Alvina Skrevet 22. februar 2013 Forfatter #761 Del Skrevet 22. februar 2013 Må ut døra nå, har omtrent ikke annet valg. Fikk telefon, skal besøke en kamerat - hvis jeg har idigheten men tror ikke jeg blir lenge der - men vet at i godt selskap kan tida fly... Og nå er jeg rett og slett drittlei av å være hjemme. Har vasket opp, ryddet, støvsuget og tatt en dusj og vasket håret og satt på litt makeup. Sendte en sms til Afire for noen timer siden og spurte hvorfor han ringer meg sent på kvelden, om han kun ville brife med at han var på party... Har ikke fått svar, blir kvalm av hele situasjonen og nekter la den affisere meg mer. Ringer 34 i kveld er jeg hans for i natt. Blør ikke mer, er vel første tegn på overgangsalderen, har lest og googlet litt. Ikke stort å gjøre med sånt, kvinnekroppen er falsk - mens menn kan leve herrens glade dager mister vi hormonene våre og hva er meningen etter det? Strikke og gi livet sitt til veldedighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 22. februar 2013 Forfatter #762 Del Skrevet 22. februar 2013 møtte tilfeldigvis afire, og var usikker på om jeg skulle fronte, men frontet, gikk bort til han og sa, hvordan går det Og var åpen samtidig svarte jeg når han spurte hvor jeg var på vei. Og bumber meg med sms, men ikke noe frekt nå. Som jeg vet, for jeg er for trett til å analyere akrat nå. Hvorfor... ...ringte afire. ..out of my buiness. Så truet med å sia ok a. Og venter besøk, men ikke av han, og nå tuller jeg igjen. Er deppa, gla jeg kom meg ut døra. Og ble kjørt hjem igjen av en kamerat som er helt nykter på alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #763 Del Skrevet 23. februar 2013 Hadde ikke lyst stå opp, måtte tvinge meg selv. Var utrolig trett, helt ute av laget, tok kun to øl og en drink og derfor dro jeg hjem så tidlig i går, en kamerat av de jeg var hos kjørte meg. Afire ringte rundt 23, men da hadde jeg tatt en halv sovetablett og husker ikke helt hva han sa, men vi kranglet ikke. Ticket inn mange sms fra han, om jeg kom dit - men i den formen var jeg ute av stand til å gjøre annet enn å legge meg, ba han komme hit i stedet men... Ei venninne som var tilstede hos vår felles venn, følte seg heller ikke i form, litt feber og slapp. Men jeg er bedre nå, lurer bare på hva jeg skal fylle dagen med. Rydde, en dusj og kanskje dra på besøk. Denne uka har vært det jeg kaller tragisk, ikke gjort stort annet enn det mest elementære. Og knapt nok det. Jo har vært på jobb to dager og bestilt blomster. Mangler pepper og vitaminer, så må ut en tur før alt stenger. Og drar jeg på besøk der det blir røyket, kan det hende jeg går rett i bakken og det er lite gøy når man er på besøk selv om det er gode venner. Har ikke lyst å drikke, men heller ta en tur i marka i morn. Så mulig jeg bare blir hjemme og tar livet med ro, men ser an om jeg blir rastløs om par, tre timer. Til uka blir det trening igjen, får med meg ei venninne, hun vet jeg har vært ute av laget og depressiv etter at det ble knuter på tråden med den perfekte mr. Afire. Tror vi begge er det man kaller konfliktsky når det gjelder forhold, kommunikasjonen er fraværende - har vært i det siste. Fikk en sms fra en eks etter at jeg hadde sovnet, en eks som innbiller seg at jeg går tilbake til han hver gang han er i overkant beruset. Giddet ikke lese den før nå, og rett nok skriver han at toget ikke er gått, tenker på meg hver dag, om vi skal møtes osv. Eh... Det kommer ikke på tale. Men når vi tilfeldigvis har møttes og slått av en prat "husker" han meg og starter med slike og lignende meldinger. Det har også skjedd bare jeg og ei venninne har gått forbi en uteresturant der han har sittet (i høst) og bare sagt hei i forbifarten. Det er ikke mitt problem at han blir romantisk i fylla, det gjelder mange menn (og sikkert kvinner også). Og dagen etter husker de ingenting... JOda...klart man blir innbilsk av sånt no. Saken er at om det er /blir helt slutt med Afire, gidder jeg ikke involvere meg med menn og satser "friskt" på singelivet igjen. Det innebærer ikke så mange gleder og nærhet, men det er forutsigbart og uten så mange konflikter og misforståelser og usikkerhet. Egentlig et ganske kjedelig liv, men skal sørge for at det skjer noe av positiv art, på andre arenaer enn det "romantiske". Nå ringte en vennninne som var tilstede i går kveld, bare lurte på åssen det går osv. Skal mulig møtes senere i dag, men ingen planer spikret fast så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #764 Del Skrevet 23. februar 2013 Nydusjet og skal ut døra, men har ikke bestemt meg for om jeg bare går på butikken eller om jeg drar på besøk. Tror det bare blir en tur til nærbutikken, vitaminer og pepper og par øl. Føler meg litt forvirret, i går kveld ringte Afire, først noen sms fra han der han blandt annet skrev: Lykke til med ny kjæreste og ha en fin skitur sammen med han og familien... Hvilken ny kjæreste? ??? Var det fordi da jeg møtte han på ettermiddagen sa at jeg skulle til en kamerat? Vel, hva vet vel jeg. Har lyst å ringe eller melde han, men føler på en stahet som ikke bare er sunn - og hva skal jeg si... At jeg er kåt? At jeg er stum? Hva mente du i går? osv. ... Han var ikke edru så husker vel knapt hva vi pratet om per tlf i går kveld, jeg husker litt mer enn når jeg nettopp kom ut av senga tidligere i dag. Vet ikke om jeg gidder gå ut døra, noen ganger kan det være ok å bare være hjemme. Men å lage mat uten pepper er som å drikke vann tilsatt cirka 50 % Jozosalt. Og har sikkert bare godt av å røre litt på ekstremitetene. Er alltid godt å komme seg utenfor døra. Får se hva som skjer, veien blir som oftest til mens man går. Savner han, men klarer ikke et forhold med så mange misforståelser. Og dessuten... vil ikke skrive om det. Men dumt av meg å skrive her mer under nick, vet han kan følge med på hva jeg skriver og lover at han gjør det, bare det han sa i går kveld tilsier det. Det bryr ikke meg, skal ikke skrive hvis jeg ligger med andre eller har lyst på andre eller andre har lyst på meg. Alt kan være det samme. Har ingen virketrang, går på autopilot nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #765 Del Skrevet 23. februar 2013 Må løpe om ti min. Før butikken og ølsalget stenger. Får kanskje besøk av et søskenbarn av meg, ba han ta med øl - mens mat, en drink, røyk osv kan jeg diske opp med. Han er veldig koselig, og morsom og intelligent, og ikke minst snill - selv om han setter grenser - en man kan prate med. Afire har ikke møtt han, men tror likevel de har møttes - ikke via meg - men siden Oslo er en liten by. Var /ble venninner med hans mor i voksen alder, min tante på tross av aldersforskjell og ulikt syn på en del ting slik det ofte er når man er fra hver sin generasjon. Hun døde altfor ung, min far var en av hennes beste støtte der og da, og har hørt fra hennes barn at de satte utrolig stor pris på pappa da, fordi han alltid stilte opp også i en vanskelig situasjon. Med cellegiftkurer, strålebehandling- han besøkte henne hver dag. Hver dag. Men er min fetter på et utested nå, hører han ikke en melding og jeg må ringe, men gjør det på vei til butikken. Hvis jeg gidder å gå ut, føler meg igjen varm og trett og svak hodepine til tross for at jeg har spist i dag og drukket vann. Og sluttet blø på torsdag. Men føler meg trett, kanskje fordi det har skjedd så mye på kort tid, ikke alt jeg har skrevet om her på kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #766 Del Skrevet 23. februar 2013 Fikk tlf fra fetteren min, han var ikke i Oslo nå. Så vi har til gode å møtes en annen helg. Han har ofte bedt meg ut på ting, men jeg er treg noen ganger også trett eller føler meg utafor. Tror jeg bare blir hjemme i dag, trenger alenetid og fordøye alt som har skjedd. Skal røyke meg en drittbra bønne og drite i resten av verden nå. Har ikke mer å gi. Men må ta litt oppvask, lage mat og skifte på senga og kanskje litt mer, men det er en dag i morgen også. Afire? Kun spydige sms fra hans side så overser det. Ikke mer å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #767 Del Skrevet 23. februar 2013 Lurer på hvorfor jeg så ofte føler meg ensom når både mannlige og kvinnelige venner ringer meg nesten daglig for å høre hvordan det går? Særdeles etter at de fikk vite (og når de har fått vite før) at det er knute på tråden med Afire og meg. Da ringer de daglig. Men.. det med ensomhet er en følelse, og er reel der og da, man savner noe eller noen i livet sitt og venner kan ikke tilføre den lille ekstra biten som et kjæresteri kan (eller helst et langvarig forhold, som de fleste drømmer om selv om det kan sitte langt inne å innrømme det, også overfor seg selv). Ensomhetsfølelse kan også dreie seg om å savne de som har vandret og ikke er her med oss jordelige. Og kanskje begge deler plager meg nå, føler meg deppa, men ikke utenfor kontroll. Lar meg få lov til å være det, men så er jeg på beina igjen, men nå føler jeg bare for å være hjemme, og det siste jeg føler jeg trenger er - alle disse småfrekke sjalusimessige sms fra Afire. Har ikke giddet svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #768 Del Skrevet 23. februar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. februar 2013 #769 Del Skrevet 23. februar 2013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #770 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) fan, Phil Collins er ikke akkurat min genre ang musikk, men... har slitt med lyd på pcen og vet hva som er problemet (var) nå. Men denne er litt bra, litt langtrekkelig men det er jo typisk phil collins - kan sammenlignes med Gere når han var ung skuespiller og bare hvisket i ellers en film som kunne vært bra : Endret 23. februar 2013 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #771 Del Skrevet 23. februar 2013 Tusen takk, Aldrisur. Måtte smile nå. God internetkabelklem til deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #772 Del Skrevet 23. februar 2013 Det hjalp å røyke, både på smerter og tungsinn og tretthet. Ikke det at jeg har lyst å vaske huset nå, men kanskje se en film eller noe annet... Og glad jeg fant av lyden, det har skjedd tidligere, og det er jeg som har trykket på en feil knapp på selve nettstedet det er lagt ut på. Tror jeg, vet ikke, men det er en teori og nå er alt i orden igjen. Spiller ikke høyt, gjorde det par ganger sist helg og tror ikke jeg har lyst på så mange klager, men har jo iflg politiet lov å spille høyt - så høyt jeg vil - fra 07 til 22. Det ville gjort seg. Forstår plaget med for mye av det gode godt, har bodd flere steder og hatt naboer som - den verste var han som fant seg en ny samboer etter en skilsmisse - de var koselige begge to, og begge i jobb, han med eget firma og hun høyskoleutdannet og veldig søte mennesker, vennlige. Men de to i fellesferien og alle helger før det i flere mnd, spilte den samme musikken gjentatte ganger og det var hakk i plata og vi hørte de knulle gjennom de tynne veggene og de var så forelsket at de alltid spilte den samme låten. Og når jeg hadde besøk en helg, holdte det å klikke i hodet på samtlige av gjestene mine. Det nyttet ikke å banke i veggen, de hadde så høy sigarføring... Så la en lapp i postkassa hans og spurte om de ikke kunne dempe seg litt av og til. Det gikk motsatt også, hendte han dunket i veggen min når jeg spilte for høyt, men å spille det samme natt og dag gjennom en hel fellesferie. Joda, forstår at de var forelsket...men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #773 Del Skrevet 23. februar 2013 Vet ikke hva jeg vil. OM jeg vil flytte utenlands, har mulighet til å gjøre det. Men samtidig vil jeg føle meg helt lost, alene i et fremmed land. Og å kjøpe bolig, nei, og å selge her - nei. Og å leie ut her? Tja, vet ikke, men det må ikke være via private. Har hørt så mange historier, og helst ikke leie til venner og /eller familie. De kan tro de har en tabbekvote og at det går bra og det gidder jeg ikke. Men, å starte på nytt... Hvor mange ganger har jeg ikke gjort det. Og har det ført med seg annet enn at jeg ikke er full av penger og iført diamanter når jeg retunerer. Og liker å kjenne noen som kjenner til forholdene, ikke dra alene, selv om det var min intensjon når jeg var 16. Følte på meg at jeg skulle og kunne reise og være g-packer og at selv om jeg mistet alle penger og ikke hadde noe, ville jeg komme meg videre, hadde tenkt å ta småjobber og hvor osv. Kall det ungdommens overmot, men verden har forandret seg, og jeg med- har levd i snart femti år, men kan ikke angre på at jeg aldri dro på jordomfart, ble også bedt med på en jordomseiling, og - det angrer jeg litt på at jeg sa nei til, men følte at han brukte seilbåten som et sjekketriks så...ja. Da var jeg sytten. Det livet jeg har levd, har jeg aldri angret på. Det har vært slit og tungt, men lært så mange å kjenne som ... og bare det å ha vært en globetrotter i tankene sine, og gjorde sine sprell. Når man var ung og tøff. Nå er man bare ung i hodet og tøffere enn før Denne er ganske bra tror jeg... : http://www.youtube.com/watch?v=7RkWs6P2IwE&feature=endscreen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #774 Del Skrevet 23. februar 2013 Jeg koser meg, sitter her med en drink, en kopp te og lys og lytter til musikk. Alene hjemme. Og føler meg glad, aner ikke hvorfor, men sikkert fordi jeg klarte føle på det å være takknemlig. Vet ikke... men det var det som slo meg når jeg analyserte meg...selv. Hvis det går da, hikk hikk, kan vel ikke skade, det faller vel tanker ned i hodene på alle og å høre på musikk, er en trøst i livet mitt. Liker klassisk, jazz oc, og det meste, bare det er bra. Men er sliten, lei av å gruble hva Afire mener, det sliter. .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #775 Del Skrevet 23. februar 2013 Ja har pratet, han var mr. kald. Jeg var ms.uskyldig Men det kom ikke noe godt ut av det. Jeg endte med å sende en sms og la han la være ta mer kontakt. Sa i tlf at jeg oppfatter han som frekk og utilbørlig. Hadde først - før han ringte meg nå, sendt en melding og beklaget mine feil osv, skrev at jeg savner han. Så...hvem er han som forsøker forvirre hodet mitt med sin sjalusi og nekter på det i ettertid (sa jeg hadde alle sms intakt), og så.... Tror jeg skal bli hjemme og slå av tlf, eller ringe en eks (som ikke frir, bare tuller og vil ha meg med på en motorsykkeltur til vestlandet siden han vet jeg har høydeskrekk) http://www.youtube.com/watch?v=5JuD9umfGo8&feature=endscreen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #776 Del Skrevet 23. februar 2013 Da var vel hevnen søt, siden jeg lå med 34... og han var bare så uskyldig at han lå med silikon-vally. Men jeg lå to ganger med 34, og det kan ikke takles. Selv om det var i sommer, kommer hevnen frem nå. Forstår meg ikke på enkelte mennesker. Hun som var gravid har tatt abort, traff henne tilfeldig og spurte hvordan det går. Men hvem som var faren, hun begynte å le og smile når jeg sa at jeg har hørt rykterl, enten afire eller trettifire. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #777 Del Skrevet 23. februar 2013 Denne er unik, robbie willams: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #778 Del Skrevet 23. februar 2013 Det var for frank c - aktig. Nok om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #779 Del Skrevet 23. februar 2013 Fin å høre på når man kjører bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #780 Del Skrevet 23. februar 2013 Men denne er ganske bra. http://www.youtube.com/watch?v=tfTWHbtv_-Y&list=AL94UKMTqg-9CgyUoxSF8B7bnF8_kdXLD- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå