Alvina Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #721 Del Skrevet 17. februar 2013 kim larsen, åge m.fl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #722 Del Skrevet 17. februar 2013 Har ringt og fått telefoner, skal lage mat, røyke og sove, jeg driter i natt og dag, døgnrytme. Jeg gir fullstendig blaffen, det er søndag. I morn får jeg en sjekk, samme det men hjelper på. Afire får nothing, tirsdag er avtalen. SKal kanskje sende en mellommann. Men Afire er som andre menn, vil i buksa mi. Fy flate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #723 Del Skrevet 17. februar 2013 Alle har våknet nå og ringer, så maten ...min... ble brent. Men da er det andre gang i dag jeg lager varm mat og nå tar jeg ikke tlf. Venninner ringer, mamma også, ikke 34, men savner ikke sex. Har dildo. Skal ringe en kamerat, men er ambialent, er ikke skravlesjuk, skal spise og røyke en joint og se på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #724 Del Skrevet 17. februar 2013 boine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #725 Del Skrevet 17. februar 2013 Jeg har enda ikke spist siden i går. Klarte svi mat, når jeg snakket i tlf med afire. Alt er hans feil. Håper 34 ringer,m en skal legge meg når jeg har spist og tatt par trekk av en joint. Jeg gjorde det slutt? Hvilken korttidshukommelse har Han? Jeg har som en elefant og kan drikke alle under bordet og vinne i poker samtidig. Uten skitne triks. Det går gjetord om meg. Ikke at det er noe å skryte av, jeg har aldri spilt om penger - kun lottokupong aldri ellers. Men jeg sier ikke et or ¨dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #726 Del Skrevet 17. februar 2013 g Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #727 Del Skrevet 17. februar 2013 Er helt kvalm, har ikke ord. Skal spise og legge meg, natt og dag er det samme nu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #728 Del Skrevet 17. februar 2013 gitarkurs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #729 Del Skrevet 17. februar 2013 Har du ligget med han, har du ligget med Han, han han han, har du ligget med han han han? Nei. Au, kjenner jo mange men sa ja en gang han mr perfekt iskald spurte, ja, han har jeg ligget med. Da sluttet han å spørre mer, En av the big boss, torpedo osv. Sa jeg var bare litt over tjue år når jeg lå med han og det var ren teknisk sex uten følelser. Men klart han aldri spurte mer, jeg kjenner og har kun ligget med menn som innehar makt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #730 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Lager mat og har mekka en joint til etterpå. Er litt i sjokk og i dobbel ... sorg. Men jeg er en som alltid går videre. Det er ikke synd på meg. Har venner, men akkurat i dag er jeg ikke skravlesjuk. Venninner har ringt og mamma da, men mamma hørte at jeg ikke var helt nykter så vi pratet ikk så lenge. Ikke om afire heller, for hun vet at jeg slett ikke er feilfri. Og hun har ...vil ikke skrive om noe så privat--- om andre. Afire... jeg elsker han, eller trodde jeg gjorde det. Han jeg trodde jeg elsket han eller den han er? Tja er ikke sikker.... Endret 17. februar 2013 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #731 Del Skrevet 17. februar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=hu_cAdNJiNY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #732 Del Skrevet 17. februar 2013 Maten er ferdig uten at jeg laget brANN. Men har ikke matlyst. Er sulten, men... matlyst... kom tilbake. Hvis det var så enkelt ville jeg vunnet i lotto i går. Alt er ikke Afires feil, jeg drikker alle under bordet og har høy sigarføring. Og flaks. Flaks... spiller jo aldri om penger. Hadde jeg vært i Las Vegas ville de (mafian der) tatt livet av meg. Var jeg advokat ville jeg også blitt drept, og det ville sett ut som en ulykke. Flaks ja. .... tjo hei, var godt med en joint nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #733 Del Skrevet 17. februar 2013 Jeg er så priviviligert og ... sånn ikke helt stygg utseendemessig - det i seg selv kan føles som et handicap, smiler jeg til en mann blir han ...kåt på meg. Ikke på meg, men på et nummer. Har ikke farget håret siden jeg var nitten år, da var det rødt, men nå skal jeg farge håret, hvitt,. rødt og blått. Oslojente, meg.,.. har jo bodd her siden syttitallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #734 Del Skrevet 17. februar 2013 nydelig, smokie: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #735 Del Skrevet 17. februar 2013 Er bare at jeg er... utrolig skuffa, han sier en ting en dag og alt virker bra, så blir det gali at jeg begynner å trene siden jeg iflg han sikkert blir kåt av alle de unge veltrente mennene /guttene der. Hm... En felles venn av oss sa at det faen ikke er jeg som trenger gå til psykolog, men Afire hadde hatt behov for det. Han spurte meg, Alvina, hvorfor Alvina er du begynt i terapi... Jo .... Men jeg har godt av det, og liker henne - vi har kjemi og jeg føler trygghet i rommet, bruker henne som en coatch. Hun virker ok og jeg kan ikke lure henne eller trille henne rundt lillefingeren. Da ville jo hensikten blitt fraværende, betale og leke og lyge når man prøver få mer orden på livet sitt. Det gidder ikke jeg i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #736 Del Skrevet 17. februar 2013 Nå må jeg spille musikk, håper ikke naboene blir gale igjen. Kl er snart sju, har to timer til rådighet. Hater Afire har mistet respekten ... over og ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 18. februar 2013 Forfatter #737 Del Skrevet 18. februar 2013 Hadde ikke lyst å stå opp... sov ganske lenge, men våkna fire i natt og lå våken et par timer. Men måtte stå opp, skal i banken før det stenger. Må få bestilt bårebukett til begravelsen. Og vet ikke om jeg drar dit, det er tre timers reise pluss tog /buss til gardermoen og jeg er ikke kjent i byen begravelsen skal være, så må ta taxi til kirka. Penger har jeg heller ikke i overflod. Men skal forsøke å få det til. Fikk et kort besøk i går kveld, en kamerat som la igjen en sovepille (som jeg ikke har tatt, er kun om det blir flere netter uten søvn og jeg er ikke helt sikker på om jeg blir loddrett dopa av den pillen, vet bare at den er sterk - har aldri tatt akkurat den typen tidligere). Han la også igjen noe å røyke på. Satt her par timer, tok en pils og røyket en på meg. Snilt gjort. Og var også koselig å få besøk, en som fikk meg til å smile litt og ikke bare sitte alene og gruble. Kanskje jeg burde godtatt Afires premisser og det hadde jeg gjort (at vi er sammen så lenge vi begge har det bra) - men når han den ene uken mener det kun er oss to, at vi er sammen og gir meg håp og tro på at vi faktisk er sammen (han var ikke helt edru og husker det vel knapt), for så å endre mening til neste uke... Da ga jeg opp. Det som skjer /skjedde, er at jeg lever i uvisshet og i en tro på at jeg har en kjæreste, mens han har ryggen fri og kan komme neste dag og si: Alvina, det har skjedd noe, jeg har fått følelser for en annen. Eller Alvina, jeg lå med xxxx i går, men det betyr vel ingenting, vi to som er så moderne... Men det kan skje alle etablerte par også. Det verste er tanken på at han er på jakt etter en dame han vil ha som kjæreste og i mellomtiden er jeg god nok å ha. Kjekt å ha liksom...! Er tungt nå, men går over. Skal møtes i morn - han skal få tilbake 500 jeg lånte uten å ha fått ja. Det var ikke hans siste penger. Han hadde par tusen i lommeboka og har sparepenger på konto. Men han er prinsippfast eller forsøker late som, avhengig av å ha stålkontroll på økonomien sin. Jeg har lånt kroner til han - selv med hans sparekonto som han nekter å røre - og når jeg skulle få de tilbake en torsdag - og da var jeg nærmest blakk - mente han at han ikke kom hjem til meg med pengene, men måtte møte han på et utested. Og han nektet å komme før butikken stengte så jeg fikk ikke handlet mat. De pengene forsvant i dragsuget på puben. Ikke alle, men for mye. Det var ikke Afires feil at jeg valgte å bruke penger på noen halvlitere på pub, men sier ikke mer om det. Min plan var ikke å gå på pub den torsdagen. Ikke i det hele tatt. Men slik det ble kunne han like godt beholdt pengene (mine). Når jeg lånte av han par uker tidligere, satte jeg summen inn på kontoen hans, og han var ikke nærmest blakk. Regelryttre...som bryter sine egne regler, de er sjarmerende. Føler for å være singel, gidder ikke mer forvirring av menn som snart får eller alt har utviklet for tidlig demens. Men også jeg har en grunnleggende ønske om en kjæreste, et forhold selv om man ikke bor sammen. Men har aldri stresset med å finne meg en mann, de dukker opp når man minst venter det. Må ut døra snart. Kan utsette alt til i morn, men får se hva jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 18. februar 2013 Forfatter #738 Del Skrevet 18. februar 2013 Må få laget litt mat, har spist to peanøtter i dag. Kom nettopp inn døra. Fikk telefon fra en venninne og sa at jeg ringer tilbake når jeg er hjemme. Afire sendte sms, at han håper vi kan prate i morn og at jeg ikke må være negativ. Negativ? Til hva? Det er i så fall ike hans problem. Og jeg har ikke tenkt å gå i skyttergrava pga løgner. Sånt som skjer, arkivert... over og ut. Hans eget valg og ok. Tilfeldigvis sendte vi sms til hverandre nøyaktig på samme minutt (sekund), jeg skrev at jeg ikke er tilgjengelig i morgen før tidligst etter kl. 15 og om det passer for han. Må vel ringe tilbake til venninna mi, men må lande litt. Er så utrolig trett. Har ryddet, må rengjøre en kjele og lage mat - blir vel pasta bolognese med skinke (lager sausen selv, er ikke glad i svinekjøtt, men greit nok en sjelden gang). Men kanskje det blir rester - lutefisk, men mye mer styr og har ikke gulrøtter. Eller ribberester fra jula, men ikke lyst på ribbe nå. Eller stekt laks eller sei, men får se... har i alle fall mat så det holder i noen uker i fryseboksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 18. februar 2013 Forfatter #739 Del Skrevet 18. februar 2013 Han ringte. To ganger. Vil prate med meg og spør hvorfor jeg er så kald... Kald? Jeg har bare ikke stort å bidra mer med eller si... Sa i tlf at han sliter (jeg vet grunnene-e - men vil ikke legge det ut her) og ikke har kapasitet til knapt seg selv for tiden, sa han. Ba meg komme bort til han senere i dag og spise middag, nå var han på en pub. Jeg sa; ring etterpå. Dessuten kan du komme hjem til meg for en gangs skyld?... hvis det er noe mer å prate om. Nei, han hadde ikke røyk på seg. Jeg har, sa jeg. Men han vet at jeg ikke har stort, og vet jo ikke at jeg fikk av en kompis i går, det var ikke mye. litt. Fan, nå ble dette vanskelig. Har ikke vært i humør på flere dager og nå vil han ha kontakt og ber meg på middag? Hva faen tenker han MED???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 18. februar 2013 Forfatter #740 Del Skrevet 18. februar 2013 Forstår lite nå og vil ikke forstå. Vil helst bare sove og gjør vel det. Lystkrem... et nytt ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå