Alvina Skrevet 23. juli 2012 Forfatter #261 Del Skrevet 23. juli 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. juli 2012 Forfatter #262 Del Skrevet 23. juli 2012 Og jeg da, som har fått tillatelse av oslopolitet til å spille for fulle mugger mellom kl. 07 og 23. Men jeg elsker musikk, og hvis noen naboer mener jeg spiller for høyt kan de ringe på og be meg dempe meg litt. Da kan jeg slå av anlegget. Det er lov å si fra, uten å ringe politiet vel???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. juli 2012 Forfatter #263 Del Skrevet 23. juli 2012 Han ringte sin egen mobil, og jeg svarte...fordi jeg visste at det var en venns mobil han måtte ringe. Vennen pratet først og sa at du Alvina må komme om par timer, tilbake med mobilen hans. Jeg sa: Jeg vil prate med han, for dette er en privat ... greie. Og han kommer hjem til meg om par tre fire timer og en halv time... Og han spurte igjen, Har du spist i dag? Ja, du laget jo varm frokost i dag tidlig til oss, og da spiste jeg jo. Men har du spist etter det? Nei, jeg ...jo har spist litt sjokolade og noen solsikkefrøkjerner.... Da sa han: Jeg kommer om par, fire timer og tar med middag til deg, nå har jeg gjester her, som du vet, Men vil.... vil du at jeg skal komme? Du er eier av svaret.... selvfølgelig vet han at jeg er betatt og dypt forelsket i han? Hva tror han ellers... Men han veit, og vi er sinna begge to fordi det som bare skulle være et par onser, ble komplisert, Og jeg vet hva han krever av meg, som alle menn gjør, at jeg skal .... Men det er sjefete, men kanskje jeg ønsker å bli nykterist og kutte ut alkoholen. Men jeg ... kan aldri gi et løfte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. juli 2012 Forfatter #264 Del Skrevet 23. juli 2012 Det var ingen alvorlig slosskamp, det var bare en liten brytekamp og jeg la meg helt flat... Men, det bør ikke skje annet enn hvert tiende år, begge hater å bli ... og om kåtskapen lenge må den leve, men den kan aldri være enerådende ... men jeg føler meg som en nyforesket fjortis. Og det er tilfelle, jeg er forelsket, i han. Men han tror ikke at jeg kun ... han tror, tror jeg, at ... at jeg tenker på andre menn, men det gjør jeg ikke. Men han vil kreve mer nykterhet fra min side hvis vi i det hele tatt skal tenke tanken på å være og ... et etablert par (men jeg nekter å flytte sammen med noen, den saken er klar, han har fått huden påskrevet, jeg har sagt til han at jeg er sinna fordi du behandler meg som hushjelpen din, og i tillegg er jeg ulønnet) Tanketomme meg tenker at vi har det ...vanskelig når vi tenker. Men, hva så, det skal vel gå bra. Tro på det meste og tenke alt det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. juli 2012 Forfatter #265 Del Skrevet 23. juli 2012 Når han sier to timer, kan det gå fire, men hva så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. juli 2012 Forfatter #266 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) Jeg har ... flere ganger forsøkt å si at vi må kutte ut og gå tilbake til ...tilbake til et anstendighetsnivå, fordi jeg har fått følelser jeg ikke ...planla...å få. Endret 23. juli 2012 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. juli 2012 Forfatter #267 Del Skrevet 23. juli 2012 Men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #268 Del Skrevet 24. juli 2012 Alt gikk bra, men han holdt på å gjøre meg sint, maser om at jeg må spise litt... det er da jeg mister lyst. Våknet tidlig i dag og var sinna, uten mobilen min, uten en tråd.... trådløs.... Han sov da, men jeg gikk inn i meg selv og måtte arrestere meg litt, for .... i den store sammenhengen betyr det ingenting at jeg er uten en... tråd... Men jeg fant self løsningen. Jeg var sinna, men orker ikke krangle og fant heldigvis løsningen selv. Og å være sinna på en som kommer med hjemmelaget mat... vel... det er jo nesten umulig. Jeg våknet tidligere enn han i dag og satt som en tordensky på kjøkkenet. Og fant løsningen, men ... var på grensen til å foreslå at hvis vi skal krangle kutter vi ut all videre kyssing og god sex, med hverandre, for dette ...går ikke. En gang går, men hvis vi skal krangle ukentlig går det ikke og jeg vet at du forstår hva jeg forsøker å fortelle nå. Han sa ikke noe, men jeg har fremdeles hans klær, jakke, cder og bøker her.... og jeg er glad i han. Men ... kanskje det ikke går. Jeg visste ikke, at han kunne bli så rasende og han nekter å fortelle hvorfor han eksploderte. (det med at jeg hadde glemt å kjøpe mat er en løgnfasade som han dekker seg bak) Tror han er mest sinna på seg selv, fordi han har sett at vi blir ansett for et kjærestepar. Av hans venner (og venninner). Og kanskje... fordi han ikke liker tanken på meg og andre menn og jeg har som sagt gjort dumme ting i løpet av livet. Enden på visa var at jeg fikk multi-serieorgasmer, og ... vel, det er detaljer, men jeg lar aldri en mann slippe gå utenfor min dør før han har fått minst en orgasme selv. Det er jeg for sjalu til, jeg betrakter det som egoisme og, da kan han finne på å finne en annen dame for et nummer...men hvorfor skal man la en mann man er glad i som har gitt en selv trippel og femdoble orgasmer, få gå ut døren uten at han selv har fått en ...? Og selv om man er sliten, trett og utkjørt fordi han har lest seg for meget på japansk... Kjenner han og truet med å kaste nøklene og låse han inne hjemme hos meg, med sikkerhetslåsen, og vente i senga til jeg kommer hjem igjen. ... Men. Men... jeg var så rasende sinna når jeg våknet og tenkte på mobilen han ødela, for han vet at jeg er avhengig av å være tilgjengelig. Jeg vekket ikke han, for jeg tok en tanke runde med meg selv, og ble bevisst på at jeg er sinna pga handlingen, men ikke på han. Men jeg var rasende. Heldigvis på rette mann, Og når jeg blir virkelig sinna, kan jeg - har jeg hørt, skyte før jeg spør. Jeg er en som frivillig gikk inn i militæret og som også har vært i Libanon, på høyden. Men det er en del år siden, jeg fikk pst. Hvis han leser her, og han er kanskje en som snoker på andres mail, (jeg mener jo mine siden han mener han eier meg... men ingen kan eie meg) - men jeg har ingenting å skjule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #269 Del Skrevet 24. juli 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #270 Del Skrevet 24. juli 2012 Han vet at jeg er litt for glad i han, men nå skal vi ikke møtes på par tre dager... sa jeg til han. Men å planlegge, er... Jeg spurte om vi ikke bare kunne kutte ut å kysse og knulle med hverandre, men han ... sa ingenting, men sa etter en liten tenkepause på to sekunder, at han ikke var enig i utsagnet mitt, selv om.... Jeg var rasende sinna i dag - våknet for første gang før han, og satt meg ned ved kjøkkenbordet, men... han har etterlyst mitt sinna hjørne. Men nå fikk han se at jeg ikke skyter noen. Og hvorfor skal man krangle, men jeg var rasende. Visste at han angret, men tok en runde med meg selv og ...kalte en spade for en spade. Men jeg vet fremdeles ikke om han er en player, men jeg velger å tro på han når han sier at han ikke har hatt sex med andre siden 8. juni (han har ikke fortalt meg datoen, men jeg er ikke født i går) Håper dette går bra. Må ut og handle litt mat og toalettpapir, så hjem og sove litt, også glane på tven. Han kommer ikke i kveld (jeg vet ikke, men tror ikke det), noen ganger trenger man en timeout. Kanskje. Men jeg klarer meg uten menn i sengen, og jmfr han klarer han seg også uten kvinner under eller over seg. Men bryter han meg ned i bakken igjen, og knuser telefoner som er mine, da er det over. Jeg kjenner ikke han som en kjæreste. Men som en venn. Men når vi begynte å kysse og dele seng, ble kanskje begge litt rolleforvirret.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #271 Del Skrevet 24. juli 2012 http://www.youtube.com/watch?v=9EHAo6rEuas&feature=related Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #272 Del Skrevet 24. juli 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #273 Del Skrevet 24. juli 2012 Han vet at jeg har sagt at jeg ringer i kveld og at jeg forventer en godnatt - sms. Men menn.... Men nå må han forstå at vi er fra en annen planet, vi som er kvinner. http://www.youtube.com/watch?v=ugBlAa_vpRc&feature=endscreen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 25. juli 2012 Forfatter #274 Del Skrevet 25. juli 2012 Han kom på besøk tidlig i går kveld, laget middag her og vasket til og med gulvet mens jeg tok oppvasken og ryddet litt. Jeg forstår ikke helt hva han tenker eller føler, vet han er glad i meg, men kun som en venn? Akkurat nå virker det umulig å kutte forholdet, vi tar en dag av gangen og får ta det som det kommer. Han spurte om jeg ble med ut for å ta en tidlig lunsj, men jeg har ikke tid, må dusje og har par ting som må gjøres i dag. Er trett, vært litt lite søvn i det siste men har ikke tid til å sove, kan hende en blund i ettermiddag. Dette er kanskje det mest merkelige forholdet jeg har hatt, men jeg har ikke tid til å gruble for mye. Merkelig fordi det er spesielt på mange måter. Vi er ikke et definert par, og har ofte mindre alvorlige diskusjoner ala et eldre ektepar, har lovet hverandre ærlighet, tilbringer mye tid sammen, felles middager...nærhet og kos, har delt mange morsomme opplevelser.... Jeg forlanger egentlig ikke mer, og noen ganger er det godt å være hjemme hos seg selv, men det er skremmende hvor ofte og lett jeg savner han. Han gjør meg svært ofte glad, men jeg merker at vi begge har bodd alene noen år, og gjør ting på den måten vi er vante med. Men nå må jeg komme i gang og få gjort det jeg har bestemt meg for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #275 Del Skrevet 27. juli 2012 Har vært mye, og jeg har ikke vært hjemme på par døgn, pga han... og i går kveld gjorde han det slutt, men vi hadde drukket, da er det mulig jeg forsøkte gjøre han sjalu, men når vi er blant andre mennesker, vet alle mitt navn og alle gir meg en klem, både kvinner og menn (mest menn). Når han har fått litt å drikke på, spør han meg: - har du ligget med han... Dette er trist.... Men jeg var rasende furie når vi våknet i dag tidlig, og han vekket meg med en hard en. Først husket jeg ikke alt, men måtte si at : Eh, du må betale meg etter alt det du sa i går kveld. Vi gikk rundt som par sure eder og galle, jeg ryddet mens han sov litt til, men ... vi skiltes in peace, som venner. Hva det blir til vet jeg ikke, men jeg er også lei av at vi råker ut for uhell og glemmer nøkler hjemme hos hverandre, mobiler osv. Vi var ute på byen i går og han tror jeg er en liten novise eller noe???? Når noen lager en matematisk eller oppgave basert på fysikk, og jeg henger meg opp i det, da tror han jeg flørter??? Dagen før, det husker han ingenting av, for da hadde han drukket litt mer enn målbart, sa han til meg at han egentlig ønsket at vi bodde sammen, siden vi likevel tilbringer det meste av tiden sammen ... Men han stiller strenge og høye krav til meg, og jeg tror jeg har sagt i klartekst at jeg ikke vil bo sammen med en mann... men siden vi bor i samme område, er det i praksis mulig å være kjærester. Voi, vil han eie MEG? Det kan ingen, ingen kan eie verken et dyr eller et annet menneske. Slipp fangene fri det er vår. Men nå har vi delt samme seng i over fjorten dager, da er det på tide med en break på noen dager. Vet ikke om han ser det på samme måte, det er UMULIG å få et klart svar fra han. Når jeg spør og sier, legg kortene på bordet, og ikke vær like feig som alle andre menn jeg har møtt, da ... Da gikk han ut i hagen og kom ut som en kokt potet med mørke øyne. Men han roet seg litt, jeg spurte han om det var slutt, nei sa han, vi trenger bare par dager for oss selv nå. Betyr det at du hopper på en dame som flørter med deg? Eller at du kanskje kjøper deg litt luksus et sted? Mener du at når vi krangler litt, at det første du gjør, er å knulle andre Nei, sa han, det betyr ikke det, men Jeg tror det betyr at nå gjør han hva han vil, men det har han jo alltid hatt friheten til. Jeg spurte igjen, om det er slutt, nei sa han, det er ikke slutt. Men vi er begge sære, egosentriske, stae og par kranglefanter, omgjengelige og svært sosiale. ... Han har spurt meg om jeg har vært sjalu, en morgen denne uken, jeg sa snakk for deg selv. Tror noen det er morsomt når han kryssforhører meg hver gang vi møter felles bekjente, som gir meg klem og sier det er lenge siden... Vet hva han mener, egentlig, men egentlig ikke... jo vi har pratet sammen også. Han vil helst at vi en dag flytter sammen, men kan han egentlig Mene det? Vi som er så vante til å bo alene.... Jeg sa til han at jeg må ha eget bad, eget roterom, eget kontor, felleskjøkken er ok, men jeg skal ha et eget kjøleskap på kontoret mitt. Og en god sofa jeg kan sove på, men vi kan dele soverom... men han og meg? Kanskje, hvis vi enda firnner tonen ettter par, tre år, men jeg flytter ikke sammen på lykke og fromme mer. Det har jeg gjort før og det har skjært seg totalt, og menn som har spurt meg de siste årene, har fått en tupp bak, fordi jeg vil ikke bo sammen med en mann... Og jeg forstår ikke hvorfor... Jeg har min bolig, og han har sin egen, men vet at maten går i oppløsning og at det koster mer enn det smaker siden han noen dager blir hos meg, andre dager blir jeg hjemme i hans bolig. Menn er de mest barnslige jeg har møtt. I dag tidlig sa han at han ikke skulle ta en pils i dag, Men jeg er ikke født i går og kjenner kanskje lusa på gangen. kanskje.... Nå ringte en venninne, og det ble brudd, skal ringe henne tilbake, en felles kamerat har endelig i den destinasjonen han har pratet om i så mange år. Det er ingen alvorlig krise, men det er ikke lett. Selvsagt vil jeg bo sammen med han, men jeg kan ikke... når skal jeg få til å gjøre mine ting? Han har jo også ment at jeg burde jobbe i Oslo og ikke fare rundt som en fant og fly verden rundt. Men jeg har ombestemt meg, jeg drar i august igjen, om jeg ikke drar før den tid. Er invitert ut på byen i dag igjen, av en venninne som ringte meg litt tidligere i dag, jeg sa at jeg ringer senere og at jeg har brukt opp budsjettet - men hun sa hun spanderer. Men jeg sa at jeg ringer, vil helst bare være hjemme nå. Selvsagt ringer jeg henne. Men. Ut på byen i dag, igjen. Never. Men hvorfor bli sjalu på alt, og ... jeg forstår ingenting. Vi er ikke uvenner og jeg har humor, så jeg begynte å le og da begynte han også å smile, jeg sa at jeg husker hva jeg sa, og at det er noe av det mest silly jeg har sagt, og svaret ditt var ikke bedre. Men å krangle ... det er han som faktisk vil prøve å styre meg, til og med på kjøkkenet. Han er snill og grei, men hva hjelper det. Å prøve å overstyre meg, er det samme som at jeg ...men å flytte sammen kan han glemme. Og så drømmer han om en dame som tar han etter ørene og sier at du får ikke ta en øl sammen med kameratene dine.... Også jeg da, som vet at ingen kan bestemme over andre, egentlig. Si noe sånne ting til meg er det samme som å .... Men han har også sagt, at om jeg ikke slutter å røyke for mye hasj tidlig på dag, og om jeg ikke slutter med å ta meg en drink, og om .... Hva skal jeg egentlig bruke han til? Jeg er gal etter han og glad i han, men kanskje alt bare har vært fake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #276 Del Skrevet 27. juli 2012 Nå ringte han... men jeg fikk en annen telefon, fra en venninne og ba han ringe senere.. Jeg forstår ingenting, han forandrer mening om vårt forhold etter hvor mye promille han har tatt??? Men vi misforstår vel ikke hverandre, for jeg vet hva han mener... egentlig. Han mener at jeg må gjøre noe mer konstruktivt ... siden han er den mest smarte kvinnen han har møtt, og den mest begavede... Det gir meg jo bare kun prestasjonsangst, å få et press på seg både til å jobbe mer i Norge og også å få... andre oppdrag og osv. Omg. Nå ringte også en venninne og spurte om vi ikke kunne støtte hverandre og at hun trenger meg (en venninne jeg har kranglet litt med i løpet av alle årene, men ikke alvorlige krangler, sett bort sett fra to tre fire ). Men det er en jeg ikke stoler på, har kjent henne i noen år og hun bruker ha en baktanke ...eller skape en når hun har drukket, hun er en som er sjalu på hele verden og i alle fall andre damer noen ganger. Jeg vet at han er glad i meg, men at han er en bestemt mann som søker en make som må stå med stekepannen bak døra når han kommer full hjem fra byen, vel... det er ikke meg. Men etter at jeg lå med en av hans venner (før jeg visste de kjente hverandre), og når vi er ute på byen oppdager han at alle gir meg en klem og husker navnet mitt. Er visst beryktet... og det går rykter, det har han igjen tatt opp, at det går rykter om at jeg er en speedbærte, et rent pulverfitte... Gjentatte ganger har jeg fortalt at jeg har drevet med dop tidligere når jeg var ungdom, men ... at jeg kanskje ikke forstår. Tror han kommer hjem til meg etterpå, men det er det samme. Han er et fritt menneske og det er jeg også. Sjalu fordi jeg får klem og nuss og varme klemmer fra ... alle. Han er ikke bedre, men mens han blir sjallu eller oppfører seg som en sjalu en, er jeg vant til å være i søkelyset. Jeg er beryktet, hatet og elsket, og noen er nøytrale heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #277 Del Skrevet 27. juli 2012 Han vil påføre meg oppdrag jeg ikke vil ha. Uten å gå i detaljer, men han er snill, han har ikke gjort annet galt, men han liker ... ikke når vi er ute på byen, at alle vet hvem jeg er og gir meg en klem. Jeg sier bare: MENN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #278 Del Skrevet 27. juli 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #279 Del Skrevet 27. juli 2012 http://www.youtube.com/watch?v=WVB6xng85ks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #280 Del Skrevet 27. juli 2012 Han ringte nå igjen. Og sa at jeg måtte stoppe å være sinna... Jeg sa brems opp selv da. Og at han ikke vil se meg betyr at han bare kan glemme... Men det var jeg som fucka meg opp og sa at da ses vi i september. Men jeg forstår meg ikke på noe nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå