Alvina Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #1181 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Kutter ut mennesker som ikke tilfører meg noe, som bare prøver knuse meg. Plutselig skal alle dit jeg skal, kun et eksempel og jeg får kritikk før noe har skjedd...http://www.youtube.com/watch?v=7RkWs6P2IwE Endret 9. juli 2013 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #1182 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) edit Endret 9. juli 2013 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #1183 Del Skrevet 8. juli 2013 Telefonen har ikke stått stille, men har en avtale eller to i morn, så skal ta tidlig kveld og vil ha med venner, hvis jeg ikke ringer og spør... men hva er det å spør om, vet at det er indoktrinering på gang, immobilisering... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 9. juli 2013 Forfatter #1184 Del Skrevet 9. juli 2013 Er trett, selv om jeg har sovet 14 timer. Blir visst ikke noe av planene for i dag.Men skal komme meg ut døra i alle fall.Fikk en sms fra Afire i dag tidlig, en glad-nyhet (nei, ikke noe romantisk)Merkelig å være så trett, kanskje det hjelper å gjøre litt husarbeid, sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 10. juli 2013 Forfatter #1185 Del Skrevet 10. juli 2013 hAR KNULLET MED AFIRE, DEN SISTE UKA....Og prøver å late som jeg ikke bryr meg, i dag fikk jeg en jonint av en kamerat og folk forsøkte fikse info, er jeg sammen med han....Jeg ringer snart trettifire, jeg gidder fan ikke mer familære sammenkomster og afirers glad i deg alvina- smil.I oppfølglgingen er jeg omrkringet av menn som sier ... du har drukket nå alvina, skal du smake en joint,Og afire ringer meg ikke han bare smilte litt før han gikk, og thats all... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 10. juli 2013 Forfatter #1186 Del Skrevet 10. juli 2013 Jeg har ikke gjort noe galt, men livet er vanskelig pt.Lytter på musikk og prøver å lande. Har glemt å spise mat i dag igjen, det er faktisk ikke ok, men afire laget kjøpepissa... og jeg tok et stykke. Rynket på nesen og ... men spiste i alle fall et stykke.*Vi elsket, han kysset meg ... jg dåner...Fikk eggløsning, og jeg dåner, han kysset meg...og ditto...ingen vits ringe han nå, han vil ... jeg vet ikke men er redd for et nei.Og da lar jeg det bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 10. juli 2013 Forfatter #1187 Del Skrevet 10. juli 2013 Han ringte nå, og kommer kanskje... men jeg var frekk, jeg frykter og avskyr menn... og er sliten.Men han får gjøre som han vil, jeg er den jeg er, thats it..Men har sendt en sms... om han vil sove her i natt.Jeg er ikke edru, og har røykt i hele dag, kamerater og venner røykte på meg, det var ikke min feil. Venner, men jeg ble helt svimmel og dro hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 11. juli 2013 Forfatter #1188 Del Skrevet 11. juli 2013 Ser at Afire har ringt etter at jeg sovnet, la meg tidlig i går.Vet det er merkelig at jeg fremdeles henger litt sammen med han, vet ikke hvor smart det er men det er slik det er /har blitt.Utsetter meg selv for å bli såret, men å leve er en risikosport noen ganger.Det er enda mer dumt siden jeg har erfart at jeg har lett for å føle sjalusi, gir han en venninne en klem osv. Det var ikke på den måten når "vi hadde det bra", men nå er jo forholdet et ikke-forhold.Skal prøve unngå han fremover.Fikk sms fra han på 39 i går, men har ikke lyst å møte han når jeg har surret for mye med Afire.Fikk et sjokk i går, økonomisk, men det ordner seg - er gjort en feil slik at jeg ble trukket for noen tusenlapper. Må ta en telefon og undersøke det, frykter at det er jeg selv som kan ha begått en tabbe...Skal ta en dusj og må ut en tur senere. Våknet temmelig fyllesjuk og fikk jeg viljen min ville jeg sovet par dager og våknet uthvilt. Men må få gjort noe i dag også selv om formen er redusert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 11. juli 2013 Forfatter #1189 Del Skrevet 11. juli 2013 Afire har ringt, men jeg hørte ikke og når jeg ringer tilbake - svarte han ikke.Jeg driter i det, fordi. Jeg har et problem, jeg har vann i ørene og føles ut som om huet er fylt med bomull og trykk. Har vært på apoteket og kjøpt noe som kan hjelpe, men ... er skeptisk, det ender vel med at jeg alt har fått ørebetennelse, noe som lett skjer når man får vann i ørene, og jada, jeg har forsøkt å gjespe, å gjøre alt man gjør, holde seg for nesen og blåse ut...Ingenting hjalp.Venner og en vennine som ringte fikk huden full, jeg sa bare at jeg ikke makter å prate nå, fordi jeg har et trykk i hodet som er konstant.Men får da se om medisinen jeg kjøpte hjelper, hvis det faktisk utvikler seg til ørebetennelse må jeg kanskje lobotomeres, hvis betennelsesbakteriene spiser seg inn i hodet mitt.Er drittlei av å gå med dotter i ørene.Våkner opp dag etter dag og med øresus og helt tett og tettere...Har gått bedre når jeg beveger meg litt, men cirka kun fire prosent....Men det går vel over. Skal legge meg og lese ute på verandaen og ta et glass vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. juli 2013 #1190 Del Skrevet 11. juli 2013 Hei Alvina! Du, er du sikker på at det er vann i ørene du har? Du skjønner jeg kom til å huske på en gang jeg hadde badet under vann, fikk jeg samme reaksjon som du beskriver her. Jeg gjorde alle de triksene som deg men ingenting hjalp. Så gikk jeg en tur til legen som plukket ut to digre ørevoksklumper. Det viste seg at jeg hadde hatt masse ørevoks (sikkert samlet opp over flere år) som este ut når de kom i vann. Legen tok de ut og det sa "klakk" når han kastet de i søplebøtta! Bare noe jeg kom til å tenke på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 11. juli 2013 Forfatter #1191 Del Skrevet 11. juli 2013 AFIRE ringte, og han ... jeg klarer ikke tolke han nå, men . Vil ikke skrive hva han sa. Han fortalte om sine planer og lurte på hvorfor jeg virket kort i telefonen, kort... når jeg har vondt i hodet er jeg alltid kort.Spesielt når han forteller at han har en eks på besøk og at jeg ikke må være sinna. Sinna? Jeg har vondt i hodet og er ikke sinna.Forstå...Han har aldri hørt om dykkersyken, ikke at jeg har det men... Og grunnen til at jeg ikke dykker og har tatt dykkersertifikat er mine problemer som er relatert til fysikk, og jeg tok litt i for noen dager siden og dykket likevel.Da har jeg lov å være kort i telefon, uten å være sint personlig.Har vært kort mot alle i dag, alle som har ringt, men har forklart de grunnen. Å gå med bomull i hodet dag etter dag - føler hjernen er tåkelagt.Men skal legge meg og lese. Hver morgen våkner jeg med øresus av en annen verden og trykk...Har vært på apotek og kjøpt noe midler, og også tatt en ibux nå, får håpe det hjelper.Kjennes som jeg skal føde en unge gjennom ørene, satt på spissen så er ikke i godt humør.Og afire bidro ikke til noe bedre, vil ikke gjengi hva han sa.Han er den han er.Men ala, hvorfor er du så sur...eh, jeg har bare eksen her på besøk, du trenger ikke være sur du.(det er heldigvis ikke han som er i hodet mitt og plager meg mest nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 11. juli 2013 Forfatter #1192 Del Skrevet 11. juli 2013 Hei Alvina! Du, er du sikker på at det er vann i ørene du har? Du skjønner jeg kom til å huske på en gang jeg hadde badet under vann, fikk jeg samme reaksjon som du beskriver her. Jeg gjorde alle de triksene som deg men ingenting hjalp. Så gikk jeg en tur til legen som plukket ut to digre ørevoksklumper. Det viste seg at jeg hadde hatt masse ørevoks (sikkert samlet opp over flere år) som este ut når de kom i vann. Legen tok de ut og det sa "klakk" når han kastet de i søplebøtta! Bare noe jeg kom til å tenke på. Nei hjelp Aldri sur, dette er bare vann... håper jeg. Har lest om det du skriver om...huff, jeg har ikke lyst å gå til lege, og da må jeg på legevakt siden legen min har ferie...Kan jeg ikke gå på helsekost og kjøpe ørelys? Men da må jo noen hjelpe meg og det gjør vondt, har en hørselskade og det ene øret er ikke i stand til noe som helst, jeg m å bli dopet hvis jeg skal ha et botemiddel... har balansefeil, hører ikke og har øresus, dette blir selvmedisinering.Skal kontakte lege om ikke middelet jeg kjøpte ikke virker. Prøver det enkleste først. Høres ikke ut som du hadde det gøy under behandlingen heller. (måtte du fortelle meg at det sier pang? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. juli 2013 #1193 Del Skrevet 11. juli 2013 Ja, det måtte jeg! Håper det ordner seg for deg raskt, det er fælt å ha det sånn du har det i hodet nå. Veldig ubehagelig, og man blir helt usosial av det. Orker ikke å prate og orker ikke høre at andre prater. God bedring Alvina! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 11. juli 2013 Forfatter #1194 Del Skrevet 11. juli 2013 Hei Alvina! Du, er du sikker på at det er vann i ørene du har? Du skjønner jeg kom til å huske på en gang jeg hadde badet under vann, fikk jeg samme reaksjon som du beskriver her. Jeg gjorde alle de triksene som deg men ingenting hjalp. Så gikk jeg en tur til legen som plukket ut to digre ørevoksklumper. Det viste seg at jeg hadde hatt masse ørevoks (sikkert samlet opp over flere år) som este ut når de kom i vann. Legen tok de ut og det sa "klakk" når han kastet de i søplebøtta! Bare noe jeg kom til å tenke på. Ok ok. Jeg skal ringe legevakta i morn hvis dette ikke gir seg, det kan bli betennelse når det er vann innenfor ørevoksen, fy flate hva man ikke kan få av plager...Mulig jeg ringer de i kveld og spør hva de mener siden jeg har problemer fra tidligere, men har aldri hatt vann i ørene før og trodde ørevoks bare var noe unger hadde i barnehagen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 11. juli 2013 Forfatter #1195 Del Skrevet 11. juli 2013 Ja, det måtte jeg! Håper det ordner seg for deg raskt, det er fælt å ha det sånn du har det i hodet nå. Veldig ubehagelig, og man blir helt usosial av det. Orker ikke å prate og orker ikke høre at andre prater. God bedring Alvina! Takk Aldrisur. Jeg skal forsøke å være tapper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 11. juli 2013 Forfatter #1196 Del Skrevet 11. juli 2013 Ja, det måtte jeg! Ja, du måtte vel det du... slik at jeg ikke får sove i natt... Men det hjelper å le litt i alle fall, der og da. Er så lei av hodet nå at det nesten er det samme hva som skjer, men må legges i koma hvis legen skal få SE i ørene mine!!! Det gjør faktisk vondt og alt som kan minne om lege nå gjør det ikke bedre.Jeg vil ha sterke smertestillende og bli lagt i narkose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 11. juli 2013 Forfatter #1197 Del Skrevet 11. juli 2013 I full narkose. Full sykehusinnleggelse og med resept på a-preparater når jeg skrives ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 11. juli 2013 Forfatter #1198 Del Skrevet 11. juli 2013 Og der, hups, røyket jeg en lille igjen, tok litt feil av en sig i askebegeret...mitt.Jeg elsker å leve, noen ganger er jeg lei, i alle fall når jeg våkner opp i fylleangst og er helt svimmel, tørst, dårlig i magen, og i tillegg har dotter i ørene...Det er PERFECT.Når jeg er så slapp at jeg faktisk klarer ligge utover dagen, selv om jeg har ligget våken...bare dratt meg og lest og hatt litt ... angst.Angst ...for aalt.Hvordan gidde...hvordan klareHva med økonomienVerdensfredenHva med meg som bestemor, vil jeg overleveEr det noen som liker meg eller er det bare noen som liker de jeg likerTrives jegHar jeg vennerSynes jeg bare synd på meg selvEr jeg fryktelig fyllesyk...Vil det hjelpe å ta en pilleEller vil det kun bidra til å gjøre stedsans og opplevelsesenteret mer forvirret når over fjorten timer er tilbrakt i sengen...alene.Må man alltid få naboklager når man er glad i musikk?Møtte nabodama i trappa for noen timer siden, hun hilste og nikket men så alvorlig ut.Vel tenker jeg. Da får hun ringe på eller be meg gi henne mitt tlf.nr. slik at hun kan minne meg på hvis hun eller andre synes jeg spiller for...meget.I alle fall når jeg har dotter i ørene, men forsøker moderere meg.Men ikke alltid.Jeg er også til, og det får andre finne seg i så lenge jeg prøver ta hensyn iblant, men ta hensyn skal være gjensidig... akkurat dette har jeg tenkt på før, gjensidighet og egen latskap...egne unnskyldninger...Det handler om tilgivelse. Respekt.Møtte f.eks. en venninne for ikke lenge siden, venninne vil si en jeg gikk på ungdomskolen med og hadde et fjernt men ok forhold til.Jeg sa noe dumt, og hun ble sur og fornærmet, selv om hun kunne bruke det samme mot meg og hun gjorde det.Dagen etter var hun forsvunnet med sin samboer og jeg pratet med en felles venninne,som kjenner henne bedre enn meg, og vi fant ut at det er best å late som ingenting.Men jeg skal likevel ta det opp, mens hennes samboer er tilstede og spørre henne rett ut hvorfor hun opptrer som sjalu (mot alle) etter så mange år...Nei, sånt gidder jeg ikke.Rett og slett. Jeg bare smiler og later som ingenting hvis ingen andre sier noe.Jeg er taussom gravenOg klokken er bare 21.41 og ibux og ørelys fikser kanskje biffen... hehehe, ørelys er skummelt, i alle fall når man har en lidelse som ikke faker trykk.Og thi hi, han på 39 sendte sms til meg i går, etter snart to uker der jeg prøvde å spamme han, men han ler seg skakk av mine sms, og prøver overgå meg nå...Det var han som ...jeg ikke vil møte nå, det er feil tidspunkt, han må vel kunne vente par år??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 11. juli 2013 Forfatter #1199 Del Skrevet 11. juli 2013 Jeg sitter og hører på musikk jeg ikke legger ut nå, en kamerat ringte, jeg tok ikke luren men ringte tilbake og sa (løy) at jeg har lagt meg, at jeg har tatt en ibux, kan vi ikke ringes i morn?Ja, sa han og jeg merket hans gode vibber - og det fikk meg takknemlig. Selv om han egentlig er en dust.Har kranglet med han hundre ganger, og lurt han noen ganger, fått han til å dumme seg ut.Fått han til å blir rasende på meg, for så å forstå hva jeg egentlig sa, og alt i andres påvær. Så rasende at han har ledd etterpå.Og jeg har klart det flere ganger, men han er ikke like lettlurt nå. Så har egentlig gitt opp siden han er klar over at alt jeg sier har et moment av en... sannhet, i alle fall i visse situasjoner....hvorfor han ikke er min kjæreste?Han er ikke min type, og han er 17 år eldre enn jeg er... i år.Og et av mine prinsipper er å ikke knulle kamerater, men hadde han vært min type, kanskje, men ser for alle krangler, om alt fra filleting til fillesak.Og sånn er det også med Afire. Jeg gir meg aldri, og afire lurte meg i senga på rett tidspunkt. Det er the end of that story. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 11. juli 2013 Forfatter #1200 Del Skrevet 11. juli 2013 Jeg trudde ikke jeg hadde hasj, men fikk en flis av en kamerat i går som jeg fant i dag. Og nå sitter jeg og får noia fordi jeg har tatt på meg en t-skjorte i tilfelle noen er i hagen utenfor...Har ikke noia, men ekkelt å vandre naken når det blir mørkt utenfor vinduene...Naboene kan gjerne klage en gang til om de vil, men ville vært hyggelig gest å gi meg beskjed før melde meg inn til styret osv.Det jeg ikke forstår er at ikke de er på fellesferie nå???Rare naboer jeg har gitt......men det er fredag og lov å spille musikk i alle fall til midnatt, jeg spiller ikke høyt men har mistet begrep om hva som er høyt når jeg har dotter i begge øra.Det er et godt argument hvis jeg får klager. Tror ikke jeg får det, er bare lettere oppgitt over mye rart p.t.Så velger å høre på musikk. Se på klipp, se ut i hagen og ikke tør å vandre naken mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå