Gå til innhold

LunsJ

Alvina

Anbefalte innlegg

Har sovet par timer, er ikke i form. Men bedre enn i dag tidlig. Ikke hørt mer fra afire. Vet ikke og føler meg forvirret. Om han vet nicket mitt betyr det egentlig lite, men føler kun tristhet når det blir krangel av ingenting. ... Men for han er det mye om jeg har overnattingsbesøk, mens han selv kan ha det av kvinnelige bekjente ???

Dobbeltmoralen...

Det får meg til å føle meg ekstra usikker, for den som "kaster den første sten" er ofte den som har noe å skjule og dekke over...

Skal ta en dusj og kanskje gå i butikken.

Et forhold med krangel og styr er energitappende, og vil jeg det mer...

Vi hadde det fint i helga, men nå er det bare kaos igjen.

Har ikke lyst å analysere mer, er for sliten av det og har gjort det tusen ganger i det siste.

Har funnet ut at noe av det dummeste valget jeg har gjort var å gå rett i armene på afire. Uten å bearbeide bruddet jeg var i.

Men et dumt valg, - jeg var ikke helt alene om alle feiltrinnene som er gjort i løpet av det siste halvåret.

Jeg savner han, men vet ikke hva jeg skal si. Kanskje si neste gang at vi har det best som venner, men et vennskap ... midt i dette, er i praksis umulig å stable på beina. Det går, men da må jeg si nei til ytterligere kos, og da er problemet at jeg fikk følelser for han, mens han hele tiden omtrent har stått på utsiden og kun vært interessert i sex og ha det morsomt sammen...

Vet at jeg har begått par brølere, med han på 34. Men afire har også hatt blant annet silikon-vally i senga.

Skulle ønsket vi kunne prate sammen nå, men den siste meldingen fra han inviterte ikke til en hyggelig tone. Og kanskje han har rett, at jeg ikke kan ha mannlige overnattingsgjester, at han har rett???

Det kan være, men jeg forstår ikke. Er vant til å sove sammen med kamerater og har blant annet sovet både damer og menn - fem stykker i samme seng og vi lå tett (pga at det var vinter og kaldt på soverommet som verken var oppvarmet eller isolert med annet enn sand). Han skulle også sett når jeg ba ekser og mannlige venner om å overnatte i samme seng som meg og en eks. Og de kunne bli helt til de fant seg egen bolig.

Men eksens mannlige venner fikk også overnatte.

Kanskje vi er for forskjellige. ... nå skulle jeg kjøpt en løgndetektor for å avsløre om han vet nicket mitt, men ser ikke problemet. Annet enn at for meg er det blitt et problem, siden jeg lurer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er betydelig lettet, han ringte og vi pratet litt. Ba meg også komme hjem til han, men jeg sa at formen min ikke er noe særlig. Jeg ba han komme hit, advarte han om at jeg kunne være smittefarlig siden jeg har kastet opp i dag, har feber, hodepine og tja...

Så vi skal prates i morn.

Han frittet meg litt ut ang overnattingsgjesten, men jeg sa at jeg nesten eksploderte når han som sov her automatisk forbinder seng med sex.

Sa at jeg klappet han på fingrene og nesten fant frem fluesmekkeren. Og, han spurte ikke hvem det var som sov her, det er heller ikke poenget - dessuten vet han at jeg ikke svarer hvis jeg ikke vil. Men spør han, vil jeg kanskje svare - men ikke via telefon. Det er ikke en han kjenner, og ikke en jeg har hatt en flørt med. (sett bort fra at jeg flørter med nesten alle)

En venninne har en sterk mistanke om at jeg er forelsket i afire, dvs håpløst betatt, og kanskje hun har rett selv om jeg benekter det.

Men, samtidig har hun advart meg, eller prøver - å fortelle meg at et forhold som - der jeg også har feilet, f.eks. med 34, sjeldent går bra.

Vet ikke jeg, har bare sagt at jeg er villig til å gi det en sjanse, men at jeg er litt forbeholden. Og, ja... lett å skrive dette, for om jeg var frisk i dag, ville jeg vært i hans leilighet i dette øyeblikk. Og sovet i morgen tidlig når han går på jobb. Tatt oppvasken, fått servert middag om cirka en halvtime.

Bortskjemte Alvina...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... er sliten. Frister å legge seg igjen, men har lyst å se på tv litt senere, og ikke våkne i natt, sånn våkne, helt totalt frisk og opplagt...

Jeg tror jeg er mer enn bare betatt av afire, men kjenner et lite forbehold i magen, og det er noe som har dukket opp i det siste, fordi jeg har forsøkt å distansere meg.

Han vet også at vi er veldig forskjellige, det er jo ikke uten grunn jeg kaller han for afire her på dagboka (det håper jeg han ikke vet).

Har grunnet over om jeg skal bytte nick, men hva skal det bidra til, sånn egentlig....

Enden på visa kan bli at jeg printer ut alt jeg har skrevet her og gir et kilo papir i julegave til han....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og han ringte igjen, og vil at jeg skal komme hjem til han. .... om en time cirka sa jeg.

Han er i alle fall advart, jeg har et influensalignende virus og det er ikke mye selskap i meg pt.

Han advarte meg, at han skal gi meg et førstegradsavhør ang hvem som lå i min seng i natt.

Jeg sa som vanlig, at jeg aldri røper mine kilder. Og tror ikke han vil avhøre meg, i så fall er han helt idiot. Mht sjalusi.

Dette ser ut som en spennende kveld, mens han er i form er jeg helt ute av form. Ikke psykisk, hodepine og oppkast, feber og vondt i magen er bare forbokstavene. Han vet at jeg også har et tilnærmet italiensk temparment, og at å dille med meg nå vil utløse et vulkanutbrudd...

Kanskje min venninne har rett, at jeg er mer betatt enn jeg vil innrømme....

Men jeg må ta en dusj og finne noen rene klær... kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal jeg komme meg ut døra, telefonen ringer plutselig og alle vil slå av en prat...

Kan ikke si at jeg gleder meg til å møte afire, jo litt, men... hvis han er mistenksom og har sjalusi i speilet, vet jeg ikke helt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med en rask dusj.

Egentlig burde jeg sovet hjemme i natt, men jeg sover godt også hos afire, så ser ikke forskjellen, sett bort fra at også han kan bli innbilsk...

Men han har jo grunn til å være det, hvis man tenker ang meg...

Har likevel nerver, er redd han skal begynne å krangle og jeg er ikke i modus til å gjøre annet enn å sove inntil han, kankskje se litt på tv. Det er alt i kveld og jeg er ikke frisk. Merker at jeg fremdeles føler på det sinnet jeg våknet opp med for par dager siden, ingen må bråke med meg nå.... da legger jeg bare på røret, eller lar være noe som helst.

Å si fra er noe jeg kan, men kanskje jeg for en gangs skyld får lov å være den svake parten?

Det er ikke i hodet jeg sliter nå, det er mest tretthet og feber. Men blir raskt frisk igjen, kjenner jeg meg selv.

Tatt en dusj, må pudre nesa og se meg i speilet og vandre ut i kvelden.

Har lyst å prate med han, hvis jeg er i form og spørre han om han mener vi er sammen, eller om vi bare er knullekompiser. Og hva han enn sier, vil jeg være enig. Annet valg har man jo heller ikke. Ikke hvis man respekterer den andre og hans/hennes valg.

Han sa han har to pils i kjøleskapet, det vil si at jeg får en øl. ... Joda, har øl jeg også, det er ikke derfor jeg drar dit nå.

Merker at jeg kommer til å gå og legge meg ganske raskt når jeg kommer dit, da får han se på tv alene. Hvis han er kåt... tja, det er ensbebetyende med at da må det bli et kjapt nummer.

Kanskje vi egentlig passer sammen, men har aldri hatt en kjæreste som har vært så forskjellig som meg... bare synet på overnattingsgjester og politisk også....

Men politisk har jeg respekt for andres meninger. Det har han også. Selv om han gikk i forsvar når han hørte hvem jeg bruker stemme på, jeg avvæpnet han raskt og sa at ... vi er enige i mange ting, men ...

Tja, er det et men... Vet jeg kunne bablet om hvorfor og hvorfor ikke, men det gidder jeg ikke. Det gjorde jeg blant overfor faren min siden vi var politisk uenige, men vi ble enige om at vi var uenige, og forstod at vi begge ville det beste for både samfunnet og for hverandres liv og hverdag, og begynte heller å diskutere sak fra sak og ikke partipolitikk, og jeg ga meg også noen ganger - siden jeg er misfornøyd med alle partiene.

Men nå må jeg se meg i speilet, ta på meg klær og ut av døra.

Har litt nerver, er redd han har en skjult agenda, har spøkelser med meg fra tidligere forhold og det er ikke lett å dra med seg.

Og har jeg husket å pakke med meg lader til mobilen osv nå... Jeg sa til han når han ringte at jeg er så drittlei av å ompakke og dra med meg alt hele tiden... han begynte å le. Føler meg nesten som en flyktning som er ufb noen ganger....

Menn er rare....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme igjen, men må ut en tur og hente noe jeg har glemt hos en venninne. Hvis jeg gidder. Er bedre enn i går, men føler meg trett (og til tider irritabel, kanskje det er overgangsalderens første tegn...men tror det er fordi jeg har gått på akkord med meg selv i det siste og at jeg føler mye på angst nå for tiden)

Sov over hos afire i natt, men i natt våknet han, gikk på toalettet, da hadde jeg stått opp og hentet et glass vann og tatt et knekkebrød. Vi skal sove videre, men plutselig banner og sverter han høyt og går og legger seg på stua..FORDI HAN MÅ SOVE!!! (joda, så sinna at jeg ikke turte stå opp og gå på toalettet, hørte han var sint når han kom på stua også.... og gidder jeg sånt...)

Men i dag tidlig kom han inn på soverommet og var blid igjen.

Hm.

En venninne har sagt at han kanskje driver med pulver, siden han kan bli så eksplosiv. Ikke vet jeg.... vet at mange skjuler at de bruker div. dop pga image....

Er usikker på om jeg gidder gå ut mer i dag, kom ikke hjem før i firetiden, var da hos afire mens han var på jobb. Sovnet ikke etter at han våknet i tretiden i natt, var akkurat sovnet igjen da han vekket meg før han skulle på jobb.

Men stod opp etter par timer, tok oppvasken, en dusj, litt frokost og leste avisen, sov litt til....hAn ringte men jeg hørte ikke tlf siden den var på lydløs.

Men har ikke avtalt noe i dag, jeg blir hjemme etter at jeg har vært ute en liten tur. Er tufsete, småvarm og trett og litt svak hodepine.

Har temperament jeg også, men han overgår meg i høy grad.

Tror jeg føler meg så irritert for tiden fordi jeg får nerver.... mye usikkerhet osv. Og lett for å føle meg dum, at jeg lar meg bli plaget... (alt er ikke hans feil)

Vi kranglet ikke når jeg kom hjem til han i går kveld. Han forsøkte, igjen, på en måte - å gjøre meg sjalu, fortalte om alle komplimentene han får fra kvinnelige kollegaer.

Jeg sa, ok, si fra om du faller for en da, så er saken klar og vi kan begge gå videre hvis det er det du vil.

Jeg sa også, får du betalt lønn for å flørte? Sa det med et smil, men er lei av å småkrangle og prøve å vinne, liksom... (vet han kan ha sagt dette for å hevne seg siden han mistenker at jeg ligger med andre)

Men vet ikke hva jeg selv vil snart. Vet bare at jeg blir nervøs av en som kan få raseriutbrudd ut fra en annen verden.

Og han blir kanskje nervøs av at jeg ikke er helt A4-strømlinjeformet i hodet mitt.

Merker at jeg ønsker mitt behagelige, litt kjedelige singelliv tilbake. (Vet jo ikke, føler meg singel... men føler at vi har blandet kortene litt for meget, og at vi har låst oss i et hjørne, som å spille sjakk, det hender jeg bare rister på hodet når jeg spiller, innser at jeg har tapt og ikke gidder mer)

Surt og kaldt ute nå, frister ikke bevege seg ut, men skal gjøre et forsøk. Har tatt oppvasken også her hjemme i dag, og småryddet litt etter at jeg kom hjem.

Sa også til afire i går, med et smil, at jeg har oppdaget hvorfor han vil at jeg skal sove hos han, fordi jeg er så flink å rydde og være oppvaskhjelp. Da smilte han også.

Et merkelig forhold.... i går var jeg ikke i form til å prate om forholdet, og i dag tidlig var jeg trett. Men skal ta en prat med han en dag, men vet ikke om en prat vil utgjøre den store forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare hjemme, ringte hun jeg skulle til og sa at jeg ikke er i form og at det nesten er for sent på dagen, i tillegg veldig kaldt og vind ute nå. Er merkbart bedre enn i går, men fryser og har småfeber.

Skal lage noe mat, kanskje se litt på tv eller /og lese litt.

Skal også se om jeg kansje ringer afire. Svarte jo ikke når han ringte siden jeg sov i dag. Men vet ikke, han sendte sms, der han sa at han var trett og skulle se på en sportsgreie i kveld.

Frister mer å ringe en venninne, eller bare slappe helt av og være litt usosial. Det kan også være sunt, bare gi blaffen i resten av verden og egoistisk.

Savner selskap, hater når mørket setter inn nå. Vet ikke hva det minner meg om, til vanlig bruker jeg å elske høsten, men ikke denne høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han (afire) ringte nå, og lurte på om jeg skulle bli med på xxxxx i morgen, siden en kamerat av han skal kjøre.

Når?

Kl 11.

Kanskje sa jeg, hvis jeg ikke svarer på telefonen sover jeg, vet du.

Men sa at vi kan ringes etter det.

Er trett, har lyst å sove sammen med han (men... gidder ikke gå utenfor døra i dag og er for trett til å være for sosial i kveld og dessuten hadde vi morgenstund med gull i grunn i dag før fuglene våknet)

Han har også sendt sms for par timer siden og spurt om jeg er sinna pga det i natt. Nei, sinna skrev jeg, ikke sint, men ble litt i sjokk og sovnet ikke før tre timer senere. Og ikke rart jeg er trett igjen.

Klokken er bare åtte, men føler for å krype under dyna og sove til jeg våkner av meg selv igjen.

Har pratet med en venninne i telefonen også, hun er heller ikke helt i form. Vi avtalte å møtes til uka, vi skal gjøre en tjeneste for en felles kamerat før han kommer fra ferie, dvs rydde og shine litt hjemme hos han, siden han til tider nærmest kan være handlingslammet og deprimert og kaos skaper mer kaos.

Hun vil at jeg skal være med, fordi, som hun selv sier, hun blir deprimert av alt rotet hjemme hos han.

Men vi skal bare gjøre litt, ikke ommøblere eller noe stort annet enn vaske litt på kj økkenet, dra frem støvsugeren, pante tomgods, se hvordan det er på badet. Han har ikke spurt oss, men vi har valgt å gå inn der før han kommer hjem.

Tror jeg legger meg om ikke så lenge.

Det gjør ingenting om jeg våkner i natt, da leser jeg bare litt og sovner igjen.

Afire sa at 34 hadde bedt å hilse til meg, hahaha, sa jeg. Det tviler jeg på at han har gjort, han er ikke typen til å hilse i øst og vest.

Men nå skal jeg finne noe frem som jeg har hatt lyst å lese i lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovnet tidlig i går kveld, men våknet to i natt og sovnet ikke igjen før i 6-7 tida. Og våknet åtte.

Kunne sovet mer men ble liggende å gruble og nesten bade i angst, så stod like godt opp.

Afire skal ringe snart, men jeg blir ikke med. Skal foreslå at vi heller møtes evt senere i dag. Han vet grunnen, jeg skal til en venninne en tur, dit jeg skulle i går.

Han sa på telefonen i går kveld at grunnen til at han ringte meg når han var på jobb, mens jeg kanskje sov (våknet hele tiden, men...hadde tlf på lydløs) - var fordi hvis jeg ble ville han be meg ta opp mer biffkjøtt fra fryseren = han skulle lage middag til oss begge to.

Får nesten litt dårlig samvittighet som ikke blir med nå på formiddagen, men jeg kan ikke i akkurat i dag. Det må han tåle, men han er visst etter planen hjemme igjen i ettermiddag, så skal prøve å få gjort det jeg har planlagt før det blir sen ettermiddag. Men han har reagert med å bli fornærmet før, men jeg kan ikke ta hensyn til alt, hele tiden, og det er ting jeg har utsatt fordi jeg har hanglet i de siste dagene som jeg SKAL og har bestemt meg for å gjøre i dag.

Våknet ikke med feber, er visst heldigvis fysisk frisk igjen. Men har mye å tenke på for tiden, som ikke har med forhold å gjøre, og blir sliten av det. Må stole på at ting ordner seg, men det er ikke lett, og det er flere ting... som til sammen er energikrevende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trett, nå var afire snart hjemme igjen og jeg har fremdeles ikke vært i dusjen, men lovet å være litt rask (han vet at jeg kan bruke timer før jeg får gjort det jeg skal noen ganger).

Har lagt frem klær, en hånduk, så da er det bare å gå i dusjen og ta trikken til venninne.

Har spist frokost, det har jeg gjort og tatt en kopp te.

Men så effektivt, han blir irritert hvis jeg ikke holder avtalen vi laget.

Vi skal møtes litt senere, avhengig av hvor effektiv jeg er nå, men ga han et klokkeslett med en times margin. Men kan være effektiv når jeg vil, det er bare det... at noen ganger synes jeg tiden flyr av sted og løper først...

Og nå må jeg beregne tida, og det skal holde selv om jeg ikke stresser nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme og litt varm igjen, ble overrasket av regnværet som kom som et lyn fra klar himmel, fra snø til regn... og vind.

Har fått på meg tørre klær igjen og alt er bra.

Skal se på tv nå, og har satt på noe mat.

Tror jeg er premenstruell, men det har ingen betydning. Har vært kos å være sammen med afire dette døgnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på vei ut døra, har ryddet og er ikke ferdig, men har en avtale om å hjelpe en venninne med å gjøre litt i leiligheten til en kamerat som er på ferie. Stress, men har ikke lyst å komme tilbake til mitt eget rot... og når jeg begynner å rydde finner jeg litt rot overalt (gjemt vekk, usynlig for det blotte øyet)...

Fikk sms av Afire for par timer siden og han skrev at jeg vel som vanlig bruker to timer når jeg sier en time... Det er ofte sant, men nå rekker jeg avtalen kl. 17 hvis jeg logger av her NÅ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme igjen, sov over hos Afire. Men har bare sovet tre timer, fikk muskelsmerter i natt. Ikke så farlig siden jeg har sovet bra i tre, fire netter sammenhengende.

Rakk avtalen igår og vi låste oss inn hos feriekameraten vår. Jeg har vært der tusen ganger, men han selv tar så mye plass i rommet at man ikke legger merke til kaoset som hersker i leiligheten. Uten å gå i detaljer, kaos er forbokstaven.

Det endte - etter kort tid - med at et rør sprang lekk, og jeg ringte til han og sa at alt er under kontroll, men hvor er hovedkrana... Han fikk nerver og eksploderte i enden av røret (alt var ikke under kontroll, gulvet var fylt med vann, men vi oppdaget det i tide). Og hovedkrana satt fast, men vi ordnet det under stor tvil om alt ville gå i stykker. De morkne rørene... han ba oss legge avispapir på gulvet i tilfelle - tja... vi begynte å le etterpå (ikke av han, men vi ble temmelig svette og stresset og måtte avreagere litt), for vi hadde forsøkt med avispapir, men nymotens papir suger ikke vann. Måtte bruke bøtte og mopp.

Litt hadde vi vasket, men vi går ikke inn der og gjør annet enn å ta inn posten.

Skal si rett ut når han kommer fra ferien at det er på tide å få gjort noe, en rørlegger f.eks. ville være en god ide. Det er ikke gang nr. 1 det har vært "uhell" som nesten har forårsaket vannskader til naboen under. Men det nytter ikke si noe, tror jeg. Argumentet vil være at hele rørsystemet i borettslaget skal byttes ut innen fem år...

Men skal bruke et motargument, hva med nervene dine når du vet at du hele tiden må passe på at det ikke skjer flere ganger, og du som bruker stresse deg opp, og oppnå dårlig søvn?

Joda, han kan litt og har spleiset rørbiter sammen, men forsikringselskapet vil aldri dekke en vannskade med dette opplegget.

Får håpe han hører på meg, vet at andre også vil si det samme.

Skal møte afire senere i dag, og til helga skal jeg hjelpe han litt med et prosjekt. Vet ikke om jeg sover over, det blir i så fall en tidlig kveld.

Nå ser jeg at tiden flyr igjen, så må i dusjen og egentlig burde jeg sovet litt, men går bra uten søvn. Må i boden med noen hageputer og redskaper og få litt mer orden før vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trett, men det er pga. at jeg tok allergimedisin i går kveld og har hangover. Er hos Afire, men skal hjem snart, var usikker på hvor mye jeg skal rydde, men har vært litt her i det siste og er med på å rote, så ryddet stuebordet, kjøkkenet og litt på badet. Det var raskt gjort, er ikke mye rot her i grunnen.

Sovnet igjen før han dro på jobb, kunne sovet videre nå også men det er ettervirkningene av all.medisinen, det går over om par timer, bare kjedelig så lenge det varer, hodet fungerer ikke, en vaakumtilstand... Skal kanskje innom min mor en tur hvis hun er hjemme, må handle litt mat, gå på apoteket, og diverse kjedelige pliktoppdrag. (mener ikke at å besøke min mor er et pliktoppdrag)

Afire spurte om jeg ble med på kino i helga, og det høres fristende ut, sa ja. Hvilken film?

Før vi kom hjem til han i går, dukket 34 opp mens jeg ventet utenfor en butikk og tok en røyk. Sa hei og hvordan det går, standardfraser. Det gikk visst ikke så bra, han var sliten og mye å tenke på p.t. Det var alt, men Afire kom selvfølgelig ut fra butikken og de hadde møttes og hilst på hverandre innenfor døra. Men, ble ikke noe oppstand og styr pga. det, heldigvis, og hva ville poenget være... Han spurte bare om jeg hadde snakket med 34, ja sa jeg, 34 var sliten og virket litt stresset.

Skal gå hjem snart, venter bare på at mobilen er ladet, merker fremdeles hangoveren, kjedelig, men vet at det er en bivirkning som går over. Det kjedelige er at jeg blir treg, mer treg enn til vanlig. Men, da slipper jeg å stresse i alle fall, hvis det er positivt...

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på noe å røyke på nå. Vet ikke, kanskje jeg ringer noen og spør om de har noe å dele på. Er irritert men vil ikke gå i detaljer. Det er noe med kommunikasjonen mellom meg og afire som jeg har reagert på etter å ha tenkt litt... men kanskje jeg overdriver. Hysteria... men jeg overdriver ikke denne gangen.

Kom meg hjem, laget middag og åpnet en pils nå.

Tror faen jeg ringer noen og spør, har ikke lyst å bevege meg ut i regnet, men forventer ikke at andre gidder det fordi jeg kjenner et lite nikotinbehov. Og gidder de får de gjerne sove over, jeg driter loddrett i hva andre mener om meg og mine overnattingsgjester. Afire spurte for par dager siden, hvorfor jeg bare har menn i senga. Det har jeg vel ikke, sa jeg, både L, M, C er kvinner og de har også sovet her det siste året, to av damene har sovet her i løpet av sommeren også.

Han ba meg på kino i helga, men tror han glemte det to minutter senere. Flørtete snik.

Kanskje han er sur pga at jeg pratet med 34 i går, men skal jeg behandle andre som luft? Gjør han det med f.eks Silikon-Vally, behandler henne som luft? Det gjør han ikke, hun ble bedt også i et selskap han arrangerte for par, tre måneder siden. Reagerte jeg? Nei.

Anser ikke henne som en rival, hadde hun vært det, ville jeg merket det på henne.

Damer lukter sånt.

Burde jeg spilt sint overfor henne? For å pleie og styrke Afires selvfølelse og gitt han en følelse av at vi konkurrerer om han? Ja, det burde jeg vel, det er jo viktig at mannen er fornøyd. Bare mannen er fornøyd er alt likegyldig. For mannen må jo vara nøyd...

(Det sa en venninne til meg, om sin mann, men hun er fremdeles sammen med han, etter 14 år og de har tilpasset seg hverandre selv om de ikke bor sammen, var mye krangling i starten, men det gikk over og de kaster ikke bort mer energi på misforståelser)

Hadde jeg visst det jeg vet nå, ville jeg tatt en liten bit av den lille hasjen som lå hos afire og gitt faen, men tok hensyn og tok ingenting, det var så lite at han ville hatt grunn til å bli sinna hvis jeg hadde falt for fristelsen og gjort det. Har tatt fra han før, en liten bit, men ikke røyket den før jeg møtte han igjen,og vi skulle møtes neste dag, så på den måten stjal jeg ikke, bare lagret den inntil videre. Dessuten tok jeg bare litt.

Er så sint. Det koker i hodet, men skal styre meg og ikke kjefte nå.

Kanskje like greit jeg ringer en venninne og prater generelt dritt om menn. Menn i vår alder er sære, men har ikke lyst å prate dritt om noen nå. Føler ikke for det, og har jeg et problem som omhandler afire, tar jeg det opp med han, men ikke på telefon.

Er det mulig, er han sint (heller sur) og har grublet på om jeg fremdeles har kontakt med 34? Det har jeg ikke, vi prater /spør hvordan det går når vi møtes, som i går kveld. Afire vet om i alle fall en av grunnene til at jeg holder meg unna 34, den første er han selv (afire), den andre er at jeg har mistanke om at 34 ruser seg for mye og sliter, den tredje er risiko for kjønnsykdommer, den fjerde er at jeg ikke er forelsket i 34, den femte er at han er for ung.

Skal vurdere om jeg drar til byen, ringe en venn og spørre om røyk. Men han er kanskje på jobb, eller skal på jobb i kveld. Vet han skal på jobb, så da gidder jeg ikke. Men kan jo ringe og slå av en prat. Han sover i alle fall ikke nå.

Men har jeg lyst til å prate i telefonen? Ikke nå. Face to face er noe annet, har litt telefonangst iblant. Håper det ringer på døra mi snart, noen med røyk.

Tviler på det, men hvem vet. Men alle vet at jeg ikke lukker opp hvis jeg ikke vet hvem det er. Trolig er det jehovas vitnere som ringer på, hvis noen ringer på nå.

Endret av Alvina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faen, virker visst som om noen liker kaos og deres favoritt er å la andre ta del i det...kanskje man føler seg bedre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sende en mail til han, men er ikke sikker på om jeg har riktig mailadresse nå... siden... men jeg tror jeg husker den andre i hodet selv om jeg ikke har brukt den tidligere.

Men hva skal jeg skrive? Det finner jeg raskt ut av, kan touch til fingerspissene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir rett på sak, neste gang jeg er hos han skal jeg vise han, men da har han fjernet sporene. Enkelt, glemt, enkelt.

Ja, lett for meg å si, har gått gjennom tusen ting som har vært ti ganger verre enn dette.

Er blitt truet, stalket på det verste, og hører rykter om at han (en eks) skal gifte seg og det er bra, tror ikke han stalker meg mer, og har ikke merket noe på noen år. Men vet han kan hacke meg når som helst, via mailen min, hvis han vil...men har ikke sendt en j.... mail til han på mange år, når jeg oppdaget at han hacket, og siden det har jeg byttet ip-adresse, men vet ikke.

Nå ringer telefonen.

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eks som ringte, han fikk meg til å le og (ikke noe flørt), og ditto. Men han sa at han har trynet på sykkelen og har ribbensbrudd, da sa jeg; så det var ikke som når jeg gled på badegulvet hos moren din og nesten knuste vaskemaskinen hennes (en bulk), men par ribben ga seg, det gjorde jo ikke noe vondt, men fordi du hadde glemt å slå av vannet når dunkene var fyllt som vi skulle ha med ut i badstua, og der vi satt uten smertestillende i vinterstorm i din mammas hytte, uten fremkommelighet og uten mobildekning hadde jeg ikke det så godt, men visste at det kun var midlertidig før stormen la seg (noen dager). Nå har han det vondt, han måtte legge på fordi vi begynte å le, selv om han har vært hos lege og fått p.forte.

Vi pratet om andre ting også, men han fikk smerter fordi han begynte å le med magen... (ølmagen).

Skal legge meg tidlig, vet ikke, sov til ti. Tv, kanskje litt på nett, kanskje ringe en venninne. Rolig kveld.

Gidder ikke stresse etter røyk. Det er ikke så viktig, fikk bare lyst for par timer siden. Det gikk over.

Som ellers går alt over, men ttt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...