Gå til innhold

LunsJ

Alvina

Anbefalte innlegg

En venninne sendt sms, om hun kan sove over her. Jeg svarte, ja...jeg ringer deg, afire er her nå.

Vi har hatt en halv avtale om at hun kan komme hit i dag, men jeg vet ikke, når afire drar føler jeg bare for å sove, men får dårlig samvittighet og jeg er så lei av å føle meg ansvarlig for voksne mennersker lykke, vi har ikke avtalt fast, men løst...

Nå kom regnet, fikk vite i går at det var lovet uvær, det tror jeg ikke noe på, det må være de som elsker den grusomme varmen og som elsker at sola alltid skinner fra en skyfri himmel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hater han. Han gikk, men skulle kanskje komme etterpå, og nå skulle han møte en dame...

Det er mulig han tror jeg er asap.. Jeg driter i alt. Han føler at ... vet ikke, men merker at det virker som han mener at vi bytter varer.

Kan jeg ta så grundig feil, kan det kanskje...

TAnken på at han kan være så ufølsom, gjør meg stum. Han sier at jeg er den enste osv. Men tror samtidig at jeg ikke er glad i han hvis jeg ikke ... og nå dro han til en eks som han nekter er en eks, men jeg vet jo at hun er det.

Uærlighet lønner seg aldri.

http://www.youtube.com/watch?v=18nNyR7jcY4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også redd, ikke egentlig, for jeg blir aldri redd hvis det er noe, men ... det er aldri noe jeg kan dele her på et forum og ikke høyt.

Jeg har spurt flere, hvor er han...

Ingen vet, ingen sier noe.

Jeg sa til Afire at da er det synd i han. Han spurte meg selvsagt, hva jeg mente, nei, sa jeg, siden han ikke er synlig mer, hva har skjedd...

Men kvinner skal vel tie i samfunnet. Jeg vet ikke, men enten er han død, mest sannsynlig sitter han inne og venter på dødsdom når han kommer ut igjen.

FAn. itt

Men jeg burde være forfatter.

Afire vet at jeg lå med han i fjor, han fra mai, og jeg vet at han pepret osv, men jeg har ikke hatt noe sex med han siden - selv om han har tatt med venner og gjemt seg her, ja, jeg tror det, gjemme seg her, siden ...

Jeg ble sur, for jeg vil ikke være et gjemmested.

Men hvor er 31 nå, ...er han i fengsel?

Det er ikke mitt problem, men sa også til noen andre at om det er sånn, da passer han ikke til å ruse seg så mye...

INGEN har sAGT NOE, og jeg sier aldri noe, men noen ganger ... men jeg synes det er leit,

men ingen sier noe, og jeg blander meg aldri inn i noe.

Vet uten info at han soner pga at han er blitt tatt med amfetamin, så dum er jeg faktisk ikke

http://www.youtube.com/watch?v=RqLkbGZCdBo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå ringte han meg og sa at jeg ikke må misforstå...

Ja, og så ringer en venn av en venninne som er dødsforelsket i henne, og som lurer på hva som skjer, moro, det vet jeg faktisk ikke. Jeg ringte henne, alt er ok.

De to siste døgnene har jeg ikke sett maken til drama, hvis jeg skulle hatt regien ville jeg fått en oscar.

http://www.youtube.com/watch?v=vSceYeMuTiU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva jeg skal mene, han har sagt at det er oss, men at vi er så rare og ... han vet at jeg ikke er så enkel, det han mener er at han aldri vil mer tilpasse seg og han vet at jeg også er litt gal... den ferien vi var på, det var beundringsverdig av oss, og når vi kom tilbake til Oslo og den lokale puben, sydenbrune og eplekjekke, da sa den ene kameraten hans, har du vært der med HENNE```` det betyr jo at du elsker henne, bare si det, bare si det.

Selvsagt er det en forhistorie.

Jeg skal ikke skryte så mye av meg selv, er bare forbannet glad i en dust som gjør alt for å plage meg, men nå har han sagt at vi er ekslusive, men tror ikke mer på noe...jo vet han er glad i meg, han er skuffet, det føler jeg - fordi jeg ikke har stilt opp, fordi jeg blir kald og bare vender meg den andre veien.

Vil ikke skrive mer, vi avtalte å ringe, det vil si han sa at han ringer meg i kveld. Den er grei. Det er ok være alene, og tror jeg sovner av i noen timer.

Jeg vet ikke, damer, men han .- men har alltid visst at han er glad i meg, vi var venner før vi begynte å dele dyne og hodeputer...

Men han sier han ikke knuller med andre, men hvorfor stadig prøve gjøre meg sjalu... jeg sa at du vet jeg er sjalu,. ja sa han., men hvorfor driver du og forsøker å gjøre meg gal da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Livet er rart, det er mulig at 31 er død, men ingen tør si det til meg siden alle vet at jeg var glad i han, og om han er in jail er jeg jo bare en kvinne som aldri bør ha egne tanker...

Død eller ikke, jeg driter i det. Men faller i å tenke på han, han var/er faktisk oppgående og genuint snill når han ikke ruser seg.

'Skal ikke skrifte helt, han var selvsagt ikke særlig god i senga. http://www.youtube.com/results?search_query=v%C3%A5lerenga+sanger&oq=v%C3%A5lerenga&gs_l=youtube.1.2.0l10.18191.20743.0.25259.9.5.0.4.4.0.94.302.5.5.0...0.0...1ac.1.11.youtube._l0mtO_HZzc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er rart, det er mulig at 31 er død, men ingen tør si det til meg siden alle vet at jeg var glad i han, og om han er in jail er jeg jo bare en kvinne som aldri bør ha egne tanker...

Død eller ikke, jeg driter i det. Men faller i å tenke på han, han var/er faktisk oppgående og genuint snill når han ikke ruser seg.

'Skal ikke skrifte helt, han var selvsagt ikke særlig god i senga. http://www.youtube.com/results?search_query=v%C3%A5lerenga+sanger&oq=v%C3%A5lerenga&gs_l=youtube.1.2.0l10.18191.20743.0.25259.9.5.0.4.4.0.94.302.5.5.0...0.0...1ac.1.11.youtube._l0mtO_HZzc

Og til alle dere politidamer som leser her, nei, jeg vet ingenting, jeg er bare en forfatterinne.

Ingen kriminelle ville gitt meg opplysninger, det er fjortis, de holder damer på kjøkkenet, men det er verre med oss som aldri gir oss og aldri blir ferdig med per fire år.

Fantasien min løper løpsk, har tatt par flein og kommet vel inn døra igjen. Og om noen leser og tror det jeg skriver sier jeg, faktisk, det kunne jo være sant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker han, er klippetro. Etter 31 har jeg ikke gjort stort mer galt, jo jeg har skrevet på kg, om toppidrittøveren jeg har knullet med, men ... nei, jeg tror jeg skal slutte å dikte. Han sa til meg i natt, hvorfor kan du ikke skrive og fullføre bøkene og manuser, jeg sa... hva vet du om det...

Og sa du mener at jeg tjener for lite, husk at... han så bare stumt på meg, og vet jeg...noe, men jeg VET hva han mener, men nå har han turt å si at vi er ...

At det er bare oss to.. Selv om jeg... jeg er fanden ikke typen som har giftering, jeg spurte han om han visste om jeg hadde vært forlovet, og fortalte at det var med mine ungers far og at jeg kastet ringen ut av bilvinduet, jeg var småbarnsmor og barna sov, jeg hadde røyket hasj men ikke drukket, og så ba jeg pappaen bremse og rygge og prøve å finne ringen.

Er det rart... Det var derfor også jeg presiserte at jeg aldri, har du sett meg med ring, har jeg vært gift? Aldri.

Aldri. Og så tror du at jeg har tenkt å forføre deg og påføre deg en kjønnsykdom ala en ring...

Det var ikke det jeg sa, men...

Det svimler litt for meg, jeg har røykt og har sovet for lite og alle ... vil ikke skrive men afire, går det virkelig an å være godt over den alderen og lage et sugemerke og bite seg fast i hovedpulsåren på halsen...

Det var svimmelt. Jeg fikk ikke lov å gjøre det samme tilbake selv om jeg lovet å være forsiktig.

Nå må

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg, nå ringte en venninne, hadde møtt afire, og de har maken mobil, hadde lagt de på bordet så hun forteller meg ... at det var bare to sms fra deg, og fire fra Maria, det var hundre fra Maria.

Jaa, jeg vet eller hva???

Men han skulle jo møte Maria i kveld, det vet jeg jo, men kanskje er han den typen som kan ... virkelig kan lyge...

Hun ristet på hodet i telefonen og vi skal ringes etterpå, jeg sa - da vet jeg kanskje mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, jeg vet, vi bor ikke sammen, og han mener jeg har ruset meg for mye på alk i det siste, og han har vært edruelig...

Det er sant, han har et annet fokus enn meg nå, han er ikke det jeg kaller afire, han spurte meg hvorfor jeg kaller han afire..jeg sa at det er kun fordi du er så trang i hodet.

Og sånn går nu dagene...

Vi krangler og i sted måtte jeg si at husk nå krangler vi igjen, hvordan skal dette gå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ... blir og er galt av meg å skrive mer her, men why,....

Har moderert meg selv, er ikke dyktig men begynner å føle at det ikke er noe frihet i å ha en dagbok her siden afire (han nekter at han har lest her og osv), my minds...

Jeg håper han aldri har lest en setning...men vet at han bare leser uvilkårlig.

Jeg elsker han, det er dumt, men det er sant.

https://www.youtube.com/watch?v=h_jhyQfIxO0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har pratet, jeg tok praten, den var ikke ille, men så har vi jo surret i snart par år, og han sa ... at han kommer etterpå eller han ringer i alle fall.

Da er det håp.

Men jeg er litt i tvil, men siden alle prater dritt om meg også, hva skal jeg mene om rykter da?

Og når venninnen min ringer og sier at det er bare sms- fra anne anne anne, på hans mobil, de klarte å surre og ikke vite og hun ringte meg når de fant sin egne.

Jeg gidder ikke, mener, jeg har mine tanker, men nå gidder jeg ikke. Verden var rar nok før, og jeg må velge å stole på en teori eller to, ikke alle tre tanker i hodet ...

Han sa han ringer. Jeg hater han, han vet det og hver gang jeg sier det vet han at jeg mener at jeg elsker han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet, han sa..han kommer etterpå. Men en festivitas skal hen dele med en venninne som ... jeg driter i det, kommer han ikke hjem til meg i kveld er det over for ever.

Hvorfor jeg gidder? Hvorfor? Jeg liker saksofon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og, det luktet amf-nedtur-svette, jeg sa i natt, ikke lur meg.

Jeg tror jeg skal slutte å skrive her, det er faen ikke moro, hvis jeg har teft.

Ja, glad i meg, jeg har vært på makka sjøl, to lange perioder i mitt liv, de andre gangene var bare barnemat.

Nå synes jeg han skal vise åsyn, jeg blir gal, men sa det i natt, enten fronter vi eller gå... Han sa han skulle komme i kveld, men ...nå tror jeg faktisk ikke på han, dette er skjebnenatten, kommer han, ringer han, og osv..

Har ikke lagt hodet hans på øksen, men han bet meg i sted, skremmende, suget seg fast i en pulsåre på min arortatilførsel til hjernemassen, jeg svimte av, men ... han ville ikke likt om jeg gjorde det samme.

Tror ikke han forstår noe faktisk, heller ikke hvordan ting skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer meg,udriter i om han puler, men bare han kommer til meg når han har vært ærlig?

Kanskje det er bare meg som er dum, at han tror på at jeg er så selvsikker, siden jeg alltid går i bresjen...

Skulle ønske han visste hvor nervøs jeg er, og hvor lav selvfølelse jeg har, sa det til han, og han sa i natt at han elsker meg...at det er bare oss, at jeg må forstå pga ... pga hva?

Pga at jeg drikker og naver, og du jobber?

'At jeg sover halve dagen mens du må stikke på jobb når det er vinter?

Han tok rundt meg, jeg tok rundt han, og han sa, det er bare oss, Alvina.

At jeg må stole på storken...jeg konfronterte han, men det fikk meg til å føle meg som en dust.

Og jeg er ikke sjalu i utgangspunktet, men dette begynner å ligne på storleiken...

Ringer han ikke er det kroken på døra, jeg ... han ba meg bli med, men jeg var var for sliten og ville ... være hjemme, og DET visste han, riktig så dum er han ikke,

Nå venter jeg på storken i kveld da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå ringte han, og sa...og så la han på ... da har han enda nok en unnskyldning til å gi meg skylda, ville jeg ikke være med nå... han vet da for fanden at jeg ikke sykler fire kilometer nå og vil gå ut...

Jeg klarer ikke se det, og det er vanskelig å fortelle om mistanker til sine venner. Faen, jeg ringte han, han la på, men han er jo på bærtur, sikkert og jeg klarer alltid å provosere, men det ... jeg passer sikkert ikke sammen med en mann... jeg er litt redd for at han truet med selvmord nå, men ...

Jeg HATER mobiltelefoner.

Hva mente han, bare vær sånn, ... jeg sendte han en sms nå. Spurte om han kunne ta med par flein til meg.

Hva ellers skulle jeg sagt?

Nå forstår jeg ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ringte, det vil si, jeg husker ikke hvem som ringte, men jeg skal gå bort til han med hjemmelaget erteuppe. Han er full, jeg er trett og sliten, håper han forstår, men kanskje hjemmelaget mat hjelper han på veien, jeg hadde tenkt å gi opp, sitter her naken og har vært naken siden i går kveld når jeg kom hjem, men nå må jeg ta på meg tøy... og begynne å dra igjen.

Og tiden flyr, har ikke mange minuttene på meg hvis jeg skal rekke den og den trikken, tror jeg har mest lyst å være her, men har lyst å ligge klin inntil han i natt.

Så da har jeg egentlig vel ikke valg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...