Alvina Skrevet 24. mars 2013 Forfatter #861 Del Skrevet 24. mars 2013 Livet går ikke på skinner ... men denne fant jeg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #862 Del Skrevet 25. mars 2013 Det er skremmende, uærlighet og ansvarsfraskrivelse. Føler jeg alene nå, alle er på påsketur og jeg er til for pyntens del. Vil ikke skrive ... snakket med en venn, en homse, som kom fra thai i dag. Det var en ok samtale. Snakket med en venninne. Hun var meg meg meg. Og hver jævla gang jeg trykker på mobilen kommer nummeret til venninnen min som døde i januar opp, det begynner på A. Og jævla faceboka, der har hun ikke slettet seg, hvordan skulle hun gjør det når hun lå på det siste... Og skit. DET er-- grusomt å falle i fellene. Jeg har ike klart å slette hennes tlf.nummer. Har vel enda ikke bearbeidet at hun døde. ... Vet når andre har dødd, det har tatt tid, men henne savner jeg mer enn livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #863 Del Skrevet 25. mars 2013 Hun var en søster i mitt hjerte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. mars 2013 #864 Del Skrevet 25. mars 2013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #865 Del Skrevet 25. mars 2013 Jeg har mistet alle. De er døde. Noen har jetlag og sier hæ??? so what. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #866 Del Skrevet 25. mars 2013 Tusen takk aldri sur, jeg drømmer om å møte deg i oslo og spise kremkake og ta en kopp te. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. mars 2013 #867 Del Skrevet 25. mars 2013 Kremkake og te?! Du er nå go' du Alvina. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #868 Del Skrevet 25. mars 2013 God og god, jeg vet ikke. Nå svarte jeg på tlf når 34 (som er 31) ringte og føler meg ikke så god, men sa at jeg har det månedlige og spurte om han har litt fysj røyk, fortalte at det er krise siden jeg ikke er hjemme. Jeg er ikke hjemme nå... det har skjedd noe, fatalt. Jeg sa at jeg ikke tør gå ut døra, men at jeg lurte meg ut og kjøpte en sixpack. Han som alle andre jeg kjenner, uavhengig av alder, vil drepe menn som slår. Jeg sa rolig nå. Jeg møtte en murvegg, arkiver det. Jeg sa han kan ligge over på sofaen her, og vet han bruker meg som en "mur", buffersone. Men samtidig er han en jeg kan prate med, hvis ikke ville jeg aldri pratet med han. Han er en stor flørt, det er hans problem. Han ruser seg og alle jeg har fortalt det til sier; Alvina... dette blir raskt ditt problem, hva om politiet får sansen for deg?? Det sa de i samme åndedrag som jeg tenkte det selv. Men jeg trenger en som ser meg. Ikke sex. Det er ikke greia. Men er redd, han 34 som er 31 år har dritet seg ut før, og er han paranoid og med abstinenser ... vel vel. Jeg overlever, har jo kun moderlige følelser i behold igjen og dessuten har jeg mensen. Og om Afire leser her, hva så... han har slått av telefonen sin og har ingen stemmerett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #869 Del Skrevet 25. mars 2013 Afire har i alle fall ingen grunn til å være sjalu. Men det går visst nye rykter om meg og "mine menn". Det er like bra å ende forholdet, ett år er nok. Men jeg har ikke tenkt å ta hevn eller ligge med andre, går bare mine egne veier og møter hvem jeg vil. ... og 34 må ta det rolig, men han kan være ekkel, bastant og kåt og nærmest overkjøre meg. Jeg har aldri sagt ja, så jeg får svetteperler i pannen, og nå har jeg tenkt å slette denne dagboken siden jeg sikkert kommer til å skrive et referat i morgen: lydende: Han som er 31 kom og røyket hasj på meg, han lånte bankkortet mitt og tok ut to h undre kroner, han kom tilbake, jeg satt hjemme stiv som en pinne og vi gikk sammen i dusjen og jeg måtte bli der i ti minutter siden han dusjet tidligere i dag... Eh... Det stemmer at jeg dikter og har god fantasi, men jeg sa til 34 at det ikke var noen ide å møtes i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #870 Del Skrevet 25. mars 2013 Jeg sitter her og gråter stille tårer. Og kan skrive hva jeg vil. Telefonen har stått på lydløs i mange timer. Joda, noe er sikkert sant, men hva... At Afire slo meg i fillebiter. At 34 ringte meg og kommer og har lyst på meg. Er det sannheten? Jeg venter i spenning på fortsettelsen. 'Sitter og hører på lady gaga. Bad romance... Skal spørre 34 om han vet hvor jeg kan kjøpe et våpen. Seriøst. Men jeg vet hvor jeg kan få kjøpt om jeg trenger et våpen. Nå renner det bare stille tårer... og tyngdekraften er sterk. Er kvalmt lei av Afire. Da velger jeg en ung mann som aldri vil gi meg et løfte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #871 Del Skrevet 25. mars 2013 Jeg vemmes og venter i spenning. Men 34 kommer hvis jeg ikke ber noen skyte han før han ringer på. Han er også typen som alltid holder en avtale, nå var det kun snakk om litt å røyke på. DEnne dagboka bør slettes, nå er jeg for rå. Men øh, god dag økseskaft, jeg har faktisk bare sittet foran pcen min og fantasert om mitt fantastiske liksom-liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #872 Del Skrevet 25. mars 2013 Afire har forlatt meg. Og på den brutale måten. Slår meg gul og blå og lilla og ...sier at... han ikke vil mer. Hvorfor slå først??? Jeg angrer på at jeg aldri slo han tilbake. Det føles så dumt. Verre taper finnes knapt ikke. Nå føler jeg meg som en skikkelig amerikansk frue som finner meg i alt fra en mann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #873 Del Skrevet 25. mars 2013 Jeg flørtet ikke med andre, det var det han som kanskje gjorde, han slo i alle fall av mobilen sin, overvåket meg osv, ringte på døra mi, uten å gå i detaljer.... Da kan jeg vel med god samvittighet kjenne pikken til 34 - og han er faktiskt deilig i sengen. Jeg hater menn, men kan ikke hate.....fordi jeg har sønner og jeg hadde en far som jeg elsket høyere enn himmelen. ...Det er en ensom sorg... Jeg hater ingen, men dette er ikke korrekt. Afire er feig. Slår og venter på at jeg skal eksplodere. Er han en mann... menn som slår, og ....vil ikke skrive mer. Frykter ikke nabosladder,m est at ...når mine venner ser meg slik, vil alarmklokkene gå byen rundt... Derfor sitter jeg her... alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #874 Del Skrevet 25. mars 2013 Men nå skal jeg legge meg , har sluttet å drømme videre og spinne videre på bomulll.............................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. mars 2013 #875 Del Skrevet 25. mars 2013 Her har du et skikkelig sjarmtroll du kan hygge deg med i kveld Alvina. Han slår ikke, er snill og danser for deg - så mye du ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #876 Del Skrevet 25. mars 2013 Det som har skjedd nå er at jeg er singel. Det finnes ikke noen 34 ... trror han er i fyllarresten pga sin greie med hasj. Og jeg diktter og dikter og dikter... Ikke rart at afire fikk en tønne med rom i hodet Nå bryr jeg meg ikke om det ... verden er til for å bedras. 34 fire kommer før ellve, han elsker meg .... les, som en venninne som han både har lyst på og som han respekterer fullt ut. Og ditto. Dette blir ikke sex. Men han elsker å skravle tull med meg og jeg liker også å gi menn lit skravlerier... Det er ingen synd. Vi er venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #877 Del Skrevet 25. mars 2013 Nå er det heldigvis natt. Ingen afire eller 34 i kveld. kun hjemme-alene.-fest.... Føkk, men... afire har trudd at alt jeg skriver her er sant og jeg begynner snart på tanken-... Har aldri bladd bakover i denne dagboka og mye er ren fantasi. Men den var jo min før afire oppdagetmine hemmelige tanker.... Men selvsagt kommer 34 nå, om ti minutter. Jeg har tenkte å legge meg - føler hatet og mistroen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #878 Del Skrevet 25. mars 2013 Ingen kommer og ingen går... 32 (han er vel blitt eldre enn 31) kommer, men han sitter omringet av damer og jeg skal ringe han nå og si at nå er klokken slaget ellve og da er toget gått. ....hehe, han skulle komme og fyre par bl+ås ... men han kjenner meg og jeg har lov å være krass. Afire? aNER IKKE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #879 Del Skrevet 25. mars 2013 Alt er tragedie. Jeg har slått av mobilen og de som er seriøse får få kontakte meg i morgen. Skal legge meg og lese og sove. Finito finala. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #880 Del Skrevet 25. mars 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå