Gå til innhold

LunsJ

Alvina

Anbefalte innlegg

Livet mitt er selv-valgt til en viss grad. Når jeg tviler på det, husker jeg på at jeg knapt hadde noe valg.

Leste akkurat noe morsomt på f.boka, noen ganger (ofte) må jeg le av mine morsomme venner, selv om jeg har flere enn jeg ville kjent igjen på gata...

Nå merker jeg at afire tenker på meg, jeg vet at han sitter ute og tar seg en røyk og ... at han tenker...

Men det er ikke mitt problem. I alle fall tenkte han bare på...at det har blitt dumt, eller noe lign.

Hvordan jeg vet/visste det, jeg har mine antenner, og føler og senser, blant annet mer enn jeg kan hende har lyst til, og det er vanskelig å stenge helt av, tror ikke jeg kan, men mens man prøver (og feiler) lever man i et vaakum.

Som man kan gjøre, iblant.

Nå vil jeg bare lese mer og gjøre mine ting, det innebærer ikke husarbeid i kveld. Har også vært glup og tok med fast-food, enkelt og greit. Har spist.

Må legge meg snart, har dotter i ørene, ibux eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg lyst å overdosere antall dråper i ørene. Hvis det ikke nytter i natt, skal ikke ta over dosen, må jeg faktisk til lege uten, huff, få noe dop der....

Omg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har et snev av noia, kom til å tenke på en sms jeg fikk for noen dager siden, som jeg ikke svarte på, en yngre mann som skrev:

at han kommer på besøk etterpå og at han savner meg...

Hm. Klart jeg ikke svarte, satt hos en kamerat og begynte å sverte og banne når jeg åpnet meldingen, ingen spurte om mer, men er rimelig trygg på at han feilsendte den meldingen, har møtt han men ikke giddet spørre han om det.

Alt er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk, jeg har vært her på kg i mange år... og bare

Så uskyldig er jeg liksom. Så klart, han var langt yngre enn meg. Er så irritert og pleier mobbe menn på min alder pluss, hva innbiller de seg, at jeg vil ha noen som er mindre enn ti år yngre enn jeg er...

Det kan virke som om menn har en imbecil tro på sin egenkapasitet som vi kvinner burde ha langt mer av?

Og til dere yngre damer, det blir verre, vent og se. Noen menn er unntaket, en god regel er å se på deres mødre, men når mennene blir eldre er gjerne svigerforeldrene gått ut på dato, det er en ny problemstilling, å kun stole på mannen uten referanser...

Men nå ringer det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Afire er litt afire...mens jeg er litt...rar.

Han rister på hodet av meg, jeg klarer å betale fire fem mange regninger to ganger, eller fire...ikke ofte, men noen ganger...

Og så får jeg alt tilbake igjen. Og jeg må gå og stirre i grusen og være blakk, i noen dager. Etter at jeg har ringt og etterspurt pengene...

Men alt er ikke min feil, poenget er vel at jeg er betalingsvillig og har betalt, men surt når jeg må gå blakk noen dager pga rot i systemet ...

Det er ikke alltid det har vært min feil, tvert i mot. Men han har alt på orden, alt -. budsjett osv. Noen ganger har jeg spurt han hva som er prosenten av det og det...jeg har kalkulator men det er ikke problemet, problemet er at jeg har en egen evne til å omgå alt...

Hvem kommer hjem til Norge uten å ha vist boardincard? HADDE ALVINA PLANLAGT DET? Nei. Slikt kan ikke planlegges.

Jeg er bare litt vimsete. Seksere i alle fag duger ikke.

Jeg er ti kilo for mye, men har et uskyldig blikk, eller så ser jeg ut som jeg har dotter i ørene og avviser all kontakt.

Og så er jeg veldig lett å sjarmere, men ikke kåt av den grunn.

Jeg er typen som kan prate med alle, til og med pedofile på permisjon. Er ikke bereist, men har lest mens andre har vært i sydens sol og følt de har opplevd noe...

Jeg vil ikke. Det er perverst å ta alt innover seg. Har hatt perioder, nå leser jeg bare om kjærlighet.

... og nå får jeg en sms fra en som jeg egentlig ikke stoler på, han er alltid blakk, alltid... det er ingen jeg ligger med, men en jeg har gitt en klem.

Han vet hvor jeg bor, det er vel han som står utenfor i hagen nå....

Jenter, jeg trenger en mann i hus. Dere må være enige, hvem enn dere er...

Han er 29 år, he, eh... tror jeg dåner, særlig når han verken har jobb eller penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får litt angst av han, det var han som sendte savner deg melding, jeg har ikke ligget med han, og han er afrikaner. Det siste gjør meg ingenting, men ... det bekymrer meg at jeg blir redd.

Skal jeg sende sms dvs ringe og si at han kan køye her (han har sovet her før) eller bør jeg være redd? Tror jeg ringer han.

.............

Han var like fjern som fryket, og jeg sa at nå ringer det her, jeg ringer tilbake.

...sa at jeg hadde lagt meg, men nå ruller jeg ned alle gardinene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte at han har inntatt enten pepper eller khat.

Og khat har ingenting i min verden å gjøre nå.

Reklamerer ikke for det, men hvis jeg hadde vært i god form kunne jeg tygget hvis jeg hadde følt meg fri. Og blant venner som var frie.

Jeg må helt ærlig innrømme at jeg er for sliten tli å tygge chat.

Har bare gjort det to ganger før og jeg er snart femti år, og har ikke tygget på de siste ti årene hvis det gir mening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem kcat. Det er stoff jeg ikke bryr meg om, det eneste jeg går for er hasj.

Og noia de lux, jeg har ikke noia, men når han som ringte - meldet meg, har en baby med en i samme borettslag der jeg bor...

Har skalket lukene. God natt verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet lenge, det vil si lå våken flere timer i natt og sovnet igjen tidlig i dag. Er mye bedre, det hjalp med øredråper og ibux, en lettelse å våkne uten trykk i hodet. Skal ut på en av øyene sammen med to venninner, må bare pakke "strand-kotymet" først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk i ørene i dag igjen, klarte ikke unngå bade i går...planen var å være forsiktig men drev med litt ryggsvømming (fløt som en kalkun i vannet) og det var ikke smart.

Skal ikke bade i dag, men skal ut til oslofjord i morn og grille med familie og venner.

Tviler på at jeg klarer unngå å ta en dukkert...men skal holde hodet over vann denne gang.

Men nå skal jeg til en kamerat. Bare en liten tur. Egentlig var planen å bare være hjemme, siden trykket er irriterende, men har tatt en ibux og flere dråper. Våknet helt pottetett. Føltes som om hodet ikke virket og erklærte meg usosial for denne dag.

Det er litt bedre nå, vet ikke om det er dråpene eller ibux eller en blanding.

Det er kanskje sommeren som banker på...

Blir ikke lenge, det er irriterende, som å ha en trykkkoker som erstatter hodet.

Kan bli lett for å bli sliten hvis noen prater og prater, men det er greit, da sier jeg bare at jeg er sliten i hodet og drar hjem igjen.

I natt ble jeg nesten sprø, fikk muskelkramper (bivirkning av ibux blandet med imovane) og måtte ta paracet. Holdt på å klikke, og smøre på en smertestillende salve - oridus - som gjør at man ikke tåler sol på par uker (eksem som bivirkning) - avstod heldigvis fra det.

Ibux tok jeg pga at en bivirkning er at det løsner opp bihulene osv.

Men må starte nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjalp å røyke hasj og be andre holde kjeft. ..holdt på å le meg skakk av et tv-program som ikke er morsomt, det er så teit at ...

AFire har ringt, rett før jeg var hjemme, men jeg var så tett at jeg ikke var i humør.

Nå har jeg igjen, innført vanen...med å ikke spise frokost. Det ender alltid med at jeg spiser sent på kvelden og får vondt i magen dagen etterpå...

La oss se, i dag har jeg spist?

...fire popcorn etter matkicket her en natt som ble i varetatt på sengekanten, helt alene.

Jeg makter ikke å ikke spise frokost mer, det ender alltid med at magen slår krøll og at jeg spiser som en gal når jeg egentlig burde sovet...

Men nå lager jeg mat, har ingen avtaler.

Skal steke makrell.

Det er på tide å steke fisk som er dyppet i sitron for å være til.

Potetsalaten jeg kjøpte er ikke noe jeg vil skryte av, det smaker fisk... og det skal ikke smake fisk av potetsalat.

Afire har lagt på etter at han ringte for en time siden, slått av tlf, kanskje jeg var for avvisende...men hva så...

Han forsto ikke at ...

Jeg driter i det.

Nå ser jeg at han har slått på igjen, meldingene har gått gjennom.

Men hva det skal bry meg? Akkurat nå har jeg ikke tid til tidstrøyte av en kjæreste som ikke vil ha meg mer enn når han er kåt.

Har andre planer, er glad i han, men kan ikke strande når han mener at vi aldri har vært unike. Noe har han rett i, men det innebærer ikke at det vil endre noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ny melding fra afire. Bare en snill en... Skal legge meg, er usikker på om jeg skal røyke meg en nattings, men gjør vel det kanskje.

Forstår han ikke at jeg blir kåt av klissete velmenende glad i deg - meldinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke det og han ringte igjen og jeg sa at jeg må sove, det er søndag i morn.

Søndag? sa han.

Ja. Jeg må opp helst ni.

eh, ja, jeg har en avtale.

... sitat slutt, dvs han var full, og sikkert ømhjertet, men jeg har faktisk noe jeg skal i morn som gjør at jeg må sove og ørevoksen er ikke vennligsinnet, det gikk bedre etter at jeg tok en paracet, har vært irritert på alle i dag - pga at jeg ikke er i form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han skulle komme. Hvis jeg lovet å være snill osv.

Har sludret i tlf med en venninne nå og vi pratet ikke skitt om menn, men om en - som er spesielt interessert i henne og som bruker meg for grunnlag til å åpne for kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men... skal jeg be afire fri? Skal jeg spørre om han vil ha meg hvis...

Det er bare det, jeg

det ringer på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var koselig i går, men igjen fikk jeg en natt med lite søvn og måtte ta paracet. Afire våknet tidlig, halv ni og vekket meg forsiktig, men forsto at jeg var i ørska og kledde på seg og dro hjem. Inatt vekket jeg han, men da var han for trett...

Og sånn går nu dagan...

Det blir ingenting av planene i dag, jeg gidder ikke dra og grille alene. Kan spørre afire, men har ikke ikke noe å grille - maten ligger hos en venninne som ikke følte seg bra og som skulle legge seg og hvile nå. De andre var heller ikke i form, en med hodepine og den andre med noe annet.

Men en bare være hjemme dag er ikke å forakte.

Nå er jeg våken og ville vært klar for kos. Kanskje jeg går ut en tur senere, men deilig å føle at jeg ikke har planer - ville sovet lenger hvis jeg visste at jeg disponerer dagen helt fritt uten avtaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...