Alvina Skrevet 18. februar 2013 Forfatter #741 Del Skrevet 18. februar 2013 Må bestemme meg, har tatt en dusj og rakk ikke samme trikk som Afire, har gitt beskjed, tatt en dusj og fønet håret og stod her nesten naken når han ringte, han har bedt meg hjem til seg på middag... Er trett, så vet ikke helt. Og er han full og hyperaktiv er det slitsomt når jeg føler meg nesten klar for senga, eller bare glane på tv. Det kan jeg gjøre her hjemme også, og aner ikke hvilket modus han er i nå. Selv er jeg ikke i modus til å prate om noe stort. Er sjeldent stille, trett. La meg tidlig i går men våknet i natt og grublet noen timer leste litt og sovnet på morrakvisten. Natt til søndag ble det over midnatt, nærmere to og våknet i sjutida, også da våkna jeg par timer i firetida. Natt til lørdag ble det også lite søvn. Skal ringe han og høre hvilken form han er i. Det har ingen hensikt å dra dit hvis vi begge er slitne, da kan vi heller møtes i morn, siden han vil at vi skal prate sammen. ... mens jeg er nærmest der; hva betyr ord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #742 Del Skrevet 20. februar 2013 Våkna fire i natt igjen og lå våken helt til 7 da jeg ikke giddet ligge og gruble og vri meg i senga mer. Kunne lett lagt meg igjen nå, er trett, men skal på jobb om par, tre timer. Ikke lyst - senga og en bok frister langt mer akkurat nå. Men har lovet å stille opp i dag. Glemte kjøpe sigaretter i går, har bare to sig igjen og har spart på de siste sigarettene siden i går. Men rev fikk jeg tak i. Typisk meg å være surrete og temmelig distre. Afire lurte på om jeg kom hjem til han i går kveld, middag, men jeg var for trett og ble bare hjemme. Følte meg plutselig totalt utmattet, litt svimmel og tappet for energi. Sovnet før ti i går. Må i dusjen, så ut døra... det føles i alle fall som jeg har dårlig tid nå.... Skal prøve utsette avtalen en halv time, hvis det lar seg gjøre, men det pleier gå bra hvis ikke noe uforutsett har dukket opp. Skiene mine er fremdeles hos Afire. I går fikk han det jeg "lånte" - tjuvlånte - han var ikke helt blid, men ble ingen krangel og visste at jeg ikke ville tatt hans siste kroner og han var så gretten på lørdag og kunne sagt ja når jeg spurte (om å låne tohundre) - men formynderstemmen svarte nei og da jeg oppdaget at han hadde en del penger i lomma når jeg skulle flytte klærne hans bort fra pc-stolen, vel - da ble jeg så frekk at jeg lånte 500 uten å gjenta spørsmålet om et lite lån, mens han stod i dusjen. Ikke noe å være stolt av, men har beklaget og han har fått pengene sine tilbake. Det er faktisk pinlig, jeg bruker ikke gjøre sånt. Det er første gang, men like fullt pinlig. Eller mer korrekt, hadde det vært noe vanlig jeg var vant med, ville jeg vel aldri betalt beløpet tilbake engang, bare nektet for at det var meg - og vet ikke hvor pinlig det ville være siden jeg da vel ville vært vant til å stjele av andre. Har stjålet når jeg var tenåring, mat når jeg var sulten og ikke hadde en krone. Men ikke av private, var en liten butikktyv, bakte brød og stjal pålegg. Vi var en "ungdomsgjeng" som delte alt av mat og drikke. Men må få opp tempoet her. En dusj, nok en kopp te og ut døra i ferbruarvinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #743 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) For en dag, men det gikk ok på jobben selv om jeg snublet litt og holdte på å svime av og kom bort i vasen til sjefen og den gikk i gulvet og knustes. Var kvalm når jeg tok trikken hjem, ikke pga sjefens vase, men fordi jeg måtte ringe en blomsterleverandør (og snakke engelsk) og ikke bestilte en helt vanlig bårebukett, men noe vi har valgt selv. De spurte om de skulle ringe /sette meg over til en norsk avdeling, men jeg takket nei - sa at da blir det langt dyrere og det visste de (Norge er jo et dyrt land). Sa det er det samme om teksten på båndet ikke er helt korrekt jmfr språk siden alle kan noen ord norsk også. Men de skulle likevel oversette og kontakte avd i Norge. Gråt når jeg la på røret. Må kanskje sove et par timer nå, våken siden fire i natt. Har spist fire peanøtter. Kanskje se om jeg gidder lage et knekkebrød. Føler meg så trett. Og blør på uke fire. Har flere saker jeg burde grepet fatt i i dag men gidder ikke. Vet ikke om jeg drar i begravelsen, må se på flybilletter i kveld og eier ikke så mange kroner-. det blir en tøff mnd økonomisk. Litt mat og en time eller to med søvn, så går vel resten på skinner igjen. Håper det er noe bra på tv i kveld. Afire sendte en sms, men har ikke avtalt noe sammen i dag. Endret 20. februar 2013 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #744 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg tror jeg dåner. Får fanden ikke lyd på pcen, har prøvd alt med kontakter osv, så aner ikke. Virus, må vite slike galne menn jeg har hatt forhold med - en etter en. Absolutt alle vet hva en ip-adr er og har man sendt en mail, er ip-adr i boks. Så mye vet også jeg selv om jeg er en kløne. Glad jeg ordnet med blomster. Skal se på flybilletter osv i morn. Gidder ikke anstrenge meg stort mer i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #745 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) edit Endret 21. februar 2013 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #746 Del Skrevet 21. februar 2013 Jeg forstår ikke mye nå. Men det betyr ingenting. Nothing. For hva er det å forstå seg på Fikk sms fra Afire, når skal jeg hente skiene mine, helst klokken da og da og han giddet ikke vente. Samme for meg, trenger de til helga, har avtalt halveis en skitur med min mor, en kamerat og noen venner som min mor også kjenner. Jeg finner ikke ut av tidene ang buss evt tog til kirka der begravelsen skal finne sted, en kirke som ligger litt ute på bondelandet og da må jeg ta taxi og har jeg virkelig så mange penger? Det har jeg ikke, men urnenedleggelsen vil være til våren, i Norge og da vil jeg gjerne komme... vet begravelser aldri er lette, men Afire mener jeg MÅ selv om jeg ikke har lyst men hvem har lyst... Bestilte blomster, fikk mail i dag og de hadde ikke den ene typen blomster som var av god kvalitet inne akkurat nå og jeg svarte tilbake og sa at jeg stoler på de som jobber med blomster, så det går nok bra. Buss til kirken går bare i rushtiden. Skulle vært og tent et lys på et gravsted her i Oslo i dag og, men det er så mye snø og jeg vil helst ikke ta med en spade. En venninne var enig, vi fikk råd omå vente til det blir litt lysere. Lysere=mindre snø. Det vil bare se dumt ut om vi må tråkke gjennom over 0,7 meter snø for å tenne et lys. Da må vi jo iføre oss spade og vintertøy på underbena osv. Skal forsøke etterpå i dag, å finne ut om det faktisk går buss til kirken utenfor rushtiden. Eller ringe /kontakte mannen hennes, likevel lander flyet to timer før begravelsen og kanskje han gjør en tjeneste, men han er ikke mer på verken f.boka eller på tlf eller mail. ...han likte meg ikke heller, har /hadde fordommer mot norske /scandinaviske damer som tar en øl ute på byen, men det er en annen story. Føler meg litt skviset ut, fy faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #747 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Har sendt en mail til en felles venninne som jeg aldri har møtt og spurt om hun kan undersøke når disse bussene går. Må smøre meg inn med sminke og rett hjem igjen. Etter avtalen med Afire. Sov i natt, men våknet som vanlig ca 4- halv fem. Sovnet igjen og sov en time før ni. Det er morsomt å slite med søvn, man får så mange timer man ikke trodde man hadde. Endret 21. februar 2013 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #748 Del Skrevet 21. februar 2013 Afire forventer for mye, eller er det bare for kun å plage vettet av meg? Mulig han er av den sorten - det vet ikke jeg. PÅ seg selv kjenner man andre, men jeg ville forstått om man ikke drar i en begravelse, dessuten taper jeg penger siden jeg er bedt om å jobbe litt i morgen. Og jeg venter på penger som har forsvunnet i systemet et sted (sier firmaet), det kan ta tid dette før økonomien er normal igjen. Mest lyst å selge kåken og flytte til Spania. Hva har jeg å tape, sånn rent for egen del... vil jo savne familie og venner og barna mine, men de har kontroll på sin økonomi og kan besøke meg når som helst. De klarer seg utmerket uten meg. Har logget ut fra fboka nå, ser om vår felles venninne har svart i ettermiddag. ... En annen ting jeg ikke forstår helt, er om det er normalt å gjøre det slutt rett før en nær venninnes begravelse og samtidig forsøke gjøre meg til en taper hvis jeg ikke prioriterer og gjør meg nærmest blakk pga reisen dit? Er det normalt eller er det kun jeg som reagerer? Ingen av hennes venninner fra Norge kommer til å dra, men av ymse årsaker, sykdom osv. Og alle var ikke like nære. Nå har bitre tårer fallet igjen. Hvilket møkkaliv man lever, falskhet og uærlighet og ... kanskje mest - feighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #749 Del Skrevet 21. februar 2013 Helst vil jeg bare være hjemme, røyke meg en eller to og sove til jeg våkner uthvilt og med vettet i behold. Drømte (mareritt) i natt at en som er ti år yngre enn meg var seriøst interessert i meg til tross for mine tabber og presenterte meg for hele hans familie osv. Han var oppriktig kjekk, har aldri møtt han irl, men fikk angst og prestasjonsangst, likevel likte jeg han. Veien blir til mens man går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #750 Del Skrevet 21. februar 2013 Det verste er ...kanskje det beste, men jeg er å kåt at jeg dåner. Har forsøkt både med finger og dildo men det funker ikke. Nå rakk jeg ikke trikken, men en venn (ikke pulevenn) plukker meg opp om femten minutter. Faen jeg er ikke så løs som jeg virker, dessuten. Men jeg er drittlei. Av det meste. Og Afire sier bare, nå må jeg hurry up, nei sier han, har ingen andre, men vil ikke ha meg. Ok, finaly cont dowm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #751 Del Skrevet 21. februar 2013 De menn vil vinne nrå de de s e dpd nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #752 Del Skrevet 21. februar 2013 Driter loddret og loddrett i alt nå. Musikk er ok. Resten er kun oppkast. er meg og føler ikke at noen er glad i meg. Out. out. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #753 Del Skrevet 21. februar 2013 afire ble skeptisk når det ringte en hom venn, Ij Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #754 Del Skrevet 21. februar 2013 Temke på rrtlf slk at han kan velge om han vil sike meg. Afire, tjo og hest Han vil ike,. grei bare jeg finner musikk nå+. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #755 Del Skrevet 21. februar 2013 Nu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #756 Del Skrevet 21. februar 2013 hAN ER JO VELDIG HYGGELIG OG EN KOSELIG FYR, GOD I SENGA, OG NÅR HAN MØTTE MIN LILLESØS, DA SKULLE HAN KNULLE HENNE. hVILKEN MANN... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #757 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Han ringte, heg\\ xkatøarewgdueueufycjy"""""""""22" ...det gikk bra. Mer vet jeg ikke, men tror jeg skal utgi denne dagboken, med virkelige faces. 'ticks... osv. Endret 21. februar 2013 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #758 Del Skrevet 21. februar 2013 Temke på rrtlf slk at han kan velge om han vil sike meg. Afire, tjo og hest Han vil ike,. grei bare jeg finner musikk nå+. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #759 Del Skrevet 21. februar 2013 Og til alle dere perverse idoiter i hele verden om dere er menn, vennligst ikke se\just lonely Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 22. februar 2013 Forfatter #760 Del Skrevet 22. februar 2013 Kom meg ikke i begravelsen, men har tent lys og mailet en felles venninne som heller ikke hadde mulighet til å dra til tross for at hun bor langt nærmere. Sovet elendig i natt, la meg tidlig men glemte slå på lydløs og hvem ringer kl. 2249? Afire. Jeg la på - han spilte høy musikk ( en trist låt, romantisk om tapt kjærlighet) og la tlf bort til høytalerne, og hva var vitsen? Vise at han er i party-modus? Yeah, right...liksom. Skal ta en dusj, og komme meg ut døra, besøke en kamerat og tvinge meg ut - har ikke lyst til annet enn å sove, men kan ikke snu døgnet. En eks ringte nå, men er ingen flørt overfor meg etter at det ble slutt. Han har forøvrig en ny dame, sier han, jeg vet hvem hun er men kjenner henne ikke. De skal tilbringe to måneder i syd-europa nå og frem til våren. Må kjøpe vitaminer, og få i meg mat. Joda, jeg spiser, men først når det er kveld. Det skjer for mye på for kort tid, skal undersøke muligheten for å leie ut her og dra til sydligere strøk jeg også. Følte jeg hadde feber og hodepine i går kveld, og la meg tidlig, har ikke så mye energi p.t. Ringe en kamerat etterpå, men først i dusjen. Burde gjort litt husarbeid, men det haster ikke, er ikke noe som løper fra meg. Slik visse menn gjør, menn som ikke husker hva de har sagt og som er paranoide i svingene... Tja. Hva mer å skrive om. Vet ikke hvorfor jeg føler meg så trett, mulig en liten vinterdepresjon etter at ... etter alt som har skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå