Pusekatt Skrevet 20. september 2003 Forfatter #21 Skrevet 20. september 2003 OJ! :o Føle seg som verdens vakreste 2 ganger!! Heldiggrisen! :D Når skal dette skje da? 3 ganger, faktisk ! Dagen var 4. juli i år, vennefest 11 oktober og familiefest 22 november! (hvis noen lurer på hvorfor vennefest kommer før familiefest, er det pga en operasjons-rekonvalisent i nær familie - og vi vil ha festene på denne siden av nyttår)
Pusekatt Skrevet 20. september 2003 Forfatter #22 Skrevet 20. september 2003 Kjolen din var akkurat slik jeg kunne tenkt meg selv. Helt perfekt. Tusen takk! Jeg kjøpte den via www.bryllupsweb.no. Fikk super service av en dame som heter Eva. Skal du ha hansker? Slør? Eller beholden den enkel? Jeg tenkte lenge på hansker, men fant etterhvert ut at da blir det mer gallakjolepreg over det hele, og droppet det. Men jeg hadde tiara, underskjørt, sko og liten veske. Strømper droppet jeg også. Slør har jeg ikke helt sansen for, så akkurat det valget var enkelt. Synes det ble fint med tiara til hvertfall!
Gjest Knight Skrevet 20. september 2003 #23 Skrevet 20. september 2003 Bare for å ha nevnt det... Jeg er ikke søt.... :o
Pusekatt Skrevet 20. september 2003 Forfatter #24 Skrevet 20. september 2003 Eh....JEg er sikkert helt på jordet her' date=' men har ikke du nettopp giftet deg da? Eller har jeg gått glipp av noe her? skal du gifte deg på nytt? :oops:[/quote'] Vi giftet oss i hemmelighet, så familie og venner fikk litt sjokk da vi kom hjem og fortalte nyheten. Og bryllupsfest ble påkrevet 8)
Gjest Tex Skrevet 20. september 2003 #25 Skrevet 20. september 2003 Bare for å ha nevnt det... Jeg er ikke søt.... :o Jo det må du være når du tilbyr deg å ordne ny kjole for ei dame du allerede er gift med.... :blunke:
Gjest JULIBRUD-04 Skrevet 20. september 2003 #26 Skrevet 20. september 2003 Joda,dere er søte begge to! :D Og dere er kjempeheldige! Ønsker dere lykke til begge festene! Mange lykkeklemmer fra Skytte-78!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå