hundenaiko Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 jeg har bare noen spørsmål om hva man gjør når man tar sol. * hva slags kremer bruker man før og etter? * hva er aldersgrensen? * må man bruke solkrem i solariumet? * hvor lenge anbefaler dere til en med litt brunere enn middels hudtype første gangen? * hva må man ha over øynene? * skal man ha på bikini? * hvor mye koster kremene? * fungerer det bra?
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 La være å bruke solarium, det er veldig skadelig.
Pinkyh Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 * hva slags kremer bruker man før og etter? Du trenger ikke bruke noen kremer, men du kan bruke solariumskremer på solstudioer som hevder at du får en jevnere farge. * hva er aldersgrensen? Mener å huske det er 18 år * må man bruke solkrem i solariumet? Nei * hvor lenge anbefaler dere til en med litt brunere enn middels hudtype første gangen? Du burde uansett ikke ta lenge av gangen. Har du sterke solsenger holder det med 10-15 min. * hva må man ha over øynene? Det anbefales. Du får kjøpt ting å ha over øynene på solstudioet. * skal man ha på bikini? Det bestemmer du selv * hvor mye koster kremene? Husker ikke, men dyre nok til at det ikke er verdt det mener jeg. Kanskje du må ut med 20-50 kr per gang i tillegg. * fungerer det bra? Kommer vel ann på person til person, og hvilke type solrør de har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå