Gå til innhold

LunsJ

Alvina

Anbefalte innlegg

Jeg gir faktisk oppriktig dritt loddrett i menn som er ute på musejakt. Hilser slett ikke på alle jeg har møtt eller trodd jeg har kjent tidligere. Og har ikke gjort noe galt, men får bare kjeft, omtrent som å bli mobbet.

Det gidder jeg bare ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neste gang jeg kommer til psykologen skal jeg som vanlig si alt som det er, eller som det føles som det er. Men er enig med andre, jeg trenger ikke psykolog annet enn for mine traumer som jeg har gått i terapi for tidligere. Med hvilket resultat, vel - jeg fant tilbake til kroppen min etter traumatiske opplevelser.

Nå er kl snart ti så jeg må roe ned å spille musikk, det er visst katastrofe, og jeg må i alle fall velge låter med omhu siden naboene har traumer, fra før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fortalte meg alt, og jeg fortalte henne alt. Hun rørte ikke alkohol eller rus.

Men vi ble gode venninner. Og å dø...

Samtidig som afire kaster meg ut av hans liv. Mens alt gikk bra, begynt å trene og drakk knapt. Er han det som kalles gledesdreper kontra psykopat ?

Det bryr meg ikke, men skal ha en mail fra han der han tigger på sine knær og vil helst ikke ha, det er lettere å bare å gå videre. Risker ingenting da.

http://www.youtube.com/watch?v=tmXYMjCsXAo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har røyka så mange tette som jeg bare kunne (kun en)..

Skal ingen steder i dag, hadde store planer om å vaske gulv osv, men er meget midliertidig utsatt nå.

Og det er søndag. Men skal bytte laken, har blødd. Heldigvis stoppet det og alt virker normalt men skal bestille time hos gynekologen.

Enda en utgiftspost. Burde deles på antall menn man har ligget med, de ville kommet nesten gratis ut av det.

Lycliga gatan, fins inte mer.

Er så lei, så lei av alt nå.

Men har jo humor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en av hennes managere og mer vil jeg ikke si, men denne er brA OG vi savner mer av hennes redigerte låter og låter hun aldri har publisert :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke synd om meg, jeg slikker mine sår og trenger å være introvert, men kommer sterk tilbake.

Ikke sterk, når man har følt seg stykkevis og delt.

Men i sterk grad. Har fem romaner i hodet, og tør ikke av redsel for å få den kritikken man får fra sine nærmeste... er det meg du fremstiller slik osv.

Morsomt.

Men jeg driter i det nå og skal bruke andre bevisst, men er ikke avhengig av å låne personligheter man legger merke til irl, skriver man lever personene sitt eget liv.

Merkelig at ingen ringer når det er søndag. Slår av telefonen nå.

Har sluttet å blø og han på 31 liker meg i senga. Han liker eldre damer har han sagt... og løget på sin egen alder. Nedover - jukset med fire år...

Morsomt, men jeg har ikke ligget med han siden i sommer.

.....

Omg, Afire melder meg og er bare frekk og ... en sjalu melding.

Ikke rart han tror jeg har ligget med andre, etter det med 34, når der var slutt, og etter alle ryktene og det jeg har fortalt selv.

Om når jeg var elskerinne og mistet meg selv, følte jeg.

Men han husker ikke det, vet ikke.

Og jeg respekterer andre, selv om jeg kan bli provosert som alle andre.

Burde fått kongens fortjenestemedalje nå, for mine prestasjoner, er nominert (det sa afire).

Hehe.

Men jeg elsker han og elsker man noen innebærer det aldri mer enn å kanskje slippe fangene fri...

Det jeg savner, er i tillegg til mye "rart", også å prate og beholde vennnskapet, men tror jeg trenger noen uker eller mnd alene og ikke pleie ...vet ikke, har aldri vært borti dette tidligere, det har alltid vært meg som har gjort det slutt, selv etter mange år. ...vil ike skrive om det, noen ganger er man to med på å gjøre det slutt, men med afire var det, begge tror jeg, husker ingenting jeg nå...

Hva vi skulle? Han vil at jeg skal komme hjem til han å knulle?

Hva ellers mente...

Han forstår ikke at jeg er ute av form.

Skal sende en sms, er ikke perfekt, har svart på kanten, men kun en prosent av alle sms.

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=vZ61su9H5RU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg.

Elsker livet og nå var det ikke en frekk sms fra Afire, men kun en ok en.

Ingen løfter, kun en enkel en.

Og jeg er så pisseskev, røyka litt og i går eller kvelden før ga jeg bort par røyk til par av mine beste venner. Ikke fordi jeg driver innen bransjen, men fordi jeg ville dele god røyk.

Og vite deres syn på hva jeg kan skaffe av kvalitet (vant nesten i lotto)

Nå sitter jeg bare og dingler med lettøl (har gått over til lettøl, en drink, og to øl og deretter på lettøl, min egen oppskrift på noe jeg ikke vet er, men bedre enn varme øl.

Våknet mange morgner og sett at det står en hel øl som er åpnet ved siden av pcen, og en hel drink, som ingen har drukket av.

Det jeg savner er ... livet.

Tror vi må bli bevisste, mer og på en annen måte enn før i tidene, men ansvaret ligger tildeles like mye for den som føler seg utenfor, men mest av venner. Det er så vanskelig å si rett ut at man faktisk sliter og ikke har det bra, når noen spør om det går bra.

Jotakk, alt i orden.

Må høre på mer musikk nå.

Vet ikke hvor veien fører, men skal være tøff og det bør alle andre forberede seg på å bli, i om klimaet, politisk mm

Men denne er vakker:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afire var innom i går, men ikke så lenge. Vi klarte å lage en liten (ikke heftig) diskusjon, og han klaget på at jeg kun hadde lettøl i kjøleskapet og fire pils og par drinker. Hadde mer enn det, men ikke synlig fremme, øl og drikkevarer stod ute på verandaen. Dvs han klaget siden jeg hadde bedt han, men forventer man at alt blir satt på bordet straks gjesten(e) kommer inn døra...

Tidligere hadde han bedt meg komme på et utested, men jeg var ikke helt i topp form. Og i grunnen, virket det som han kom kun pga sex (lå ikke sammen, jeg trakk meg unna når han ... vil ikke gå i detaljer)

Føler at jeg alltid våkner deppa for tiden, kommer meg knapt ut av senga. Vet ikke om jeg skal dra bort noen dager, bare for å samle tankene. I stedet for å "sitte her og vente på sms eller tlf fra Afire"... Det i seg selv får meg til å føle meg patetisk.

Skal ringe ei venninne og høre om det passer.

Burde fått tatt oppvasken, tørket over gulv og en rask dusj før jeg bestemmer meg for hva jeg skal gjøre.

Lyst sende en sms til Afire, men alt etter hvilket humør han er i, kan jeg forvente enten taushet, noe frekt eller noe hyggelig.

Hvilken tøffel jeg er - men jobber med meg selv og prøver se for meg singellivet som det eneste rette og alle fordelene det har, men ikke lett når jeg faktisk savner han.

Og med savner mener jeg ikke møtes kun for sex, den biten hadde vi mye av helt i starten selv om vi gjorde mange andre ting også. Forstår det han har sagt - at han har mye å slite med nå og føler han ikke har noe å gi. Men omtrent to dager før han sa det, sa han at han var takknemlig for at han hadde meg å dele "ting" med å kunne prate om ting som er vanskelige,.

Så hva skal jeg tro...mon tro.

Kvinne meg opp og spørre hvorfor han antok at jeg kun hadde par lettøl og to drinker når jeg inviterte han? Osv.

Men hva er vitsen... bortsett fra at jeg føler at jeg holder på å skyve han ut av livet mitt, for det er han som har tatt intiativet den siste uka, mens jeg har takket nei iom at jeg ikke har vært i form og har vært deppa.

Vet ikke om jeg sender sms, men hva har jeg å tape. Etter ti mnd og mye frem og tilbake, kan jeg sende en melding (ikke noe frekt), må grunne litt på det først...

Hvis han oppfatter det som mas, har jeg mobilen full av meldinger han har sendt meg, flere etter hverandre. Men sms sier ikke så mye og merker at han som vel de fleste menn? - er kort på meldinger.

Skal begynne å gjøre litt i huset, er ikke så mye men blir fort mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fått unna en dunge med regninger... var en lettelse, men venter penger jeg skulle mottatt for flere uker siden så har sendt en mail nå og kommer til å ta saken videre om ikke noe skjer.

Men regner med at noe skjer denne uka. Har fått vite det per tlf, men særdeles merkelig at de ikke kan svare på mailen sin.

Skal kanskje på jobb i morn, får vite det senere i dag.

Tatt en lang dusj, kanskje dra på besøk og så får jeg se.

Sendte sms til Afire og han beklaget at det ble sånn i går.

Mer vet jeg ikke, og gidder ikke analysere alt, det tapper energi... Men forstår ikke hvorfor vi ikke kan kommunisere, det blir verre dess lengre tid det tar, men kanskje ikke stort å si for noen av oss, hva vet vel jeg.

Må ringe og høre ang evt jobb i morn.

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubs, ble bedt med på en miniferie /langhelg med Afire. Fikk en tlf. Det blir gøy, men samtidig skal også xxxxxx dit med to venninner, på samme tid. Han humret litt når han hørte det. De har aldri møttes tidligere, men ingen av de er asosiale. Tvert i mot.

Må fly ut døra, er invitert på middag og i morn må jeg tidlig opp på jobb, takket ja til ekstravakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg, hvilket styr, er stressa, ble vekket før seks av Afire som tok på meg, mens han mente jeg vekket han siden jeg "kastet" (la) en jukseisbit som blinker foran ansiktet hans. Vært på jobb og er bare hjemme for å dusje og pakke kofferten. Bare en miniferie, men litt reisefeber dog. Det var han som inviterte meg og jeg er ofte spontan.

Satt på trikken og følte på både glede, sorg og en stor takknemlighet. Savner venninnen min, vi kunne le av det minste og det mest utrolige og nå ville hun ledd godt hvis hun hadde vært i livet mer. (kan ikke fortelle alt her) Minnes alle kaffestundene våre, og alltid ble vi sittende og prate i timer på timer, og tok ikke ting så alvorlige, både når vi skulle snekre hundegård osv. Vi utsatte alt noen timer... Hun drakk ikke alkohol. Rørte ikke en dråpe, men var like fullt alltid morsomt å være sammen med henne. Savner henne, men tenker på familien, hvordan de har det nå. Ikke greit...

Må ta en rask dusj og pakke. Har en huskelapp, men har under to timer på meg nå... og det gjør meg stresset, skulle jeg ikke reist i dag, ville jeg sovet par timer nå.

Men hva gjør vel det.

Hva gjør det at jeg burde filt neglene, tatt peeling, fotbad, brukt ladyshaver... litt selvbruningskrem... Rekker jeg halvparten er jeg fornøyd. Tror jeg.

Det jeg må gjøre nå er å senke stressnivået og bare sette i gang. Må også bruke superlim på et par støvler jeg håper holder noen timer til jeg har lyst å bruke når vi skal ut og spise...

Vet ikke hva jeg skal pakke ned, må bare ta dette helt på sparket.

Har det litt sånn at jeg føler jeg må klype meg i armen for å vite at jeg er våken og ikke bare drømmer.

Men først en dusj... Har lyst å høre på musikk og lande litt, men det er ikke tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da rakk jeg det, men har kun en halv time og har ikke pakket noenting. Og ser nesten høygravid ut siden jeg har vært lat mht til trening og kosthold de siste ukene... går lett opp par kilo hvis jeg ikke lever sunt.

Har iført på bh, det er første gang Afire får se meg med bh på, en sånn som løfter og litt juks...

Vet ikke hva jeg skal pakke ned av tøy, men skal finne det ut.

Vet ikke hva Afire krever? Han krever ingenting, men hvor eksakt skal vi, sånn egentlig. Det er jobben hans som betaler selve reisen, jeg er satt på "budsjettkontoen" hans, er en type konsulent som er verd å sløse litt kroner på... eller noe lignende. Representasjonskontoen... Men kun en del, resten dekker jeg selv.

Joda, vet dette høres ut som en røverhistorie, men livet er en gåte og har ikke det minste dårlig samvittighet fordi jeg noen ganger nyter livet og ...

Hverdagen er vanskelig nok som den er. Vet det gjelder de fleste, selv de som tviholder på fasaden.

Det hender jeg også er et fasademenneske, men bare utad, ikke i møte med de jeg kjenner. Håper jeg da...er vanskelig å se seg selv objektivt.

Gleder meg til reisen, dette trodde jeg ikke for par dager siden, tenkte helt motsatt, at den ene dagen overtok den andre uten innhold og mening...omtrent.

Nå har jeg sminket meg litt, har ikke hatt tid til å file negler eller bruke ladyshaver på leggene, men kan gjøre det på flyet, dvs file neglene--. Skal ikke til sydligere breddegrader denne gangen, kun en liten avstikker her nord.

Ønsk meg masse lykke til. Jeg ønsker egentlig alle det beste så det er urettferdig om noen misunner andre (en venninne virket litt sånn på tlf i dag, assåå...jaaa, deet blir veel braa)

Men sliter man er det vanskelig å dele andres gleder. Kjenner meg selv igjen i det, men er bevisst, ble det når livet bøyet seg atter en gang.

Må løpe, har lovet å være presis, vet ikke om jeg har glemt noe, men tror jeg har husket alt nå.

Stress å reise, føler ofte jeg bor i en koffert (så mye jeg har vært hos afire).

En eks har stresset meg, truer med å plage barna mine, så må huske på å spørre de om han virkelig har gjort det (via mail og sms).

Fy pokkern, det finnes mange tullinger der ute.

Men må fly nå for å rekke flytoget.

Har spist ett egg i dag, reisefeber og meg = kaos.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen var ok i seg selv, men enda sliten pga lite søvn. Så denne dagen er bare blitt viet til husarbeid (minst mulig, men pakket ut, vasket tøy, ryddet og satt opp budsjett - av alle ting).

Enda ikke spist, selv om jeg våkna sju, men har tatt opp lavkarbobrød og tror det bare blir en omelett i dag. Hvis jeg ikke lager en viltgryte, men det er kjedelig å lage kun til en selv. Var i butikken en snartur, manglet smør og pålegg.

Er lite å skrive om, uten å gå i detaljer (også om andre) og jeg er litt slakk. Skulle bli tv-kveld men har selvfølgelig trykket feil på fjernkontrollen og får bare inn radio. Men lørdag pleier det egentlig mest å være dritt på tv og egentlig ser jeg lite på skjermen...

Da blir det bok. Sover nok hjemme hos meg selv, vil helst ikke ligge og vri meg og forsøke være stille hos Afire nå, og han er også litt sliten.

Glemte regel nummer en på turen, ble invitert inn på rommet til en i samme etasje og han serverte par drinker til oss, men det smakte dritt. Vi fikk med oss flaska og jeg helte den i toalettet dagen etter fordi det luktet "avfall". Regel nr. en i dette tilfellet er å aldri bli servert av fremmede når forseglinga på flaska er brutt (smuglersprit og metanol).

Skal snoke litt på forumet, kanskje vaske på badet og tørke over gulv, men litt kan jeg utsette til en annen dag og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet litt lenge men lå våken til cirka 3 i natt. Planen var å stå opp før åtte, men...

Må på biblioteket, på trening og diverse. Har skravlet over en halv time i tlf med en venninne nå, mens jeg tok en sjelden kopp kaffe.

I går fikk jeg en fantastisk start på dagen, - Afire kom hjem til meg med en overraskelse og vi spiste frokost sammen.

Ofte er han helt fantastisk og kan overraske stort.

Senere dro jeg til min mor og spiste middag og lå over der siden det ble sent.

Noen ganger føler jeg meg bortskjemt...

Hadde mareritt i natt. Satte meg helt på bakbeina og nektet å fortsette gå til psykolog, ville selge leiligheten min, flytte utenlands - vekk fra "alt" og leve i sus og dus i varmere strøk. Kalte en kamerat for en feig drømmer som sammen med andre venner bare prater om å flytte til et annet land. I drømmen hadde også en venninne tatt fettsuging (magen) og slanket seg ti kilo, men hun har lenge hatt planer om å ta fettsuging, men har ombestemt seg pga smertene det vil innebære. Afire var sur på meg fordi jeg hadde drukket i overkant, og alt var bare kaos. Jeg gjorde det slutt på forholdet, men angret kraftig dagen derpå, men vi ble forsonet igjen.

Mengder av frustrasjoner som kan dukke opp i drømmeland... For det er ikke lett å endre uvaner, men det er i grunnen mer vanskelig å fortsette å dytte alt under teppet.

Og nå flyr tida, må innom biblioteket, men først orientere meg litt (sitter og ser på den gule lappen med ting jeg hadde planer for i dag, der står det bake brød, og ...noen andre ting i heimen, får se hvor mye jeg rekker før det blir kveld)

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen. Men dagen er ikke over, har lovet en venninne å sømfare klærne mine (som jeg har "vokst ut av" men vil inn i igjen til våren med trening trening trening). Grunnen; hun skal til syd-europa og budsjettet er labert til shopping nå.

Har pakket de ned og vet ikke om det er noe som vil passe henne, selv om vi har cirka samme smak. Men vi har lånt og gitt hverandre klær for par tre år tilbake og det meste har passet mht til overdeler. Men husker ikke hva jeg har og ikke har...

Har fått gjort det jeg skulle i dag, men ikke bakt brød og nå er det snart kveld. Må lage litt mat og lage et referat, uten å gå i detaljer.

Men referatet kan jeg lage tidlig på dagen i morn, er litt sliten nå - og må lande litt først i alle fall.

Planen var å være hjemme ca. kl 15 i dag, men det falt i fisk. Sov for lenge...

Fikk en plante som jeg må ompotte av min mor. Men ikke i dag. Vet ikke om jeg har jord ute i verandakassa, og potter har jeg lite av. Må også begynne å vanne tulipanløkene, hvis de da kommer i år igjen... (har ikke så peil på løkplanter, men de kom opp i fjor)

I sommer skal jeg ha jordbærplanter igjen, elsker jordbær, men de jeg hadde overlevde ikke fjorårets vinter. (min feil)

Nå er jeg litt våryr, men har lyst å gjøre så mye... kanskje grunnen er at jeg drakk kaffe i dag og det har jeg ikke for vane å gjøre. Har ikke drukket kaffe siden november. Blir stresset av kaffe og måtte drikke to kopper beroligende urtete for å kompensere koffein-inntaket. Går rett og slett rundt meg selv, mer enn til vanlig.

Kaffe virker, men liker ikke å bli riktig så stresset. Håper jeg får sove til kvelden, hvis ikke må jeg ta en halv imovane og legen skriver ikke det ut i bøtter og spann.

Min mor begynte å le hjertelig og godt når hun hørte alle planene jeg hadde for i dag når jeg pratet i telefonen med en venninne etter kaffeinntaket, bake brød, avise frysen, rydde ute på terrasen, trene, pluss par tre ting til som jeg måtte ordne før jeg kom hjem... og i alle fall når jeg surret rundt i ring i kaffetåka.

Drakk kald kaffe med fløte, elsker jo både lukten og smaken av kaffe, men ...

Nå må jeg lage mat. Og se gjennom klærne som skal farte uten meg til syd-europa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...