Gå til innhold

LunsJ

Alvina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Riktignok vet jeg ikke hva jeg skal mene, har ikke møtt 39 i dag men har pratet med han i tlf, og han har hørt at jeg er nysingel og at eksen min var her i natt osv. Så han holder seg klokt nok litt tilbake.

Han ba meg sende sms hvis jeg ble alene i kveld, men jeg kommer ikke til å sende sms, for jeg vil være alene i kveld, dessuten... afire er ikke langt unna nå, fikk en sms fra han nå.

......

Og afire ringte men var totalt barnslig og det jeg kaller kjørt..., så jeg sa at det er ingen vits i å komme. Har også sendt sms til 39, jeg er trett, det får vente, til atter en dag.

Og atter igjen får jeg sms fra 39, søta, si fra når du har lyst, jeg skrev, har lyst nå jeg, kommer du?

Egentlig, egentlig, hadde jeg passet i et forhold, et forhold med gjensidig respekt, nå går jeg bare og vrikker på stumpen helt ubevisst og alle menn blir gærne...

Afire mener at jeg må suge han hvis jeg har fått multiorgasmer, eh... tror jeg har klaget min nød til venninder, og også til 39.

.........Fikk sms av han nå, han er trett.

Det er jeg og. Jeg er trett, trett trett trett trett trett.

...og har en mistanke om at afire kanskje kommer, men jeg er trett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gått i detaljer ang afire overfor 39.

Afire ringte nå, vet ikke hva han mente, han vil knulle meg , jeg sa, ta med deg hasj og jeg lover intet, kanskje jeg sovner.

Og det sa jeg ikke, men det byr meg i mot å ha et sexpress, det har vært slik under hele forholdet, han krever når han har ståpikk, tror ikke det passer meg mer, jeg har tatt det opp med han, men han ser det ikke, han ser det aldri...

Det har vært ille, jeg har kjeftet, hatt lyst å slå, lagt meg på sofaen når han har vekket meg midt på natten, jeg har bedt han ta en runk, jeg har onanert (det gjør jo alle damer), jeg har mistet lysten når han aldri har hørt, og vekker meg, og vekker meg og krever...sex, midt på natten.

Noen vil vel si at jeg er heldig, at jeg er attraktiv og ønsket, fuck your as, det er på grensen til overgrep, umyndiggjøring og maktmisbruk.

Jeg hater menn som driver og overkjører kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han kommer om en times tid, afire altså. Jeg kjeftet på han, og han måtte hjem og hente litt hasj... sa jeg bare hadde til min. en person her det jeg har igjen.

Vet han er glad i meg, men han er så barnslig, så rar. Og 39 har forstått at jeg enda er involvert, og holder seg på trygg avstand...men hans øyne kan jeg drukne i...

Vet ikke jeg nå, en times tid kan bli to timer, og kan hende jeg har røykt og sovnet innen den tid, for vil vil ha besøk av afire nå???

Vil ja, men det er kun en illusjon, et bilde av at alt må være bra.

Ingenting gikk den veien.

Er lett å nekte å se det...

... skal sende melding til han, hvis han ikke er her om en time kan vi heller møtes en annen dag.

Jeg vet han har drukket, og det har jeg også, har også røykt, men han er på en kant og jeg har tatt to øl.

Dette krasjer. Jeg trives som singel. Er glad i afire, men det har ingen hensikt, vi er forskjellige og han ruser seg på ting han lyver om og.

....

ringte like godt og sa at jeg vil være alene, møtes en annen dag. Han var ikke edru og jeg gidder ikke søl og sentimentalitet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har avlyst alle avtaler, pratet i tlf med ei venninne, og afire ringte, han var også tett.

Men jeg er trett jeg og, og afire og meg, sa det til venninna, det kan aldri bli mer, annet enn vennskap.

Meg og 39, vet ikke, er åpen, han var også trett, må vite det er jo søndag.

Hun lo, og lurte på hvor jeg finner alle disse...disse hva?

Tilfeldigheter, jeg sa at jeg måtte ligge med 39 slik at han er MIN før jeg introduserer han for almenheten, da lo hun.

For ellers, sa jeg, er han jo fritt vilt.

...sovet lite, afire var jo her i natt, og sovnet seks etter at han syklet hjem. Skal legge meg.

Meg og 39? Kun kjemi og god feeling, intet annet, hva som skjer vet ingen, jeg har ikke planlagt noe, er ikke så kåt.

Jeg er ikke en goldiggers, er takknemlig for vennskap. Men klart, jeg er tent på han på 39 og han vil jeg ligge litt med, prøvepuling, teste han. hehehe.. Kanskje er han en jeg kan bli gammel med, sa det til en venninne i tlf, hun spurte hvor jeg finner alle disse, disse du, du har ligget med en eks av meg, jeg finner de ikke, de popper bare opp.

39 får opp rytmer i meg, noe... rart. ...

Men jeg kan ikke kalle han 39. Må vente til jeg har ligget med han, da vet jeg hva jeg skal kalle han her på dagboka.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afire ringte, han spurte om jeg kommer bort til han en tur, jeg sa, på en betingelse, at han er gentleman og ...

Men hva gjør jeg nå, går jeg virkelig dit når jeg har egen seng og føler vel her hjemme... synes jeg synd i han? (psykologen min spurte meg om det, eller var det legen min som spurte...), eller vil jeg bare gå dit fordi jeg vet han har god hasj, og jeg har røykt opp all min?

Og kanskje også for å påta meg all skyld, at det var jeg som var gal jmr tina-saken. Det kan jeg ta på meg, jeg er sterk.

Ser alle at jeg og afire er venner og osv, vil alt roe seg, og konklusjonen vil bli at ... det vil i alle fall bli glemt. Skyggelagt.

Om jeg blir omtalt dårlig gjør meg ingenting, bare ting roer seg. Tenker på barna til tina og mannen.

Men om noen spør, noe ingen gjør, sier jeg at det er forhistorisk tøv, iscenesatt av afire.

Afire som tror jeg har pult med andre siden i mai, jeg har hatt menn i senga ja, men ikke sex, de har overnattet og jeg har hatt trusa på. Og t-skjorte.

Og det hører han i byen, det får meg på å lure på hvem som sprer rykter og hvem som ser hvem som går inn og ut min dør... helt ærlig, hvem...

Jeg bor jo midt i oslo by.

....

Nå ringte han igjen og jeg avtalte at han må runke mens jeg ser på, jeg liker sånt. Jeg vil ikke være tilgjengelig mer enn i ti minutter.

... Jeg elsker han, men ... vet, det har vært for mye som vi aldri kan komme over, men hvordan unngå det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Omg, afire ringte igjen og han vet at jeg ikke er der før om en halv time... hvis jeg velger å dra hjem til han, men jeg gjør det.

Det jeg frykter er hans paranoia, hans sjalusi, ...tenk om han hadde visst hvor høyt jeg elsker han...

Elsker, betyr ikke at jeg vil gå inn i et forhold, men....

Vet ikke hva jeg vil... nå fikk jeg enda en sms fra han på 39, og har ikke lyst å svare og si at jeg skal til eksen, men det gjør jeg. Løgn har jeg ikke behov for. '

Jeg vet at afire er glad i meg, han har sagt at han...elsker meg, og etter noen uker nå, men kan han ikke bare drikke mindre????

Kan han ikke det...

Kan jeg gjøre hva faen jeg vil, jeg vil i alle fall knulle fritt, jeg vil være singel og det må jeg si klart, i klartekst.

Nok er nok. Kanksje jeg går glipp av noe, men det gjør man alltid, uavhengig av valg.

Har en bad feeling, afire kan si, nå må du gå, orker ikke se deg mer.

Nå skal jeg altså hjem til han etter alt...som har hendt... føler litt angst igrunn nå. Men jeg er den typen, jeg fronter.

Og ...det har alltid gått bra bare man er seg selv og innehar ro.

Men er redd, nå puster jeg tungt. Skal jeg bare bli her...

...jeg tar en imovane og går, og sier at jeg har hodepine og at jeg må sove. Men ta imovane liksom...det vil ikke hjelpe.

Jeg lukker igjen øynene og går og stoler på min dømmekraft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magefølsen min er ok, det går bra...

fornuften sier at tidligere erfaringer osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dag, er litt vanskelig å få tak i hasj nå...men har fått en flis. Alle er på fferie osv.

Knullet hele natten med afire. Det var godt...

Men har sluttet med å være romantiker, og 39... ser kun på det som en spøk, han tuller med meg, jeg er ti år eldre nesten...

Kunne fått tak i hasj, men ble brått sliten og gikk hjem, og en muslimsk dame var vennlig og hjalp meg, tror jeg har pratet med henne før, det var kaos på stasjonen...og vi kom i prat, ...

Nå lager jeg mat, det ble brått kaldt ute, og vi var tre damer som følte det samme, vi gikk...

jEG ...SA TIL afire i går når jeg kom til han, at ... dette kan ikke gå, jeg er glad ideg men vi krasjer. Men sexen var som vanlig god, og i dag tidlig sa jeg til han at han har ...får meg til å bli nymfoman...

Han var ikke helt fornøyd, det gikk ikke for han. Mens jeg fikk fire orgasmer.

Jeg sa, at jeg kan da ike noe for det... og at ...

Da får han finne seg en som er frigid eller... det er vel ikke rart å bli trett og svime av etter orgasme`...

...

FERdig med det, nå lager jeg mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanden, alle mine kontakter er på ferie nå... og jeg handler ikke på gata.

Så nå har jeg ikke noe...men, joda, men da måtte jeg bli med x her og dit og der, men jeg ville bare hjem. Salom...

Har sendt ut en antenne nå, får se det an da. Men tror jeg skal legge meg og se på tv og lese en bok, er trett, afire hadde som vanlig ikke respekt for mitt søvnbehov så han vekket meg fem over sju. Jeg ble knurr.

Da la han seg på sofaen og så på tv, men vekket meg igjen etter en time, når jeg holdt på å gli inn i søvnen igjen.

Vi krasjet. Jeg blir ikke tent når jeg blir vekket, han sa, det ble du før, ja sa jeg, det var når du hadde jobb og jeg kunne sove hele formiddagen, men nå når du er arbeidsledig ...

Han er søt, men jeg sa også at vi krasjer, så vi ...

Kan bare være venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er trett, han på 39 er bare en ... tullete flørt, jeg er ikke flørtete.

Savner venninnene mine, spess to av dem, men de er på ferie, føler meg helt alene. Men skal krype under dyna og lese ... skal prøve å tigge noen om å komme med hasj, men det kan jeg glemme, de er enten på ferie eller er trette, det er jo mandag...

Kanskje jeg ringer en venninne, har lyst å snakke med henne, men... jeg er ikke sosial, hater å prate smaltalk i tlf, har et snev av angst, da kan tlf vente til en annen dag.

Skal dytte i meg en imovane og krype under dyna. Afire? Hvem er det?

... fant litt hasj, det er ikke mye men nok til en joint til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer enn nok til en kopp te... det er olje, Jeg er heldig.

Men føler meg ensom, føler meg så alene, så alene, helt alene... synes alle bare kjører egne løp, har fått par klemmer i dag og, men... nå er jeg hjemme og alene.

Fanden, jeg savner hun som døde i januar, leste ti mil med mail som har flydd frem og tilbake på fredag, og jeg måtte smile og ... jeg savner henne, forstår ikke at hun er borte, at hun døde...

Jeg forstår det ikke.

Hun skrev at vi var som søstre, og at hun anså min far som hennes pappa... de var også venner.

Og nå er begge død.

Lurer i blant på hva jeg gjør helt alene her i verden, men nå trekker jeg te og må minne meg selv på at jeg bare føler meg alene, alle er ikke borte.

Jeg savner en kjæreste, en mann, en som kan holde rundt meg, en som kan se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg forvirret, å ligge med afire igjen, gjorde meg ... tenksom. Det var så dypt, og jeg ... er usikker, men vi passer ikke sammen, jeg er en på kanten dame og han er en afire-type.

Var i en park i dag og møtte damer og menn, venner, var kjempekoselig, nå er jeg hjemme, kunne blitt med og fått tak i hasj med en, men jeg giddet ikke. Og fant jeg fant, hadde litt hjemme.

Afire sa at jeg bare kom i går for å røyke, ja sa jeg, du har rett, jeg er egoistisk. Når vi hadde hatt deler av sexen, sa han at jeg bare bruker han, ja sa jeg, du har rett.

Men jeg klarte å hviske at jeg elsker deg, i øret hans når vi lå tett omfavnet... og ja, jeg er glad i han, men ser jo fakta, vi krasjer.

Kanskje jeg ringer han nå... kanskje ...men han er afire, og det er ikke uten grunn jeg kaller han det, så jeg avstår.

Klarer ikke alt nå, tenk om han ikke tar tlf osv.

En venninne sa... at jeg må kutte han ut, og nå føler jeg at jeg ikke har stemmerett, men jeg skal gå videre og har gjort det, jeg avviste hans tilnærmelser i går, det eneste jeg ville var en runde i halmen.

Han sa det selv, du gidder ikke når det har gått for deg, eh, joda, det er sant, men du kan ikke vekke meg kvart over sju... det blir jeg ikke kåt av.

Drittsekken afire. Jeg mener det. Oppriktig.

Han og kameraten er ikke uvenner, jeg og Tone er jo bare hverdagskosten dems???

Men bra de er venner.

Nå begynner teen å virke, hører på musikk.

Har klart å spise litt, har spist et knekkebrød, en yoghurt, og en biff siden fredag, ikke noe skryte av.

Yoghurten, den greske klarte jeg å kaste opp og nesten spy på de som satt der, i parken. De lo - det var pinlig, jeg brukte gress for å vaske det vekk, fra veska og mine klær.

Hører på musikk, og får lyst å danse, med en mann... en gang...

Nå virker hasjen jeg trakk te av... den siger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg legger meg snart, ørene ramler ut... fikk en tlf, ringte en, og har visstnok 30 mill tilgode, som ...milliarder... jeg ba om å få se papirene, men ringte en venninne, og hun sa at han kanskje ikke er riktig klok.

Mmmm.. 30 milliarder, det hadde gjort seg nå, tenker jeg. Hahaha. Fikk advarsel, siden ... men han er paranoid, jeg sa at jeg kan ta saken, jeg er ikke redd... og vet hvordan jeg kan fremme en sak via .. uten at jeg blir lagt merke til, men... nå rister jeg på hodet og himler med øynene, 30 millioner osv....

Joda.

Ser det for meg, det ville vært knallbra, da kunne jeg startet mange restauranter og gitt bort penger, for et godt menneske jeg kunne blitt, en venn i nøden...

Skal reise bort om noen dager, hesten jeg er deleier i - har blitt dårlig behandlet av treneren og er flyttet.

Hun er blitt nervøs og skeptisk etter det, men har det bra nå. Jeg eier bare ca to aksjer, så har egentlig ikke mer enn det, men liker henne, har fulgt med henne siden hun var føll. Og er rasende ved tanken på at treneren behandlet henne dårlig.

Hun er bare to år. Vakker hest. Men hun er ikke helt utrygg, min kusine er hun ikke skeptisk til, men det er jo "hennes andre mamma", der hun ble født.

Men hun er blitt skeptisk til fremmede, og jeg så på bilder av en trening, så at hun var stiv og nervøs...

Pisket og kuet.

FAn, jeg hater sånt.

Men nå går det bedre. Skal dra og hilse på henne, men nå er hun skeptisk... så jeg kan ikke automatisk komme nær henne.

Men det viktigste er at hun har det bra nå. Fans dyremishandlere. Jeg hater de.

Hører på musikk nå, kim larsen, kringsatt av fiende...

Afire, hvem er han... han er kun en kåting uten respekt for damer damer.

Jeg er atter singel, alltid erkesingel, og den mannen jeg møter må jeg bli godt kjent med... men det nytter ikke, jeg er for sær til å være til for en mann.

39 var kun noe tull, har aldri kysset med han.

Det går rykter om meg, jeg driter om rykter, det går rykter om at jeg knuller med ...han han og han.

Jeg sa Eh? Hæh?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her og griner, tårene faller og jeg lar de falle. Jeg er alene. Ingen ser min smerte.

Griner ikke av ..fordi jeg synes synd på meg selv, men av en uendelig takknemlighet og... savn. Min aller beste venninne døde, jeg kan aldri komme over det, det skjedde så brått. Tenker på henne hver dag, og minnes alt det morsomme vi delte. Leste gjennom flere års mail frem og tilbake, og kan bare føle takknemlighet, men har enda ... ikke forstått at hun faktisk er død.

Hvordan kan jeg fatte det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal aktivt gå inn for å få en kjæreste som fortjener meg, men hvor finner man sådanne? Hestemiljøet = penger og kyniske menn.

Andre miljøer, duster og kyniske og bitre menn. Eller romantiske fårete tullinger.

Nå spiller jeg høy musikk, men skal dempe meg, naboene må tåle dette, klokka er ikke ni engang og jeg elsker musikk.

Er drittforbannet, hvorfor lå jeg med afire, det var ... men for han var det kun en premie, jeg tapte???

Han vant?

Men det var jeg som fikk orgasmer, han sølte kun litt prostatavæske han. Stakkars mann. Jeg klarte meg før jeg møtte han, og hadde det fint før jeg møtte mennene i mitt liv, nå vet jeg ikke, hadde trengt en armkrok, men nei...hvem skal det være med???

Ingen.

Føler meg så raped, lot meg sjarmere...

Av et null.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten ikke spist, på tre dager, et knekkebrød, en gresk yoghurt som kom opp igjen ... men nå fikk jeg i meg litt mat. Delte noen nøtter med noen i parken, og fikk flere klemmer, blir nesten flau, jeg husker ikke alle navn, men de husker mitt navn...

Sitter bare og ser på plantene og trærne i hagen, har tatt laptopen med ut, men det begynner å bli kaldt så skal gå inn og høre på musikk til kl 22. (pga naboene)

Jeg glemmer å spise, føler ikke behov for det... men vet når jeg blir i den fasen, jeg må tvinge i meg mat.

Afire, hvorfor lå jeg med han, det var... helt fantastisk godt, som om vi hørte sammen...

Så hvorfor gjorde jeg det? Bare for å føle meg ensom igjen...???

Det er det jeg sitter igjen med. Vet jo at vi ikke passer sammen, vi krasjer, og han er ikke en jeg kan stole på.

Det har han selv bevist.

Og tør ikke fortelle venninner at jeg har ligget med han, de vil ... hva skal de si? At jeg er en dust?

Jeg trøster meg med musikk. Tenker på hesten, men den har det bra nå. Tenker også på en annen hest, som har vært mye plaget med sykdom og har lyst å sende en mail til eieren og si at hun må la den få noen mnd uten rytter. ... Hun vet det ,men vet ikke hvordan jeg skal formulere meg, er så lett å trå andre på tærne. Men kan skrive, jeg kan være direkte og bare si min mening.

Men hun vet vel hva hun gjør, men tror hun er for opptatt av seg selv, hun elsker å ri.

Jeg må tenke over saken, vet hun kan bli fornærmet og jeg må stole på at hun vet hva hun gjør, men likevel, jeg kan også hester (og hunder), jeg kan bare si hva jeg har følelsen av, og jeg ser det på den, den snille hesten, men den er deprimert pga smerter... kan man si noe slikt uten å få uvenner?

Tror jeg lar det ligge.

Afire, fikk meg til å føle at jeg elsker han, og han var nær, fikk sms av han nå, han var trett og sliten. Noe jeg også er.

Jeg har brukt tusner i løpet av helgen, røykt og drukket, vært ute og spist, spandert, blitt spandert på...

Forstår ikke hva som var meningen med å møte f.eks. afire, bli glad i han, og bli skuffet...

Jeg klarte meg før jeg møtte han. Utmerket. Var selvstendig og bevisst og singel.

Og ble gele...

Og bare tanken på i natt, jeg i senga, sa at jeg elsker deg... men modererte meg og sa at jeg elsker å knulle med deg, det er det jeg mener.

Og nå føler jeg meg tom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en venninne ringte og jeg måtte tilstå, og sa jeg føler meg tom...

at jeg henga meg til afire...at jeg sa jeg elsker han, når vi knullet, hun sa ikke, du din dust, men vi lo, og om par uker er hun i Oslo igjen og da skal vi møtes. Jeg savner henne.

Jeg gikk litt i selvforsvar, dvs kommenterte hennes mer eller mindre "håpløse forelskelse" og merket at hun ble sur uten å se henne, det sa jeg og hun lo og sa, ja, du har rett... for jeg blander meg ikke inn i det, men liker å erte henne litt, noen ganger.

Sa at jeg tar en imovane og går og legger meg snart, at jeg fikk så mange tanker i hodet etter natten med afire, hun sa... du lå jo med han natt til lørdag og...

Gjorde jeg det? Åh, ja det stemmer, det var da han ble sur på meg fordi jeg fikk orgasme før han.

Og natta før ble han sur fordi jeg ba han gå, når han tok meg på puppene.

...

Det var godt å prate med henne, jeg savner henne. Hun kan irritere meg og jeg kan også være en irritasjon, men vi er vant til å bare være og ... sånn skal det være når man er venner.

...

Det som er rart nå, er at jeg ikke har en armkrok, afire sa vi bare skulle sove... men han ble kåt og ... det ble jeg ikke, men det ble jeg jo når han beveget meg.

Hvorfor har jeg ikke enebolig, da kan jeg spille høy musikk natten igjennom. Når jeg vil, nå er jeg redd lysekronene til naboene vil ramle ned og må ta hensyn.

Jeg har en enebolig, men det er på landet og vi har ikke delt, det er en arve-familieeiendom, og jeg vil ikke bo der. (det spøker der), det er også for landlig, og nå fikk jeg lyst på sex igjen, hører på musikk som får meg til å føle at jeg sitter på en hesterygg og rir barbak.

Vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...