Gjest klein Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 For ca to måneder siden ble det slutt med samboeren min etter 2 år. Grunnene er at han sluttet og jobbe med å holde forholdet gående, han bare lot det visne. Dette fordi han føler han er for ung til å binde seg nå, og ønsker å leve ut studentlivet som fri og frank (vi har pratet VELDIG mye sammen om dette i ettertid, det er derfor jeg er så påståelig). Det endte med at jeg ble lei av og føle med verdiløs og "kastet vekk", og gjorde det slutt. I starten trodde jeg at det ble slutt fordi han ikke var det mennesket jeg trodde, men det viser seg jo at det ligger så mye mer bak de siste månedene. Problemet er bare det at han tror at jeg er kvinnen i hans liv og at han vil ha meg på et senere tidspunkt, når han har rast fra seg. Har sier han tror han kommer til å finne ut i løpet av de første månedene av studenttiden om han vil ha meg tilbae og satse for fullt eller om han vil leve studentlivet noen år til. Dette fører til at jeg hele tiden lurer på om jeg kommer til å ta han tilbake eller ikke his jeg får muligheten til høsten. Det går veldig opp og ned hva jeg vil, men jeg tror ikke jeg føler så mye for han lenger. Men jeg vet ikke om det er fordi jeg stenger di ute i frykt for å bli såra igjen eller om jeg er på vei til å legge han bak meg... Nå har jeg møtt en ny, herlig gutt. Men jeg tror han er innstilt på å finne seg en seriøs kjæreste. Jeg kunne gjerne vært henne, men vet ikke om jeg er klar for det ennå. Jeg vet at jeg ville hatt han om jeg visste at eksen min aldri kom til å ombestemme seg, men jeg vet ikke hva jeg ville gjordt hvis jeg hadde hatt mulighet til å starte på nytt med eksen. Nå føler jeg meg slem som dater og faller for en samtidig som jeg lurer på om jeg ville tatt eksen tilbake hvis jeg hadde sjangsen... Er det slemt å holde det gående med han nye? Regner med at dette ble ganske rotete og langt, men jeg er ønsker veldig gjerne noen synspunkter =)
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Jeg tror jeg hadde gitt opp han gamle. han kan jo ikke føle så mye for deg når han trenger et par måneder for å ligge rundt i studie tiden. kanksje bare prøv å fokusere på han nye og så får du se hva som skjer senere.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Velg med hjertet. Hvem er mannen du vil satse på? Det vet ikke vi, bare du.
Gjest Bianca26 Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 For ca to måneder siden ble det slutt med samboeren min etter 2 år. Grunnene er at han sluttet og jobbe med å holde forholdet gående, han bare lot det visne. Dette fordi han føler han er for ung til å binde seg nå, og ønsker å leve ut studentlivet som fri og frank (vi har pratet VELDIG mye sammen om dette i ettertid, det er derfor jeg er så påståelig). Det endte med at jeg ble lei av og føle med verdiløs og "kastet vekk", og gjorde det slutt. I starten trodde jeg at det ble slutt fordi han ikke var det mennesket jeg trodde, men det viser seg jo at det ligger så mye mer bak de siste månedene. Problemet er bare det at han tror at jeg er kvinnen i hans liv og at han vil ha meg på et senere tidspunkt, når han har rast fra seg. Har sier han tror han kommer til å finne ut i løpet av de første månedene av studenttiden om han vil ha meg tilbae og satse for fullt eller om han vil leve studentlivet noen år til. Dette fører til at jeg hele tiden lurer på om jeg kommer til å ta han tilbake eller ikke his jeg får muligheten til høsten. Det går veldig opp og ned hva jeg vil, men jeg tror ikke jeg føler så mye for han lenger. Men jeg vet ikke om det er fordi jeg stenger di ute i frykt for å bli såra igjen eller om jeg er på vei til å legge han bak meg... Nå har jeg møtt en ny, herlig gutt. Men jeg tror han er innstilt på å finne seg en seriøs kjæreste. Jeg kunne gjerne vært henne, men vet ikke om jeg er klar for det ennå. Jeg vet at jeg ville hatt han om jeg visste at eksen min aldri kom til å ombestemme seg, men jeg vet ikke hva jeg ville gjordt hvis jeg hadde hatt mulighet til å starte på nytt med eksen. Nå føler jeg meg slem som dater og faller for en samtidig som jeg lurer på om jeg ville tatt eksen tilbake hvis jeg hadde sjangsen... Er det slemt å holde det gående med han nye? Regner med at dette ble ganske rotete og langt, men jeg er ønsker veldig gjerne noen synspunkter =) Gå for den nye gutten du. han ekssamboeren din kan ikke kreve at du skal gå rundt å vente på hn. du har et liv du også.
leirbål Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 Ja, jeg synes det er dårlig gjort av deg å holde på med han andre når du ikke vet om du vil fortsette med ham. Han er tydligvis på et helt annet sted enn deg når det gjelder seriøsiteten i forholdet deres. Og å si at du ikke er sikker, men vil ha han i tilfelle er slemt. Du vet jo hvordan det føles, for eksen din gjør det samme , men på en annen måte mot deg. Så la ham gå. Om du velger å drppe eksen din, og kommer over ham, kan du vurdere andre gutter.
Gjest Bianca26 Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 For øvrig. Det er HAN som er slem og egoistisk som vil være fri og frank og pule rundt i studietiden samtidig som at han forventer at du skal vente på han. Drit i han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå