Alvina Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #521 Del Skrevet 10. oktober 2012 Toppidrettsutøveren er en venn, han er ok. Han er sexy, han er veeeeeldig sexy,.... men mest venn. afire tror jeg er glemt - eller en mann jeg bare skal glemme. Han som ringte og som kommer om en times tid på kaffebesøk, er tja, en jeg ikke har noe forhold til, i den sfæren. Men føler jeg er så redd. Vet ikke hvorfor. ... jo jeg vet... det er fordi jeg må begynne å tenke, og helst være singel i atter to nye år. Det er jo i seg selv en skremmende tanke, men .... Er fremdeles mør mellom beina etter helga med afire, timer med knulling, det var som å være på et helsestudio... Har ikke giddet si det til han, fordi, fordi da vet han straks at jeg har vært uten andre menn enn han de siste ukene. I dag møtes vi ikke, han skal dyrke eplesider og gå i drivhuset sitt. Og jeg som er så sinna, hvem skal jeg la det gå utover i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #522 Del Skrevet 10. oktober 2012 En venninne skal ringe om ikke litt. Er helt i villrede, og sa det til en annen venninne i går, at jeg stresser... for mye. Hun spurte, kan det være at jeg roter for mye med afire og ikke har landet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #523 Del Skrevet 10. oktober 2012 Nå elsker jeg natten. Da kan jeg sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #524 Del Skrevet 10. oktober 2012 Og til dere som leser her, jeg har tenkt å legge av eller endre nick. Hvis afire leser her, er det sååå koselig, spesielt for meg. Nå er det tre minutter til kl er tre. Venter en telefon fra en venninne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #525 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Og lurer på hvorfor jeg er en av alle nordmenn som får gratis reklameprodukter i posten.... må være en drittsekk som har min id etc... Meg og afire ... nei.... tror ikke det. En venninne ringte nå og hun vet at jeg har ruset meg, hun vil at jeg skal komme dit (kaffe, te og kanskje en whisky, hvis jeg har druknet i dypet. .. Endret 14. oktober 2012 av Sulosi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #526 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hvorfor ringer han ikke meg, ja afire... det eneste jeg har fått til tilbehør i dag er ... en frekk sms. Et spørsmål om jeg var geniun idiot. Takk. Mine tårer faller mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #527 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Hva skal jeg med trenngsapparater og osv... ??? Dere er jo så dumme og fantastiske at jeg merker det i magemusklene. ...nå kommer en kamerat innom, men vet ikke om jeg vil ha han her. Joda, han er ok nok, men... er litt redd han kanskje er forelsket i meg og litt vel... innbilsk. Joda, jeg kjenner jo han og jeg skal ikke glefse vilt når han ringer på døra mi,. Endret 14. oktober 2012 av Sulosi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #528 Del Skrevet 10. oktober 2012 har besøk av en jeg begynner å se på som mer og mer og mer .... Ok, han kan sove over, han er snill. Men innbilsk, Marerrittet? Nei. Jeg er sterk og flink til å sette grenser, DER. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #529 Del Skrevet 10. oktober 2012 Nå er jeg lei, skal legge meg - og hvem ligger der... jo en kamerat. En kar i senga er greit, men ikke når han utbrorderer at han elsker meg... Jeg ba han gå, som revenka også klokt nok sa, men... Da sa jeg hold kjeften eller gå hjem til deg selv. Han valgte å sove. Men føler fremdeles at han ... vil ta meg inn til seg i natt..., og det er ikke mitt ønske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erm Skrevet 10. oktober 2012 #530 Del Skrevet 10. oktober 2012 Du er jaggu populær, Alvina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #531 Del Skrevet 10. oktober 2012 Han er også en såkalt pengesterk mann. Som jeg bruker å unng .... Kjære pengesterke menn... Jeg heterA, og jeg blir ikke kåt av pengene deres Og når dere ser at jeg ikke er protistuiert, vil dere fatte at jeg har venninner som er det. Det vet jeg for eks ikke noe om, men det er en annen greie. Og mine venninner ruser seg ikke, så , tja... Jeg er bare litt redd nå... redd... han gjør vel ikke noen skade, men han var så frem på. Og jeg hater å bli presset, Men tipper at dette går bra., Jeg sier nei, for femte gang, og så starter det på nytt. Men han skal gå hvis han ikke respekterer mitt nei, absolutt. 'Da er det ... Men jeg sa jo nei, men han prøvde videre, men da sa jeg skal du gå eller? Og til dere som lurer, nei, jeg vet ikke hva han gjør i senga mi, han er her, thats it når man kjenner hele verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #532 Del Skrevet 10. oktober 2012 Du er jaggu populær, Alvina! ehh... populær, er vi ikke alle det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #533 Del Skrevet 11. oktober 2012 Endelig alene igjen. Han våknet selvfølgelig straks jeg la meg, men respekterte mitt svar. I natt skjedde det noe, cirka halv to ble vi vekket av en alarmlyd som var umulig å sove til. Jeg hadde slått av pcen, men lyden kom fra datamaskinen... Verre enn en brannalarm. Det tok litt tid før jeg klarte å lolkalisere lyden, men fra pcen? Han mente det kan være et virus... men virus? Jeg ble nesten paranoid og tenkte at nå har en av mine ekser installert ett eller annet som de har kjøpt i en eller annen butikk... Og hadde jeg vært alene, villle jeg trodd at jeg har drømt eller noe.... Joda, han er interessert i meg, men er jeg klar for å starte en ny flørt... Det tviler jeg på. Samtidig er det smigrende å oppleve at man er "populær"... som Erm skrev her... Nå vet jeg ikke om jeg har sansen for å være ettertraktet og en alle vet hvem er. Har også kjeftet på afire og sagt at han ikke må få fokus på meg, at jeg kan få angst av mindre... Men han har aldri brydd seg, bare smiler og sier, javel...? Våknet med hodepine, vondt i halsen. Han som sov over dro på jobb, og han vil gjerne komme hit i ettermiddag. Jeg sa at jeg ikke vet, men at vi kan ringes senere. Han har vært gift to ganger, og jeg har fått en tanke i hodet, at han gjerne vil gifte seg for tredje gang... og jeg som aldri har tenkt tanken på å gifte meg mer enn i en kort sekvens i løpet av over førti år... Men klart han sjarmerer meg litt, stinn av penger, virker snill (det minste man kan forlange av andre - venner og venninner, er vel at de er snille og er redd det bare er stafasje), selvsikker, ambisiøs, og alt det der... Så hvor ligger kloa? Han må vel ha noen negative sider også, tenker jeg.-... Men det er nesten forførerisk når han viser med oppriktighet at han vil at vi skal bli sammen... Men jeg da? Hvor er jeg i dette bildet? Det vet jeg ikke. Ikke nå, jeg er ikke klar for et forhold, og det har skjedd så mye i løpet av kort tid (siste året), og føler mest for å ta par års pause fra forhold til menn. Men er det det rette? Har i alle fall vært ærlig og sagt hva jeg tenker og at jeg trenger tid, hvis det overhodet blir noe mer. Problemet er at han virker litt pågående, men han har forstått at jeg ikke er en premiedukke. Håper jeg.... Er glad i han som en venn, men nå blir jeg også forvirret. Hva om jeg er "blind" og ikke ser hva jeg kan gå glipp av (scenario; han finner en annen og da er jeg glemt, sett bort fra vennskap) Men nå føler jeg at jeg ikke vil tenke mer på saken, jeg har så langt sagt mitt. Kanskje det er dårlig gjort å la han sove over og leke luremus, men jeg har ikke lekt i det hele tatt. Det er på en måte en følelse av å bli fanget i et spinelvev siden han er så pågående og prøver overtale meg til ... å bli dama hans? Det vil også innebære at jeg må gå inn i et kjønnsrollemønster, og er ikke sikker på om at han er klar over at jeg ikke passer inn i et perfekt hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #534 Del Skrevet 11. oktober 2012 Omg. Nå er jeg nærmest overbevisst på at afire leser alt jeg skriver her på kg. Fikk den meldingen fra han nå. Og den var ikke koselig. Jeg skrev tilbake, kan vi ikke prate, husker at du ikke liker sms slik de fleste menn ikke gjør, og hvem som lå over her... tja, det var pga søvn. I følge meg, men ikke i følge deg, menn og deres skjulte agenda lever sitt eget liv. .... Dette blir for dumt. Han er på jobb, så kan ikke ringe han nå. Men vi må face dette. Nå er det jeg som er drittlei av sms og meldinger. Og det er lite forførerisk å sende drittmeldinger til meg, så hva vil han oppnå? Sjalu... jeg som kan bli sjalu, men som går rett på sak og ikke blir sinna på kvinnene, men på objektet selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #535 Del Skrevet 11. oktober 2012 Sendte en sms til han. Spurte om han vet mitt nickname her inne. ... og at han må si i fra, hvis han har kommet over det, tilfeldig... Dette er et mareritt, det vil si om han leser alt jeg skriver... og ikke tar høyde for at jeg plusser på og trekker fra.. (samme om jeg ikke hadde gjort det, men det vil jo kun såre han hvis jeg ikke trekker meg tilbake og ikke bytter nick, SÅ HVA POKKERN GJØR JEG NÅ...) Regner egentlig ikke med å få svar. Men merker og føler at han er rasende på meg. I følge meg er det motsatt, å lese alt jeg skriver her når man ikke vil tilkjennegi at man vet brukernavnet...??? !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #536 Del Skrevet 11. oktober 2012 Merker at jeg er sinna. Min eldste sønn vet kanskje mitt nick her, det er jo lett å oppdage, men han vet - i motsetning til afire - at mamma (jeg) er en eventyrer som liker å skrive og tja... i det hele tatt, så har ikke fått noen rare blikk eller noen sure kommentarer. Ikke tror jeg han følger med på hva jeg bedriver heller, men han vet at jeg har lett for å pynte på sannheten og er glad i å skrive. Mens afire tror på alt jeg skriver...? Ja, det er sant at det lå en venn over her natt til i dag, men hva så? Han har også hatt damer som har ligget over hjemme hos seg. Nå koker det i hodet, jeg er rasende, kanskje fordi jeg hater slike floker. Må bytte nick, det er ingen annen utvei. Alternativet er å skrive pent og bli mer anonym. Fanden jeg er skikkelig sinna nå, har spurt om han vet nicket mitt, han bare smiler. Men nå er jeg overbevisst - han vet at jeg er Alvina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #537 Del Skrevet 11. oktober 2012 Dette holder ikke mål. Jeg har vært naiv og trodd at han ikke vet nicket mitt, men ... men kanskje han er synsk? Eller kanskje han har installert overvåkningskamera-brikke her? Det samme for meg, bare det ikke blir flere stein i vinduet og bråk. Jeg er glad i han, men han virker som en cold fish. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #538 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Da er vi i gang. Fikk nok en sms, og han skriver at jeg må lese sms jeg sendte i går. Det gjorde jeg like etter at jeg stod opp, åpnet gardinene og lukket opp døra til verandaen. Og da fatter jeg ikke problemet. Mulig han er synsk, vi har ofte telepaterende evner - sammen. Så da fortsetter jeg å være Alvina her inne. `Å bytte nick når de fleste brukere likevel kjenner skrivestilen, osv, pluss at jeg har samme ip-adr. Tja... Endret 11. oktober 2012 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #539 Del Skrevet 11. oktober 2012 Nå hadde jeg egentlig tenkt å bruke både finger og dildo og sove par timer, men kjenner meg ikke tent på noen... Får jeg en ny melding, eksploderer jeg snart, men seng er best. Dildo og varme. Liksom. Men vurderer å bytte nick. Dette kan ikke gå særlig bra. Dere som leser her kan tenke hvilken sengeaktivitet jeg ville beskrevet, direkte, åpen og ærlig,t om jeg ikke følte at andre vet mitt nickname.... Satt på spissen. Meget mulig han ikke vet nicket mitt, men sannsynligheten er stor. ... føler raseriet hans nå og det italienske temperamentet på avstand, og da er det ikke morsomt å skrive "dagbok" mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #540 Del Skrevet 11. oktober 2012 Det er en bruker her inne på kg, en mann, som faktisk vet hva jeg heter osv, men han henger seg ikke opp i hva jeg skriver her. Det er mulig en dame også vet mitt nye nickname, siden vi opprettet pm for noen år siden og ofte ringte til hverandre når hun slet med angst pga menn. Det er legalt, men det er i følge meg ikke legalt å vite en annens brukers id, om man ikke sier i fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå