Gå til innhold

LunsJ

Alvina

Anbefalte innlegg

Alt går ok. Fikk telefon fra en av hans beste venner, og alt er ikke ok, men det går bra.

Men ... stadig er A4 sjalu... men... etter det som skjedde ble han invitert på besøk til han som ringte nå... og jeg kunne blitt med, men følte at de hadde behov for å prate ... dessuten var også jeg i sjokk... i liten grad, men samme det.

Og i går kveld sa mr. perfekt afiremannen min ..

At jeg hadde fått ros. Ros på pinne spurte jeg? Jeg måsta fråga...

Nei, nå må du skikkelig gi deg Alvina, sa han, kan ikke du ta i mot et kompliment, ble du ikke glad nå?

Joooo... Men ...

Men hva.???

Men...

Han minnet meg nok en gang på at det var en oppreisning til meg. Av hans beste kamerater.

Jeg klarte selvfølgelig å si:

Aha, det er sikkert fordi jeg er så flink til å danse og har god musikksmak?

Pluss at jeg ikke ligger med dine venner?

Men, jeg sa takk, og ... jeg visste jo at hans beste venner liker meg.

En av tingene de hadde sagt til afiremannen, var at jeg har hodet i orden, og iqu på høyt nivå, dvs at jeg er en ok dame, snill og ok.

Det ble jeg glad for å høre, men ... det visste jeg jo fra før så jeg lurte litt på hva som var poenget.

Vet ikke om det var et kompliment, at han mener jeg er overklok (det kan jeg bekrefte at jeg ikke er), ...men han gjør meg usikker... han har sagt tidligere at jeg er for klok for de fleste, at jeg er overklok ... jeg vet at jeg ikke er ... kanskje jeg har høy iqu - men ... det betyr ikke at jeg alltid har tatt de korrekte beslutninger.

Det jeg også ikke vet, er at... jeg ikke passer sammen med noen, ikke i det hele tatt. Jeg vil jo gjerne få det til, men... Da må det være sammen med en som ... og kansje jeg ... jeg vet ikke kun kanskje, men vet hvem jeg kanskje passer sammen med om det blir slutt.

Og siden afire ikke har gitt en lyd fra seg i dag... men jeg hopper ikke straks sammen med noen andre (en), men er sliten av dette forholdet.

Men er så glad i han at jeg ikke kan gå fra han, og hva gør man da?

Det vet jeg ikke. Men har ikke lyst på andre, men blir jeg sjekket opp og det vet jeg at jeg blir om noen uker, av en som har fin bil og konto som står i pluss.

Men jeg kjenner ikke mr. finbil.

Selv om jeg kjenner han som en venn... å kjenne noen som en kjæreste er noe annet, og...

Ang. om afire vet mitt nickname... det vet jeg ikke.

Det er han jeg er glad i. Men innser at dette kanskje er over. Han er ikke mr. perfekt selv om jeg har valgt å kalle han for mr. A4 her på dagboka.

Og ja, jeg kan bli sjarmert av mr. finbil.

Liker han godt og vi har pratet mye sammen osv. Men...

Jeg kan vel ikke ha flere menn og hvis afire vil ha meg...men han vil ikke ha meg. Selv om han er sjalu og hele pakka.

Men mr. finbil... vet ikke helt... det har skjedd så mycket, også i hans perfekte idoliserte verden.

Men han er en jeg kan prate med... men mulig og tenkbart at han kun er ute etter å få meg i senga.

Det ville glede meg, men jeg gidder ikke flere umulige forhold.

Vet at om vi blir sammen, hvis jeg en dag blir singel... det vil ikke gå ubemerket hen, dvs... men nå er jeg blitt så vennet til rykter at det aldri kan skade meg hva andre prater om mer.

Ja, er stadig bekymret for a-fire. Det skjedde noe på søndag. Som jeg ikke kan skrive om her.

Føler og vet at jeg burde vært hjemme der han bor nå, men...

Har fortalt han grunnen til at jeg gikk hjem, men... han har aldri stolt på meg, og sjalusi...

Men vi har pratet mye, grunnen er at jeg har frontet han, og fortalt hvor jævla usikker jeg selv er...overfor det meste.

Jeg velger han fremfor mr. penger med finbil.no.

Det vet han. Men ...er ikke så innbilsk - han har valgt meg bort så mange ganger, og er ...

En dag, velger jeg mr. finbil som har cash.

Har aldri truet afire med det.

Dette er bare ...

Jeg vet han er sliten nå, han har også blitt forkjølet og fått feber.

Det glemte jeg helt. Jeg sa at: Ikke smitt meg, jeg har ikke tid til å bli syk nå.

Da smilte han.

Forhørte meg også om idrettstjernen... fordi stjernen innrømte at han visste hvem jeg er kjæresten til. ... er ikke så flink å skrive norsk, men...

Jeg har sovet på sofaen til idrettstjernen.... og han er så ufattelig å bli litt lett glad i, som en venn, som en bror.

afire... hvorfor spurte jeg han hva han mener om idrettsmannen?

Pga... at jeg forstod jo at de kjenner hverandre, jeg spurte om jeg kan stole på mr. sport.

Ang om han bruker syntetisk dop osv.

Self sa jeg også at jeg liker han og han virker ok, som en venn, at ...han virker veldig snill, også fortalte jeg litt (alt), og at jeg må nesten vite om han er en jeg kan stole på eller ikke.

afire spurte: Hva heter han?

Han bruker ikke dop. Han er ok. Han ble godkjent. :)

Jeg fortalte at han er en gammel venn, før, mange år før jeg møtte deg, og at vi møttes bla bla bla, nå igjen... men at jeg må få spørre, fordi ...fordi...

For å vite det, men samtidig også fortelle afire at jeg ikke har noen hemmeligheter.

Ang å vite nicket mitt. Jeg tør ikke stille han spørsmålet og om jeg gjør det, vil han nekte - fordi det vil sette han i et dårlig lys, da har han selv dummet seg kraftig ut. da har han sneket på min pc (alle gjester har tilgang her med få eller ingen begrensninger), og ... joda jeg kan tilgi det, men han vil aldri innrømme om han har gått inn på mine filer osv.

Men tror han bare ...dumpet over kg og så nicket mitt. Verre er det vel ikke. Han er tilgitt for det, men å spørre...

Nå må jeg i sengen, må opp faen så tidlig i morgen. Men det går vel bra.

Hadde trengt en armkrok, litt hudkontakt og nærhet nå, men tror og mistenker at jeg er singel... Eller hva vet jeg. Han sier jo aldri noe, sett bort fra ...

Men jeg skal ikke gruble mer nå, må opp om få timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så ringte vekkerklokka... forstod ingenting og hadde lyst å sove videre. Denne dagen har jeg ikke lyst å gjøre noe, men må på et møte.

Vet ikke hva som skjer og ... ang mr. arfire.

Skal gå hjem til han senere, hvis jeg ikke får telefonkontakt. Var hans datter som foreslo det i går kveld. Hun sa også at forsøk å la han ikke drikke så mye. (Det er ikke lett, men skal ta en prat med han, men ang alkohol har jeg snakket med han etter søndag...at i denne situasjonen bør man være uten..).

Hun er også bekymret, men hun kjenner han bedre enn jeg gjør.

Og jeg er bekymret, men... hva kan jeg gjøre. Må vente til senere i dag, etter arbeidstid, men skal selvsagt forsøke ringe han om en time.

Vet ikke hva jeg skal tro, at han ikke tar telefonen, er han da en dramaqueen...får angst når noen melder seg helt ut når det har skjedd noe. Men skal forholde meg rolig og tenke at alt ordner seg. Det er jeg nødt til. Men kommer til å kjefte litt på han når vi ses.

Kanskje jeg ikke skulle kontaktet hans datter, men jeg fikk angst for hva som kan ha skjedd og håpet hun fikk kontakt med han via telefon.

Etter det på søndag, har jeg tenkt - hvorfor skjer det så mye i løpet av kort tid, det sa jeg også til han.

...dette er ikke noe som angår vårt forhold... det skjer ting utenfor et forhold også...

Men ang forholdet, vet jeg heller ikke hva som skjer i fremtiden... vet jeg er glad i han, men er lei av at han forandrer mening så ofte...

Men nå vil jeg ikke tenke på forholdet, vil bare at dette skal gå bra. Får jeg kontakt med han og drar hjem til han, vil jeg bli der noen dager. Det vil si...hvis han vil det da...men noen ganger kan han ikke bestemme alt.

Vi har ikke kranglet...dette er noe helt annet. Men han ville ikke fortelle meg alt.

Faen at jeg må på et møte... har kun sovet fire timer og har ikke verken inspirasjon eller konsentrasjon. Men en avtale er en avtale.

Det jeg har av tanker i hodet nå, er ensrettet bekymring for hva som skjer. Vet jeg må stole på han, men hvorfor har han meldt både meg og sin datter helt ut?... Han vet vel da for fanden at vi blir bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han... er kanskje falsk.

Sender sinnamelding, og er i selvforsvarsposisjon.

Ala, ringer datteren min, er du full, klarer du ikke tenke...du er en idiot osv. ...

Det er vel det endelige bevismaterialet jeg må ha inn med input, han er jo rape gal.

Ellers har dagen vært ok, møtt venner og venninner og bikkjer og bekjente og alt ok. Men falt litt i toalettet når jeg fikk melding fra mr. perfekt for en halv time siden.

Møtte han med fin.bil, men...han blander seg ikke inn i dette, og jeg må først bli singel igjen.... da kanskje... han har ikke sagt det, men ... ord er ofte unødvendig.

Jeg er rasende, men vil roe meg nå. Fikk en røg sett bort fra den jeg har fra før av en kamerat. Han er også sexy og vakker og ... helt... men jeg glemte sexbrillene mine hjemme. ... Vill ikke skrive om han... nå har jeg gitt nickname på dagboken til for mange, og jeg vil heller ikke skrive om alt som har skjedd i dag.

Har lyst å ringe a fire, men... når jeg får en frekk melding .. da ringer jeg ikke.

Dette betyr ikke at det er slutt, har møtt par kamerater av han i dag og også pratet med både hans datter og beste venn i tlf.

De ville bare si at alt går bra, han er i livet.

D a er mine egne følelser og den angstgen jeg hadde, bagateller.

Det har skjedd flere ting i dag, men det ..

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg makter ikke mer, har lyst å ty til piller nå. Det sier sitt, jeg har det bedre som single kvinne.

Ikke lett, vet jeg burde være en støtte han, men han har gitt meg sparken uten å gjøre det slutt... bare vist meg en kald skulder og tatt tak i armen min slik at det er en muskelbrist, i alle fall gjør det vondt. Ikke noe blåmerke, men smertefylt.

Nå har jeg lyst å .... lyst har jeg ikke..men derfor gjør jeg ikke det... dvs å sende han stygge tanker. Jeg er for kokntroversiell selv. ...

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hasjen jeg fikk til en god vennskapspris er i alle fall god. Mange har begynt å spørre meg... om jeg er pulveravhektet, om jeg misbruker piller osv. ... Osv betyr også at jeg er blitt spurt ... nei, der går privatlivets fred. De spør ikke hvor kåt og løs jeg er.

Men jeg er takknemlig fordi de spør meg rett ut og ikke går bak hjørnet og sladrer.

Litt sjokkerende var det

dog at høre at de fleste menn er livredde for meg, de er redd for at jeg er en forførerinne.

Jeg måtte le, og alle begynte å le. For hva skal man si... jeg sa: men jeg er blitt litt mer voksen...

Hvor gammel er du var det en som spurte.

46.

Du ser ut som du er litt over tredve år, sa han.

Tusen takk sa jeg.

Men det hender jeg føler meg som 865 år...

Sa det med mitt svarte blikk, men ville jo ikke såre han personlig, og det sa jeg, blikket mitt kan drepe. Og da begynte vi alle å le, og ... damer - jeg kjente ikke alle damene som satt rundt bordet, ikke heller alle mennene.

Men, kjente jo noen.

Har litt lyst å drikke meg full, selvstendig alene hjemmefest, men er pisseskev og da pleier jeg å glemme å drikke alkohol. ...

Jeg er visst helt håpløs.

kUN KUN kun bare to ganger på det siste halvåret har jeg prestert å tørrkoke spagetti, ...helt tørrkokt og svidd...

Brannalarmen gikk heldigvis ikke, men jeg går konkurs av å kjøpe stålull hvis dette skal fortsette.

Kan ikke si, men jeg har faktisk ...mener, at jeg er faktisk så falsk at jeg ikke vil slutte å ruse meg... alkoholisten Alvina.

Til og med fastlegen min vet at jeg sliter i blant, og jeg har time til uka og da vet jeg hva hun sier, men jeg vet også at hun lytter til hva jeg sier og at jeg får velge selv. Men jeg får kniven på strupen .... det vil si angst.

Hun vil si at jeg må enten ...

Først prøve terapi.

Og drikker du fremdeles som du har gjort nå, er det ...snakk om at du må søke deg inn på avrusning.

Avrusning?

Det trenger jeg ikke, jeg har sovet litt for lite de siste dagene, har drukket for mye, og jg har ...men du vet i alle fall dr. Lege at jeg ikke har misbrukt piller. Dessuten, jeg har visst en Uvi, nå når jeg sitter her er det som å sitte på spiker. Skikkelig smerter... piggtråd. ..

Hun ba meg gå og avgi en urinprøve, og (om)komme tilbake, og jeg fortalte også om det siste som har skjedd...

Hadde lyst å spørre henne om ...men

Hun er så unik, hun får meg ofte til å le, og hun vet at jeg er ærlig når hun spør hvordan det står til.

Og med alt det rare jeg har rotet meg vekkibortistan i, er det ikke rart at hun har ledd. Men nå .... trenger jeg ikke være synsk for å se hva som skjer når hun ser meg nå.

...mulig jeg skal høre på afire og begynne å skrive igjen.

mulig jeg må legge flaska helt på hylla.

Det er en skremmende tanke, men det er kanskje mer sceaming å drikke for mye, som ... for lenge.

I en ørken uten vann, og man er så utørket at man ikke vet om det er en hallis eller om det er en osase... og der foran deg i sanden...sahara...står det kun to valg, en flaske vann og en flaske vin,.

Valget er lett, men dette er faen ikke lett. Ikke nå. Jeg er så fuckikngs bekymret, klimaet osv osv.

Jeg vil ikke klage, men føler så mye og det er mange som er glade i meg, og som jeg også er glad i. Jeg kunne forelsket meg i hundre menn, men, å blande forelskelse med kåthet er ...det alle ... mange tenker på. Sjaluisi. Menn som kjenner hele byen, og også de nye jeg har møtt, har heldigvis støttet meg uten å ta parti. ta parti...hva er det, que...

Men har blitt stilt ledende spørsmål... det virker som alle kjenner meg, omtrent. Med positivt fortegn. ....fantomet er gift med sala palmer, og fantomet er hard mot de harde. :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår ingenting... etter det som skjedde, visste jeg at han vil la det gå utover meg... hver gang har han kontaktet meg hvis det har skjedd noe. Og...

jeg fatter ikke at det er slutt, for jeg forstår at han har gjort det slutt med meg nå.

Han har fortalt meg også hvilke issues han har, og jeg har fortalt at jeg heller ikke er frøken perfect.

og har aldri hatt intensjoner om å være perfekt.

Men ... jeg er så glad i han...og har blitt kanskje mer voksen med årene og all møkka, så jeg er ikke en sjalu bitch.

Slipp fangene fri. Det er vår.

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som bare en vanlig dag ønsket meg... Jeg kan ikke skrive om noe som kan ... som hanlder om andre, hva jeg føler ... greit, men resten er story.

FAen om han vet nicket mitt her, jeg føler at han vet det, og når jeg har ... jeg har forsøkt at spørre... men ... jeg turte ikke, har prøvd ikke kun en gang, men han vil heller ikke prate om det... uten at han vet hva jeg vil spørre om... men jeg måtte spørre, du vet jo nickname og diskusjonsfora på net...

Jeg møtte øynene hans og så at dette er et ikke tema.

Men når vi møtes igjen skal jeg spørre han, eller mye bedre snoke på pcen hans og osv.

Det betyr ingenting om han vet nicket mitt, men ... Leser han her vet han at i alle fall par andre også vet det, og et er ingen jeg har knullet med.

Jeg er helt kvalm. Han er feig.

Og jeg er dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke skrive noe mer privat her, men han har gitt lyd fra seg.

Og det er vel bra. Vi pratet ikke så mye, men han ringte etter at jeg sendte en helt kontroverill melding til han, som ikke var rettet som et personangrep.

Og ingent trussel.

Han sa at han vil jeg skal bli edru

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mobilen på lyd mer, og ... har ikke kastet den i sjakta, men... noen ganger vil jeg ikke annet enn å hate sms.

Ikke fordi jeg tror han vil skrive noe på kanten, men fordi jeg aldri har likt telefoner... og fikk angst for tlfoni etter at jeg fikk en samtale...sitter du nå ms. Alvina.

Nei, men nå sitter jeg...

Eh...

Eh, hva da da?

Et dødsfall.

... Er han på sykehus sa du?

Nei.

I par tre år eller flere fikk jeg angst bare telefonen ringte.

Men samtidig er jeg like avhengig av å føle meg tilgjengelig, og svimer av hvis jeg ikke har strøm på telefonen.

Men det gjør jeg ikke. Klarer meg helt bra uten å være helt tilgjenglieg og ...strømlinjeformet, men har fått grei beskjed av familien min, jeg må si hvis jeg drar noen steder.

... grunnen til det... jeg føler jo ikke et behov for å fortelle noen alt jeg finner på...og hvor jeg er. Men det var ikke det de mente. De mente at jeg aldri må være så eplekjekk når de ringer og jeg gidder ta telefonen, og bare kun er velmendende...og omtenksomme...

Ja det hender jeg har svart at jeg er på Aker Brygge nå, men det hender også at jeg har svart at jeg er i Østfold.

Og det har jeg fått k jeft for, og jeg har lovet å aldri kødde mer om hvor jeg er eller ikke er. Men ikke sånn på den måten at jeg må fortelle om jeg er hjemme eller ikke, men... i alle fall ikke omgi sannheten helt, grunnen forstår jeg... De er redd for å miste meg, at jeg kan... som alle andre, bli en av de savnet personer...

Det er forskremmende mange, og det var det de mente.

Og...nå skrev jeg meg litt bort.

Jeg er altfor glad i afire, men er redd.

Dette så jeg før det kom, uten å være overklok, synsk eller noenting.

Vet ikke om jeg går med på å bli edru for alltid. SElv legen min vet at jeg har et drikkeproblem, og drikker i perioder.

Ja, jeg kan tenke, men nå går jeg i selvforsvarets land, blir en tenkemester som har god grunn til det.

Jeg gidder ikke mer med menn. Møtte en dame i dag og ....hvis jeg er bifil og om hun vil ha meg, er det ikke noe flere spørsmål.

Men hvis jeg skal ha en dame...hun ble jeg betatt av...da vet jeg at lesber sliter med dobbelt sjalusi..

Har du liggret med han, er du tent på han osv.

Og hva med henne, har du også ...osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri blitt dumpet av en mann tidligere.

Ikke når jeg har vært i et forhold. Men dette har ikke vært et forhold, og jeg har ikke lyst å bli totalt edru, men i følge legen min... er det håp også for slike dumme gale damer som meg.

Men om jeg vil være i et forhold der jeg føler at ... han forsøker psyke meg rett ned... det er ikke sikkert jeg er sterk nok...

Men, som hans ene datter sa; du vet jo pappa, du kjenner jo han.

Ja...

Litt.

men nå... nå ... har jeg ikke lyst å huske fra det siste året.

Men, han har rett, jeg har drukket for mye - også før jeg møte han.

Men får angst, fordi han har beskyldt meg for å ... bidra til at han drikker mer enn vanlig, og det selv om han sa til meg i april at ...han hadde drukket for mye siden året før.

Det gir meg angst, i tillegg til all sjalusien hans.

Men, jeg skal ikke klatre mer og ikke bade når jeg har drukket. Men ... er så redd for at jeg ..en dag kan velge et nakenbad helt mutters alene i mørket, og får lyst til å dø. Drukningsdøden er ikke skremmende, det vet jeg om... ikke alt om, men når man elsker å leke i vannet... da vet... også underbevisstheten at man kan dø, det kan jo komme en hai osv.

Jeg vet at jeg burde tenkt, men ble full. Da mener jeg full.

til vanlig driver jeg ikke med nakenbading og forsøker å ta svømmeknappen.

Er drittflau fordi jeg utsatte andre for fare.

Og A4 sier at jeg må sette i gang med å bli edru.

Hva mener han som skal til utlandet om få dager?

Og hva mener jeg? Han ringte meg en dag i juni eller i sommer og spurte hva jeg mente.

Jeg sa ... skal jeg ha en mening om det?

...Det var visst også galt av meg å si, for da ble han sjalu og trodde jeg var sjalu...eller i den samme kategorien.

Men nå vet han at jeg stoler på han... og om han velger andre... men igjen har han forsøkt gjøre meg sjalu...

Blir det mer drama i mitt liv, velger jeg singelivet. Men jeg er glad i han og ...har ikke lyst på andre menn, samme hvor sexy, intelligente og sjarmerende de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg bytter nick her nå, eller om jeg kun lager nick number ....

Føler ikke at jeg kan skrive mer under det nicknamet jeg har, Alvina.

Han vet nicket mitt, ... det burde ikke bety noenting, men... altså fordi jeg ikke tror han har oppdaget det med vilje... eller kanskje... Han spurte meg... hva er dette....

Og det er den snart tiende tilfeldighet...

Tar en sovepille nå, men ... må huske på å ta pencillin også.

Føler at noen herper med livene våre.

Men det skjer gode ting også.

Alt er ikke kun elendighet.

Jeg er visst singel igjen, og det han sa er ikk eno nytt, han har aldri før... men jeg har følt at det kommer.

Nå møtes vi ikke før til uken. Det er like bra, kanskje jeg er blitt avholdsmenneske og er blitt overklok til da.

Og hvis ikke, eller uavhengig av det... vet at jeg er glad i han og han har rett i mye, men...jeg er faktisk så sær at jeg kan velge alenelivet mitt, men vet ikke nå...

Hvis han vil ha meg da... men bli edru... da ...mener han hva? Har aldri tvilt på at han er glad i meg, men tviler fremdeles på om han ser på meg som en venninne som er god i senga eller om ....

Det er det samme fuckings shit for meg, jeg lar meg aldri styre.

Vennskap er ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet han er glad i meg, men når vi er så sære og sta og .... ja, vi er også totalt forskjellige, politisk også. Men jeg er for gammel til å krangle om politikk hvis det ikke er fra sak til sak.

Jeg savner han selvsagt og soleklart ...men knuller han andre damer når han drar til xxxxxxlandet nå, da må han aldri komme hjem til meg og fortelle meg det. Jo, om han faller for en annen.

Han har fortalt at han ligger med hvem han vil. Jeg sa meg enig.

Men nå har jeg lyst å møte en som kan være litt snill.Sett bort fra at de fleste er snille, og overkloke og overhøflige, de ligger ikke med meg og sympatiserer med ... og tror jeg er i et forhold. Det er mange som vet mer om mitt liv enn jeg selv vet. Men de kjenner oss begge og vet at ... og mr. finbil, har møtt han også, men nå ringer det på døra her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var to fra Jehovas vitnere, og jeg sa at nei, det passer ikke.

Skal legge meg snart, ringe en venninne og lese på senga. Er så sliten og trett, og må huske ta medisin kl ti... Men, det går bra, ingen alvorlig sykdom og ingen skade skjedd.

I morgen vil jeg møte han, men ...det kan utsettes til uka.

Fremdeles har jeg sakene hans her hjemme, men han vet at jeg ikke kaster de i søpla.

Og nå ringer tlf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk melding nå, og alt er ok... så ok som det kan bli. en kosemelding eller god natt melding, ... jeg tror jeg blir redd... har mine problemer å slite med... men skal legge meg, er jo ikke redd for å sove alene... men jeg drømmer om han hver natt han ikke ligger i min seng (nå overdriver jeg igjen, og dramatiserer, men ofte drømmer jeg om han... og jeg har en ekte fantasi når jeg sover og drømmer... så ekte at jeg ofte ikke vet om det har skjedd noe elle rom jeg kun har drømt)

Det er også derfor jeg må spørre han om noe... men jeg vil rødme, for det er kun noe jeg hsr drømt... og han vil le etter at han har hørt spørsmålet...

Fordi ... jeg spør ikke, vet det var en drøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har pratet med a-4 på telefonen, han ringte og er ikke sinna på meg og sa at jeg må kutte ut alkoholen, i alle fall når han vet jeg har drukket for mye i det siste.

Vi er ikke sammen, men vi er ikke uvenner.

Det som plager meg... er at han ofte har forsøkt å gjøre meg sjalu. Uten å gå i detaljer, har han truet med å ligge med venninner av meg. (vet ikke om de vil han han, men hvorfor all denne sjalusien)

Skal ta en dusj, lage litt middag. Sa til han at jeg blir hjemme og at jeg er sliten, og at jeg har stengt barskapet, men at jeg tar par, tre øl før jeg legger meg til kvelden.

Fikk ikke kjeft for det.

Men vi har krasjet så mange ganger, og fortalte også ang rykter som er oppstått om han, og at jeg har avlivet ryktene.

Jeg hater rykter som er baserte på ren løgn og ønsker om at andre skal ha det ille.

Han trodde meg, for ... når har jeg pratet skitt om andre... aldri om jeg ikke har hatt en god grunn.

En god grunn er ikke at vi har krasjet og forholdet virket strandet, men han vet hva jeg mener. Har ikke fortalt dritt om han - ikke engang til mine veninninner.

Sett bort fra at jeg har fortalt når han har vært frekk og anklaget meg og gjort meg sjalu, men...

Nå skal jeg ta en dusj og lage middag. Sa til han at jeg blir hjemme både i dag og i morgen, men at jeg er bedt på søndagsmiddag hos min mor, og at jeg er sliten, har stengt barskapet, og egentlig er jeg møkka lei av å ruse meg.

Skal røyke meg en liten i kveld, når jeg har dusjet og spist.

Føler meg så trett, forstår ikke hvorfor... men han sa, at jeg må ikke drikke når jeg går på antibiotika. Neivel... men jeg har stengt barskapet, skal ikke ta verken vin eller en drink, men to tre øl, det er alt.

JOda, jeg ønsket meg en mann som er selvstendig, men ... ikke en som er sjalu og trekker seg tilbake.

men det har skjedd så mye som ikke omhandler forholdet. Nå slipper jeg forholdet meg til til han i løpet av noen dager siden han ikke kommer til å være i Oslo by, Norges land på noen dager.

Det som gjør meg ekstra frustrert er at han har truet med å knulle rundt.

Hvorfor?

Synes han har litt barnslige reaksjonsmønstre noen ganger, men tar det som et bevis på at han vil hevne seg etter han jeg lå med en annen i mai. Men like fullt har jeg en viss mening som at dette forholdet ikke er sunt for noen av oss, og det er ikke kun hans feil, like mye min feil.

Vet jeg er glad i han og det vet han også at jeg er. Men det går bra... jeg er ikke avhengig av å være i et forhold og slett ikke om det blir for mye drama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er trett selv om jeg ikke stod opp før sent i dag... men lå våken i natt og mange timer i dag tidlig. Og fikk ikke tatt medisinen til riktig tidspunkt... sov til halv fire i ettermiddag.

Har vært i dusjen, ryddet og fått i meg litt mat, men er kvalm, er satt på en hestekur av medisiner, og men vet ikke om det er pga det eller alt som har hendt siste ukene.

Dette betyr at jeg skal legge meg tidlig i kveld, har røyket en lille, men det fikk meg trettere enn jeg opprinnelig var. Og etter røyken fikk jeg ikke lyst å stå på kjøkkenet og lage middag.

Derfor skal jeg ikke røyke mer, vet ikke hva røyken inneholder, ble bare helt slått ut, som å være i en døstilstand.

Skal lage en kopp te og drikke mer vann, og må ikke lage middag, har brød og og er ikke nødt til å ha middag - det tror jeg kroppen regulerer selv.

Men, det vil si at jeg har forsøkt å være bevisst på å få i meg mat daglig, selv i perioder der kroppen ikke vil ha...

Med å ikke ville ha, f.eks. kjøtt. Har man levd på knekkebrød og spist det man kaller diett... (tenker ikke slanking, men har spiseproblemer), da er magen og systemet for kjørt til å innta f.eks en biff. I alle fall når...men dette tror jeg er bivirkninger av den drittmedisinen jeg må huske på å ta.

Og bekymret-mld fra A4, også i dag ...at jeg ikke må drikke når kroppen ikke er helt frisk.

Snilt av han.

Jeg vet det, og jeg tar det rolig, og dessuten har jeg låst barskapet, tatt par pils, og røget og ... men er så helv trett, selv om jeg har sovet ... tvang meg opp i ettermiddag, så på telefonen at en venninne hadde ringt to ganger, sendte en meld og skrev at jeg ringer etterpå.

Og da stod jeg opp, ryddet litt, tok en sigarett, en kopp te, så meg i speilet, kaldt vann i ansiktet.

Selv om jeg følte at jeg kunne sovet i tre døgn. Og oppdaget at jeg har glemt at jeg må ta disse medisinene som påstås å virke, og nå har det gått for mange timer, og det betyr at jeg ikke kan legge meg for tidlig i kveld. Og nå har jeg smerter igjen.

Men blir dårlig i magen av medisinene, og da har de vel lett for å miste sin funksjon.

Skal huske på å spise før jeg tar den forpulte pillen i kveld.

Lyst å bruke det jeg vet kan virke av alternativ medisin, men grunnen til at jeg har smerter nå er fordi jeg spenner kroppen og det anspenthet kan fremkalle smerter i seg selv.

Har ikke lyst å ta smertestillende nå. Men er på kanten. Mener ibux og paracet, ikke noe som virker som dop.

Vet at jeg glemte å ta medisinen til riktig tid og at det ikke er bra, men stoler på at det går bra likevel.

Og, på toppen savner jeg han, men forstår med fornuften at det ikke kan gå mellom oss sammen i et forhold. Vi får på en måte frem det verste i hverandre, men også det beste, men har sagt at jeg ... når jeg sliter med mine ting, hadde jeg bestemt meg lenge før vi møttes, om å aldri gå inn i et forhold med en mann igjen.

Pga at jeg drikker for mye i blant og det er grunnen. Det er kanskje også andre grunner, men det forholder jeg meg ikke til.

Vi har pratet, er ikke uvenner. Men jeg savner han likevel. Men vi ses ikke på en tid nå, og det er greit.

Det er av en grunn som ikke har noe med forholdet å gjøre, men ... det er slutt. Likevel føler jeg at slutt... joda, men slutt - hvordan praktisere det egentlig... siden vi ofte møtes og ikke bor flere mil fra hverandre...

Vet at vi bare sier hei, åssen går det osv. Og... men det har vi prøvd tidligere, og det har skjært seg, vi har havnet i samme seng.

Men vet at jeg skal gjøre mitt for å la han få være i fred. Ingen tlf og ingen sms, ingen mail og ikke en lyd.

...Har satt på litt mat, kan ikke leve på vann og knekkebrød...

Vet jeg savner han så mye at det er helt... gjør vondt i sjelen. Men, nå har vi bare godt av en tid borte fra hverandre. Om det blir bra igjen pga litt avstand, det vet jeg ikke og spekulerer ikke i det.

Vet kun at jeg er glad i han og at han vet at jeg ikke har forsøkt såre han bevisst, og mer vet jeg ikke og vil ikke tenke på.

I alle fall er vennskap bedre enn et samliv med stadige diskusjoner. Vi klarer også ofte å kjegle ang hvilken musikk vi skal spille. Selvsagt vinner han de fleste gangene, men det hender jeg sier; nå er det faktum min tur og du lovet det.

Hva skal du spille nå?

....

Nei ikke det... for faen.

Joda, denne er bra.

...og det ble ikke krangel.

Men jeg savner han selv om dette virker håpløst å fortsette som kjærester, på kyssestadiet.

Vi har pratet ut, og det er ikke noe mer forhold på nivået sex osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå våken i natt/dag tidlig igjen og grublet, en tilnærmet depressiv tilstand. Sovnet etterhvert og stod ikke opp før rundt ett. Kunne sovet mer men kan ikke snu døgnet helt.

Har sittet i telefonen med en venninne, som virker litt for nysgjerrig etter å vite alle detaljer, men samtidig forstod hun hva jeg fortalte, håper jeg, for jeg forteller ikke f.eks. hvilke rykter som går om han, ikke om de er sanne eller ikke.

Hun reagerte litt - sånt merker jeg - og når jeg sa at for bare par dager siden spurte A4 om jeg ble med på turen til xxxland-utland-by - vel, hun synes han har en litt merkelig oppførsel og det samme kan jeg også mene iblant.

Jeg sa til han: jeg har ikke råd til det nå, og det vet du. Mistenker at han spurte fordi han visste svaret. Men... mulig jeg blir paranoid jeg også og forsøker trekke meg tilbake.

Har ofte blitt invitert med til f.eks. venn av han, og når jeg har vært sliten og sagt ikke i dag, det siste jeg trenger er å drikke nå.... har han virket snurt på meg og følt det som avvisning.

På en måte virker han sårbar, som om han ikke takler et nei, og tar det som om jeg avviser han. Men også det motsatte, at han forsøker å gjøre alt for å si at det ikke er noe forhold mer.

Vi er ikke uvenner, og har pratet sammen... men et forhold.

Faen, jeg er så glad i han. Og det å gå tilbake til et rent vennskap virker håpløst p.t.

Kaller meg ikke helt naiv og føler meg ikke seksuelt brukt, vet jeg alltid har hatt et valg når vi har havnet under samme dyne. Er det noen som kan føle seg brukt, er det like gjerne han...

Har avtalt å begynne med noe på fritida sammen med en venninne. Hun er også lei menn/kjæresteri, siden hun faktisk bare har vært i voldelige forhold. Det har ikke jeg, heldigvis har jeg også vært sammen med menn som ikke tyr til vold, men psykisk kan det være på grensen mange ganger.

En annen venninne ringte også og spurte om vi skulle finne på noe sammen i dag, men jeg sa at jeg blir hjemme, men kanskje i morn.

Fryser, er sulten men har igjen ikke matlyst. Er trett, men skal lage litt mat, og ... og har ikke sendt en sms og heller ikke ringt siden i går, jeg gidder f ikke ... og hva skal det bidra til, annet enn å skake meg opp hvis han er i dårlig humør (les; snurt som en tolvåring)

Alvina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje bra igjen, har pratet sammen... Men, vi må finne en måte å leve på som er akseptabel for oss begge hvis vi skal fortsette... Kanskje vi har lært av alle feiltak, håper det. Føles ut som det er umulig å leve uten han (tenker ikke samboerskap, det er i alle fall langt frem i tid evt.) men drama av negativ art er kanskje et tilbakelagt stadie, vet av erfaring at slike ting pleier å gå i bølger... og at det kan være år til evt. neste runde med.kaoslignede tilstander hvis man evner å prate sammen og ha en god kommunikasjon, og når man har lært å kjenne hverandres særegenheter uten å forsøke å endre den andre.

Men igjen, vet jeg ikke hvor gode vi egentlig er på kommunikasjon... Men vi har i alle fall evnen til å prate om "det som har skjedd" i ettertid, bedre enn i starten når vi ofte gikk hver til vårt som to tordenskyer, kanskje med god grunn mange ganger.

Har mange planer for høsten, men kommer ikke til å reise, uavhengig av forholdet, bestemte meg i helga. Trenger ro og mer stabilitet.

Må gripe fatt i par ting i dag, gjelder ikke forhold. Sovnet tre i natt, men det går greit, sov på ettermiddagen i går. Er hos en venninne nå, skal hjelpe henne med noe, og så rett hjem i ettermiddag /kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...