Gå til innhold

LunsJ

Alvina

Anbefalte innlegg

En kamerat ringte, sa jeg bare ble hjemme i dag, han ville ha meg med ut i sola. Og om noen dager reiser han og blir bort i uker og måneder, har sagt til han sist han var borte fra byen at vi alle hadde savnet han.

Og jeg gruer meg litt til å ... det gjør jeg alltid, samme hvem som reiser bort. Får angst, men har lært meg å ikke følge med på nyheter når folk tar sjansen på å fly.

Har lært å leve med det.

Afire er visst sliten han og i dag, vet ikke om jeg vil tenke på hvorfor vi er begynt å ligge og samsove igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå handler det bare om å sette på musikk og lage mat, og lese på senga.

Husarbeidet har jeg gjort. I full fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lat, enda ikke vært i butikken, hadde tenkt å kjøpe vin men bor jo i Norge så...og giddet ikke stresse.

Men har støvsuget, også platten utenfor, tror jeg kom borti et par kull med nyutkledde edderkopper, studerte dem ikke men... Inntil videre står støvsugeren ute. Er ikke redd edderkopper, faktisk liker jeg dem men vil ikke ha flere hundre innendørs...

Fikk støvsuget i alle fall og byttet også støvsugerpose og nå er den kanskje full av baby-edderkopper, bør vel ta den med ut og riste den slik at de kommer seg ut. De er jo nyttedyr... hadde trengt en mann nå, er redd de blåser med vinden og roter seg borti håret mitt.

..så glad er jeg ikke i edderkopper, babyer eller ei.

Har vannet planter og gjødslet. Men må snart ut døra før jeg går i spinn(delvev).

Skal kanskje til danmark om par dager, får se. Har en utidig rytme på døgnet, sovner tidlig, våkner på natta, leser og sover videre til langt på dag. Men litt deilig også, kun litt stress når jeg våkner og føler jeg har sovet bort halve dagen og lurer på om "alle tog har gått" med følelsen av at jeg er den eneste i verden som er lat.

Må ut og handle, trenger mer mat i hus, har spist litt lite (og usunt) i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har avtale, har ikke lyst, har lyst - er litt skjør i nervene, men blir bare godt å komme seg ut noen timer. Må tidlig opp i morn. Ringte en kamerat og spurte om han ble med nå, men det passet ikke, hadde tenkt å bruke han som "krykke".

Men han anbefalte meg i alle fall ikke å røyke nå, han hørte at jeg er stresset og jeg sa at jeg har hatt flere små angstanfall i dag. Stress. Og derfor kunne jeg EGENTLIG tenkt meg å røyke, litt som å drikke sterk kaffe når man er veldig fyllesjuk - for å bevise for en selv at angsten er ren innbilning, for deretter å få mer angst ogbli helt skjelven...

Kan ikke drikke stort i dag heller, har åpnet en øl, men skal opp i otta så det passer ikke. Og det passer ikke å røyke, i morn må jeg være klar i hodet og en joint kan føre til det tankekjøret som jeg ikke har lyst til å være en del av, men tror jeg likevel lager meg en ferdigrøyk, i tilfelle jeg får lyst, eller i alle fall kan jeg ta den i morn etter møtet - hvis det frister.

Sovet ok når jeg endelig sovnet, drømte masse rart igjen.

Føler at tida flyr, må gjøre det jeg skal og komme meg ut døra. Hater å stresse, men trodde jeg hadde god tid helt til jeg dobbeltsjekket på mail når h"n kommer med flytoget og det er en time tidligere enn jeg trodde.

Må hjem tidlig i kveld i alle fall. Har egentlig bare lyst å fortsette å lese den romanen jeg holder på med, sovnet fire i natt, var helt inne i bøkenes verden.

Nå MÅ jeg stresse ned. Det vil si få ut fingeren, vaske kjelen som står på kjøkkenet, pakke ned par remedier og senke skuldrene. Kan være helt håpløs på stress, utsettelse av ting i flere timer og nesten alltid kommer løpende i siste sekund.

Men forøvrig gjør det heldigvis ingenting om jeg kommer en halv time for sent nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ruter har ligget nede i ettermiddag så nå først har jeg funnet ut hvordan jeg skal rekke "alt" i morn. Gøy.

Men er startklar, har satt meg ned for å huske ta med meg selv før jeg går ut døra. Det lukter sikkert svimete tåfis av meg siden jeg ikke rakk ta fotbad, men jeg har ikke tid til å tenke på det nå. Men forstår at det er vanskelig å leve med meg, jeg er kanskje for dekadent og tror dagene er for lange...snart skal alle hjem og spise middag /grille og først nå skal jeg ut døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen. fy fy fan fan.

Klarte å avverge det verste, men ble raped i natt...

Ikke penetrening. Kun tvang, sjokk, heldigvis gikk det for han før det hendt noe mer. I hånda hans. Æsj.
Jeg var i sjokk, men var roen selv og pratet ...rolig.

JEG ER RASENDE. FAN, I HELVETE, KAN IKKE DAMER SOVE I FRED????

Jeg er rasende og dette skal jeg fan aldri glemme, jeg vet jeg møter han igjen, å vekke meg kl 4 og bryte seg inn i min boenhet... Og jeg kjenner ikke han, men i den leiren jeg bruker være på - på et sted, der skal faen ikke noen komme og tro de er gud. Heldigvis kjenner jeg folk der, men det hjelper lite i blant.

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble jeg voldtatt eller bare føler jeg mer litt lettere overkjørt.

Jeg ble voldtatt, ikke med fysisk vold, men utsatt for et makt- og seksuelt overgrep, grensene ble tråkket på,

Det er visst ikke lov å smile og prate med menn, finner de ut at man ligger alene, kan de komme ruset og kreve sin rett med pikken i hånda og flerre opp teltduken /hyttedøra når man sover???

Nøyaktig det som skjedde.

Jeg er i sjokk, det er bare par dager siden en dame ble forsøkt voldtatt av tre menn, men hun kunne kampsport, det var kl 14, politiet kom etter åtte timer...

Metrosex?

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i sjokk, vet ikke hvem jeg kan ringe nå... ingen

Alle vil meg skylda, du var vel ikke edru du da?

Jeg sov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal dit i morgen igjen eller til mandag og jeg skal aldri la meg skremme bort, det er mye rundt om kring.

Dette var for jævlig, jeg fortalte det til en som jeg møtte, en mann, han mente at kanskje han som jeg hadde pratet med hele kvelden før hadde drukket for mye...

Joda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det på en annen måte og beskrive, jeg spiller så høyt jeg vil nå. Jeg fucker og driter i om naboene klager, men det er jo faktisk midt på dagen, bare jeg som ble vekket fire inatt, ikke min feil.

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg flørtet kanskje i går kveld, det vil si - jeg pratet med han. Det var alt og han hadde en dame - sa han.

Jeg ... det er synd noen få ødelegger for mange, på et feriested er man vant til å ta vare på hverandre og kommer det noen som ødelegger kan de fan dra f... away, men tror ikke jeg tør å lage kvalme og oppstyr.
Det er bare noe som kan skje overalt.

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og klart det er et overgrep når en mann kommer med ståpikk og trenger seg inn der man sover midt på natten.

Samme fan. Han klarte å ødelegge søvnen, så jeg tok meg meg soveposen og gikk og la meg hos noen jeg kjenner par hundre meter borte... men hva om...
Det er ikke ... Jeg er rasende og i sjokk, også fordi han ... resten av historien bevarer jeg for meg selv. Det gikk bra, jeg ble ikke penetrert - og har ikke fått noen sykdommer.

Endret av Alvina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er å tråkke på andres grenser. TEnk om noen hadde gjort det med deres døtre?

Merker jeg får backflash, meg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aFIRE ... tja ja... han er like løgnaktig som jeg har trodd, han er verre.

Han forsøkte å gjøre meg sjalu, han ligger med en som har iqu som en tiåring, en dukke, men han nektet for alt og gjør det forsatt.

Men forsøker å gjøre meg sjalu? Hva er det for noe? Gjøre MEG sjalu... plage meg, hvilket forsøk, han klarte det han som kom med pikken sin i hånda i natt, andre klarer aldri å sjokkere særlig.

nå ringer en venninne
....................

Jeg fortalte henne ... alt, det er vanskelig å fortelle alt dette i en setning, men jeg driter i det. Ingen og da menes ingen, har lov å krenke andre på den måten.
Jeg drømte en natt, at ... en eventyr-historie-drøm, at prinsessen på erten som aldri ville målbindes osv. Hun ble tvunget til å bli askepott.

Jeg ble lei av å leke husmor når jeg var 12. Greit å få bake og lage mat, men ellers, bare plikter, plikter og skole (men jeg hadde hund, pappa hadde en elghund, jeg hadde en katt, og jeg hadde en welch, ... en hest som ble min aller beste venn. Han kjente meg igjen etter 20 år, jeg kjøpte han under forhold der alle, en annen historie, men han var utmagret, og eieren var pålagt å aldri ha ansvar for hester.

Men jeg visste, han var snill, de andre hestene så ok ut. Men jeg aner ikke, jeg hadde møtt han når jeg var 18 år og da pratet vi ikke om hester. Det var tilfeldig at han kjøpte min ponny...

Og når min (min og min) ponny ble kjøpt, hadde eierne foret han for kraftig og han hadde forfangenhet... Stakkars ponnien min.

Slakteriet... sa noen (jeg har hørt rykter), men han som overtok ga kjæreste hesten all omsorg og alt gikk bra.

Når jeg møtte ponnien igjen var han verdens mest tillitsfulle hest, men tynn. Da hadde eieren tatt vann over hodet og alle hestene ble solgt. Det gikk rykter, men vet ikke hva som er sant.

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...