Gå til innhold

LunsJ

Alvina

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan denne dagen vil ende. Er bedt på middag, men har fremdeles vondt i hodet, bihulebetennelse eller noe lignende. Skal ringe legen i morn. Har lyst å være hjemme, men jeg ser det an til senere.

Lørdag kveld hodepinen verre hjemme hos Afire og jeg dro hjem. Han hadde ikke smertestillende og jeg hadde paracet og ibux her. I går var han ute, vi pratet sammen i tlf og han skulle ringe på kvelden, men hørte ikke mer og gikk og la meg.

Laget en liten joint og gikk nesten i bakken etter par trekk.

Tror han hadde drukket mer enn planlagt og da husker han vel ikke at han sa han skulle ringe senere, og jeg gidder ikke mase om det.

Vet ikke om vi er sammen eller ikke, det har skjedd ting som gjør det hele vanskelig og litt komplisert uten at noen har skylda.

S-Vally dro på en ukes ferie for å komme seg bort fra eksen og telefonhets. Jeg ble også plaget, men fikk en kamerat til å ringe hennes eks fra min telefon. Han hadde kopiert nummeret mitt fra hennes mobil, i følge henne. Deretter ble jeg plaget med ufine forslag, om vi skulle møtes for en kosestund... (jeg har aldri møtt han)

Sov dårlig i natt, men sov litt i dag tidlig (helt til ett). Våknet og følte meg deprimert.

Det er så mye...

Pratet med mannen til hun som døde i januar og han har ikke kontakt med datteren og barnebarnet hennes. Men han har taushetsplikt og jobber innenfor helsevesenet. Hun er ikke mer på f.bok, brukte være der daglig før moren døde. Det skjedde brått.

En kamerat døde for en ukes tid siden, kreft. Heldigvis skjedde det uten et langvarig sykeleie i forkant. Han følte seg i fin form og .. Han var ikke en helt nær venn så jeg fikser ikke dra i begravelsen, tror jeg, blir bare satt ut av begravelser. ... Blir jo bare helt dumt hvis jeg begynner å grine pga de jeg har mistet av nære.

Er usikker på om jeg gidder dra på middag, er ikke i form og føler meg lite sosial. Har tatt en ibux, skal se hvordan det virker. En som er tilstede der som jeg pratet i telefonen med i dag, må alltid klage over hvor dårlig h*n er, å måle hodepine osv er ikke noe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen og en dager og netter...

Det har hendt så mye, og ikke noe bra.

Kan ikke gå i detaljer siden jeg kan avsløre andre som helst sikkert vil holde sine hemmeligheter for seg selv.

Meg og Afire?

Jeg tviler sterkt på noe mer.

...og grunnen til at jeg ikke vil mer... er at det bare går ned og ned og ned... han ... uten å gå i detaljer, men drikker mer og mer og oppfører seg som en ren idiot i fylla og ser på helgefyll samtidig som man kan drikke i uka - som ... eh...??? (jeg er vant til å ta en øl i uka og ikke regne med helga, da kan jeg se på tv eller lese eller finne på noe, helger og høytider er ikke min greie ang alkohol)

Jeg vet ikke jeg...

En som står meg nær ligger på sykehus nå.

Organsvikt. Men det går bra. Drypp og veneflon. Det går bra. Men.

Men slutter ikke vedkommede å drikke, vil ... død og kanskje koma først inntreffe. Ved kanskje neste pils.

Har mistet tre med samme diagnose, en var bare 30 år.

En jobbet som lærer. Osv osv.

Jeg vil ikke mer. Jeg heller.

Og er ikke i humør, jeg er ikke i humør nå.

Trenger noen å prate med, prøvde ringe Afire for noen timer siden, han svarte ikke.

Men nakne kvinner lærer seg å spinne.

Jeg klarer meg. Og Afire lå over hos en eks sist fredag, mens han påstod at jeg ikke lukket opp...

Jeg spurte om han lå med henne, han vek med blikket.

Javel.

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg kaller 34 29 eller jomfru 31.

Jeg gir opp snart.

Menn.

Hva skal jeg bruke sånt til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg kan tenke meg er 34, fordi jeg valgte han frivillig.

Resten kan bare gå hjem og henge seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så rasende forbannet fordi en jeg er glad i ligger på sykehus og det er alvor.

Afire, jeg sendte en sms til han, forsøkte ringe han. Han svarte ikke.

Da er han ikke min mann.

Jeg er FRI igjen.

Men vet ikke hvilken frihet jeg skal oppnå.

Er helt fed up.

34 dingler vel med pulver og ... han er ikke for ung, men pulvertull.

Jeg gidder ikke menn.

Er invitert til et velkjent sted, men der drikkes det, og jeg vil ikke

Uten helikopter

Går snart og legger meg nå og sier god natt verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei, lei og atter lei og lei og lei. ...også pga at andre bruker meg som reflektror eller hva that fuck og fordi ... fordi

det skjer for mye.

Skal vaske her og gi og selge alt av eiendeler og flytte til et annet land (det er uforholdsmessig dyrt der, og skattekravene er kommet, men jeg klarer å holde spanske myndigheter unna siden jeg har par eiendommer i norge)

Om jeg vil ha med meg noen? Nei, ikke om de ikke klarer seg selv.

http://www.youtube.com/watch?v=iUiTQvT0W_0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen er døde denne uken. Drit og dra. Men musikken overlever alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går og legger meg, naboene vil bli klikke gale om jeg spiller høyt nå.

Kommer til å sovne raskt, skal avlyse alle menn på 29 og 31 og osv.

Afire spurte meg; 29???

Nei sa jeg.

Jeg har bare jævla god fantasi.

Fuck man at al

Jeg går og legger meg.

Skal kanskje jobbe i morn, men egentlig har jeg avlyst det og sagt at dette i dag ikke duger (ikke ang det jeg har skrevet om)

Så får se.

Jeg skal sperre dagboka fra i morgen. Igjen.

Gidder ikke leke brevduen til afire mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hendte mye i går, mest bare dritt. Trenger noen å prate med om par ting, ringer en jeg kjenner og hører hans mening. Det handler ikke om Afire. Prater ikke om han til kamerater.

Men en j.... taterfaen (unnskyld at jeg bruker uttrykket, det har kun noe med HAN å gjøre og han kan jeg gjerne kalle hva jeg vil siden han er en drittsekk, men best å overse det hele)

Har vasket tøy og skal komme meg ut i det deilige regnværet.

Må innom biblioteket.

Har tenkt, den dagen jeg dør vil jeg også begraves på en felles minnelund. Leste om det på nrk.no i dag.

Og ofte når jeg besøker min far og bestefars grav, setter jeg meg ned på en benk ved minnelunden. Det er fredelig der og ingen trenger vanne og stelle eller betale for la det gjøres.

Men nå tenker jeg ikke å dø med det første, leste om det og det høres ikke dumt ut. Også pga plass når man bor i en by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kommet til en ende. Legen i går sa til meg; synes du synd på han? (legen vet at jeg alltid har surret med gærne menn)

Nei, jeg tenkte litt, det synes jeg ikke, jeg tror han klarer seg utmerket selv.

Jeg sa ikke at han slo meg for bare noen uker siden, og heller ikke at jeg hadde gått til fysisk motangrep.

Men Afire virker temmelig kjørt (hasj daglig, mulig - men jeg forstår det ikke - men ser jo andre som ikke tåler så mye)

Han har lest her, tror jeg, det jeg skrev i går kveld og er rasende og såret.

Det driter jeg i nå.

Men jeg spammer han fordi han oppdaget nicket mitt og forfulgte meg på kg? Kyss meg bak ass!!!

Han tør ikke si det til meg og vet han har røpet seg en gang, for noen kjenner meg igjen, har hørt det av hans venner/venninner, ordrett referat omtrent. Men han har betrodd seg, sagt at jeg skriver en dagbok her.

Dette blir verre og verre.

Først har han ikke sagt til meg at han overvåker meg via dagboka mi, og deretter har jeg avslørt han, og så har han sagt det til en eller to - og vips er jeg ikke så jævla anonym mer.

Ikke mitt problem, men vet ikke hva jeg skal gjøre, kanskje prate med en prest, hva er etisk riktig...

OG, han er ingen støtte i livet mitt, skal virke slik før han vil knulle, Thats all.

Jeg VET at han leser her.

Men hvor mange andre?

Er jeg plutselig beryktet over det ganske land?

Er rasende.

Og - han husker ikke hva han sier av "elsker deg-kommentarer", da vil han rett på sak.

Jeg gir opp menn nå.

Selvsagt har jeg ikke hatt noe med 34 å gjøre. Men nå får jeg nesten lyst, sett bort fra at jeg er så jævla trist. (og 34 har egen vilje. De to siste gangene han var her, hadde han med en venn - som anstand)

Må ut, har en halv dassrull igjen. Og mangler balsam til håret.

Da går jeg innom en pub.

Jeg trenger å se andre, føler meg alene nå.

I går... ble jeg beskyldt for å ha stjelt xxxxx fra en jeg var sammen med som er alk.dement (dessverre), jeg føyk i taket og sa mens alle hørte på - det var på en pub, at - hvordan kan du si det, greit at jeg har par t-skjorter som jeg har lagt i boden etter at det ble slutt, men å STJELE, DET ER IKKE MEG.

jEG GIKK TI METER, MEN SNUDDE OG gikk tilbake og sa Du har jo alle tegn på alk.demens (det sa jeg ikke det, men alle som var på puben visste det eller burde vite)

Ramset opp alle ganger jeg har møtt han på et kjøpesenter på en lokal cafe, og nå kom DEN. Sa også høylytt at du har beskyldt mange for å stjele, men så finner du det igjen, fordi du har gjemt greiene selv.

Da gikk jeg, og innom en kamerat.

En annen som satt der, før en eks kom, sa at jeg ikke fikk se på han. Han mente at jeg ikke var venn av en som døde som skal begraves. Nei, sa jeg jeg var ikke nær nær venn, men kjente både faren, broren og familien.

Jeg skulle ikke få komme i begravelsen....

Er det rart jeg gråter nå.

Har lyst å gå på Jernia, siden jeg ikke vil ha bedre nytte av dette livet mer.

Det skjedde mer. Men det var mistforståelser og ikke ang meg.

Den eksen som beskyldte meg for å stjele... jeg hadde aldri sex med han, jo vi sov i samme seng, men han fikk den bare halvslapp og det eneste jeg bidro med var å vise han puppene.

Jeg vet ingenting.

Men skal ikke i okke som begravelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afire har lest her, nå bør jeg stenge denne eller slette alt.

Men han overvåket meg uten å si noe i nesten ett år... og alt jeg har skrevet er ikke sant.

DET er tillitsbrudd. Eller?

Mulig vi møtes senere i dag, vi har begge roet oss, i alle fall har jeg gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rekker ingenting, men må kjøpe toalettpapir og balsam. Har en dundrende hodepine som kommer hver ettermiddag, men er fremdeles øm der Afire slo, tror røngten ville vise flere brudd /brister i ansiktet.

Det ville jeg ikke si til legen. Har tatt ibux og har fått piller for bihulebetennelse, og jeg kommer til å forsøke de om dette ikke går over... men det er selve beinet eller noe som er skadet.

Jeg vet det.

Av erfaring, en gang ramlet jeg av en unghest og falt på en stein og det gikk flere måneder før det ble bedre, men jeg hadde ikke hodepine mer enn i en uke.

Nå har Afire gjort det slutt via melding.

Og han er over femti år.

Jippi, hurra - takk for at noen blir voksne etter en viss alder.

Jeg kommer aldri til å stenge denne dagboka.

Hvis en mann ikke stoler på meg, kan det være det samme med hele mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk forøvrig en telefon fra en kamerat som bekreftet at ingen tror på historien om at jeg har stjelt noe fra s.k. eksen.

Det gjaldt et digitalt camera av god kvalitet.

Men alt blir meget, jeg skal bare komme meg ut nå og ikke sitte lysky her inne med en pc som jeg må kassere over helga, siden jeg skal kjøpe en ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare komme meg ut og kjøpe toalettpapir, deretter ser jeg det an og hjem og fyre meg en joint. Men forstår lite av hodepinen og tretthet. HOdepinen er verst. Trett vet jeg hva jeg skal gjøre med, enten bli aktiv eller sove litt.

Afire er ingen mann, men en feig guttevalp som har ståpikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stenger aldri dagboka mer. Aldri. Skal derimot begynne å dikte mer enn tidligere.

Ingen må lese her.

I kveld tror jeg har lyst å være alene, hodepinen går over hvis jeg har sex, men hva så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

omg. Afire var på den puben jeg gikk innom. Kald afire fish.

Jeg gikk og handlet toalettpapir og balsam og en sixpack og gikk ikke videre, men fikk en telefon fra en jeg ...en kusine som driver med hestesport. Og ...

Han satte seg rett bak meg og hørte hele samtalen, at jeg skal dit (et annet land), og lære meg å kjøre hest og ...jeg må bare komme. Helst nå, men i hele juni er det ok.

Jeg har ikke kjørt hest før, men hun er en jeg liker, jeg kan jo ri på en ...shetlandsponni. (jeg skal ikke ri nå)

Men å lære seg å kjøre... ja, det er interessant. Og jeg kan bli så lenge jeg vil.

Får eget rom, og alt ok, det er plass nok.

Og Afire satt rett bak meg uten at jeg merket det, og hørte at jeg planla og dra til utlandet.

Hva så.

Før det, når vi møttes i kveld tilfeldigvis, var han mr. iskald.

En kamerat spanderte en øl på hele bordet (på flere).

Jeg ble satt ut. Av afire.

Kald, men likevel fikk jeg en kommentar. Eller fikk jeg det, han var iskald.

Han mener at han har gjort det slutt (vi), men lørdag elsket han meg... men han blir parkert nå, i alkrusens tåkeheim.

Ja jeg drar og lærer meg å kjøre hest. DET er spennende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg... skal lære meg litt å kjøre hest. Hun ringte meg nå når jeg kom hjem, men jeg sa at jeg er redd.

Hun har det som levebrød (hester), men ikke helt, hun jobber ved siden av.

Afire.

Tror ikke jeg vil se han mer, når jeg kom inn på samme pub som han - lot han som jeg ikke var der.

Likevel når jeg kjøpte toalettpapir og balsam og en sixpack, satt han rett bak meg uten at jeg la merke til det.

Drittstøvler.

Skal lære meg å kjøre hest, siden min kusine vil at jeg skal forsøke og hun stoler på at jeg ikke ødelegger mulen på hester. Hun var på besøk når jeg hadde hest (ride), og jeg er varsom.

Har hasj, men må lage noe mat nå.

Det er profesjonelle innad hestehold.

Hun solgte en hoppe for ett år siden og får ikke info mer, men på f.bok står det at det går bra. Nytter ikke ta kontakt.

noen kan eie dyr???

Hun solgte til en politidame som har en datter med hesteinteresse.

Hva skjer når noen tror de Eier et dyr ?

Det lukter fælt.

Men jeg skal lære meg å kjøre hest på hobbybasis og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg litt, å strigle, kamme manen, flette halen om jeg vil, rense hover. Tror det vil gå bra selv om hestene er langt høyere enn jeg er.

Men flette haler på travhester gør man vel ikke...

Likevel, om par uker eller en er jeg der og får eget rom (det spøker der og) og rett ved stallen.

Hvorfor?

Hvorfor ikke.

Hun er kjempe snill og vil at jeg skal komme. Besøke føllet hennes som nå er x år og som går i trening.

Hva har jeg å tape. Sitte her og deppe og gruble... nei.

Jeg drar dit, - det er et rolig sted, så jeg kan gå mine egne veier. Hun røyker ikke, men vet at jeg kan finne på sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg litt, å strigle, kamme manen, flette halen om jeg vil, rense hover. Tror det vil gå bra selv om hestene er langt høyere enn jeg er.

Men flette haler på travhester gør man vel ikke...

Likevel, om par uker eller en er jeg der og får eget rom (det spøker der og) og rett ved stallen.

Hvorfor?

Hvorfor ikke.

Hun er kjempe snill og vil at jeg skal komme. Besøke føllet hennes som nå er x år og som går i trening.

Hva har jeg å tape. Sitte her og deppe og gruble... nei.

Jeg drar dit, - det er et rolig sted, så jeg kan gå mine egne veier. Hun røyker ikke, men vet at jeg kan finne på sånt.

Hun drikker heller ikke, da kunne hun ikke holdt på med hester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...