Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne har holdt konfirmasjon. Catering firmaet som det var bestilt snitter og kaker fra, glemte ordren. Avtalen var at de skulle levere til et tidspunkt og dette var bekreftet via mail to ganger flere uker i forveien.

Maten ble ikke levert som avtalt og firmaet ble kontaktet på telefon på konfirmasjonsdagen da maten ikke dukket opp. Over to timer for sent ble det levert en hastebestilling fra firmaet.

Hva er rimelig avslag i pris for en sånn tabbe ? Catering firmaet foreslo 250 kr avslag på en sum på ca 2500 kr.

Kan man kreve mer avslag enn 10 % for å ha rota til en hel konfirmasjon?

Hva kan man kreve ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jag tror nesten at jeg synes at 50% avslag er mer riktig. Det var tross alt Catering firmaet som gjorde tabben, og for alt de visste kunne jo dette ha ført til en rekke problemer av forskjellige grunner. Når man bestiller mat til et spesielt klokkeslett skal maten være der på tiden! Så 10% avslag var alt for lite.

Gjest Smaragd
Skrevet

Aner heller ikke om det finnes noen lover og regler på sånt, men jeg mener det bør vere 30-40% avslag jeg da!

Er tross alt ikke noe særlig å måtte utsette hele greia i to timer!

Kanskje noen skulle rese hjem tidlig på grunn av ferjer eller lang reisevei, så det er gjerne ikke bare det at folk har gått sultne som er det verste her!

Hva gjør man da? Tar kake og kaffi før maten.....?

Hele dagen blir jo snudd på hodet, og det bør absolutt vere mye mer enn 10% avslag for det!

.

Skrevet

Sidan det var ei hastelevering, vart det vel kanskje heller ikkje heilt same innholdet som opprinnleg? Det er nesten så eg hadde nekta å betale - men ok, iallfall krevd halv pris! 10 % var latterlig...

Skrevet

10% er alt for lite. Og som nevnt over, fikk dere alt dere hadde bestilt på hasteordren? Jeg synes 50% avslag høres mer riktig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...