og slo meg. Jeg gråter her jeg sitter Selvsagt gikk jeg og fikk mine egne nøkler av en venninne, Afire sovnet faktisk av, han var dritings. Jeg spurte han hva som er vitsen med å gi meg skylda siden det er han som evt har hatt sex med Tone, da slo han mer... Jeg sa også at kameraten din (mannen til tone) vil sette pris på at du er ærlig, han er ikke dum. Jeg har blåmerker over hele linja nå. Min feil..hva har jeg gjort, og jeg ringer ikke tones mann, men jeg er mørbanket av afire nå, offentlig og fysisk Heldigvis gikk han på toalettet når jeg var der i sted, jeg tok med meg to av hans øl og litt hasj. INGEN får banke meg. Jeg er rasende, og alle spurte ...jeg sa ikke et ord når jeg kom tilbake. Skal jeg ringe kameraten til afire som er mannen til tone... nei Jeg sa til afire - vær ærlig, mannen hennes er for intelligent til å tro på løgn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2013 Forfatter #1328 Del Skrevet 3. august 2013 Og jeg driter i om jeg tok litt hasj fra han. Jeg er mørbanket. Han sparket og slo meg og tok strupetak. Synes synd i han. Men nå bare gråter jeg for den minste ting, jeg bruker ikke å gråte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2013 Forfatter #1329 Del Skrevet 3. august 2013 Fy faen. Ja. Jeg sier bare fy faen. . Jeg får juling fordi han har knullet kona til en av sine kamerater. Skal ringe en venninne nå, selv om det ikke er stort å si mer. Føler jeg er i sjokk, bli angrepet og sparket ute på gata av han... det var han som ringte og spurte om jeg ville bli med han hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2013 Forfatter #1330 Del Skrevet 3. august 2013 Må lage mat, har ringt en venninne tør ikke fortelle dette til kameratene mine, er redd for vendetta osv. Er i sjokk, ikke mer å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2013 Forfatter #1331 Del Skrevet 3. august 2013 Han kunne drept meg, pga hva... Jeg har ikke gjort noe. Jeg håper kameraten hans ringer meg selv om han ikke var tilstede, jeg tør ikke ta kontakt, det virker som det har krasjet og løgner ikke duger... Så på bordet til Afire at kameraten hadde vært der, det store spørsmålet jeg stiller meg selv er hvorfor ikke man kan være ærlig? Det er jo menneskelig å feile. Å bevare vennskap skapt på løgn går aldri. Og jeg fikk bank, håper han ikke husket noe til i morgen, synes alt er leit nå. Føler meg svimeslått, og ble banket. Det eneste jeg håper på er at jeg ikke har blåmerker i ansiktet, selv om det kjennes ut som kjeven er litt rar og strupen er litt øm. Nå hater jeg menn. Afire forstår ikke at kameraten ville tilgitt han men så lenge han lyger går det ikke bra. Og jeg er den som får juling. Dette finner jeg meg ikke i. Har sendt sms til kameraten, han sa bare (det kan jeg ikke gjengi), og jeg svarte ja. Han er også rasende, sikkert mer enn meg. Og nå er også kameraten rasende på meg, jeg blir synderen... og han skriver at han ...kan ikke gjengi. Skal han også banke meg og gi meg juling pga at Afire har pult hans kone? Eller tror han at jeg virkelig blir tent ved den tanken. Fikk sms, han kommer nå. Jeg liker ikke dette. Han kommer hjem til meg nå, jeg sendte sms og spurte hva fan er det galt med han og afire, jeg har jo ikke gjort noe...og har fått juling i dag. Og nå kommer han hit. Helvete, han har temperament, tror ikke jeg tør men har ikke noe valg. DEt virker som ferien sammen med kone og barn ikke var helt... Dette finnes det ingen piller mot. Vet at kameraten (mannen til tone) vil gjøre noe fysisk mot meg. Det var jeg som avslørte alt, jeg burde aldri gjort det, og nå fikk jeg juling av afire. Nå hadde jeg trengt en valium, men ingenting hjelper mot dette. Han kommer, vi får prate da. Jeg må roe meg ned. Tør ikke la være åpne når han ringer på. Men har mest lyst til å slå dørklokka ihjel. . Tror ikke han kommer, jeg har ikke mer kunnskap om hva som skjedde med afire og hans kone enn han har. Men kanskje han er full av spørsmål, hva og hva og hvordan vet jeg noe osv. Jeg er nødt å være ærlig, jeg vet ingenting, men det jeg vet er sånn og sånn. Han er rasende og han kommer snart. Jeg trudde jeg hadde fått nok for dagen, men ok, dette fronter jeg bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2013 Forfatter #1332 Del Skrevet 3. august 2013 Det er ubeskrivelig vondt ... hvis det er sant, han skal få lov til å gå gjennom alle sms på tlf, men jeg vil helst at ingenting har skjedd.. De to har kranglet i dag, afire banket meg - jeg fikk skylda, hvor er ærligheten? Jeg gruer meg som en kald kappe, jeg har ikke lyst å prate med han, men han er søt, og han har sagt at jeg er en av verdens mest intelligente damer (ikke flørt), og han ble sinna på afire for et år siden pga at afire sa, dere som har så god tone, dere kan jo bare gå og knulle nå. Da pratet de ikke på flere uker, han ble sur på afire og fornærmet. Men sånn går nu dagene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2013 Forfatter #1333 Del Skrevet 3. august 2013 Jeg tror ikke han kommer, jeg håper ikke det, hva skal jeg si, det er ikke noe å fortelle, jeg vet ingenting og det lille jeg visste vet han selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2013 Forfatter #1334 Del Skrevet 3. august 2013 Jeg driter i om han kommer eller ikke, jeg har ingenting å skjule og hvis han vil vite det jeg vet, ok... Men jeg vet ikke mer enn han. Dette er trist, jeg blir banket opp fordi afire ikke var ærlig, afire ga meg skylda når kameraten stilte spørsmål.... Noe http://www.youtube.com/watch?v=qO0teJCr8HE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2013 Forfatter #1335 Del Skrevet 3. august 2013 Kommer han havner vi i køya, jeg mener det nesten hundre prosent riktig. Han er pen, sjarmerende og sexy. Og jeg ... Han kommer ikke, han er ikke i modus til å gå bak andres rygg. Nå skal jeg mekke meg en joint og gi faen i menn. Gi meg juling, sparke og slå meg, ta strupetak osv. Hva er det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2013 Forfatter #1336 Del Skrevet 3. august 2013 Det er litt heavy dette, afire tar og banker og sparker meg, tar kveletak, kniper hovedpulsåren min i halsen og presser bevisst der...(han hadde bedt meg med hjem, på middag) Jeg gidder ikke forholde meg mer til det. En venninne ringte nå, jeg må få i meg litt mat, tror ikke kameraten kommer hit, han gjør ikke det. Det føltes ikke som en trussel, men de to har kranglet i dag, første dagen etter ferien når han og kona og barna kom hjem. Er enda i sjokk, kvelertak og det hele, jeg har ikke gjort noe for å fortjene dette? Det er så sjukt at jeg har lyst å aldri se han mer, samtidig er jeg bekymret, han var drita full, skikkelig full, ekkel full. Menn tåler ikke alkohol, ferdig med den saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2013 Forfatter #1337 Del Skrevet 3. august 2013 Han sov når jeg dro fra han, jeg benyttet anledningen til å stikke av med et halvt gram hasj og to av hans øl. Ja FAEN, når jeg blir banket uten grunn, da gjør jeg hva jeg vil uten dårlig samvittighet. Han hadde fortjent at jeg hadde slått tilbake, han fikk en ørefik (en liten ørefik etter at jeg hadde blitt sparket og slått), jeg var roligheten selv der og da, men nå kommer ettervirkningene, jeg har grått, hyperventilert og fy faen. Jeg burde gjøre det som er best for meg nå, har lyst å ringe han, men han sover vel av seg fylla. Fy faen. DET kaller jeg ikke en mann, ikke overhodet. Man skal stå for det man gjør også om man knuller kameratens kone. Hvis ikke kan man tie og ikke være drama for å skape sjalusi. Og har man ligget med sin beste venns kone, kan man i alle fall tilstå det. Jeg vil ikke tenke mer over det, arkiverer det i gruppen som falske mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2013 Forfatter #1338 Del Skrevet 3. august 2013 Dette er ikke greit. Jeg har pratet med ei venninne, har ikke giddet å prate rundt om dette her som skjedde i dag. Vi skal kanskje dra og se på et sted i morn, hennes forslag. Jeg HATER det som skjedde, klarer liksom ikke fatte det. Han gjorde det slutt, og når han ber meg med hjem til middag får jeg grisebank. Har ikke hørt noe mer fra kameraten, tones mann, faktisk vil jeg ikke tenke på han og ekteskapet hans nå. Så er jeg endelig liksom singel igjen, men det vil ta tid før gutta tror jeg er singel, de må ha flere års bevis på dette først, jeg er liksom en hellig ku. Ikke fordi jeg er så .............. Han ringte, jeg la på... han ville jeg skulle komme hjem til han nå, han husket ingenting - jeg husker alle detaljer, og var slem nok til å kline det rett inn i telefonen. Han hadde glemt, han husket ikke. Jeg sa, og ja, du har drukket nå, (det vet jeg ellers ville han ikke ringt nå), og du var jo drita i dag tidlig og sovnet av... Han ville at jeg skulle komme hjem til han, og presterte å begynne å si at han skulle prøve seg på min venninne (dette har han sagt tidligere, alle mine venninner...skal han liksom) Hva skjer .... Jeg driter loddrett i hva som hender, skal Jeg blir kvalm kvalm og kvalm. Han er jo loddrett gal??? Godt likt av alle og helt koko innad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2013 Forfatter #1339 Del Skrevet 3. august 2013 Fastlegen min har jeg fortalt mye til, og hun vet om alle mine menn opp gjennom årene. Ikke alt, så lenge og så lang tid har man aldri. En gang jeg kom til en legetime etter lang tid spurte hun, hvordan går det Alvina? Tja, sa jeg og smilte, vil du ha de gode eller de dårlige nyhetene først... En annen gang sa jeg, ja vi ses etter sommeren da. Ha en fin ferie Da svarte hun, Nei, jeg regner med at du må ha en ny time før det (jeg hadde tatt prøver den dagen, fastende) Vi diskuterte også litt, hun blir ofte oppgitt av meg som pasient, siden jeg ikke vil ha bla bla medisiner, men kommer strålende og stolt til en time og sier at jeg har begynt med rød ris. Så da slipper jeg å plage deg mer egentlig... Men rød ris funker, og hun ba meg maile henne og gi info om innhold og produkt, hun tvilte, og jeg har ikke møtt henne etter at kolestrolet mitt er helt normalt igjen, selv om jeg har levd like usunt som tidligere og som ikke har vært bidraget Så jeg gleder meg til å se smilet hennes etter ferien. Hun sa, før prøveresultatene, vi får se hvem som har rett. Jeg sa, det handler ikke om å ha rett men å finne en løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2013 Forfatter #1340 Del Skrevet 3. august 2013 Han virker ikke normal, nå ringte han igjen, og hadde glemt igjen, later som, spiller, synes han er litt av en kjekkas... Plutselig midt i tlf.samtalen sier han at han sitter på uporn, og da la jeg på. Øh, dette høres ut som et troll som skriver, men jeg ...tier om mye,. men er rasende nå. Og, hva om... den har jeg nesten glemt, hva om Afire har fortalt andre (eller noen som har lånt min pc) vet mitt nick.... Da må jeg moderere meg selv her inne. Eller slette nicket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå