Gå til innhold

LunsJ

Alvina

Anbefalte innlegg

Våkna nå... sånn typisk når jeg sover lite... afire ringte i går kveld, vi kranglet i telefonen og jeg la på. Men han ringte tilbake like etter og vi roet oss ned og ble enige om å iallefall ikke krangle.

Vet ikke mer...

Spilte fem runder sjakk i går, var morsomt, men jeg advarte først og sa at jeg blir sliten bare ved tanken, å måtte tenke strategisk og helst flere trekk fremover...

snart gå og legge meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sovet par timer nå, men fremdeles trett og hodepine og føler at jeg har influensa. Det kan være psykisk siden jeg har gått på akkord med meg selv i det siste.

Fikk sms fra afire for par timer siden, spurte hvordan det gikk og jeg svarte ærlig, at jeg hadde vært dum og tatt pepper i to dager på toppen av søvnmangel, og at det hjalp en kort stund, men at jeg ikke er i form.

Ja, fikk litt pepper av han (kjeft). Han har jo hørt rykter om at jeg er en pulverfitte, pillemisbruker, alkhoholist, går etter menn med penger (samtidig som ligger med alle).

Men fikk ikke så mye kjeft, han svarte bare at det var ikke særlig smart og det har han rett i.

Får kanskje besøk senere, men vet ikke om dette er dagen for å slå av tlf og ikke lukke opp døra. Er ikke i form fra før, og i tillegg på avtenning. Men jeg er nesten alltid ærlig så jeg trenger ikke anstrenge meg for å ha en perfekt fasade. Fasade tilhørte ungdomstiden, og knapt nok den gang.

Har øl, whiskey og vin, men ingenting frister nå.

Jo, har åpnet en øl bare for å føle at jeg kan dingle, men er kvalm og klarte ikke ta en ibux isted (kastet opp).

Har spist to skiver brød siden onsdag og eier ikke matlyst.

Savner afire, men i denne situasjonen kan ikke han bidra med noe, hvis han ikke kommer med valium. Har ikke spurt om han gidder, for han kjøpte ikke engang paracet og da kan det være det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må snart legge meg igjen, er f... ikke frisk. Feber, hodepine, snørr og gørr.

En sa han skulle komme innom en tur nå (i dag), men jeg avlyser alt og kryper under dyna.

Gidder ikke ringe afire, han er seg selv nok, tipper jeg.

Det er han jeg er glad i, men det er interessant at jeg enda en gang har vært glad i kun - en illusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ringt og avlyst alle avtaler og besøk i dag.

Prøver å være mest mulig sosial, men nå er jeg ikke i form og må ta hensyn til min egen situasjon, og siden ingen kan leke healere og komme med trøst, er det like greit å bare være alene.

Og beilere trenger jeg ikke. Er enda glad i afire, og trenger litt avstand fra menn nå. Det vil si at jeg ikke er på sjekkern.

Min mor ringte nå, skal kanskje til henne i morgen eller mandag. Vet jeg har skrevet at mødre kan være slitsomme, og det er de ofte siden de bekymrer seg for lett, men mamma er egentlig ok og en moderne kvinne.

Afire tror jeg ikke på mer, han er ikke en typisk sykepleier. Å glemme kjøpe paracet når jeg har bedt han gjøre det... tja...

Men gidder ikke krangle med noen nå, er ikke i humør og har feber.

Hvis jeg gidder ringer jeg afire og hører hvordan det går med han. Men han vil sannsynligvis tro at jeg fikk pepper av han på 34 og det er ikke sant.

Har lyst å ringe en venninne, men jeg er så sliten at jeg ikke har lyst å være sosial, og ringer jeg betyr det at jeg må forklare at jeg er sliten og syk, og da virker jeg bare sutrete.

Endret av Sulosi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle venninner ringer og nå la jeg på. De vil jeg skal bli lesbiske, ikke helt, men at jeg skal komme og tja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så dårlig, fikk sms fra afire. Han spurte hva jeg skulle med paracet.... Liksom hva jeg skulle med...

Jeg har ikke giddet svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar om noen uker, men den psykologen blir vel neppe med... men trenger jeg en dum hjernekrymper? Gjør jeg det, som er nesten femti år snart????

Vet ikke hva jeg velger, men en venninne jeg elsker mer enn andre i hele verden, vil at jeg skal flytte til henne. Joda... så lett liksom...

Jeg kan gjerne være hos henne i perioder, men ikke fast.

Det har jeg sagt, og menn tror vi er lesber. Mulig hun er det, har ikke giddet spørre og det tror jeg ikke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å faen, nå kommer han innom, afire... legger meg uten klær og later som jeg er syk, men vet hvorfor han ringte nå... pga han er kåt og vet at jeg er forsvarsløs i kveld. Men greit nok, men skal han se alle whiskyflaskkene på kjøkkenet osv eller må jeg virkerlig begynne å rydde først.

Jeg rydder litt, for dette ser alvorlig ut, ser ut som jeg har knullet med et fotball-lag. omtrent... menn er jo hååpløse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han tar ikke telefonen, og jeg gidder ikke mer. Skulle spørre om han kunne kjøpe paracet. Han var hånlig i meldingen, men fikk en sms nå, han er her om en halv time. Faen sier jeg.

Det ser ikke ryddig ut, jeg har ikke vært i dusjen i dag, og gidder ikke selv om, og dette blir kun stress.

Var på vei i senga før han ringte nå. Og må spørre dere kvinner, hva skal man egentlig med menn????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han kommer da, men han skulle sa han, komme hit og lage mat, og...får snart panikk... rydde unna sjakkbrettet som ikke er ferdigspiilt osv. Fan.

Rydder jeg ikke litt, er jeg avslørt,men det er jeg alt... er redd... for han vet at jeg har vært på pepper og det er nok i grunnen til at han kan klikke, men det gjør han ikke.

Håper han ser meg, og ikke bare galskapen.

Endret av Sulosi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke han kommer. Men det er ... når han sier noe, han sier alltid og holder alltid løfter så om fem min er han her. Fan. Jeg har ikke lyst å rydde bort sjakkbrettet, men... må jo det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil med en gang bli sjalu og se at jeg har sittet og spilt sjakk... men det har jeg fortalt, men han vil se brettet og at neste trekk er mitt...

Jeg elsker han, men vet ikke om han er en illusjon som baserer seg på sjalusi og eiesyke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får helt panikk, har ryddet litt. Men hva så. Er han en MANN, VIL HAN TILGI OG VISE FORSTÅELSE OG MENNESKELIGHET, er han ikke det, er det jeg som har tatt feil og hatt feil briller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

faen, jeg skvetter og er ikke i form,

Og om han kommer vil han bråke litt med meg og det vil jeg ikke. I alle fall ikke når jeg er syk og elendig.

Er ikke ms. perferkte alvina, men det har jeg vel aldri påstått her på kg.

Endret av Sulosi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kom bare for å vise seg og være frekk og hånlig og dro etter par timer.

Greit.

Noe mer kaos gidder jeg ikke, nok er nok.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva som feiler meg, sett vekk fra at jeg dummet meg ut, at det har vært for mye alkohol i det siste og at jeg burde holde avstand til menn, forholdsrelatert.... Er litt bedre, hodepinen har gitt seg og er på ca fem prosent av hva den har vært, men lite energi. Har fått ryddet litt i alle fall. .

En venninne kommer innom innen en times tid. Mulig jeg blir med på landet par dager, men ikke i dag.

Skal til legen om noen dager, men avlyser timen hvis jeg er i denne formen. Vet at det er nå jeg trenger å gå til lege, men har angst bare ved tanken på å sitte på venterommet, er ofte lang ventetid hos min lege. Så vil ikke tenke på det, avbestiller timen hvis formen ikke blir bedre. Men regner med og håper formen blir bra, og siden hodepinen har lettet har det lysnet litt.

Det er så mye som skjer, som jeg ikke vil skrive om.

Pratet litt med afire i går i tfl og sa det er best vi bare forholder oss til hverandre som venner, for jeg gidder ikke så mye kaos som det har vært iblandt, og gidder ikke kaste bort tiden på å krangle mer. Han var enig.

I dag kommer en god venninne tilbake til byen, hun ringte i går kveld fra hotellet og jeg er lettet, for har savnet henne. Hun av alle har vært singel i par år nå, og sier at hun ikke gidder mer med menn siden hun alltid tiltrekker seg mer eller mindre voldelige menn (og sagt at det gjør jo også jeg...). Har ikke avtalt møte henne i dag, men om par dager.

Fikk melding nå, hun har landet på gardermoen og er glad hun er tilbake i kjente trakter.

Nå er jeg trett, igjen, men får besøk av en annen venninne, men hun blir ikke lenge, bare en kopp te.

Jo, er glad i afire, men hva skal det føre med seg....er så lei av frustrasjoner, rykter og bakvasking. Fra alle hold. Og møteplassen er tydeligvis hans store lidenskap. Han er en av disse som aldri har vært hos legen og sjekket seg for noe. Som overlater til damer å sjekke seg, og erklærer seg frisk hvis det ikke er noe galt. Har heller aldri sjekket seg for hiv, trodde det var vanlig at voksne single gjorde det med jevne mellomrom, men jeg er vissst for naiv.

Endret av Sulosi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...