Gå til innhold

LunsJ

Alvina

Anbefalte innlegg

Alt er min feil, sier Afire, det er synd i han.

Jeg sier; åh men du er vel inte svensk???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil ikke skrive mer om meg og Afire nå. Men har fått mange meldinger, ingen snille.

Han slår og sier etterpå, at det er min feil, siden han sier fra før han slår

Sier fra?

Truer meg, mener han?

Griper tak i meg, skal kaste meg ut et vindu osv.

Nok er nok. Nå har jeg fått melding om at han skal ut og sjekke damer. Ok.

Trist men.

Paradoksalt kommer silikon-vally og sover over hos meg. I samme seng.

Jeg må bytte sengtøy nå.

Dvs før hun kommer.

Mange tror jeg dikter opp nå, men hva er galt med at jeg ble venninne med S-vally? Hun hadde en ons sist sommer med Afire, men hun visste ikke om meg.

Hun er dessuten lei av silikon, men det koster 30tusen å fjerne greia.

Afire skrev til meg; han skal ut og sjekke damer.

Kanskje jeg skal invitere han i samme seng som meg og S-vally?

Da må han bli fornøyd eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er veldig reflektert. Grunnen til at hun skal komme er fordi hun trenger en seng før hun drar til xxxxxx i morn.

Og, om jeg var lesbisk ville jeg kanskje sjekket henne opp, men det blir litt ... rart.

Rart, det vil si å sove i samme seng som henne.

På grunn av noe Afire har sagt, han som alle menn kan tenke seg en trekant med to damer (ikke to menn), jeg har sagt at han er litt vel optimistisk, da har han nevnt henne.

Jeg sa nei, det må i så fall være noen vi ikke kjenner eller vil møte igjen, en gang i fremtiden kanskje.

Og dette vil jeg ikke si til henne, hun vil få angstanfall. Og det betyr ingenting, jeg tenker ikke på sex - men innrømmer at jeg har en følelse av at Afire vil ringe meg etterpå eller ringe på døra, fordi han vil straffepule meg.

Noe sånt.

Og da vil han sannsynligvis rygge hvis jeg ikke sier at silikon-vally også skal ligge i samme seng???

Men kommer hun, vil jeg ikke la han komme. Han kan minne meg om et gnagsår, for kommer han er han ikke edru.

Og jeg er for sliten til å håndtere alt.

Har lyst å få tak i en bønne, men får se det an. Kan spørre s-vally om hun kan ordne en liten, selv om hun ikke røyker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bytte sengtøy men skulle likevel gjøre det... det en en umiskjennlig flekk på lakenet. Og derav forstår jeg at Afire har løftet på dynene og observert det, og hans mistanke mot 34 (han er kun 31, har googlet han).

S-vally skulle prøve å få tak i noe røyk, hun dømmer ikke andre som røyker.

Hun sa; jeg kan spørre Afire.

Eh, ja ok - men ikke si at vi har hatt kontakt nå.

Neida, soleklart.

Men jeg vet at afire ikke har, men han vet om andre kanskje...

Hva minner dette meg om, en gammel tv-serie som gikk på nrk på syttitallet og litt på starten av åtti...

Husker ikke hva den heter, men den var sprø...

Nå må jeg kanskje sove litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei. Er ikke stolt av meg selv. Ligge i samme seng dagen etter at det ble slutt... vel.

Visste at det før eller siden måtte skje, men nå får bare damer ligge her. Eller noen jeg kjenner veldig godt av den mannlige delen av befolkningen.

Jeg har så lyst å være glad, men i dag... hvorfor sa jeg det til Afire? Det var for å unngå at 34 kom i bråk.

Følte i natt at Afire ... tenkte på meg og var rasende. Såret. Dypt såret.

Har putta i meg litt morfin nå. Dempe angsten. Jeg har ikke gjort det, men har lyst, men blir kvalm som en bivirkning.

Jeg elsker han... for bare litt over en uke siden var alt bra, han sa til meg, Alvina, du elsker meg? Du elsker meg...

Men så snur han om, det avhenger av ... han er ikke i en lett situasjon, men jeg er heller ikke i drømmebærland.

Nå må jeg finne fotfeste, igjen, et nytt fotfeste. Venner og familie og drite i menn på en tid. Afire er ikke trygg nok på seg selv til å gi andre den tryggheten og fotfestet og han er klar over det, men har merket at han gir meg (som er "nærmest") skylda hvis noe går galt i hans liv.

For han http://www.youtube.com/watch?v=p4QqMKe3rwYer jo MR. PERFECT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er deprimert, selvsagt, og føler meg skitnet til, å ha sex med en jeg knapt kjenner....

Men har ikke hatt sex med Afire siden... en uke sia.

Og sex er ikke kun sex, med Afire var det dypt og personlig, et ligg er bare helt fjernt.

Det betyr vel at jeg bør finne meg en ny mann???

S-vally er på besøk hos en felles venn nå, og han har tegnet et kart til henne slik at hun finner frem hit.

Hun sliter, mer vil jeg ikke skrive om, men hun er en av de mest ærlige jeg har møtt og vi fant tonen fra første sekund. Men da hadde en barndomsvenn gitt henne mitt telefonummer og sagt at hun kunne ringe meg, jeg kunne hjelpe mht en sak.

Vi hadde møttes før det, men når hun ringte - pratet vi i par timer i telefonen.

Og vi ble venninner.

Og jeg tror mer på vennskap enn forhold til egosentriske gjøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge skal denne fasen vare... han gjorde det slutt, drakk seg til mot, lagde bråk, truet meg - og jeg fikk, som vanlig skylda. ... for jeg innga motstand. Dyttet til hans bord. Et glass knustes.

Han har mange fine kvaliteter, hvorfor ellers ville jeg falt for han. ... det var noe av det beste jeg har opplevd, men ... slik er det med alle langvarige forhold som varer lengre enn to uker. Har aldri vært sammen med noen i to uker, setter det kun på spissen.

I noen måneder ja. Men ofte har forhold glidd over til vennskap. Når jeg var ca 40 ble jeg sammen med en og vi hadde det bra. Jeg ble hentet i jaguar, begynte å le - det var den dagen jeg ikke ville ut - men han sa at han får en kamerat til å hente meg.

Jeg ble forbauset, en jaguar, hva er dette? Jeg må vel se syner, kanskje jeg drømmer, kanskje jeg må vente litt til...

Men sa ikke noe, lot som ingenting, smilte sa hei og hoppet inn, var en ok sjåfør og det som møtte meg på et "privat" utested, var klem, og smil.

Nå høres det ut som jeg ser ut som en fotomodell, men det gjør jeg ikke.

(jeg er bare god og medgjørlig i senga)

http://www.youtube.com/watch?v=j94rXt1UYYE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ønske meg en mann som ser meg, som ikke blir sjalu hver gang jeg gir en klem til venner jeg ikke har sett på mange år.

På et utested fikk Afire litt å bryne seg på, plutselig var jeg omgitt av ... ikke mindre enn tre ekser, og en homofil venn og ... alle fikk en klem.

Jeg kommer ikke unna den, jeg er utrolig glad i Afire.

Men nå trenger vi kanskje mest av alt - avstand, men jeg går videre. Det jeg skulle si til han tirsdag, det forsvant fordi han var animert og hadde drukket og ville bare høre på seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan jeg skal få smerten til å forsvinne nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silikon-vally kommer snart. Det er greit, hun er informert i korte trekk om den siste utviklingen. Og bare å ha en her, vi kan se på tv, lese, spille noe (brettspill) eller bare være stille. Det regner ute.

Jeg gråter ikke, men føler meg knust, til støv.

Men det er da man skal skimte nye vårer, når ens håp er knust til støv.

... forstår ikke hvorfor jeg giddet så lenge med Afire. Er jeg dum? Eller utrolig naiv???

Håpet er borte. Jeg ser, men trenger tid til å fordøye alt som har skjedd fra dag nummer en fra april i fjor.

Han ble sjalu, men jeg ville ikke se.

Sjalu pga at jeg dro på ferie med en venninne.

Derfor gjorde han det slutt og når jeg kom tilbake møtte jeg 34 og lå med han, jeg var singel igjen.

Men hvorfor ligger jeg med menn?

Hvorfor klarer jeg ikke motstå dem... når de fører en oppegående samtale med meg, sier alt jeg vil høre og (ikke romantisk) og ... av en eller annen grunn blir menn tent på meg, jeg er ikke så veldig stygg, men.

Heller balansert mot litt dukkepen, ser uskyldig ut, og med våkne grønne øyne og et smil på lur. Pluss at jeg er en god lytter.

Husker jeg for noen år siden, lenge siden ønsket at jeg ikke hadde utseendet med meg. Da var jeg ca 29 eller 27. Følte at det var et handicap mht hvor mange menn som ...

Men har ikke menn ansvar? Jo. Men ikke Afire. Han er jo mr. perfekt.

Dette blir tungt, hun som døde i januar, kan lese gjennom mailene, der har jeg skrevet mye om Afire, men det er tøft å lese det hun svarer, men hun sa at alle har feil, også hun og mannen hennes har hatt sitt men nå hadde de lært å tilpasse seg og hun...

Det blir for tøft og brutalt. Jeg gidder ikke lese, en dag ja...men ikke nå.

Jeg savner henne. Jeg savner henne. Jeg kan ikke begripe, fatte, forstå. Hun døde. Min far var også hennes venn. Hun var på ferie når hun fikk telefon og fikk mannen til å bli med, de snudde bilen og avlyste ferien og var tilstede for min far, hans siste timer. Jeg var i utlandet og kunne ikke nå fram, endret flybilletten når ... jeg fikk en telefon, han var ... hadde sovnet stille inn.

Fuck!

Men hvorfor skal jeg gråte over en mann, eks Afire, jeg kommer alltid til å savne min pappa, men menn - de kan erstattes hvis man velger det.

Jeg vil ikke ha en mann. Jeg vil ha venner. Venner er en del av en familie og noen ganger må man utvide sin horisont, og være del av en storfamilie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet sju. Tidlig men.

Silikon-Vally sover men tror hun sover tungt og jeg kan ikke gå rundt å liste meg. Hun våknet ikke i går tidlig før jeg skulle på jobb.

Det er greit at hun er her, føler ikke at vi forstyrrer hverandre men vi har bare vært "samboerske" i par døgn. Jeg har vært i nesten samme situasjon for en del år siden.

Ikke helt den samme, men sov over på sofaen hos venner i noen måneder. Var også hos min mor - men takler ikke være der for lenge. Hadde et hus, men på landet og milevis fra butikk uten bil og før huset ble solgt tok det tid, men banken ga meg avdragsfrihet. Nok om det.

Fikk noen stygge sms fra Afire i går. Vil helst ikke tenke på det. Men skrev også par stygge tilbake. Burde vel ikke - men han slo meg på tirsdag og når jeg spiser eller prater (for mye) får jeg smerter i halve ansiktet. Så DRITTSEKK er kun forbokstaven. Spesielt siden han mener at han ikke har et problem...

Merker jeg er trett, kanskje sove par timer til. Har lyst på noe å røyke på, men vet ikke hvor mye jeg gidder mase med det i dag. Må på apotek og par andre ting. Kanskje S-Vally blir med på en pub. Eller kanskje hun har andre planer.

Hvis jeg hadde større leilighet ville jeg vært åpen for å bo i et kollektiv, helst kun damer. Men i alle fall med noen man kjenner.

Sover dårlig. Må til legen til uka hvis dette fortsetter.

Hvis været holder i dag har jeg litt lyst å gå en tur i marka, ta med te og "lunsj" hvis S-Vally blir med.

Det virker kanskje merkelig at jeg ble venninne med hun Afire hadde en ons med i juni i fjor og at hun nå "har flyttet inn her midlertidig". Men jeg tilegner det tilfeldighetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silikon-vally sover fortsatt. Har telefonen min på lydløs men fikk en melding nå fra en felles venn, om vi to vil bli med i marka i dag.

Vet ikke om jeg skal svare - har ikke lyst å vekke henne så får vente til hun våkner. Jeg kan likevel ikke bestemme om hun vil i marka i dag.

Er litt misunnelig på henne, hun sover tungt, sovnet før meg i går og "vi" la oss før 23.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært alene i natt, men Silikon-V kommer om en times tid. Ja, det er litt slitsomt siden jeg har liten leilighet, men hun skal dra til xxxxx om ikke så lenge. Jeg overlever dette. Vi krangler ikke, men det kan føles tett spesielt mht søvn. (har en liten leilighet og begge sliter med søvn)

Skal prate med henne etterpå, men hun er ikke dum og vil forstå. Jeg er typen som er direkte og ikke klarer å gå i dager og uker hvis det er noe som irriterer eller kan skape konflikt.

Det betyr ikke at hun ikke kan være her, og hun er velkommen tilbake.

Det jeg sliter mest med er at Afire slo meg, har smerter som minner meg på det, og at 29 gikk over en tydelig grense. Og par andre ting. Men de andre tingene fremstilles bak kulissene nå, det er noe jeg må gripe tak i. (Som jeg burde tatt fatt i men...)

Og to damer i samme seng, har ikke mulighet til å onanere og er i nærheten av eggløsning nå. Frustrerende.

To kvinner, den ene med silikon og som menstruerer, den andre i eggløsnings-hjørnet.

Fikk en telefon, ble spurt om en prest i Afrika skal ... mer jeg ikke vil skrive høyt om. Vet ikke hva jeg skal tro, men presten ser uavhengig av avstand, man må være ...åpen (håper ikke det betyr medgjørlig...men vet ikke - han er en som har sett sykdom på avstand uten å få info, men kjenner jeg er litt grunnleggende skeptisk men er skeptisk til mye)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SilikonV spurte om jeg hadde bilder av meg selv, jeg fant noe (som sønnen min har tatt, det er hans bilder, jeg har bare glemt at jeg hadde de) og jeg sa ... ER dette MEG...

Hun begynte å le, jeg var ni kilo og ni år yngre enn i dag. Hun mente jeg burde henge bildet opp, for å minne meg selv på hvem jeg er. Men sa jeg, da må jeg klippe bildet - den idioten jeg var sammen med der hører ikke til i mitt liv. (Det er den eneste eksen jeg ikke vil ha kontakt med)

Skal gå på butikken snart. Hvis jeg ikke heller sover en time først.

Etter det som skjedde har jeg mistet alt håp om en fremtid sammen med afire, han oppfører seg som et barn i trassalderen og ingen støtte, det å slå har han god greie på men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er trett og har dundrende hodepine. Sov ok i natt men våknet tidlig. Kan ikke legge meg, venter på en som skal hjelpe meg med pcen. Og den løse avtalen er etter kl. 16.30...en gang. Tenker på rushtrafikken, så det kan ta litt tid. Skulle møte min mor ca halv to i dag ,men hun ble forsinket så jeg avlyste det hele.

Fikk pipemelding fra en kamerat, jeg skyldte han penger så vi møttes.

Hadde ikke lyst å dra hjem men pga data-ekpertisen må jeg være hjemme nå.

S-Vally kommer kanskje tilbake i kveld. Det er greit, men ...hun snorker. Synes synd på henne, kan ikke gå i detaljer, men menn er /var en del av bildet.

Skulle ønsket jeg var mer uthvilt.

Og tre telefoner fra en eks i dag, har ikke giddet svare. (en "gammel" eks som absolutt til hører fjern fortid)

Har så lyst til å røyke meg en liten og legge meg, men hva om jeg da ikke hører når it-eksperten ringer på døra her. Jeg får vente litt og se det an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lei av å vente. Kunne vært ute i sola helt til nå omtrent. Har selvsagt røyket meg en liten. Driter i om jeg ble stein.

Glemte kjøpe noe på butikken i sted, men kan jo ikke gå ut når man må vente.

Ikke så ille da, en joint og litt musikk og har både ryddet litt, laget mat og ... ikke stort mer.

En glede er at det nesten uavbrutt skjer ... når man ber om og venter hjelp, virker alt (uten andres hjelp).

Men vil ikke avlyse avtalen, dette er bare noe som pleier å skje. Ofte nok, ber jeg om teknisk bistand viser det seg at jeg egentlig kan det...

Er lei av å vente nå.

Det passer jeg dårlig til. Men skal finne på noe mens jeg venter, f.eks. litt husarbeid eller noe jeg liker å gjøre.

(husarbeid gidder jeg ikke, men kan saktens pakke ut av noen flere kartonger og sortere og se hva som skal gis bort eller stues ned, eller ... til resirkulering.) Problemet er at jeg ikke har lyst å gi bort noe.

Noen bøker ja, kanskje. Men vil de som leser sette pris på ... jeg vet hvor jeg skal gi de bort, til Marita-stiftelsen og Freetex.

Der kan brukerne låne bøker, tror ikke de er så strenge på det.

Mange av bøkene jeg har er burleske, vet ikke om andre har godt av å lese slikt. Men må gi andre en sjanse til å tenke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter, hører bare på musikk, nå virker pcen som før... hva jeg gjorde vet jeg ikke, men hadde ikke bestilt assistanse hvis dette var normalt, maskinen har virket i snart fire timer nå...

Spiller ikke høyt, både av hensyn til naboene men også og mest fordi jeg må høre når det ringer på døra.

Vet ikke om naboene elsker zappa, men jeg betaler også for å bo her.

Det har skjedd ting jeg ikke vil skrive om.

Ikke noe katastrofalt. Men så morsomt og genuint - ikke vil skrive om det på nett.

Nå ringer det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afire ringte i går kveld og ville prate med meg så han kom innom. Vi ga hverandre en klem og havnet i samme seng (etter at vi hadde spist en varm kveldsrett som han laget). Men vi fikk pratet litt i det minste.

Jeg fikk ANGST før han kom, ble nesten paranoid, visste ikke hva han ville...var redd, men roet meg ned og det gikk bra. Sett bort fra at han spilte høy musikk og jeg måtte slå av pcen og anlegget litt over kl 23.

Han kom også med hint om meg og S-vally. At vi er mer enn platoniske venninner. Jeg smilte bare og syntes det var litt morsomt, men når han tok opp det i dag tidlig, ble jeg kun irritert - da var klokken passert to minutter over halv sju og jeg var TRETT)

5 timers søvn i løpet av en natt er ikke nok hvis jeg har sovet dårlig over tid.

Er uendelig glad i han men alkoholforbruket (hans også) står egentlig i mellom eventuelle kjæresteforhold og meg.

Nå må jeg lære meg og printe inn i huet at han er en eks. Litt vanskelig siden vi alltid har havnet "under dyna" etter noen innledende "prate-sammen-stunder". Kun en klem blir ...vanskelig siden det blir så intenst...

Har ikke lyst å fikse meg en "elsker" eller rebourn - det frister ikke og føler ikke at jeg vil henge helt med... ikke i denne fasen. Trenger mest å fordøye det som har skjedd og ikke behøve å ta hensyn til andre (menn) enn meg selv - og å innlede en "bli kjent fase" er ikke det jeg trenger nå

Har par ting jeg må ordne i dag, men det tar ikke lang tid hvis jeg ikke stikker på besøk mens jeg er ute. En kamerat har ringt men jeg hadde telefon på lydløs.

Vet ikke om S-Vally kommer etterpå, men håper hun gir beskjed selv om hun har nøkler hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...