Gå til innhold

LunsJ

Alvina

Anbefalte innlegg

Og nå

ringte en venninne, men skulle ringe fra en annen telefon.

en annen venninne ringetn og måtte leke babylona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og afire kommer, han ringte nå.

Det kan ende med at jeg må stå på kjøkkenet, men han har tatt en par titter i kjøleksapet mitt, og han tar med ferdigmat.

Det tar en time før han er her, så vet ikke jeg... knurr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg. nå skjer det ting. Først får jeg afire i døren og i sengen, med ferdigmat...

og til uka skal jeg møte en venninne og ta en kopp te. Hun drikker ikke og er blitt helt rusfri.

omg. Det krever at jeg tar livet med ro nå.

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok han skal komme, og han vet at kjøleskapet mitt er ... så det blir fastfood i kveld---

jag har ikke tigget han ... han foreslo det selv, men nå er kl snart over ti, men hva så...

merker jeg er irritert men det er en grunn til at han dro ut - en kamerat som slet litt.

Vet ikke helt, merker at jeg prøver å distansere meg, men det er ikke lett.

http://www.youtube.com/watch?v=ffr0opfm6I4&NR=1&feature=endscreen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå ringte han igjen, afire altså, og jeg er så trett. Dette tar tid, kan jo like gjerne være singel... men ... i kveld blir det i alle fall ikke sex, han sa han var sliten han og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er bare å kåt, og kan ikke bruke verken finger eller dildo, siden han har sagt han skal komme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tar tid. ... Ringte afire nå og det kan ta sin tid, det vil si... jeg er i stand til å alvyse avtalen ...det sa jeg ikke, men jeg er så trett.

Nå er klokken snart ramlet på ellve og jeg har ikke spist annet enn et egg og et knekkebrød, og jeg ville jo spist, men når han har lovet å komme med mat ...

Da kan jeg ikke spise så langt.

Er irritert, men det fordi jeg er sulten.

Men han skal komme med noen kyllingvinger, det får da duge... jeg er aldri på gatekjøkken, bakt potet er ok, men ellers aldri.

Og det er hundre år siden.

Men er irritert fordi jeg kunne laget mat her hjemme, men i stedet har jeg gått uten mat siden i dag tidlig, og det ...kanskje preger meg... hva vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER så irritert, merker at blodsukkertet faller.

Ti minutter sa han, men jeg vet ikke helt. ...selv om han alltid har hodlt avtaler. SEx blir det ikke i kveld. Der er jeg for sliten og utbrent, har ikke spist stort osv, og våknet tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen og gjett hva. Afire ringte og kommer.

En kamerat kjørte meg hjem, var på besøk hos en felles venn.

Holder på å lage mat, og har mest lyst å bare sovne deretter, men afire kommer.

Of fuck. Men det skal gå bra. Er kun så trett, og afire sliter meg ut, i dag vekket han meg kl 6.30 og det var populært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte låne toalettrull av en venn, glemte shoppe i går. ...

Har glippet. dvs gått glipp av mycket nå.

Så tenker at jeg ringer afire og sier at vi heller kan møtes i morgen... fordi jeg er trett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg skal skrive, er irritert. Vil ikke gå i detaljer, men en venn av Afire tok et hjelpemiddel jeg er avhengig av pga en sykdom. Han var slett ikke edru når han gjorde det, og vet ikke at jeg har den lidelsen. Har sendt melding til Afire og sier de må ordne opp, men det ... var visst ikke hans problem (det skrev han ikke, bare at det ikke var hans feil...og det er sant)

Kameraten hans er på jobb og da er det lite han får gjort før i ettermiddag, men håper han gjør opp for seg. Han vet ikke hvordan å være uten vil påvirke min hverdag. I negativ retning.

Voksne menn! Skulle tro enkelte gikk på barneskolen.

Blir mer og mer sinna dess mer jeg tenker på det. Men antar han er en fyr som erstatter det han tok - hvis han husker at han gjorde det, men kan ikke tro han var så animert...men hva vet jeg.

Har det litt trangt økonomisk så må evt. be min mor låne penger til hjelpemiddelet, men det er siste utvei. Liker ikke plage henne siden hun lett blir bekymret og en med hjerteproblemer vil jeg helst ikke gjøre urolig. Men må jeg så må jeg, men da må jeg si at jeg mistet de, eller vet ikke hvilken pokkers grunn jeg skal oppgi. Sannheten er best.

Afire gikk i dag tidlig uten å vekke meg, sa han ville la meg sove, men jeg våknet straks han var utenfor døra... sånt merker jeg ubevisst og da kunne han like gjerne ha vekket meg. Våknet som et spørsmålstegn. Morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at jeg igjen er erkesingel. Frekk sms fra Afire i sted, men har stresset i dag og vet ikke om det er jeg som tolker feil, men frekk var den, ... dvs ikke søt og god eller nøytral. Mulig han forsøkte være morsom, men... når jeg sitter med papirarbeid langt over ørene og mottar s.k. morsomheter ... vet ikke jeg.

Og egentlig synes jeg ikke fordekt humor er noe ... ikke for meg. Husker i farten ikke hva det kalles, men en eks av en venninne drev ofte på med det, ble kun slitsomt, for alle de nærmeste.

Så hva mener afire, sende meg okkulte meldinger som bærer preg av morsomhet? Og samtidig kan ha en frekk betydning.

Pratet med han i tlf etter det og jeg la bare på.

Var i gang med å skrive en mail som er viktig, og behøvet ikke "morbiditet" fra han nå. Så jeg ble rasende og det heftet meg en halv time ekstra pluss før jeg landet og roet meg ned og fikk tilbake konsentrasjonen.

Han spurte hvorfor jeg mailet xxxxxxxxxxxxx instans, jeg sa at det trodde jeg du visste, jeg har en del penger til gode der...

Det husket han ikke.

Neivel - sa jeg. Det husker du vel ikke siden du sikkert ikke har vært edru når jeg har fortalt om det.

(ble frekk tilbake etter meldingen fra han)

Kanskje han ville være morsom, eller kanskje han ville gjøre meg sinna slik at han kan erklære seg frigjort fra den tvangstrøyen jeg tydeligvis er som er blitt glad i han.

Jeg gir bare pokkern.

Føler meg ikke frisk, fryser og har vondt i hodet.

I dag har jeg spist ... våknet før 7, forsøkte å sove men ble bare liggende å tenke, og ordner ikke ting seg flytter jeg faktisk, til et helt annet land.

Er så lei av og til at jeg blir kvalm. Lever bare en gang og har muligheten til å flytte, men er en pyse. Sånn innerst inne.

Nå er kontortiden over så jeg stresser ikke mer, har fått ordnet med mye i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir lettere om noen dager. Omvendt humor ... det er når man f.eks. spør om du har dritet deg ut når du har vunnet i lotto...

Tror ikke jeg gidder mer, med menn. Men skal forsøke ringe han. Det var frekt av meg å legge på røret nå.

Her er kommunikasjonen på toppnivå, og det hjelpemiddelet får jeg aldri tilbake. Afire sa at det kan ta noen dager, det er jo ikke min (hans) feil, men trodde han visste hvor avhengig jeg faktisk er av det.

Kan havne på sykehus uten.

I verste fall. Men håper jo at ikke det skjer.

Av alle menn jeg har vært sammen med i dette livet, liker jeg ingen av de som kjærester. De er ego og kjører egoløp og bruker mine svakheter mot meg, når det passer dem.

Past time. Jeg overlever uten menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ut og kjøpe balsam. Har balsam hos afire, men ikke hjemme. Traff 34 og fikk en sigarett, men vi pratet ikke, han stod sammen med noen jeg ikke kjenner.

Jeg fryser. Det gjorde jeg i går og også på søndag, fryser så jeg nesten skjelver. Og har lettere hodepine. Men ikke noe alvorlig, har hørt at flere har de samme symptomene for tiden.

Afire ringte før jeg gikk i butikken, han mente det ikke sånn og bla bla bla.

Retorikk funker ikke på meg, ikke hvis jeg er stresset og noen forsøker å være morsomme. ...på min bekostning.

Særdeles ikke når de selv sitter i en skyttergrav og ofte kan det virke mot sin hensikt.

Men han ringte og vi er ikke uvenner. Men han hadde problemer med å huske hvilke penger jeg strever med å få inn, noe jeg har krav på. Men samtidig gidder jeg ikke prate om min økonomi dagen lang. Det går jo rundt i alle fall selv om jeg må være pinlig forsiktig fremover.

Har satt på mat, skal ta en dusj og legge meg rett etter barne-tv. Frister ikke røyke bønne engang. Har bare en flis, men føler meg ute av form og vet jeg går rett i bakken da.

Lite lyst å våkne rundt midnatt uten å få sove mer.

Men må ringe min mor, lovet å ringe siden vi har par avtaler denne uka, om å møtes på cafe osv.

Vet ikke om jeg får det til, er ute av form, og en venninne var også det for par dager siden så kanskje jeg er blitt smittet av noe jeg egentlig ikke har tid til nå.

Avtalte i samtalen med afire om å ringes senere i kveld, men begynner snart å drite i menn. Fører jo kun med seg frustrasjoner (ikke sjalusi) og verbale kriger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bok og senga. Må opp tidlig i morn.

Er heldigvis bedre og i form igjen. Har avtalt å møte Afire i morgen, men skal kanskje foreslå at vi tar en "hjemmekveld" med noe mat og litt drikke, tenker økonomisk nå - men får se det an og høre hva han mener.

Vært en lang dag, våknet fire i natt men har sovet en time midt på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må snart ut døra, har lovet å vanne blomster for en venninne og ta inn posten. MÅ ikke i dag, kan utsette til i morn, mmen MÅ handle mat. Kjøleskapet er en katastrofe, har egg og knekkebrød pluss litt grønt og det er liksom det.

Må også kjøpe månedskort. Skulle gjort masse husarbeid, men oppvask og smårydding er unnagjort.

I går kveld kom Afire til meg og laget middag. Jeg var egentlig klar for senga, trett og hodepine og hadde spist par timer før han kom. Men maten ble god. Siden jeg var ute av form gikk han hjem til seg selv, både fordi jeg ikke har tv (får bare inn nrk og radio, har trykket feil på en knott på fjernkontrollen) og fordi cd-spilleren på pcen holdt på å kollapse. Vi avtalte å møtes i dag, men vet ikke...har ikke hørt noe om det etter at han sa det i går og kanskje han ikke husker det engang. Tror han hadde fått i seg noen øl på tom mage med unntak frokost. Han var i alle fall trett tidligere i dag så er /var vel urven.

Hadde en drink her men giddet ikke sette frem alkohol. Det sier litt om formen jeg var i, ganske mye... Jeg som et slakt og han som en "solstråle". I og for seg gjorde det ingenting, men når jeg var i stand til å legge meg halv ni... Han ringte bare på her, uten at vi hadde avtalt å møtes. Men han vet at jeg ikke lukker opp uten at jeg vet hvem som kommer, så han ringte samtidig fra mobil utenfor.

Er bedt på middag /et jubileum i dag (en barndomsvenn), men jubilanten har omgangsyke og det hele er avlyst.

Har tatt en dusj, pudret nesa og skal ut døra om et par strakser. Tror ikke jeg gidder dra og vanne blomster og ta inn post, det kan vente til i morgen. Irriterende å ikke ha tv da, men ser lite på tv. Mest nyheter og dokumentarer, men er vant til å ha litt bredere utvalg enn nrk...

Nå er jeg sirup, utsetter alt jeg skal gjøre. Men uten mat - har spist ett knekkebrød med viltpølse (siste rest av pålegg). Og å åpne posten i dag var en jobb i seg selv. Det gikk bra heldigvis.

Det ender vel med at jeg kjøper en pølse i lompe (sjelden jeg gjør det, kanskje hvert tiende år), månedskort og litt pålegg og drar rett hjem igjen. Er ikke helt i form, lavt energinivå, men har ikke vært utenfor døra i dag og trenger litt luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei. Nå ligger enda en venninne av meg på sykehus med pusteproblemer... en annen (ikke venninne men bekjent ligger i koma, men det er kreft), Møtte eksen hennes, han gråt, først ga han meg en klem (jeg er en eks av hans kamerat) og så sa han at du har vel hørt-.....

ja...hørte det

Blikk

Ny klem

Jeg sa at han måtte hilse

Han sa det skulle han gjøre

Afire kommer snart og jeg elsker han, men han vet ikke det og nå finner han vel ikke veien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk vi begge omgangsyke eller noe som minner om influensa og Afire sover... Gidder ikke vekke han, han har sin døgnrytme, men jeg er heller ikke frisk og senga blir det neste, tett inntil han. Feber, hodepine, kvalm og i det hele tatt - ute av form. Skal se om jeg finner en paracet og bare legge meg igjen. Sjekket faceboka og det var like morsomt som vanlig, så at noe har skjedd - f.eks. at moren til Breivik Behring er død. (en venninne av meg som skriver om alt som skjer som ikke har noe med meg eller oss å gjøre, men for å fokusere på samfunnets fokus på familier der noen har gjort seg bemerket, særlig om det er negativt)

Har behov for... vet ikke, men tror senga blir det neste. Afire bruker ikke sove på dagtid, nå har han sovet i halve dag og sover han på dagen er det toppen en time eller to. Men han er kanskje også satt ut av det samme som jeg.

Men mens han ikke har søvnproblemer, har jeg det. Lurer på om jeg skal vekke han eller bare la han sove, men jeg hater å vekke andre... det er som å stjele bløtkake eller iskremen fra barna.

Nå sluttet han å snorke, han hører vel tastaturet løpe avgårde i stua. Han sa han skulle hjem i dag. Tidlig i dag - hadde planer, men ble satt ut av et virus og jeg føler bare for senga selv nå. Er redd for at vi våkner i natt, friske begge to... og jeg har mensen så da blir det ... hva det blir til.

Jeg elsker han så høyt at jeg ikke vet hvordan veien skal gå videre om ... men jeg vet at veien går videre. Skal legge meg tett inntil han. I natt la han den ene dyna rundt meg flere ganger, og i dag tidlig spurte han om jeg ikke fryser uten dyne...

Eh, nei... det rekker jeg jo aldri å gjøre når du ligger tett inntil meg.

Det går visst nye rykter om meg...igjen. Og han vil ikke si hva det gjelder, men har forstått litt. Det er ikke vanskelig å gjette seg til, men måtte avkrefte alle rykter som evt går. Han trodde meg ikke. Eller det vet jeg ikke, spurte rett ut om det er ang han eller han... Når jeg nevnte et navn - idrettsutøveren, så han meg dypt inn i øynene og kom med tilleggspørsmål... Nei eh hva? Jo sa han. Javel sa jeg. Hva så - det var i fjor og ryktene har ikke geholt i sannhet. Men jeg vet hvor de stammer fra.

Jeg fortalte han historien om meg og toppidrettsutøveren, vi er bare venner, han savnet eksen sin og var redd for at det skulle oppstå rykter om vi svinset for mye sammen...vi har bare så lett for å prate sammen og er på bølgelengde, og nå er idrettsutøveren sammen med sin eks igjen. Alt er bare velstand. Det hender jeg snakker med idrettsutøveren i telefonen, men vi er som barndomsvenner og kan prate om alt som virker problematisk i livet. Mer er det ikke.

Selvfølgelig er toppidrettsutøveren både smart og ung og sexy, men hvor mange av samme sort har jeg kjent i løpet av livet uten at det har vært noe seksuelt...

Men hvem tror meg... samme det, jeg står for hva jeg har gjort og om jeg hadde ligget med mr. idrett ville jeg aldri røpet meg.

Afire tror jeg har ligget med han. Javel sa jeg. Det nytter ikke hva jeg sier. Hvis Afire husker litt, så har jeg sagt at jeg lå over på sofaen til idrettsutøveren. Det har jeg gjort. Mr. idrett var så opptatt av eksen sin og jeg fikk høre mange tåredryppende historier om hans ønske og savn.

Det har hendt jeg og mr. idrett har røyket en rev sammen, men skjult for andre. Mr. Idrett er mer redd for rykter enn jeg noen gang har vært, ikke mht til rev men med tanke på eksen sin. Men de er blitt sammen igjen og alt er bare bra.

Nå våknet jeg...skal jeg vekke Afire eller la han ligge der og sove, slik at han ikke får sove til natten... men nå har jeg ordnet tv-en. En kamerat kom innom og rusket opp i går.

Har litt litt lyst til å lage en joint, men da går jeg i bakken, riktig så på beina er jeg ikke nå.

Har lyst til å ligge tett inntil Afire, i alle fall til i morgen.

Men han er sin egen sjef. Og jeg har ms. rød på besøk.

...det bryr han seg ikke om, men han er ikke frisk når han sover og ikke vil ha mat og bare sover.

Det er han som pleier si til meg at jeg ... umulig kan være syk. Men nå har noe slått oss begge to og det er fysisk.

Jeg er utrolig glad i han så han kan sove her så lenge han vil, er vokst opp i en familie der alle venner og kjærester osv var velkomne, når som helst og til alle tider.

Nå våknet han så jeg logger av. ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...