Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Livia
Skrevet

Hei!

Litt usikker på om dette er rette stedet og opprette emnet, men jeg prøver likevel!

Var i Sverige for litt over 1 uke siden, og på Ica kjøpte jeg en snack bar som var helt utrolig god!

Den fantes i forskjellige smaker, hvor den jeg smakte var med kokos og yoghurt, samt endel andre ingredienser.

Jeg registrerte også at det fantes en med mørk sjokolade.

Papiret de er pakket inn i er gjennomsiktig, med en farge avhengig av hvilken smak, min var oransj.

Tror det var engelsk skrift utenpå, men er litt usikker. Tror og det var noe med nature, men der kan det og hende jeg tar feil.

Jeg kjøpte så klart bare en, og spiste den ikke før jeg var på vei hjem til Norge, lette etter den på Nordby senteret, men i matbutikken der fantes den ikke.

Jeg er ganske sikker på at jeg har sett den et eller annet sted i Oslo også, men jeg kommer ikke på hvor det kan være! Har sjekket hos Ica.

Er det noen som kan hjelpe, har prøvd å google alt jeg kan komme på, men finner ikke noe som minner om det engang!

:):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan tenke meg det er Eat Natural barene du har smakt:) har selv kjøpt en på Gardermoen;) men må jo være noen supermarkeder og kiosker som fører de og. Du får Google:)

Skrevet

Ja, var de som slo meg også. Mener å ha sett det på meny isåfall? :)

Gjest petre
Skrevet

Rema har, iallefall den med yoghurt.

Gjest Livia
Skrevet

Eat natural var det ja! Supert, tusen takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...