Alvina Skrevet 3. august 2012 Forfatter #321 Del Skrevet 3. august 2012 Kanskje han kun vil teste meg... men den følelsen fikk jeg... engang. Men Hvorfor skjer ting så tilfeldige, jeg lå og slappet helt av og han fra mai lå og sov på den andre siden, men så fikk jeg bilder i hodet om at det var avtalt, at de egentlig kjenner hverandre... og det ble jo bevist. Jeg ristet av meg tanken og sovnet, men neste morgen, mens fremdeles kameraten far mai lå i min seng, Da fikk jeg den samme følelsen tilbake. At de egentkig er playere begge to og ...i alle fall at de prater. Hvis jeg skulle valgt hvem jeg skulle hatt i min seng nå... tja...ingen av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. august 2012 Forfatter #322 Del Skrevet 3. august 2012 God natt. Jeg er meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 4. august 2012 Forfatter #323 Del Skrevet 4. august 2012 Nå ringte han og jeg forstår ikke noenting. ... Skulle han bare sjekke at jeg var alene i senga? Tror det er det som rir han, at han er blitt såret før, og ... jeg også har bidratt. Og at han er så lei av å bruke energi på å gå rundt og tenke og gruble... Har en sterk magefølelse ... han kommer hit nå, eller innen en time. Den magefølelsen har jeg hatt i hele dag, men... jeg kan ikke alltid stole på min teft. Særlig ikke siden, det som har skjedd. det har ikke skjedd noe, men... han er blitt mistenksom, men han gjorde det slutt, tilfeldigvis møtte jeg han fra mai, vi dro hjem til meg, jeg så at han var sliten, svetten piplet, og da fikk jeg moderlige føleelser.Og fortalte han at jeg var deppa, pga at det var brudd. Og kredit til han fra mai, for han forstod. Men, dette ligner en influent case. Hvorfor ringer han meg, han har ringt meg mange ganger i kveld, forteller at han er i ferd med... men omtrent... han vil gjøre meg sjalu. Det gidder jeg ikke. En mann som ringer meg kun for å sjekke at jeg ikke har sex med en annen, samtidig som andre gangen han ringer sitter og lurer på om han skal knulle... nei, det sa han ikke... men jeg spurte og han ...samme faen. jEG GIDDER IKKE MER. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 4. august 2012 Forfatter #324 Del Skrevet 4. august 2012 Åh nei. Nå ringte -- en god venn av meg, og der var han min siste flamme, dypt influert med en eller annen. Og også han fra i mai ringte, og jeg sa jeg ringer tilbake. Jeg vil ha han. om jeg må velge. Eller om jeg ikke har et valg... han er en fin mann, veldig ok menneske... men jeg kjenner han ikke. så.... Hvis ryktene er sanne, men det er de ikke, for de fleste har en humor som jeg ikke liker når det går på ... Hvis det går over en halv time nå, ringer jeg han som er 34 og spør om han vil ligge i samme seng som meg. Nå var de fulle, og jeg vet ikke men hva er så interessant ved å ring meg midt på natten... For å si at jeg er en ... dust? Jeg henger meg men skal vente til i morgen, Vil Men... nå ringte telefonen igjen, og jeg fikk mms av eks som ligger og sover og som bare prater og roper om meg... Og vår felles venn holder på å le seg skakk. Han sendte meg og sender mms etter den ene og den andre, men jeg går bort dit nå, så kan han - vår felles venn, våkne til en morgen med nakne kåte dyr på sin sofa. Hehehe. Vet ikke hva jeg skal gjøre men trør en tur bortom. Kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 4. august 2012 Forfatter #325 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Atter en dag. Har en venn som sover i min seng nå. Kun en venn.I natt sov jeg hos eksen. Han har ringt og det er mulig han kommer til meg etterpå, men han vil steile hvis han ser hvem som sover i min seng. Ikke han fra mai, en annen, som er opptatt, gift og med voksne barn. Og... hva så... Men han vil blir rasende hvis han tror at en av hans beste venner, og da mener jeg en av hans beste venner, har ligget med meg. Han vil også blir først og fremst skuffet, men vi har ikke gjort noe annet enn å sove i samme seng, lytte på musikk og prate om alt mellom himmel og jord. Det ble veldig veldig sent i går. Fikk en liten røykings av han fra mai. Dro hjem, og så fikk jeg mms fra en kamerat, av min eks som hadde bare bablet om meg i fylla, som lå og sov ørkestløst på sofaen. Så jeg tuslet like godt bort dit da. Og alle gikk og la seg, og vi endte med å ha sex på sofaen til kameraten min. Men jeg følte det ville bli pinlig så vi ruslet opp til han, og han husket ikke hvor han hadde vært... Kanskje han kommer etterpå. Vet ikke, men nå ligger en av hans beste venn i min seng. Og det tar seg ikke ut. Han vil aldri tro at vi kun har sovet, ....han er gift, men er et platonisk ekteskap. Sier han for han vil ha meg? Som ... en elskerinne kanskje og det gidder jeg ikke igjen, har vært gjennom det og ble helt tømt. Nå holder jeg på å lage middag, Har man gjester skal de aldri gå sulten ut døra. Får helt fnatt,. Forstår han ikke at ... Men han er kanskje småforelsket i meg, jeg sier bare en ting. Menn!!!! Endret 8. august 2012 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 4. august 2012 Forfatter #326 Del Skrevet 4. august 2012 Vi har spist middag, og han sover nå. Han, dvs en av eksens beste venner. Forstår ingenting, han har tatt vare på meg i hele dag... han er ikke gift, han er separert og kun par mnd før skilsmissen er der. Men kona hans har en del å slite med pt, sykdom i familien sin, så dette er ikke lett. Men vi skal aldri fortelle noen at vi har koset i samme seng. Hvis vi har gjort det da... Eksen har ikke gitt en lyd fra seg siden tidligere i dag, men... jeg vil ikke tilbake til et forhold uten tilitt til hverandre. Hva gjør man... Jeg er litt bettatt av han som nå ligger i min seng, men... jeg er sårbar nå siden eksen gjorde det slutt, og vet ikke hva jeg skal mene eller føler... Men jeg l iker jo han, og er glad i han som en venn, dessuten er han ... voksen, og han har holdt rundt meg og trøstet meg og vil ha meg... kanskje... Hvorfor... hvordan kan jeg rote meg borti så mange menn, at det er en venn er et unntakstilstand, når man er sammen med en mann som kjenner alle i hele byen, da kan man ikke nøyaktig velge hvem man skal dele seng med. Men vi har ikke hatt sex, ikke enda. Men han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 5. august 2012 Forfatter #327 Del Skrevet 5. august 2012 Ingenting skjedde seksuelt. Men han "bestevennen" ville gjerne møte meg igjen, vi utvekslet telefonnummer... I natt når jeg sov har min siste eks ringt meg sju ganger etter stengetid på pubene. Vet ikke hva han vil... men trolig ville han møte meg, var kanskje kåt... For en ting har jeg oppdaget, han er såå glad i meg hver gang han har promille. Det kan jeg ikke leve med. Har ikke giddet ringe tilbake, han er trolig våken men... hva skal jeg si, det er jo knapt noe å si mer... Slutt er slutt, og han valgte meg bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 5. august 2012 Forfatter #328 Del Skrevet 5. august 2012 Men har lyst å sende en sms og spørre om vi skal møtes på en rolig pub. Men gidder jeg å krype og omtrent tigge om at det kan bli bra igjen... Han har valgt meg bort, gitt meg sparken, at vi lå sammen natt til i går var tilfeldig. Har ryddet litt, er trett så mulig jeg sover par timer. Men først en rask dusj. Han som sov her natt til i dag er en veldig ok mann. Som en venn, som en kjæreste kjenner jeg han ikke. Vil ikke skrive detaljert, men... Av en eller annen grunn kan jeg bli betatt av han, men synes jeg har rotet med for mange menn det siste året. To kjærester og en ons. Og fremdeles har jeg følelser for min siste eks. Savner han så det gjør vondt i hjertet. Men... når han brått gjør det slutt, kan jeg ikke ... eller kan jeg... gå tilbake igjen. Forstår ikke hvorfor han ringte meg i natt, hvis det kun var fordi han var kåt, er han en drittsekk som ikke fortjener min oppmerksomhet av det romantiske slaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 5. august 2012 Forfatter #329 Del Skrevet 5. august 2012 Har sovet, ryddet litt, vasket kopper, spist og tatt en dusj. Må kanskje ut døra og kjøpe sigaretter. Har også lyst å ta en pils på en pub, men vet ikke helt... Er fremdeles trett, også en grunn til å rusle ut en tur. Kan ikke sove nå og våkne i natt eller sent i kveld. Har ikke hørt mer fra eksen, og forstår IKKE hvorfor han ringte meg i natt, og så mange ganger. Jeg forstår ingenting...men han hadde snakket om meg til en felles venn som ble varm i ørene natt til i går. Hva det betyr vet jeg ikke, men vår felles venn lo godt, og sendte meg mms - bilder av eksen som hadde sovnet på hans sofa. Jeg gikk bort dit en tur og alle gikk og la seg etterhvert, og ...jeg ble med eksen hjem. Og i går på dagen møtte jeg en annen felles venn, som ble med meg hjem. Det skjedde ikke noe av seksuell karakter, men vi sov sammen par timer, spiste middag og han lå over til i dag. Han har lyst å møte meg igjen... jeg er mer usikker, siden jeg har følelser for eksen og er ikke klar for å starte et nytt forhold, da blir det den tredje jeg må forholde meg til som en kjæreste på ca ett års tid. Det er mye...til og med for meg. Og hva vil det gjøre med meg, hvis jeg innleder et forhold før jeg er kommet over det forrige. Men det er fristende, soleklart, å bli vartet opp av en mann jeg liker, få nærhet og kos. Men det vil bli drama, tenker jeg - de er gode venner. Og å innlede et forhold for å straffe eksen vil jeg ikke, og heller ikke han som sov her i natt, vi er enige om å ikke fortelle noen at han var hjemme hos meg, for å unngå å såre eksen. (hvis eksen kan bli såret da, det er jeg ikke sikker på - han vil jo ikke ha meg mer, unntaksvis når han har promille, men jeg er helt forvirret av de ulike signalene jeg har fått fra han den siste tiden) Og jeg tror jeg er enig med en av mine venninner, at i bunn og grunn ønsker alle seg en kjæreste, en å dele livet og hverdagene med. Men eksen takler jo ikke hverdagene, ikke sammen med meg virker det som... Han har forventninger og ønsker en som kan dra han i ørene og fortelle han hvordan han skal leve - og jeg er den siste som kommer med moralske ytringer og pekefingeren eller som prøver å lage regler for andre. Har vært utsatt for det selv og det virker ofte mot sin hensikt. Det kan gå bra en kort tid, men det er alt. Men ønsker det blir bra med oss igjen, men vet ikke om det kan fungere. Det vil ta tid før noen av oss igjen kan stole på hverandre. Natt til i går lå også henne med silikonpuppene på sofaen hos vårfelles venn. Jeg spurte om det var noe mellom henne og han (eks) som lå og snorket på sofaen, men hun avkreftet det. Det var ikke noen dårlige vibrasjoner mellom oss. Jeg har ingenting i mot henne, selv om han lå med henne i juni. Har heller aldri møtt henne tidligere. Hun forsvant inn på et soverome sammen med han som bor der. Hva de gjorde eller ikke, vet jeg ikke og det er ikke min sak. Men hvorfor ringte han (eks) meg åtte ganger i natt? Han vet jeg alltid har tlf på lydløs når jeg sover. For bare en knapp uke siden mente han at vi kanskje burde flytte sammen. Noen dager senere gjorde han det slutt. Jeg har grunn til å være forvirret nå, og også litt sinna, men er mest trist, oppgitt og klarer knapt tenke klart. Men en liten tur ut i frisk byluft kan ikke skade. Bare jeg ikke ender opp med nok en mann i min seng. (det har ikke vært noe seksuelt, men det kan jo ingen vite noe om som ikke har vært tilstede) Virker nok som om jeg er et surrehode og en maneater, men det er jeg ikke. Er mer en type som ikke lever helt A4 og litt hippie i tankegangen selv om jeg har en klassisk stil ang klær osv. Men jeg ønsker meg en kjæreste som godtar meg som jeg er. Og det er f... ikke lett å finne en mann som er voksen og ikke skal prøve å forandre meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 5. august 2012 Forfatter #330 Del Skrevet 5. august 2012 Kommet vel hjem igjen og det var koselig, traff noen jeg kjenner og vi pratet ikke om privatlivet, men latteren satt lett. En forsøkte sjekke meg opp, men jeg sa at jeg ikke vil ha et dårligere rykte enn jeg allerede har. Nå skal jeg fyre meg en blås. Har ikke røyket før i dag, men fant noe før jeg gikk ut og jeg trenger å sove. Har satt på en lettstelt og enkel middag nå, og det kommer ikke til å bli noe problem med å sove i natt. Har ikke sovepiller, men er så trett at jeg nesten ikke ser land. Gikk hjem, giddet ikke ta trikken. Men forstår ikke noe,. Føler meg brukt og lurt opp i stry. Ærlighet er visst ikke på agendaen for enkelte menn. Han har ikke giddet svare på en j.... melding i dag engang. Da betrakter jeg meg som en fri kvinne som kan kose med hvem jeg vil. Det var ingen kjefte - sms. jeg sendte. Ok, da går jeg for kameraten som er full av penger, siden han er interessert og også en jeg liker veldig godt. Det har skjedd mye, en felles venn av noen veninner jeg møtte, fortalte at han er innlagt på sykehus pga et sammenbrudd. Han har en jobb som ikke kan være lett, er psykolog, eller i samme bransje. Jeg har flørtet med han men aldri gått lenger enn til kyssestadiet. Nå fant jeg ikke lettvint mat å lage så må være våken en time til, til maten er klar. Jeg savner eksen, jeg aner ikke hva han tenker, eller om han har følelser for meg. Ringte en felles venn, men han var opptatt med en som er syk i hans familie så da var det ikke noe poeng i å prate om mine romantiske problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 6. august 2012 Forfatter #331 Del Skrevet 6. august 2012 Har sovet og sovet, er fremdeles trett og ute av humør. Er ikke interessert i han som sov her natt til i går, det er grenser for hvor mye jeg har av ressurser til å flørte og involvere meg. Og å blande seg i menns vennskap har aldri vært min stil. Dette med han fra mai skjedde fordi jeg ikke visste at de er venner og jeg vet heller ikke hvor nære venner de er.Virker som de er mer bekjente enn nære venner. Lurer på om jeg skal gå ut en tur, men har mest lyst til å sove. Har ligget og grublet og ikke funnet svar på noenting. Minnene om nærheten og det gode vi delte har kommet som perler på en snor, følelsene svinger fra trist, sinna, trist, oppgitt, lei, trist, likegyldig, håp, trist... Og drømte om eksen i natt, at alt ble bra igjen. Men at jeg ble sittende med angst for neste feide, misforståelse, uenigheter,og kanskje brudd. Er sulten men har ikke matlyst. Det eneste jeg har lyst til er å sove. Men skal gjøre litt i huset, ta en dusj og rusle en tur i det grå været, et vær som passer til humøret. Spør meg selv hvorfor jeg har rotet meg i to kjæresteforhold i løpet av ett års tid. Hvorfor dro jeg meg ikke tilbake i vår og brukte fornuften istedet for å la følelsene styre, bare for å sitte igjen med nok en nederlagsfølelse, savn og frustrasjoner. Men har gått gjennom brudd tidligere og vet det går over, men fasen jeg er i nå er ikke noe jeg ettertrakter. Tror jeg blir hjemme i dag, føler ikke for å være sosial. Og trettheten er nesten lammende, men er vel noe jeg må gjennom for å komme ut av den andre siden av tunnelen. Kan ikke sove nå, er redd for å snu døgnet og ikke har muligheten til å ringe eller møte noen på nattestid. Blir oppgitt over meg selv, ønsker bare at denne fasen skal gå over, er lei av å være trist, det er andre som har større problemer, men det hjelper ikke særlig å sammenligne seg med andre. Har klart å komme meg ut av senga og bare det var en liten bragd i seg selv, er tappet for enerrgi. Skal gjøre noe, og håper det hjelper. Det nytter ikke legge seg ned og være sentimental. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 7. august 2012 Forfatter #332 Del Skrevet 7. august 2012 Fikk heldigvis gjort en del i går ettermiddag og også gått en tur i regnet. Ringte og pratet med en venninne. I dag stod jeg opp tidlig, har en del å ordne med og har fått gjort unna en del, men det gjenstår fremdeles et par viktige ting. Og når jeg er ferdig med det jeg holder på med nå, er det enda en sak å gripe fatt i, men det er ikke noe som haster, likevel noe jeg bør få gjort i forbindelse med en arvesak. Alltid noe å gjøre... Nå er jeg lei av alt av papirer, men kan ikke utsette alt på ubestemt tid mer. Har ikke forsøkt ringe eller sende melding til min siste "eks", og har ikke hørt noe mer fra han siden natt til søndag. Det er like greit, jeg går bare videre og klarer meg helt fint uten menn. Men ikke dermed sagt at jeg ikke savner han, men kaoset det medførte å involvere seg savner jeg ikke og heller ikke følelsen av at det kun var sex fra hans side. Jeg forstår også hans side av saken selv om det er mange ting jeg ikke forstår helt... men det nytter ikke gruble, kan ikke forstå alt... Fikk det månedlige i går kveld og ble lettere i hodet. Til uka kommer en venninne jeg ikke har møtt på mange år til byen, og jeg ser frem til å møte henne igjen. Det er så lenge siden vi har hatt kontakt, kun på facebook de siste årene. Vi har en stor felles interesse og det er hester, og kanskje også menn... (selv om jeg p.t. ikke er interessert i menn, føler mest for å holde meg langt unna flørt og evt. kandidater, og er det noe som er enklere for oss damer, er det å finne seg en ny en i senga, men alt det kan føre meg seg vil jeg ikke ha, ikke når jeg kommer rett ut fra to forhold og det siste også var dramatisk på slutten, med så mange misforståelser, sinne, frustrasjon og ...han forsøkte å gjøre meg sjalu, også på fredagskvelden, ringte meg flere ganger KUN for å fortelle at nå skulle han kose seg osv... dritt gjort av han...men jeg var ikke bedre selv om jeg aldri ringte eller sendte meldinger for å skape sjalusi) Har også en jobb å gjøre, på det personlige plan, gå inn i meg selv og ikke gjenta mine feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 7. august 2012 Forfatter #333 Del Skrevet 7. august 2012 Gått par, tre meldinger frem og tilbake, han sendte den første. Alt på vennskapelig plan. Helt til jeg mottar en sms der han minner meg på hva han skal gjøre når, en ting vi skulle delta på sammen og som jeg gledet meg til. Og jeg falt i tanker og merker at jeg lurer på hvem han skal ta med seg da... Føler meg helt silly, sitter faktisk og er sjalu. Det er så dumt at jeg må litt le av meg selv. Sjalu? Når det er slutt... Og at det er slutt er kanskje grunnen til at jeg føler sjalusi, for hadde han dratt med en felles venninne eller en av sine venninner hadde jeg ikke tenkt mer over det, kanskje følt et lite stikk bare...kanskje mest fordi jeg selv ikke hadde hatt anledning til å være med av en eller annen grunn. Mens nå er grunnen at det er slutt. Og da burde jeg hatt mindre grunn til å være sjalu enn noen gang, men det motsatte oppstår. Ble satt ut, i alle fall en stund. Men det minnet meg på hva som kunne vært...hvis livet hadde vært perfekt Fant en halvrøyket og tok par trekk. Og ble sittende og se ut av vinduet, heldigvis titter sola litt fram. Og lurer på hvorfor jeg plutselig følte sterk sjalu, eller eiesjuk eller... Og jeg måtte faktisk le av meg selv, riste på hodet, riste det av meg, noen grunn til å bestemme over andre har jeg ikke, og vil ikke. Da er jeg liksom ikke kommet over det verste ved å gå gjennom og overleve etter et brudd. Løsningen ligger ikke i å finne seg en erstating, det vil bare få meg til å føle meg mer elendig, tror og mener jeg. Men jeg har tenkt tanken, og slått den like raskt fra meg. Får bare fortsette der jeg slapp, gjøre mine ting og la livet gå som før. Før menn kom til verden. Dette likte jeg ikke, å bli minnet på ting vi skulle gjøre sammen, hadde glemt datoen og tenkte ikke mer på det før han minnet meg på det og er glad jeg har en halv sovepille til i kveld, burde hatt masse å røyke på, whiskey, par valium, noen pils.., og en venninne eller venn å skravle med. Har selvfølgelig ikke sendt en sinna sjalu melding tilbake. Men noen ganger har jeg lyst å kvitte meg med mobilen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 7. august 2012 Forfatter #334 Del Skrevet 7. august 2012 Yndlingslåten til en av min beste venninne som dessverre døde av en overdose, i ung alder: Hvorfor måtte han nevne dato og arrangementet vi sammen skulle delta på? Han skrev ikke at han skulle ha med dame, og jeg spør selvfølgelig ikke og vil ikke vite. Nå spiller jeg ikke høyt, prøver å ta hensyn til naboene etter at politiet ga meg en påpakning. Og kan risikere at jeg må selge og det har jeg ikke behov for, er stille og rolig å bo her, kanskje med unntak når jeg selv har bidratt til å spille litt for høy musikk. Men har tatt hensyn og skal fortsette å gjøre det. Men kan vente et brev fra styret etter neste møte, vet ikke, men en advarsel er ikke nok. Og jeg skal ikke gi naboen(e) grunn til å klage en gang til. Det siste året har jeg vært andre steder enn hjemme tilnærmet 50 prosent. Skremmende- hvis jeg ikke hadde tilbrakt uker og døgn borte fra egen heim, tenker på hvordan den stakkars naboen ville reagert. Om jeg ville oppnått få flere klager... Regnet ikke med å bli minnet på ting vi skulle gjøre sammen og som han nå skal uten meg, men samme det. Håper han koser seg i alle fall, det er det eneste jeg gidder føle her og nå. Kanskje jeg virker kald, men hva kan man være? En som går i dyp depresjon og faller i staver? Har vært i depressivitetens land tidligere og har klart å kjempe meg opp igjen, og vet at det eneste man kan gjøre er å være tøff mot seg selv. Tvinge seg opp, ta små skritt, forandre tankegangen, gå ut døra selv med angst, gi bæng i hva andre mener, rette seg opp igjen og forsøke å planlegge litt lenger frem enn til neste dag. Når man klarer det da, er ikke alltid like lett, men i en god fase har det vært medisin for meg, å presse meg til å gjennomføre ting jeg ikke har trodd jeg skulle greie, eller ikke følt lyst til å gjøre. Og har jeg ikke klart å gjøre stort, har jeg likevel forsøkt å tenke at det blir bedre. Nå er jeg oppgitt og lei igjen. Hvorfor i det hele tatt sendte han meg den første meldingen på dagen? Når han vet jeg fikk følelser for han. Blir omtrent paranoid, hva om han vet nicket mitt, han har hatt fri tilgang til pcen også når jeg ikke har vært hjemme. Hva om han har lest alt jeg har skrevet og tror på alt jeg har lagt ut på dagboka? Kan ikke tro det, og jeg har omskrevet og overdrevet og trukket fra og plusset på. Det meste er fakta, det vil si selvopplevd men slett ikke alt. Og ikke det groveste. Omg. Men det vil jeg ikke tenke på. Tror jeg skal la være å røyke på en tid fremover. Men jeg har ikke noia, likevel er det en latterlig tanke hvis han skulle vite mitt nickname og begynne å lese her. Det er til å bli svimmel av. Jeg har ikke lest alt jeg har skrevet, jo gjerne etter par dager, men ikke fortløpende og har heller ikke gått tilbake i tid. Har andre kanaler jeg kan skrive mer åpent på. Men tror ikke han forstår hva jeg føler for han og at han ikke tenker på alt han kan si over telefon og skrive på meldinger. Mange ganger kun for å gjøre meg sjalu. Hvis det ikke er ren hevn etter dette med han fra mai, men kan ikke tro det heller. Egentlig er det kanskje best at jeg sier han at vi kutter kontakten, møtes vi tilfeldig er det en annen sak, men å beholde telefonkontakt kan bli en plagsom affære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 7. august 2012 Forfatter #335 Del Skrevet 7. august 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 8. august 2012 Forfatter #336 Del Skrevet 8. august 2012 En dårlig start på dagen, våknet av at en nabo bråkte med drill i over en time. Sovnet i går, men lå våken noen timer i natt. Hadde marerittaktige drømmer, blant annet om en eks fra forrige årtusen, som prøvde å tvinge seg på meg seksuelt. Fikk panikk, ble sinna, NEI, og dyttet han vekk. Sitter med min tredje kopp med te. Ikke matlyst,men har spist et knekkebrød. Siden det er sol har jeg planlagt å ta en liten tur ut, gå en tur. Ringe en venninne og spørre om hun blir med. Men føler mest for å sove par timer først. Hvis naboen kan gi seg med å banke og styre med jevne mellomrom, og det tviler jeg på. Har ikke hørt mer fra min siste flamme, eksen... Og jeg har heller ikke tatt mer kontakt. For hva skal jeg si... han tok et valg og det må jeg respektere. Og jeg feilet mange ganger, den siste tiden når jeg lot menn overnatte her, men hva skal jeg si til mitt forsvar... at for meg og mange i min bekjentskapskrets er det vanlig å la det motsatte kjønn overnatte, uten at det skjer noe seksuelt. Jeg har prøvd å si det, men det preller av. Han godtar det ikke. Og jeg ville ikke likt tanken selv, om han lot noen sove i hans seng, må innrømme det. Men jeg hadde ikke gjort det slutt av den grunn. Men vet ikke, hadde blitt sjalu hvis han lot henne han lå med i juni sove over selv om han har sagt at han ikke er interessert i henne. For hva vet jeg om det... Forholdet er over. Grunnen til at sofaen ikke er blitt benyttet som gjesteseng er fordi det er en toseter. Hvis ikke ville alternativet vært sofaen. Men ser at jeg ikke burde latt noen overnatte her. Faen, jeg har sovet i samme seng som ekssvigerbror, mange ganger, og med venner, mange ganger, med venninner, mange ganger - før jeg ble sammen med min siste flamme, den såkalte A4-eksen min. A4-eksen har også sovet i samme seng som meg, for mange år siden mens jeg var i et forhold. Det skjedde ingenting da heller. Men nå vil han ikke se det, selv om han husker at han lå natten over, i samme seng som meg. Savner han... . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 8. august 2012 Forfatter #337 Del Skrevet 8. august 2012 Sitter med en kopp te og har spist kveldsmat. Pratet i over en time med en venninne i telefonen i kveld og det var en god samtale. Sittet litt i sola, men syntes det var kaldt og sur vind. Gått en lang tur på ettermiddagen og valgte de lengste motbakkene jeg kjenner til, har spist litt blåbær og litt bringebær. Pratet med en av sønnene mine i telefonen, min mor har ringt, skravlet med henne også, en søster ringte, jeg ringte en kamerat... og dagen har gått. Har også ringt fra en eks jeg var sammen med for mange år siden, men jeg giddet ikke ta telefonen. I morgen har jeg gjort en avtale med en venninne og vi skal ringes på formiddagen og kanskje ta en tur i marka sammen, eller finne på noe, kanskje en øytur. Har bestemt meg for å være mest mulig aktiv fremover. Skal gå ned ca.fem kilo, trene, gå turer, plukke sopp og bær, være mye ute i naturen og leve strukturert og mest mulig sunt. Det hjelper ikke å trøste seg med et glass vin eller tre, og ende opp som en sentimental sutresingel. Men kanskje det blir noen glass ute på byen på fredagskvelden. Mulig jeg reiser til en venninne og blir der en stund, men ikke før om noen uker. Men hun har katter og jeg er dessverre allergisk mot katt. Skal be legen skrive ut sterkere allergitabletter. Sist jeg var der var jeg forkjølet og da fungerte ikke zyrtec, tok bare toppen av allergien. Jeg savner han, men det er ikke mye jeg kan gjøre, annet enn å ta best mulig vare på meg selv. Og la være å sende han frekke meldinger, for det hender jeg er frustrert selv om jeg ikke er sinna på han. Men er sint på mye av det som har skjedd, både fra hans og min side. Er det over og ikke håp om en gjenforening, håper jeg vi kan være venner, men nå er det for tidlig, tror faren for å havne under samme dyne er for stor. Går for girl power. Nå kan jeg legge meg når jeg vil og sove når jeg vil, spise når jeg vil og gjøre nesten hva jeg vil uten å stå til ansvar for andre enn meg selv. Det hjalp å gå en lang tur og la tankene fly. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. august 2012 #338 Del Skrevet 8. august 2012 Girlpower! Heier på deg Alvina!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 9. august 2012 Forfatter #339 Del Skrevet 9. august 2012 Takk Aldrisur. Har sovet urolig og våknet tidlig, og naboen holder på med boring også i dag. Så kjenner ikke særlig til noe spirit akkurat nå, men sitter med en kopp te og skal ta en dusj og finne på noe utenfor disse fire vegger. Det er for tidlig å ringe venninnen min, hun sover gjerne til 10 og er det desidert mest morragretne mennesket jeg kjenner til. Vet det, har vært sammen på blant annet hytteturer og ingen bør si et ord til henne før det har gått en time...eller mer. Merker jeg er trett og var det ikke for bråket pga. naboens ønske om det perfekte hjem, ville jeg krøpet under dyna. Men en varm dusj er det jeg trenger nå. Egenpleie. De fleste kvinner i vennekretsen på min alder er single. De som er i forhold har gjerne vært sammen i mange år, en venninne har holdt sammen med samme mann i nesten 30 år, og i løpet av årene som har gått har de etterhvert fått en felles interesse, som er mer en livstil enn en hobby, men heller ikke der har det alltid vært skyfritt. Men nå må jeg agere og få gjort litt, og forsøke gi dagen en restart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 9. august 2012 Forfatter #340 Del Skrevet 9. august 2012 Nettopp kommet inn døra. Har vært utendørs i hele dag, picknic i parken sammen med en venninne, grillet kylling, salat og en pils. Deretter ruslet vi litt rundt, var innom gravlunden og stelte, og dro hjem til henne og tok en øl og satt og pratet i par timer. Avtalte at vi møtes i morgen og dra et sted i marka der det pleier å være blåbær og skal også se etter sopp. Tar med oss mat - ikke knekkebrød - men salat, jordbær eller vannmelont, kylling eller det som frister, par pils og skal ta livet fullstendig med ro. Kommet noen regndråper nå og er meldt regn til i natt, flott for alle soppsankere. Var rart og tomt å komme hjem, er trett. Den andre pilsen virket som en ren sovepille, men våknet når jeg gikk hjemover. Til uka skal vi shoppe, hun spurte om jeg ble med fordi det er lettere å være to, og kanskje dra på fisketur, om ikke til uka så i løpet av august. Jeg har ikke sagt at det er slutt på "forholdet", jeg maktet det ikke...var nok å forholde seg til en stund. Var på gravlunden og fikk en knekk, skulle klippe rosebusken og luke på min fars grav og noen har vært der og rasert og klippet og tatt omtrent alt... Vi gikk rundt og så om også andre rosebusker var rasert, og det var de. Også lykta var blitt sparket til og lå nede. Vi ryddet så godt vi kunne, men det var trist opplevelse. Begynte å grine når vi var ferdige, og vi satte oss ned på en benk for å prate om hvem som kunne stå bak, og kom frem til at det var umulig å vite, men kanskje noen som har vært fulle og ... det vil si, vet ikke, men det var ikke kun ett gravsted som var berørt. Vandalister!. Men nå vil jeg tenke på noe annet. Rosebusken vil overleve, selv om den var ribbet for nesten all sin prakt. Jeg sa at det ser ut som jeg må ligge i telt her for å passe på, og vi begynte å le midt i det hele. Gleder meg til å krype under dyna, men må spise litt først. Kanskje ringe en venninne, høre hvordan det går der. Det er fremdeles ikke gått riktig opp for meg at det er endelig slutt, men jeg gjør så godt jeg kan for å fordøye det uten å gruble for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå