Alvina Skrevet 29. august 2012 Forfatter #441 Del Skrevet 29. august 2012 Dette er dagen og kvelden og ikke minst natten det har hendt mye, men ingenting jeg vil skrive om her. Dessverre. Er trett. Det omhandler ikke noe kjæresteri eller forhold. Men det skjedde noe, som ikke var voldtekt eller ran eller noe, men det skjedde noe. Noe som både var morsomt, mest av alt morsomt, helt til jeg kom hjem og fikk backflash på alt som var blitt sagt og alt som hadde skjedd. Det startet med at jeg skulle rekke siste trikk, men kom noen sekunder for sent. Begynte å gå, og gikk gjennom stille gater. Satte meg ned et rolig sted i en liten park og spratt opp en pils, tok meg en røyk. Visste at jeg ikke kunne gå med en øl i hånda, da kan man virke ruset og trigge tapere... Ringte venninna som hadde sagt vi skulle holde tlf.kontakt hver gang og hvis jeg følte meg utrygg, mer vil jeg ikke skrive om men det gikk bra og jeg ringte henne når jeg var hjemme. Det som skjedde skadet meg litt opp, men ikke i en angsttilstand, mer å vekke frem gamle minner. Derfor er jeg våken, men nå har jeg debrifeat meg selv på par glass rødvin, og har sett det fra den litt morsomme siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 30. august 2012 Forfatter #442 Del Skrevet 30. august 2012 Alt er bra igjen. Han ringte, vi møttes og var sammen i går og helt til i ettermiddag. Han vurderte å bli til imorn, men har ting han må få gjort hjemme og jeg har ting jeg skal få gjort her (bare husarbeid, ikke noe verre). Skulle gjerne ønsket han sov her i natt også, men jeg må tidlig opp og har sovet dårlig flere netter på rad. Han laget middag til oss i går når vi kom hit, og jeg hadde matlyst for første gang på lenge, og jeg laget frokost og lunsj i dag. Har pratet mye, og føler meg langt mer trygg enn noengang før. Trygg på den måten at vi kommuniserer sammen og har fått pratet om det som har hendt den siste tiden, og ikke kun om det, men også om andre ting som f.eks. hva /hvordan - løsningorientert (vil ikke skrive om hva, da går jeg for mye i detaljer, både om han og om meg - helt private ting som ikke har noe direkte med forholdet å gjøre). Vi småkranglet litt i går kveld igjen, men det er blitt en vane, kaller det ikke krangling - vi har bare hver vår måte å gjøre ting på... Dro meg raskt ut fra kjøkkenet når han laget middag f.eks. Middagen var noe av det beste jeg har spist på lenge og med en kald pils til maten, ble det helt perfekt. I dag tidlig spurte jeg om han var sulten. Nei, ikke enda... Ok, sa jeg, den som først blir sulten, lager frokost. Hehehe, han smilte bare og sa at da blir det vel en sen lunsj da... Jeg laget selvsagt frokost etter en time eller to, og ryddet litt etter middagen i går på kjøkkenet samtidig. Når han dro, gikk jeg samtidig med han, fulgte han til trikken og gikk en liten tur bare for å få beveget litt på beina - og for å unngå fristelsen å sove par fire timer... Må snart sette i gang med husarbeid. Det vil si, har begynt, brettet tøy og småryddet litt. I morn får jeg ikke tid til å utøve husmoryrket og har ikke lyst å bruke helga til annet enn å slappe av, gå turer, kanskje en markatur, og kanskje finne på noe mer interessant og kreativt enn støvsuging og gulvvask... Men han har fått meg i modus-kosete igjen, så blir rart å sove alene i natt - hvis vi ikke avtaler å møtes i kveld, men vet jeg kommer til å sove godt uten å gruble. Stoler på at ting ordner seg (tenker ikke på forholdet nå, men andre ting) Må sette i gang, er faktisk veldig trett men kan ikke legge meg nå og risikere å våkne i natt. Og har lagt merke til at det er mer husarbeid enn forutsett... før jeg begynte å rydde og fikk dannet et oversiktsbilde, men gjør så mye jeg gidder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 2. september 2012 Forfatter #443 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Denne helga har vært helt spesiell. Er hjemme nå og vil ikke gå i detaljer. Vært hos kjæresten siden fredagskveld, og vi har ikke kun sittet innendørs og sett på tv. Ikke fordi det er noe galt med å se på tv iblant, men... Fredagskvelden krasjet vi litt, han ble sjalu på en av sine beste venner, og kameraten ble sinna fordi det var urimelig å mistenke oss for å ...ha lyst på hverandre. Det har vi ikke, ikke tenkt tanken engang, vi er begge glad i Afire og det ble surrealistisk når vi ble beskyldt for å "nesten være i stand til å gå bak ryggen på han) Han var full, og ... jeg begynner å forstå mer og mer at etter at jeg lå med han fra mai, er det kanskje en naturlig reaksjon... Men de pratet sammen på tlf i går og ingen skade skjedd. Vi pratet også sammen og jeg sa at han har ingen grunn til å være sjalu på noen. Jeg spurte også hvorfor i h..... han prøver å gjøre meg sjalu så ofte. Jeg sa at ja, jeg kan bli sjalu, men... jeg viser det ikke, også fordi jeg har tenkt ...for en del år siden ...at er noen utroe, har det egentlig ikke noe med meg å gjøre som person eller seksuelt, men med de som utøver utroskapet, og også måten det skjer på... en ons eller et langvarig forhold og hvordan man får vite det... Vil ikke si hva vi gjorde i går, men vi var mange steder. Møtte en venninne av han og tok en sen lørdagspils sammen. Men... der dukket han fra mai opp. Og jeg ble faktisk fylt av angst... og virket kanskje litt... unnvikende. Men når jeg gikk ut og tok en røyk, var han fra mai der også (andre mennesker også selvsagt) og han spurte hvordan det gikk osv. Så vi stod og pratet sammen. Da kom selvsagt AFire, tilfeldig, og han likte ikke helt... det så jeg på han. Når jeg skulle på toalettet satt han fra mai ved et bord og vi pratet litt da også. Når Afire (unnskyld at jeg skriver afire, men ...for han er ikke A-4 egentlig) - når han skulle innom Seven11 og kjøpe sigaretter. Det var kø og jeg ventet utenfor. Da kom også han fra mai, sammen med en dame, hun gikk og vi ble stående å prate sammen og ... Han ble sjalu - igjen. Han lurte på ... Lurer på hva? Ville du likt at jeg hadde ligget med en som var helt idiot, som jeg ikke liker engang? At jeg snakker med han har ingenting med sex å gjøre, ikke fra min side i alle fall. Jeg liker han som et menneske, og vet at du også liker han som en kamerat, selv om dere ikke er nære venner. Han forstod det, men klarte å dra ut av meg at ... jeg har ligget med han fra mai to ganger, en gang i mai og en gang etter det...begge gangene når du trakk deg helt ut av forholdet. Men... at det aldri vil skje igjen, for jeg har valgt deg - og du tror vel ikke at jeg ikke har draget på flere enn han fra mai? Men - de interesserer meg ikke, og jeg er ikke en utro bitch, selv om jeg lå med han fra mai. Jeg sa også at jeg vet at ligger jeg med andre, er forholdet over, også fra min side - for jeg gidder ikke et forhold med for mye drama. Men, at jeg ikke har ... en ting er å kanskje være kåt og bli tent på en annen, men fra det til å ligge sammen - og det vet du også, sa jeg - det går en grense der. Og måtte påpeke at - du lå jo selv med Silikon-Vally, og du tror jeg ikke ble sjalu - siden jeg og Vally prater sammen og det også hender vi gir hverandre en klem! Tror du jeg ikke kan bli sjalu selv om jeg ikke viser det? !!! I alle fall når du vet at du danser og har lett for å flørte med damer. Dessuten går det rykter om at du er en rundbrenner, som du vet har jeg også venner som er beskyttende overfor alle sine venninner og - de forspør seg når en dame finner seg en ny kjæreste. Jeg sa at du ble godkjent, men... de ryktene om at du ligger rundt, jeg ... det har gått rykter om meg også, jeg sa bare til han som kom med infoen - at er det ikke verre enn det? Mener dere at han ligger med alle? Nei, neida, nei, det var ikke akkurat det, bare glem det. Og jeg glemte det... for jeg vet hvordan rykter oppstår og det har versert og verserer en del rykter om meg også, og det vet "alle". Vi pratet og jeg håper han forstod. Men at jeg tilfeldigvis pratet med han fra mai tre-fire ganger i går kveld...hva skal jeg gjøre? Late som han er luft? Han ruser seg i perioder og jeg spurte jo også hvordan det går med han, og du vet at maimannen er lett å prate med. Og er fullstendig bevisst på at om jeg hadde vært singel, ville han fra mai hatt meg i senga - men ingen har vel lyst å bli smittet med kjønnsykdommer, for jeg er ikke så naiv at jeg tror han er forelsket i meg eller at han ikke ligger med andre. Fortalte også at jeg har vært utro tre ganger i løpet av 11 år når jeg var sammen med X, men at X kunne bli borte av og til en uke eller mer (han var periodedranker, ingen unnskylding for å oppføre seg råttent men), og jeg anså det til slutt ikke mer som et forhold - selv om vi bodde sammen i par år før vi fant tilbake igjen. (vi var ikke uvenner, men jlot meg ikke kryssforhøres hvis og når jeg kom hjem sent på neste ettermiddag eller ble borte i tre døgn - en gang faktisk bare, men hadde også en grunn, i alle fall i følge meg selv og da fortalte jeg hva som hadde skjedd (før mobilalderens inntreden) - og når jeg kom hjem etter stengetid osv osv. . Sa bare; hva har du med det å gjøre, husk vi bor bare sammen av økonomiske årsaker og fordi vi er venner, og selv om vi er venner som iblant har sex, har du ingen grunn til å spørre meg om en dritt! Jeg har fortalt afire om dette tidligere, men ikke så konsist som i går. Og ikke alt jeg har skrevet om nå. Men soleklart, jeg forstår at han HAR GRUNN til å spørre meg ut, hvis det såret han at jeg lå med han fra mai... Og det såret han, og vet jeg bare må legge alle kortene på bordet og ikke føle meg anklaget når og hvis han har flere behov for å anklage meg, eller gjøre meg sjalu... Det har også kommet fram ting, som jeg har hørt via andre, som jeg ikke kryssforhører ang., men jeg sa at jeg kan forstå, hvis det er tilfellet - og vi pratet ikke videre om det. ...Jeg er av den typen som ikke spør for mye og som helst skal vite alt, man forteller det man vil og når eller om man føler for det. Og noen ting trenger man ikke fortelle. Hvis man ikke ... Han vet at jeg har hørt så mange historier som er sanne, som jeg ikke forteller videre (vet han det? Ja...pga at jeg har ikke røpet når, navn, eller detaljer... og at jeg ofte har lurt på... det sa jeg ikke, men ...hvorfor ...det så ofte er så lett å åpne seg for meg, og fortelle historier jeg helst ikke ... vil fortelle videre, jeg har ikke engang fortalt - ikke til afire om ... men har fortalt det en gang - og han som ... grunnen til at jeg fortalte det til en kamerat var at historiefortelleren var død. Og at jeg visste at det ikke ville gå videre. . Det vet han. Dvs han vet jeg ikke er fordømmende. Hvis ikke, kjenner han meg ikke men jeg vet at han kjenner meg - har aldri gått rykter om at jeg har vært drittsekk. Jo en gang.. (hva vet jeg) Å gjøre dumme ting er ikke det samme som å bevisst såre andre eller gå bak ryggen på... Forsvarer ikke utroskap, men det kan skje - alle. Med alle mener jeg - i en f.eks. svært tung periode kan det skje. Dette i mai... jeg kom rett fra et brudd og en tøff høst og vinter... og ...min intensjon var ikke å falle for afire, men å ha en fast knullekompis som jeg liker veldig godt. Kanskje, uten at jeg skal analysere for mye, havnet jeg i samme seng med en annen i mai, når afire hadde gjort det slutt. Kanskje han ikke gjorde det slutt, men han tvilte på at det kunne bli noe...forhold. Ok, da ble jeg i stand til å "bevise overfor meg selv" at jeg ...mot alle odds, hadde falt for en A4, falle for en mann... rett etter et brudd... Det har jeg faktisk aldri opplevd før. Og det skremte meg litt, uten at jeg var riktig bevisst på det, tror jeg - men det var skremmende. Har hatt noen perioder i livet - etter brudd - der jeg ikke har hatt sex på par års tid. ? Ja...ble jo betatt noen ganger, men da ...trakk jeg meg litt tilbake, ikke med en kald skulder, men nesten... velge å prate med andre osv. Tror han ene var betatt av meg, vi flørtet litt og kysset en gang, og alt var egentlig bra...men vi hadde vært ...om ikke venner så i alle fall nære bekjente i noen år.. Vi hadde lett for å prate. Og den ene grunnen til at jeg trakk meg bort fra han var psykolog. --- ville fått angst hvis vi skulle blitt sammen... og ville hatt lett for for ofte og ville gått på autopilot rett i forsvarsmodus-fellen. Det kunne kanskje gått bra om og hvis og what so ever. Det toget har gått, og når jeg fikk en kjempestor magefølelse på at det ville krasjet TOTALT. Totalt fra første dag, mener jeg. Sikker kan jeg ikke være, men ville valgt A4 anyway. Endret 2. september 2012 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 2. september 2012 Forfatter #444 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Med å ha valgt ...har ikke hatt valgmuligheten, men klager ikke i det hele tatt. Han spurte om jeg helst ville vi skulle være...sammen (noe lignende) Jeg sa... ja. Ble litt sitlle og sa Ja, det mener jeg. For å aldri vite om du ligger rundt og er ærlig ...når vi har avtalt at vi aldri ringer for mye eller melder hverandre når vi ikke er i samme by... Det takler jeg ikke mer, å være singel er jeg vant til ...men...pokker... hvordan skal vi unngå hverandre? Mer enn vi har gjort?Hva mener du? Du mener at vi skal ha et knulleforhold? (ikke ordrett hva jeg sa...men nesten) Han sa at han mener det samme. ....En venninne spurte meg for en tid tilbake, hvorfor jeg virker så selvsikker (hun vet at jeg kan slite både med angst og depresjoner og også er litt pstd). Hun spurte fordi hun sliter for tiden. Vi pratet til langt på natt. Jeg sa at...blant annet sa at... Angst... da tenker jeg at det bare er angst, lar tanken gå videre, husker å puste... Men sa jeg også, jeg har også opplevd lammende angst og vet hva du mener. ... Da er det faktisk viktig å fokusere og minne seg selv på at man ikke er midtpunktet. Men lammende angst, det er verre, da er det i en sosial setting med venner og bekjente, og angsten er så sterk at man ikke klarer å bevege seg, selv om hele kroppen er fiksert på å flykte. Sa at jeg har hatt det så jævlig jeg også, vet ikke hva som hjalp, men trening, meditasjonskurs, sunt kosthold, rutiner. (rutiner innenfor visse rammer) Men rutiner var enklere den gangen, når vi begge var småbarnsmødre. Når vi hadde barnefri (vet ordet barnefri er et tabuord her inne på kg, men dog) Når vi hadde barnefri - ikke samtidig, men i blant, tok vi oss en pubrunde, dro på festivaler og konserter og gikk i lårkort. Har ikke noe råd å gi, men sa at for hver tanke, såkalte automatiske tanker som vi tenker, de består av cirka 90 eller 98 prosent av alt vi tenker, og det er den indre kritikerens stemme, og for hver negative tanke man tenker om seg selv, skal det minst ti postive mot-tanker, men til sist blir det en automatikk i det. Fra vi var barn, fikk vi ofte høre at vi var umulige osv. Og det som er mest skremmende er hvordan generasjoner viderefører sin egenangst videre, ubevisst selvsagt. (En av Sveriges dyktigste psykiater, har forsket på det. Hun mener at f.eks. 2. verdenskrig har satt sitt preg i mye større grad i Norge sammenlignet med Sverige. Kort sagt: Det er mange flere som har hatt eller har post-traumatisk-stressyndrom i Norge. Og angst kan videreføres til neste generasjon, det er velkjent. Og at man - når man er alene og får et angstanfall eller har angst generelt - da må man møte angsten, fronte den, ha så mye angst at ... man ikke kan få mer. (Dette rådet fikk jeg av en kamerat, en homofil sykepleier for mange år siden, og jeg stolte på han, og ...møtte angsten i angsten, dykket i dypet og lot meg bare rive med, og med klokketro på at det ville gå bra ... etterpå. Gjorde det to ganger, men den andre gangen var under ...ikke under helt ekstreme forhold, men ikke langt unna. Anbefaler meditasjon og ...pusteteknikker, men det er mange måter å meditere på. Å gå en rolig spasertur f.eks. aktiverer begge hjernehalvdelene og den diagnoale bevegelsen er perfekt for å finne roen. Alt dette sa jeg ikke.. Men nå gidder jeg ikke skrive mer. Endret 2. september 2012 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 2. september 2012 Forfatter #445 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg elsker mr. Afire. Samme hva. Og skal forandre sivilstatus på faceboka, men jeg har ikke oppgitt sivilstatus der og har ikke tenkt gjøre det. En gang hadde jeg en kamerat på besøk og han mobbet meg pga f.boka, og sa at skriv at du er forlovet. Vi hadde drukket, og vi var sammen... det er noen år siden, vi var fulle. Og jeg som ... aldri hadde oppgitt sivilstatus på f.boka, endret det til forlovet. Hahahah... Neste morra var jeg fyllesjuk, og ... Eh... ????? Men da hadde gratulasjonene kommet inn på rekke og rad. Tll og med fra læreren min på ungdomskolen... (og alle, barna mine osv... vet at de gjorde det kun for å være høflig, for de kjenner jo mammaen sin og vet at jeg ikke hadde offentligjort et evt ekteskap på f.boka) Da var jeg forlovet, i følge oppdatering av sivilstatus på facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 2. september 2012 Forfatter #446 Del Skrevet 2. september 2012 Har begynt å lage mat, dvs mat... middag laget fra bunnen av med grønnsaker osv. Er trett, burde tatt en dusj men nå er mat det viktigste. Og å oppnå matlyst, er vanskelig, men har satt på viltkjøtt og tatt fram grønnsaker. Er så trett at jeg egentlig helst vil sove, men har ikke spist på 19 timer. Da er det på tide. Vet at jeg sliter med matproblemer i perioder. Savner han, men han bor i hjertet mitt. Avstand betyr ingenting. Ingenting i den store sammenhengen. Vi har avtalt å ikke møtes i kveld. Og i morgen har jeg agendaen nesten full før det blir kveld. Men jeg savner han og han vet det. Nå vet han det, og han har endelig.... åpnet seg for meg og tør ta meg inn i hans varme. Vi er visst et par, alle... omtrent har visst det, bare ikke vi, men .. Og den middagen jeg lager nå, har jeg aldri gjort før. Men når jeg er på grensa til å ikke spise, da tar jeg fram kvalitet og når jeg har laget mat, må jeg jo også spise. . Vi avtalte å ikke møtes i dag, og det er ikke et problem. Mat, mat mat nå. ...Men har ikke annet enn ... jo det har jeg, har en del tørrvarer også. Men... jeg savner han, og det blir igjen en merkelig opplevelse å sove alene. Men da får jeg sove litt lenger enn "vanlig". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 8. september 2012 Forfatter #447 Del Skrevet 8. september 2012 Han aaowwww sover i min seng nå, og jeg skal også legge meg snart. Natt til i går glemte han mobilen sin her...og var på den måten umulig å få kontakt med han. Men, jeg synes generelt menn har så lett for å gå i skyttergrava, og da begynner det å bli slitesomt, særlig må ingen menn sloss med meg hvis de ikke skal drepe, de blir verken lugget eller klort, men jeg kan litt kampsport, og det kan ende med brudd i kroppen. Heldigvis gikk det bra men. er ikke stolt av meg selv. Det har han heller ingen grunn til å være. Jeg er jo i livet. Uten bruddskader. Setter alt på spissen. Men vi kranglet og alt gikk bra. Nå sover han og jeg skal også legge meg, når jeg har spist litt mer mat. Pizza er ikke mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 13. september 2012 Forfatter #448 Del Skrevet 13. september 2012 Venter besøk nå, og er ikke rasist, men denne er verd å se. Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 18. september 2012 Forfatter #449 Del Skrevet 18. september 2012 Venter besøk, deretter en dusj og så bestemme om jeg skal en tur til min mor senere i dag. Er trett, har blitt for lite søvn i par uker og nå driver naboen meg nesten fra vettet med sin stadige oppussing (kan være flere naboer) og helt umulig å sove par timer på dagtid. I morn er det jobb, egentlig herlig siden jeg slipper unna oppussingsbråket, men har lav energi p.t. Underskudd av søvn. Forstår ikke hvorfor de fleste som klarer seg med 5-6 timer per natt, ikke skjønner at jeg har behov for mine 7-9 timers "skjønnhetsøvn". Fungerer ikke optimalt og er irritabel og ukonsentrert. Har ikke time hos legen før til uka, det vil si - ingen sovepille å ta. Ga bort en av de siste til en venn av kjæresten siden han var søvnløs. Tenkte ikke på min egen søvnløshet, regnet med at det gikk over...men så skjedde det ting som gjorde søvnløsheten verre. Noen ganger er jeg dumsnill. Har ikke lyst å gå på det svarte markedet, men gjør det snart om jeg ikke får sove. Eller jeg gjør det ikke, men får en eller annen til å kjøpe par piller til meg. Forstår ikke hvorfor formiddagsbesøket drøyer nå, har ventet en time og avlyser hvis h*n ikke dukker opp. Kan bruke tiden på annet enn å vente. I går kveld har A4 ringt og sendt melding, men da sov jeg. Sendte en sms i formiddag, men ikke hørt noe. Men siden han er på jobb var det dumt sende melding, men jeg spurte ikke om noe konkret. Vet ikke hvilken vei det bærer, ser ut som det i bunn og grunn kanskje er slutt. Selv om vi hadde sex i går på morran, men var vel bare rent begjær...og kanskje en bekreftelse på at vi fortsatt er venner. Vi pratet ikke om forholdet ,men noe har skjært seg. Vil ikke gå i detaljer, men jeg går videre om vi ikke kan prate om det som har hendt. Og kommer til å være tydelig på det. Men har ingen hast, nå får tiden tale for seg selv... og så får man bare se. Med ingen hast, mener jeg noen dager ...eller timer (eller uker)... Vi er ikke uvenner, det er ikke sakens kjerne. Begge har sagt og "gjort" dumme ting som ikke omhandler utroskap. Men jeg klarer meg fint som singel, og ville være dumt å hoppe rett i en annens armer, selv om jeg ikke ser bort fra at jeg får en fast elsker om en tid. Eller kanskje to faste elskere, så unngår jeg å forholde meg følelsesmessig til noen av de. Setter ting på spissen, men er lei av omtrent alt nå. Noe går bra, mens andre ting skjærer seg. Noe er også postitivt heldigvis. Men nå er jeg grundig lei av å vente på besøk, så sender en melding og lurer på hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 18. september 2012 Forfatter #450 Del Skrevet 18. september 2012 H*n kom og vi tok par glass vin og når jeg fikk telefoner begynte hun å le og de jeg pratet med spurte hvorfor jeg var i så godt humør. Jeg sa at det var fordi jeg hadde bedt besøkende holde kjeften lukket. Og bedt gjest være stille. Men det ble håpløst. Noen ganger ringer personer på feil tidspunkt. Vi hadde ikke røyket, h^n røyker ikke hasj. Men nå ringer det på døren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 18. september 2012 Forfatter #451 Del Skrevet 18. september 2012 ¨ja er ille, fire fem menn som tror de har en sjanse... Og det har de ikke. Ikke annet som enn venner. Ga nøklene bort fordi en venn ta par øl på pub, og sa ... men han blir blåst om han ikke kommer. Han har forsøkt å fritte meg for hvile rykter som går, men jeg sier at det er vel bare det som går om alle...omtrent. Han kommer om par timer, men er ikke en kjærrdyr. kun knullvemm- Pga at jam er o,og når jeg gir nøklene mine til en jeg har møtt i over tyve år, da kommer han tilbake. Om par timer. Eller tre, eller fem. Bare før i morn. Han er sexy, men vi holder kyssenivået under pari, det er ikke vits i år rocke opp en halv eller fjrededels greie. Han klarte å drikke opp alle mine øl, nå har jeg bre vin igjen, men har ikke lyst på vin, jeg har lyst å knulle... i buskene. Er drittlei, blir hånet. Ikke av alle, men noen. Han som skulle nå har penger nok, det er kun det at de håner og er mistenksom for damer, men han er 34 år, og jeg vet han kommer i senga mi jgen, men kun for å sove. Han ser sliten ut. Skulle gjerne vært med han på en øy, pga at han er interessant å prate med. Men nå kan han ikke stikke av med nøklene mine i vinter ... Afire? Jeg vet ille. skal prøve invitere han hjem nå, for ... men han er så kald. JEG VIL HA EN VOKSEN MANN, ELLER TI UMODNE... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 18. september 2012 Forfatter #452 Del Skrevet 18. september 2012 nÅ HER JEG GIKK NØKLENE TIL HAN PÅ LITT OER TRETTI OG DA MÅ JEG STOLE PÅ HAN. vI ER KUN VENNER. hAN HAR ET STYKKE Å GÅ HJEM, MEN NÅ ER MOBILEN MIN LAZY, OG MÅ HA EN MOBIL FOR Å FÅ ÅPNET KODENE... MEN DA MÅ HAN KOMME SNART. seVFØLGELIG HAR JEG LYST PÅ HAN, MEN DET HAR JEG JO PÅ ALLE MENN, SOM JEG IIKER SÅ DET ER IKKE ET MUST. oG DT VET HAN. hAN LOVET KOMME OG TOK MED MINE HUSNØKLER, SÅ DA STOLER JEG PÅ HAN SIDEN HAN HAR OVER TI KILOMETER FØR HAN ER HJEMME. mEN NÅR JEG HAR MELDT MEG UT, når TLFmn IKKE VIRKER KAN HAN TRO AT MIN EKS ER SJALU, OG DET ER HAN GRUNNLEGGENDE. mEN JEG HAR SAGT AT DET ER SLUTT, OG AT JG GJØR HVA JEG VIL, OG FORSLAGET VAR AT HAN SKULLE SOVE HER, VI ER JO IKKE INTERESSERT I SEX. iKKE UTEN NOE M ER I ALLE FALL. .. MEN JEG FINNER IKKE PUKKODEN, HAR LAGRET DEN HOS EN VENNINE MEN DA MÅ HAN KOMME FØRST. SLIK AT JEG KAN LÅNE HANS TELEFON OG RINGE, mEN MED MINE NØKLER? jA, ¨HAN ER DRITAFULL OG JEG KAN BARE STOLE PÅ AT HAN KOMMER OG SOVER HER PÅ MORRAN EN GANG. dET FÅR HOLDE, HAR IKKE FORLANGT NOE MER AV HAN. mEN, ER KÅT. mEN DET ER JEG JO ALLTID NESTEN, NÅR JEG IKKE HAR MULIGHET. hVOR STOR ER SJANSEN FOR AT HAN IKKE KOMMER OG LÅSER SEG INN HER HOS MEG I NATT, MED MINE NØKLER NÅR MOBILEN MIN IKKE VIRKER, ... VET IKKE... FOR DA KAN HAN TRO AT EKSEN ER HER. oG JEG KAN IKKE RINGE UT. mEN HAN MÅ DA STOLE PÅ AT NÅR JEG GIR HAN MINE HUSNØKLER, DA REGNER JEG MED AT HAN KOMMER OG JEG HAR SAGT TIL HAN AT EKSEN IKKE KOMMER. dET ER IKKE SNAKK OM SEX, VI HAR ANDRE TING Å PRATE OM, ... MED MEG OG HAN ER DET Å BEVEGE SEG MER OG MER MOT VENNSKAP OG SØSKENKJÆRLIGHET. sÅNN FØLER JEG DET, MEN DET ER JO LOV Å KNULLE, MEN HAN HAR ANDRE DAMER, SOM ER LANGT YNGRE OG VELPROPOSJONERTE ENN JEG ER. oG JEG HAR LITT MODERLIG SØSKENFØLELSER FOR HAN, FOR JEG ER BLITT GLAD I HAN. mEN HAN MÅ KOMME MED NØKLENE SNART, HAN SA EN TIME... MEN HAN HAR GÅTT PÅ ET INSTED, OG DA KAN DET BLIR FIRE I NATT. mEN HAN KOMMER, VET HAN FÅR SOVE OG FÅR EGEN DYNE OG HODEPUTE. oG AT KJØKKENET ER FRITT HVIS HAN ER SULTEN. mEN ER LIKEVEL USIKKER, HVA OM HAN KJØRER HELT EGO, DA STÅR JEG UTEN NØKLER... HAR RESEVE, MEN DET ER NOEN MIL UNNA, OG JEG GA HAN MINE FORDI HAN SKULLE KJØPE SIGARETTER OG SÅ TA PAR ØL OG SÅ KOMME TILBAKE. dA FÅR JEG STOLE PÅ DET. Med eksen, jeg vet ikke, tror ikke... men det er han jeg skulle ønsket at alt ville gått bra med. Han som hjar mine nøkler nå, er bare en venn. De andre som har vist interesser er også kun bare venner. Jeg har ikke lyst på andre en eksen (afire). Men afre bir sjalu hvis noen sover over hos meg. Dvs menn. Snart får han grunn til det, da har han ingenting han skal si, men ingen av mine beilere er jeg interessert i annet som venner, selv om jeg har ligget med par av dem (IKKE HER), hVORFOR ER MENN SÅ SJALUE? Er menn født eiesyke, fordi de føler de er skapt til å være sterk og skal forsvare sine døtre, søster og kvinner? Jeg tror det ligger noe der, men jeg klarer ikke se sammenhengen når man har sjalusi når alle er venner.... Men hvor er nøklene mine nå... Jeg har lett gjennom papirer for å gennopprette mobilen, men avtalen var at han kommer om par timer, men er det opptatt på min telefon kan han tro at min eks er her og da tør han ikke komme. Klokken er snart tolv, ellers kan jeg ringe på døra hos noen naboer. Men nå føler jeg at de kommer begge to, både eksen og han på 34, de har jo ingenting å tape, jeg har jo mensen og alt nå. Men jeg skal på jobb klokken ti i morn, og håper noen bruker vettet, kan jo ikke gå ut her uten nøkler. vil jeg ha tilbake nøklene kan jeg jo bare guffe på musikkanlegget og få klager og politiet hit og forklare at de må ringe han og be han komme med nøklene... men det gidder jeg ikke. Jeg stoler på at han kommer. Men samtidig må han jo vite at når mobilen min er uten dekning, at da er det pga at den er uten dekning og ikke pga sjalu menn som kaster stein i vinduet osv Hjelp. Nå skal jeg bare spille musikk (ikke høyt men bra musikk), og vente og se an. Mulig jeg ringer på hos en nabo men de later som de ikke kan norsk og da er det fånyttes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. september 2012 Forfatter #453 Del Skrevet 19. september 2012 Alt gikk bra i går, nøkkelsmeden kom sammen med en kamerat, men de ble sittende så lenge at jeg la meg før de gikk. Skal bort en tur til kjæresten, men først kommer en venninne innom med noen klær hun har lånt av meg. Hun ringte nettopp og sa hun var på vei, men hun er treg og det kan bety en time...hun sa at en skulle kjøre, men da kan det ta to timer... Hvis det tar for lang tid, bir jeg bare hjemme og avlyser kjærstebesøk. Er trett, besøkende i går ble sittende helt til morran. Jeg gikk og la meg, men våknet jo av og til likevel, spess når de satte på musikk på utb og noe som var lagt ut var høyt. Men jeg våknet bare og sovnet videre. Men nå er jeg lei av å vente. Skal ringe og spørre hvor langt de er kommet, for jeg har ikke tenkt vente i felre timer, og den ene søsteren min ser aldri på klokka, sier bare om ca en time, og da kan det gå tre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. september 2012 Forfatter #454 Del Skrevet 19. september 2012 Er glad, avlyste avtalen og skal ta trikken om ti minutter og spise middag sammen med han jeg liker best av alle i hele verden (som en mann). Han har ikke spist, han venter på meg, men nå vet jeg hva jeg får... indrefilet med skogsoppstuing og selvplukkede tyttebær, og mandelpoteter. Har enda ikke pratet ut etter krangelen, men har ikke kranglet mer. Jeg har fått mensen, men det hopper jeg over å si, men jeg sier det jo, vi kan jo bare ligge tett inntil hverandre. Nå føler jeg meg romantisk, men nå må jeg ikke glemme å rekke trikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 20. september 2012 Forfatter #455 Del Skrevet 20. september 2012 Oi, er trett. Men har ting å gjøre og telefoner å ta. Må også betale regninger. Var hos Afire i natt og ... det var ...fint...Vi holdt rundt hverandre hele natten mens vi sov, og da sov jeg godt, men ble vekket av en som hjelper han med å pusse opp kl. åtte. Ble der helt til nå nylig. Fikk servert frokost, rester etter middagen i går pluss... Jeg er utrolig glad i han. De andre kan jeg bare glemme, synes det er så mange drittsekker rundt, som både bruker pulver og som later som de er verdensmestere i ... tja, i hva... i deres eget liv. Trenger den dusj, dvs vaske håret. Men er så trett og har lyst å sove en times tid før jeg gjør noe. Har lånt bort noen kroner til en kamerat, men vet ikke når jeg ser han igjen. Han har ringt meg kl 7 i dag tidlig, men da sov jeg og hadde tlf på lydløs. Tror ikke jeg kan stole på han, har hørt rykter om at han meler sin egen kake og er en kyniker. Men skal ringe han litt senere, men frykter at han sier at han ikke har lånt av meg. Da er han over og ut som en venn, gidder ikke krangle men heller ikke ha mer kontakt. Heldigvis har han ikke lånt store summer, men det er prinsippet som gjelder. Er sulten, men først en dusj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. september 2012 Forfatter #456 Del Skrevet 21. september 2012 Nå forstår jeg ingenting, vi pratet på tlf for par timer siden og jeg skulle komme bort til han, han inviterte meg. Har ringt han, men han svare ikke. Men han sa han var trett, vet han har gått g jennom mye i dag. Men å ikke svare halv time etter at vi pratet, og jeg skulle dit. Jeg gidder da ikke gå og ringe på ...perhaps han ikke svarer. Dessuten er det jo ikke så viktig, jeg har jo mensen. Og hvis han har hørt rykter om hvor mange som har besøkt meg av den mannlige rasen, vil han sikkert bli helt gal og velge å gå i kloster. Men jeg ligger jo ikke rundt. Har lyst på en eller to eller tre eller fire, men det kan bli drama. Og han jeg har lyst på svarer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. september 2012 Forfatter #457 Del Skrevet 21. september 2012 Jeg vet jeg kan virke som en flørt som lar menn sove over. Men det er kun søvn. Er trett nå, slår snart av telefon, for jeg gidder ikke kanske stemning. Vet ikke om det er bra med meg og kjæesten, han er så afire men tror han sover nå og bare venter på at jeg går dit og ringer på døra slik at han skal bli vekket men det gidder jeg ikke. Han får ta ansvar selv. Men lurer på hvilke rykter det går, jeg er blitt observert med en mengde menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 21. september 2012 Forfatter #458 Del Skrevet 21. september 2012 Det blir seng på meg nå snart, har spist og alt er ok, men er trett. Selv om jeg sov til tre i dag, sovnet jeg ikke før sju, åtte ni. har lyst på en mannlig arm rundt meg, men kan late som jeg har det. Spiller litt musikk, er dessverre mett, så har ikke lyst på mer. Mine menn sover, eller driver med sitt. Men skal slå tlf på lydløs, har pratet med par av dem og de er så slitne at de nesten ikke kan prate... satt på spissen. Men jeg er også trett. Men venter svar fra en som skal komme hjem til meg etterpå. Men han kan finne på så mye, og jeg gidder ikke ha telefonen på lyd. Og han er ikke flink til å holde avtaler (en venn). Da gidder jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 22. september 2012 Forfatter #459 Del Skrevet 22. september 2012 Sovnet tidlig i går kveld, men ble vekket av A4 som ringte meg rundt midnatt. Han sa at han hadde sovnet tidligere på kvelden og deretter tatt seg en tur på puben. Vi skal møtes i dag, senere. Vet ikke når, vi avtalte ikke klokkeslett. Trenger en dusj, og kanskje litt frokost. Har sovet godt, fikk en pille å sove på av en kamerat. Kunne sovet mer, men har blundet i over tolv timer, bare avbrutt av at A4 ringte. Men sovnet igjen straks vi la på røret. Lurer på hvilken pille jeg fikk, for føler meg stadig trett. Og burde ikke være det etter å ha sovet så lenge. Håper ikke A4 er sjalu pga han på 34. Han vet at vi har møttes, det fortalte jeg, og også grunnen til at jeg møtte han. (ikke noe romantisk eller seksuelt) Han (34) surrer for mye med piller og rus, tror jeg. Har hørt rykter. Surrer sikkert med damer også, og har lite lyst på en kjønnsykdom. Men føler ikke behov for å kose med andre enn A4. Selv om jeg ikke vet hvordan det vil utvikle seg. Har funnet ut at jeg er mer rolig enn på lenge, grubler ikke like mye men tar ting som de kommer. Alene kan jeg ikke styre og bestemme over forholdet. Skal ta en dusj, rydde litt og ut og handle inn til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. september 2012 Forfatter #460 Del Skrevet 23. september 2012 Skjer så mye, men samtidig ingenting. Fikk besøk i går ettermiddag, av han på 34, vi tok en kopp te og satt og pratet. Han fortalte en del om sin oppvekst, ikke lett - fosterhjem, omsorgsvikt osv. Han skulle kanskje komme senere, satt bare par timer, men jeg la meg i nitiden og ser at en kamerat av han har ringt etter ti. Skal ringe han etterpå, han er egentlig kjempegrei, men det går rykter. Men det går jo f... rykter om alle. Alle har noe negativt å si om alle omtrent. Oppgitt av sånt... Det går rykter om afire også. Virker som om alle menn jeg kjenner prater dritt om hverandre. Hvorfor? For å hevde seg selv? Pratet med afire i telefonen i 19 tiden, men da var han ikke interessert i å møtes, skulle bare slappe av hjemme og se på tv, sa han. Og det tolker jeg som om han slett ikke er interessert i meg mer, annet enn rent vennskap. Men han på 34 sa at afire garantert sitter på puben eller har planer om det, at afire sjekker opp unge damer på cirka 25 og ...han omtalte det ikke i nåtid, men i fortid. Usj jeg er lei av rykter. En annen som virker interessert i meg (virker ikke interessert, han har sagt det rett ut), har ikke tatt kontakt etter at han så jeg spanderte en øl på han på 34. Han har pratet dritt om 34-åringen. Afire har pratet dritt om begge to og begge har pratet dritt om afire. Huff, til å bli sprø av, tror jeg reiser til min mor og blir der noen dager for å hvile litt og få tankene på avstand. Joda, han på 34 frister som en elsker, men jeg har sagt at jeg ikke er kommet over afire og ikke vet hvilken vei forholdet bærer. Det virker som jeg er sexfiksert - kanskje jeg er det, men jeg er ikke nymfoman og dess mer jeg blir kjent med 34, som jeg lå med i mai, jo mer liker jeg han som en venn (vi blir ikke kjærester, da hadde jeg vært forelsket) Han ruser seg litt for mye etter mitt syn, men jeg kan ikke påvirke han til å slutte. Har pratet litt om det, hvorfor han ikke søker hjelp, men det er jo til syvende og sist opp til han og jeg er ingen moralist. Men noen ganger ser jeg at han er så sliten at jeg har tilbydd han å sove over, laget mat og gjort det venner gjør for hverandre, være en støtte uten moralsk pekefinger. Med fare for å bli utnyttet, dvs ikke seksuelt, men verken mat eller øl er gratis. Og jeg kan få rykter på meg - igjen, at jeg ruser meg og at det ikke kun er øl og vin. Og at vi har et seksuelt forhold... Det er det jeg frykter afire tenker, for når det går rykter om så mange, går det vel noen rykter om meg også nå. Men afire vet at jeg har sporadisk kontakt med 34. Men rykter driter jeg i. Men synd om mine mannlige venner og bekjentskaper gjør at afire trekker seg unna. Men jeg kan ikke bare sitte og vente på når det passer afire å ha kontakt, selv om vi ringes daglig. Og er han så dum at han tror jeg ligger med alle, passer han ikke sammen med meg. Jeg er for syttitalls og rund i kantene til å innordne meg. På en måte - hvis alt hadde gått bra, ville jeg bodd med afire, ikke nå, men senere, men kan aldri tenke meg at det ville gått bra. Han har så bastante holdninger, man må stå opp før kl. 9 og helst 7 (han kan ikke vite om jeg har ligget søvnløs halve natten). Fredag var jeg hjemme og sovnet ikke før på morran, og sov til tre, men jeg blir ikke vrangsøvnt av å sove lenge en dag. Det skal litt mer til for å snu dag til natt. Sovnet i nitida fredagskveld og sov hele natten, kun med avbrudd når afire ringte rundt midnatt, er /har vært i underskudd på søvn lenge. Skal prøve å få ordnet noe å sove på, afire skulle hjelpe meg i går, men han giddet ikke stresse fordi han var fyllesjuk, og den er jo grei. Må ta par telefoner, også ringe min mor. Hun vil gjerne at jeg skal komme til middag senere i dag, men jeg vet ikke. På en måte har jeg lyst å dra dit og bli der par dager, komme meg bort fra alt, men det er slitsomt å være sammen med sin mor i over ett døgn eller to. Det har blitt for mye alkohol i det siste, ikke fyll, men for mye dog. Nå ringer tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå