Alvina Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #1241 Del Skrevet 18. juli 2013 Og ungene, de må fan ikke høre at jeg er ute i vannet, da bytter de til badetøy og vil at jeg skal fryse, men jeg klarer utmerket å si fra at nei, jeg fryser - jeg er en landkrabbe.Men så deilg å dykke, pga noe kan jeg ikke dykke for dypt, men ellers ville jeg vel hatt god ekstra pensjon fra nordsjøen, eller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #1242 Del Skrevet 18. juli 2013 Denne er verd å sette opp lyden nå . Promise: )) http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=BLKiMbC6s2k&NR=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #1243 Del Skrevet 18. juli 2013 http://www.youtube.com/watch?v=lDckgX3oU_w Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #1244 Del Skrevet 18. juli 2013 http://www.youtube.com/watch?v=ZmiYrjyv3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #1245 Del Skrevet 18. juli 2013 Det er ingenting jeg kan gjøre for å hjelpe. Ikke i dag, og kanskje aldri. _ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #1246 Del Skrevet 18. juli 2013 Det er fanden ikke noe jeg kan gjøre... en venninne sliter nå og jeg er rimelig sliten her jeg er... Føler spam på tlf, men jeg er så utrolig glad i henne, er bekymret nå og det er fan ikke noe jeg kan bidra med. Ikke nå. Kilometer unna. Kun 3 mil men dog. ...og spam, jeg hater telefoner generelt, det er sjelden gode nyheter i sikte. Jeg har hørt på musikk helt siden kom hjem og det skal jeg gjøre helt til musikk-politiet kommer og fjerner anlegget. http://www.youtube.com/watch?v=cz6LbWWqX-g Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #1247 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) edit Endret 19. juli 2013 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #1248 Del Skrevet 18. juli 2013 Men livet er godt, det er bare så altfor kort... man mister så mange og da blir livet langt. Jeg er lei, lei, lei. Klarer ikke støtte en venninne engang, men har sagt fra, jeg er nede for telling nå. Hun har sprukket. Og jeg som liksom er flere mil unna, kan ikke bevege andre kroppsdeler enn fingrene...knapt. Åh, ja. Jeg har sagt at hun må -.. men jeg vet ikke mer, fan hvis hun tuller seg bort nå, da klikker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #1249 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) edit Endret 18. juli 2013 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #1250 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) edit Endret 18. juli 2013 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. juli 2013 Forfatter #1251 Del Skrevet 19. juli 2013 Sovnet før åtte i går og våknet rundt midnatt, leste og sovnet igjen. Våknet med en lei følelsen, men det går bedre. Trenger en dusj og tenkte jeg blir hjemme i dag, men par stykker har ringt og spurt om jeg ikke vil bli med å bade og grille, om jeg ikke kommer... Joda, men har mensen så må kjøpe tampong da. Og nervene er ikke helt på plass, men det hjelper ikke å sitte hjemme. Er litt redd jeg skal møte han som trodde jeg var så lettkjøpt, men jeg sier bare hei, og ferdig med det. Jeg er i alle fall ikke alene i dag. Og er redd for at om jeg utsetter ting, vil jeg lammes av angst og tanker. Det går bra med henne som sprakk i går, hun klarte å ro seg på land. Afire ble sur på meg for par dager siden, jeg sov over hos han, men var begynt å blø og ville ikke ha sex. Fikk melding fra han onsdag ettermiddag, at jeg bare var ute etter 4 retters, røyk og null sex. (null sex i bytte, var det det han mente?) Jeg er ikke en byttevare som gir oralsex, hvem er det... Han ble kanskje sur fordi jeg valgte å dra til "feriestedet mitt", jeg hadde ikke tenkt å overnatte men orket ikke dra hjem sent på kvelden. Han visste at jeg var der alene den natta og mobilen var snart tom for strøm, så jeg slo den av for å kunne bruke den som klokke. Men tenk, nå sitter jeg her og lurer på om han var bekymret for meg. Fakta er at han ikke har gitt en lyd fra seg etter at jeg fortalte om han som kom og vekket meg midt på natten. Men hva ventet jeg? Afire som ser på sex som en byttevare... Har tenkt å dra hjem i kveld. Sov lite både natt til onsdag (afire holdt meg våken til 2 på natta, spilte musikk osv selv om han visste at jeg måtte opp tidlig), Og natt til i går ble det par timers søvn før jeg ble vekket av en fremmed, sov tre timer etter det fordi jeg vet hvor nøklene til naboen er og følte meg tryggere der. Jeg føler meg - ikke fysisk voldtatt, men den psykiske biten... En av naboene sa i går at han som kom kanskje var full. Joda, men fylla er ingen unnskyldning. Det var han enig i. Men jeg må slutte med å være så tankeløst naiv, å vise hvor jeg holder til når jeg er alene. Jeg må ut i verden i dag, dette går ikke. Jeg må fronte og tørre å dra tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. juli 2013 Forfatter #1252 Del Skrevet 19. juli 2013 Har ikke lyst å dra, føler mest for å lese og slappe av hjemme, men er redd tankesurret starter når jeg legger meg ned og nå er jeg snart ferdig med den romanen... (blir alltid et savn når jeg legger en god bok fra meg og har lest den ferdig) Har ikke akkurat angst nå, er mer i front-forsvarslinja, der ingen kan nå meg uten at jeg vil det selv. Den typen - prat dritt om meg, jeg er i alle fall ikke en grå mus som går i ett med veggen. Men jeg blir kvalm av det som hendte, kanskje derfor også må jeg ut i dag. ? Og tenker, jeg er heldig som er bedt med på grilling osv i dag. Heldig, kanskje ikke, men privilegert. Men er usikker selv om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. juli 2013 Forfatter #1253 Del Skrevet 19. juli 2013 En kamerat ringte, han ble kanskje med. Så ringte han tilbake, nei han blir ikke med fordi han har hatt så mye å gjøre pga det og pga det, og det er bedre i morgen... Ja... Det er så typisk han. Selv om han egentlig har lyst og jeg ikke spurte han om han blir med, han sa det selv, uten påvirkning... Men jeg ble også lat av kanskje, kanskje ikke greia hans nå. Men har bestemt meg, jeg drar. Tilbød han å overnatte (jeg skal hjem i kveld men stoler på han, han er ikke en lommetjuv). Finner ikke tamponger, det må jeg huske å kjøpe. Vet ikke om jeg har lyst å dra nå, kanskje kanskje ikke... Tror jeg ringer noen som er der for å få litt positiv input. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. juli 2013 Forfatter #1254 Del Skrevet 19. juli 2013 Vel, da er en del av mitt lave stressnivå løst, får låne tamponger av tenåringsdatteren til en venninne. Hm, det er vel slike minitamponger for jomfruer, men det får duge for denne gang. Har pakket ferdig, og er skrubbsulten. Måtte rydde her før jeg kan dra, klarte ikke spise opp all maten fra i går osv. Vet det er varmt ute, og jeg må bade når jeg kommer dit for å ikke få heteslag, derfor tampong-saken. Prøvde ringe en annen som har med mat dit, men fikk ikke svar, må kanskje stoppe et sted og kjøpe med meg mat men da blir jeg forsinket..igjen. Lurer litt på om jeg bare skal bli hjemme, skal skal ikke osv...kanskje kanskje ikke, i morgen. Men jeg skal, det er alltid koselig der, skal ringe en annen og spørre, om hva? Om det ... er mat der, om de har spist, men er i stand til å ta med egen mat. ........... De har ikke laget middag enda og jeg er velkommen. Takk og pris. Jeg er så stresset at jeg må ut døra snart, alternativet er å bli hjemme - det er også ok, men nå har jeg lovet å komme en tur, til flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. juli 2013 Forfatter #1255 Del Skrevet 21. juli 2013 Er sliten. Trett, lei. Hvem kom etter meg til feriestedet med grillmat og laget middag til to i går? Afire. Jeg trodde han tullet når han sendte melding om togtider, men han kom. Kom for å sjekke hva jeg egentlig foretar meg og hvem jeg omgås osv? (vi hadde ikke avtalt å møtes, men samtidig kunne jeg ikke hindre han fysisk fra å komme dit og når vi møttes var det koselig - helt til.... ) Koselig helt til han forandret "lynne" når vi var på vei hjem. Da begynte han å behandle meg som luft igjen, så jeg giddet ikke dra hjem til meg selv, men dro innom en kamerat først - for å slippe å bli behandlet som et null, kaller det en form for debriefing. Det var hyggelig, en venninne var der og en annen kamerat kom innom. Var varmt i går, merker det på formen nå, vann er omtrent det eneste kroppen krever nå. Fikk en telefon tidlig i dag, er invitert hjem til en venn, men jeg må se det litt an. Er trett, sovnet når jeg kom hjem i går kveld, men våknet tidlig /i natt, leste og sov en times tid til. Er visst ikke meningen at ting skal gå på skinner, er lei alt nå, og mest lei av at jeg så lett lar meg påvirke av Afire og hans stadig omskiftende meninger (personlighet?). Selvfølgelig har han rett til å mene hva han vil, men hvorfor "forfølger" han meg, som i går? Hvis man kan kalle det forfølgelse, men han ville ikke kommet hvis ikke jeg var der. I så fall hadde han ikke behøvd å spørre hvor jeg var i "terrenget". Blir snart sprø av menn. Møtte tilfeldigvis en eks til en venninne på veien når jeg dro dit på fredag, en gal eks. Fortalte henne det, og hun sa at han er farlig. Han har også klart å ødelegge vennskapet til en felles venn. Jeg vet at han er farlig, og en type "ensom ulv" - som aldri ville hatt empati til å kontakte politiet på vegne av familien og pårørende hvis et av hans slag og voldsomheter hadde ført til at hun ble drept. Ekkel type som ser ok ut, men alt er bare skuespill. Men vil ikke tenke på han og kaste bort energi på det. Må ta en dusj og se om jeg gidder dra på besøk etterpå. Er sliten, men føler for å møte noen i dag og ikke mure meg hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 22. juli 2013 Forfatter #1256 Del Skrevet 22. juli 2013 Nok en dag og jeg er lei av varmen selv om det ikke er like ille i dag. Skal ut en liten tur men har lyst å snu døgnet og våke på nettene, helt til det kommer et regnskyll eller fire. I dag tidlig tittet jeg på flybilletter, men det blir feil å reise akkurat nå og er meldt sommer i hele Norges land. Laget kjøttsuppe i går selv om det var varmt, og ble bare hjemme. Suppa ble god, spiste den lunken. La meg før åtte på kvelden, leste - men sovnet ganske raskt, og har sovet lenge, våknet i natt, leste - sovnet igjen. Og igjen, som i fjor sommer - holder naboene (vet ikke helt hvem) på å pusse opp. Ferietid og oppussing... synes ikke noe om bråket, men de har lov å gjøre som de vil. Jeg blir litt lettere deprimert når det kommer slik langvarig varme som nå. En klaustrofobisk følelse. Vet andre kjenner seg igjen i dette, pratet i telefonen akkurat nå og jeg var ikke den eneste. Jeg forstår ikke de som elsker dette fine været, alt er tørt, lufta, bakken og forurensningen fra bilene... Er glad i litt varme jeg også, men langvarig sol fra skyfri himmel...hm. Men i natt drømte jeg at det var vinter, i alle fall glatt og isete og jeg og en (afire? jeg er ikke sikker siden akkurat det var diffust) gikk noen kilometer - mot Østfold fordi vi skulle prate med en lege der, uvisst av hvilken grunn. Vi gikk gjennom skogen og ble lei av å følge stier og skogsveier i flere timer, og følte at vi kanskje hadde gått feil. Men kom til en vei som man kunne skimte lenger nede, da var vi ganske høyt i terrenget og møtte mange veiarbeidere ? I alle fall noen som jobbet fysisk og hadde på seg arbeidstøy. De måtte hjelpe meg ned, han jeg kom gjennom skogen med forsvant bare, ble helt matt, med nervene i høykant og til slutt kastet jeg ryggsekken utenfor en bratt hylle og ble svimmel og falt ned, eller kastet meg ned, var lei av å føle meg hjelpeløs. Da våknet jeg. Før jeg møtte bakken. I drømmen var jeg bevisst på at jeg kunne brekke armer og bein, forsøkte å styre kroppen slik at jeg skulle lande på siden, men våknet heldigvis, det var cirka 5 - 8 meter i fritt fall og fjellgrunn nedenfor. Nå blir jeg sprø av naboene som bråker med drill og sag. Må ut snart, er umulig å tenke her. Kanskje stikker jeg innom en kamerat, har glemt solbriller osv hjemme hos han på lørdag. Har lyst til å dra, vekk fra varmen. Færøyene hadde passet perfekt akkurat nå. Det er kanskje litt for lite sommerlig der, med ca 12 grader og litt for mye vind, men det finnes jo alltid klær. Skal ikke klage, må ut og kjøpe mat og røyk og kanskje dra på besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 22. juli 2013 Forfatter #1257 Del Skrevet 22. juli 2013 Nå håper jeg det kommer regn til helga, jeg kommer faktisk til å rømme herfra snart. Ikke lenge siden jeg kom hjem igjen, var på besøk hos en kamerat og en venninne og de ba meg bli der og vente på nattmat, men nei... Jeg kunne sove over. Nei. I denne varmen har jeg en fordel, spiser bare to måltider, et knekkebrød og en liten lunsj og en iskrem til dessert. Det blir tre, men samme det. Er kokt. Glad jeg helt sikkert ikke har noen problemer med hjertet, sett bort fra tidligere sorg. Afire har også kontaktet meg, meldinger - to stk. Klarer ikke helt å fatte om han er småfrekk mot meg eller om han er genuint interessert i mitt helbred? Men det sier jeg ikke høyt, kan høres ut som jeg er helt paranoid fordi jeg i det hele tatt har tanker om det. Og nå sitter jeg her hjemme og har lyst å spille musikk, det gjør jeg jo, men har lyst å spille høyt. Jeg driter loddrett faen i hva andre mener, så lenge jeg ikke spiller for høyt og til langt på natt. Og ikke for bråkete musikk. Jeg har lært å ta hensyn så langt det går. Er glad nå, men vet ikke hvorfor... det aner jeg ikke, aner ikke, men kanskje fordi de fleste jeg kjenner - også på f.boka er snille og ok, og - jeg har også addet mine ekses nye koner der, alt ok. De har sikkert forhørt seg om sine menns fortid, men det er ikke mitt problem. Har gått videre og det har gått tid, da gjør det liksom ikke noe. Men jeg har bevisst lagt til eksers damer, for å ufarliggjøre alt, men ser jo nå at de har så mange venninner, som også er felles, at det ikke ville spilt noen rolle, sånn ... Vet ikke hvorfor jeg er så glad, tror det er fordi jeg er hjemme hos meg selv og kom velberget hjem og kan late meg så mye jeg vil i morgen, om jeg vil - og det vil jeg. Hjemme. Jeg gidder ikke ha dårlig samvittighet fordi brunfargen min forsvinner og jeg ser ut som en som aldri har vært i solen før. Det gidder jeg ikke. Nå er jeg redd naboene kan dunke i veggen, så kan ikke spille høyt, men har likevel lyst å gjøre det og se om de dunker i veggen min? Da demper jeg jo bare lyden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 22. juli 2013 Forfatter #1258 Del Skrevet 22. juli 2013 http://www.youtube.com/watch?v=PBLN7lFUN6E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 22. juli 2013 Forfatter #1259 Del Skrevet 22. juli 2013 Jeg sitter her da, har ingen døgnrytme, nå er det endelig kaldere ute og døra er på vid gap til hagen. Alat, jeg er så drittlei av varme nå at jeg kommer til å planlegge å flytte til Argir. Blir sprø, tror jeg er hacket på pcen, en kamerat som var her - sa det, men jeg ba han dempe seg. Tror alle er hacket jeg, så hva mente han, sa jeg.... Har lyst å snu døgnet og jeg kommer til å gjøre det, helt til varmen gir seg. Var på besøk et sted i dag og begynte å kjefte og sette småpøbler på plass. Det gikk ok, men ... men... jeg sa jeg ikke var sinna personlig rettet, men da hadde alt blitt observert og hysteriske koner hadde blitt hysteriske. Men det gikk bra. Jeg sa bare til kidsa, at jeg ikke er sinna, men hvem ga dere lov til dette da? (jeg blir redd for de gamle damenes vel - siden de kjefter - men fikk vite at det var en annen gammel dame, ok - og det sa jeg til barna. Det som skremte meg, var noe helt annet. Da sa jeg ike mer. Jeg bor i en bydel der det bor alle nasjonaliteter og det går bra. Det var ikke her. Men følte trussel pga at jeg observerer barna og hvordan de forholder seg til ...alt, spesielt til hverandre. Det var ikke bra. Det kom straks to unge gutter tilstede og alle ble stille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 22. juli 2013 Forfatter #1260 Del Skrevet 22. juli 2013 Jeg nekter å la være å høre på musikk. Jeg nekter å la meg skremme, hvis jeg ikke ligger for døden Jeg nekter på alt jeg blir anklaget for Jeg nekter Det er meg. Og det samme ville jeg gjøre for venner, kunne gått i døden for dem hvis jeg forsto saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå