Gå til innhold

LunsJ

Alvina

Anbefalte innlegg

Ser at jeg har ubesvarte anrop på mobilen, numre jeg ikke kjenner, må gå på gule sider, men er ikke så nysgjerrig at det haster. Kan tenke meg at det er noen som er i Oslo på ferie og som kanskje vil foreslå å møte meg. Eh...da må de vente litt, jeg gidder ikke sosialisere meg akkurat nå.

Menn...kjærligheten... Med afire føles det som ...om uenighetene våre, våre særtrekk og unoter, vaner, manglende kommunikasjon, meninger - aldri vil gi rom for et forhold. Det er trist, men elsker man - slipper man den andre fri. Og går videre selv.

Det er bekymringsverdig at det er så lett å gi seg hen, vet det, og bevisstheten gjør det ikke lettere. Og noe av det dumme, er at jeg ikke gir rom for andre menn - hvis jeg møter en skikkelig "kjernekar" da, noe jeg ikke vil ha og ikke tror jeg vil falle for...

Og en kjernekar ville aldri gitt meg rom og space. Jeg ville følt meg kvalt.

hehe, tror jeg skal stille et uskyldig spørsmål til afire; hva tror du ville skjedd om jeg møtte en mann, med god økonomi, stabil, rekkehus og volvo, hvordan tror du han ville taklet å tenke tanken på å leve med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan svare selv. Har vært sammen med en jeg beskrev som en kjernekar. Vi er venner og vil alltid være det, det ble slutt pga at jeg kjedet livet av meg og lå med en annen i en gitt situasjon der tilfeldighetene førte til det, på mange merkelige måter, men det ville vel skjedd likevel...

Jeg var ærlig, ba han møte meg på et nøytralt utested etter jobb, og han begynte å passe på meg, middag kl. da og da osv. Når han kom fra jobb skulle jeg liksom komme til middag, hver dag...til et klokkeslett som ikke passet meg fordi jeg satt med en jobb som krevde at jeg måtte dukke langt ned i norges lovjungel pga en ...skriver ikke mer, men det var ikke kriminelt og jeg vant saken.

Han var ikke overvåkende før mitt sidesprang og jeg var ikke ærlig for å være snill eller være slem, men fordi alle på den da lokale puben visste det... og det gjorde vondt ved tanken på at han var den eneste som ikke visste, mennesker vi begge var venner med. Venner med på den måten at vi alltid slo av en prat med de når vi var ute på byen.

Kun derfor. Jeg sa ikke sannheten for å være slem, men fordi følelsene mine ikke holdt helt mål...ikke fordi jeg ikke var glad i han, vi hadde vært venner i mange år, kanskje femten år, men jeg hadde samboer og selv om vi knullet en gang i en av mine singelperioder, ble det ikke mer fordi jeg møtte en annen - en annen som slett ikke kan kalles kjernekar - kun fremstod som en.

Men tilbake til at jeg hadde et sidesprang, vi var sammen - vi var et par i fire, eller kanskje tre mnd. Jeg var ikke forelsket, men ...jo, jeg var det, eller kanskje også bare sjarmert, og fant trygghet, ble akseptert av barna hans, ekskona, familien,og vi feiret flere juler sammen også etter at det ble slutt, med begges familier tilstede.

Han giftet seg par år etter og det går bra. Bra og bra, men han er en av verdens snilleste. ...jeg fikk...høre det av andre, at jeg måtte vite at han elsket meg. Og ...men hva skulle jeg gjøre med det... jeg var blitt betatt av han jeg hadde sidesprang med og vi var sammen i par, tre mnd. Vi er også venner og kranglet aldri, men han ønsket seg en familie, hadde mistet foreldrene sine og hadde...ingen.

Og da kunne det aldri bli noe med oss, jeg ønsket ikke å starte en familie, dvs få flere barn.

Han var også skilt, men hadde vært sammen med en, ekskona og hun hadde barn og ville ikke ha flere, han elsket henne og de var gode venner, men han savnet å ... få barn. Jeg forstod det og han forsto at jeg aldri kunne bidratt til å fylle opp hans ønske.

Men hører at han har fått ønsket oppfylt og må smile når jeg tenker på det, unner han alt godt. Han var en av gutta, høyt på strå, men er blitt familiemann. Men han passer som pappa. Og tror han er av den trofaste typen. I alle fall nittini prosent sikker.

Kan høres ut som jeg er en maneater, jeg var det en gang tror jeg, for jeg vet ikke riktig hva en maneater er...

Da er jeg ikke det.

Jeg tåler ikke sol, blir påvirket av for mye sol mot hud...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater å ha naboer, kan aldri spille så høyt som jeg vil...da må jeg spille noe som kan falle i smak og det kan jeg aldri finne på hvordan jeg kan få til.

Røykt en joint og det er vel bare en liten smule noia som banker på, det går over.

Greia med noia er å bare være bevisst på at det kun er noia, en følelse og den går over, irrasjonelle tanker og følelser. Bare sitte med litt noia, men stirre den i hvitøyet straks man har turt å kjenne på den. Da slipper man ha noia mer, mer enn nødvendig. Noia er sunt, ikke bare dumt.

Men nå ... har jeg tankene er i august og på en rockefestival jeg skal på, men det er ikke sikkert jeg vil i år, tror jeg drar til irland den uka og setter meg ned på en pub.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utsetter alt, kjeder meg - er litt stresset fordi jeg bare sitter her og ikke gjør noe... Konklusjonen er at hvis jeg ikke gjør noe, går jeg og legger meg, men vet at jeg ikke får sove...

Må ta en rask dusj og overføre noen penger til "luksuskontoen" min. Kanskje. Vet ikke, hører bare på musikk og ...har egentlig lyst på ghb.

Ghb. Jeg mener ikke det, men fikk det på resept før ghb havnet på narkolista, av en gammel lege. De måtte blande angst-medisinen min på apoteket...

Og jeg og en venninne som hadde en vespa fant raskt ut at det var en herlig rus, vi holdt det hemmelig for kjærestene våre, ville ha alt selv i egoismen - de kunne jo få noe av det, og ... det var helt til vi ble oppdaget og fikk kjeft av ikke bare kjærestene men også deres kamerater.

Vi kunne lett tatt en overdose sa de, og referte til en som nettopp hadde dødd av ghb.

Og der forsvant moroa, vi turte ikke tulle mer med ghb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis naboene er så frekke at de klager på høy musikk, lurer jeg på hva de gjør inne på denne fine juli-sommerdagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må ut, først en dusj, men jointen sank den og er helt sigen...

Spiste to knekkebrød i går kveld, helt kurant, med makrell i tomat. Kjempesunt.

Husker en gang for mange år siden, tror jeg brukte cirka 1500 kroner på helsekost hver måned. Kanskje mer...

Husker ikke hva jeg kjøpte, mega-b-stress fra solaroy, johannesurt, mulitvitaminer fra solaroy, ... har fortrengt det andre, men klart det koster når jeg gir vitaminer til venninner og kamerater hver gang de har drukket og står i fare for å bli fyllesjuke...

Afire kommenterte helsekostprodukter når jeg var hos han på fredag, referte til et tv-program. Han mente ikke det produktet jeg tar, det funker kjempebra og jeg unngår medisiner. Legen min er superfornøyd, og veddet omtrent med meg sist jeg var der... Jeg sa, det handler ikke om å ha rett, bare det virker...

Det var før jeg fikk prøvesvarene, og det fungerte, jeg er friskmeldt. Takknemlig. Da slipper jeg alt maset fra legen min, som har forsøkt å få meg til å ta legemiddelindustiens medisiner i par år nå... tre år.

Det kjedelige er at jeg må smugle produktet inn i Norge, her får man det kun på resept etter 2006 og det koster ca 800 i mnd. Det er ILLE. Korrupsjon.

Mener ikke at legen min er korrupt, hun gjør så godt hun kan og er pliktig til å ...forsøke å redde liv.

Gleder meg til å møte henne igjen etter ferien, men egentlig ikke - nå er det vel noe nytt jeg feiler, tok flere prøver.

Tror hun har arkivert meg i kategorien håpløs, men jeg vil aldri bytte henne ut med en annen lege. Hun får ikke lov å bli syk eller førtidspensjonere seg. Virkelig ikke.

Har hatt samme lege i par tiår, og hun er fantastisk ok, men bra irriterende også som skal ta alle rare blodprøver slik at jeg føler jeg blir syk og får symptomer på hypokonderi...

Nå må jeg gjøre noe...aktivt. Er trett, kanskje bare sove en time, det ... må tenke over saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette merkelig? Jeg dusjer nesten omtrent daglig, og vasker håret osv.

Fikk satt nåler i øret for fire uker siden, over fire uker siden... og en magnet på begge ørene, gullbelagte - de sitter fremdeles der... fire uker, snart fem.

Spurte hvor lenge de sitter, spurte han som satte nåler, han sa de sitter så lenge du trenger dem...

Og de sitter her enda.

Har hatt magnetiske nåler før, men da falt de av etter fire, fem dager.

Kanskje jeg skal lage en tråd om akupunktur på helseforumet.

Og ubs, han som satte nåler er ikke en flørt, men en akupunktør som har det som yrke.

Men jeg har en sexy tannlege og gleder meg nesten til neste gang jeg må til kontroll.

..Har ikke dusjet, har saltvann i håret. Er på tide å gjøre noe, snart, kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pratet med afire i tlf nå, jeg ringte fordi jeg skulle spørre hvordan det gikk i dag pga noe... som ikke angår andre.

Fatter ikke at jeg fremdeles tør og vil lengte, vil jo alltid være glad i han, han planer flytte hvis det ikke går hans vei her i landet nå.

Jeg sa, når jeg var der for ca en uke siden, men... Men sa han?

Men du har jo ... meg her...

Han smilte ikke, vi pratet alvor, situasjonen, men han så på meg. Han vet jeg klarer meg uten han...

Nå må jeg dusje, skal ut, kanskje sitte på en fortauscafe og ... sludre om alt mellom himmel og jord...

Afire hørte at jeg har røykt, kunne ikke nekte, han kjenner meg... og nå leker han gud, som kun har tatt seg en øl og ikke har røykt og ... det var en avvisende tone, men jeg ringte ikke for å flørte, men jeg flørter alltid, på en eller annen måte, er sånn...

Vi skulle ringes etterpå, det vil si at det ikke betyr i dag, men en eller annen gang. Like greit. Jeg har dotter i ørene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er verken han eller meg nå, men jeg har eggløsning, og han vet det...

Sånn litt bruk og kast mentalitet som jeg har lov til å ha. Stoler ikke en millimeter på han, han er så lett å avsløre i løgn, til og med nekter for ting jeg vet som skjedde før "vår tid".

Det er ikke alltid gøy å være meg heller, nå må jeg plage meg selv og enten sove en time eller komme meg ut døra... begge deler kan jeg ikke. Og jeg skal ikke gå på den puben der afire er, det gidder jeg ikke, jeg er faktisk ikke desperat heller...

Kan virke desperat, og kan føle meg helt overgitt, men... riktig så ille er det ikke. Skal ut og møte venner, ut i denne vakre sommerdagen, i kveld kan jeg sove og lese litt om jeg vil.

Men må i dusjen, vaske håret osv. Og handle mat tror jeg, knekkebrød er ikke min yndlingsmiddag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er jeg så sirup nå, er jeg trett... er jeg konfliktsky, har jeg angst og fremtidsrettet angsten min, er det den som banker på. ...

Nå må jeg i dusjen, trenger par klemmer fra venner i dag også. Tror jeg. Nekter å sitte inne en hel dag og synes synd i meg og gruble.

http://www.youtube.com/watch?v=v-_EMAA5ijY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dusjet og vasket håret, synd saltvannslooken ble borte men men...,

Fikk en sms fra en som er forelsket i en venninne, jeg la ut en låt på hans vegg på f.boka, og håper ikke han tar det personlig og overfører forelsken til meg, han sa han skulle ut og ta en øl, da er jeg snart startklar jeg og. :)

...innrømmer, jeg la ut den klissete låten som kan beskrive hans håpløse kjærlighet til en dame som er 17 år yngre enn han.

Jeg er... slem...

http://www.youtube.com/watch?v=v-_EMAA5ijY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne, ikke den jeg la ut nå... jeg er surrete i blant. Men denne, og faktisk la jeg den ut pga aldersforskjellen og fordi hun ikke er interessert i han og han flørter med henne: Og jeg er lei av å stå i midten, men det er ok... ;) smiler, de er jo venner.

http://www.youtube.com/watch?v=7RkWs6P2IwE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble forkjølet, dvs nyser cirka 25 nys, så aventer og ser hvordan det går.

Har ikke lyst å gå ut, selv om jeg er stylet og har kledd på meg alt... fikk angst.

Angst kommer lett når man er trett...

Men skal klore meg utenfør døra.

Jeg er sta, gir meg aldri, sett vekk fra deppefaser og har lært av å være deppa, det tok mange år... har dagbøker fra jeg var nitten, hadde det ille, men ingen så det, var bare meg som slet med mørke tanker... livet osv, det har aldri gått over men har lært meg å leve med det, og når jeg var nitten år var jeg ikke vant til å ha angst, det var skrekkelig ille.

Noe jeg ikke ønsker andre. Jeg turte å være ærlig, måtte være det og si fra til venner... det var før ukebladene var fulle av problematikken.

Jeg hadde ikke valg, måtte være på jenterommet, og visste at det ikke var meg.

Valget var å bli på rommet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ta neste trikk. Bare en liten tur ut, forstår ikke, men fikk nerver. Og hvorfor skal jeg ha det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme, har kastet av meg alle klærne og lager mat.

Det er alt, skal spise, lese, se på tv og bare være.

Afire, nei, det var en illusjon, jeg må huske på det. Fikk fem klemmer når jeg var og tok en øl på en pub, ok det, jeg kunne blitt spandert på, men sa at jeg må hjem, og her er jeg.

Det første jeg gjorde når jeg kom inn døren min, var å strippe meg helt så sitter her naken og lager middag.

Kjøpte en nøtte-frukt-blanding, men det var kun for å være sunn.

Skal unngå alt av sunnhet, lager bare usunn mat og fikk grill mat i en park av en dame, men jeg måtte rekke trikken så tok bare to biter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var likevel koselig å møte så mange, og fikk mange klemmer. Kunne blitt spandert pils på, men sa jeg er trett og sliten og vil hjem.

Vet ikke hvorfor, men det virker som om til og med mennesker jeg ikke husker husker meg... damer og. Får klem av de også.

Afire, hørte det på det han sa tidligere i dag i telefonen, har du røkt alvina, ja, det har jeg...

Det var som om han skulle sagt at jeg ikke er et kone-emne.

Ikke for noen...

Men hvem bryr seg om å være kone når man snart er femti...

Tror jeg skal bli lesbisk, tror jeg skal ringe han, alle våre felles venner gir meg en klem, så det kan ikke være så ille dvs at jeg har dårlig rykte...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...