Gå til innhold

prinsessen og frosken

Anbefalte innlegg

Gjest green tea
Skrevet

jeg anbefaler på det sterkeste at du ser filmen prinsessen og frosken.

jeg tviler på om den har komet ut på dvd.

jeg så filmen på skolen gjennom opplasting fil.

den filmen så har Disney gått til bake til sine røter.

ps var så snil å ikke gjør det om til en retskivnigs tråd.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bianca26
Skrevet

jeg anbefaler på det sterkeste at du ser filmen prinsessen og frosken.

jeg tviler på om den har komet ut på dvd.

jeg så filmen på skolen gjennom opplasting fil.

den filmen så har Disney gått til bake til sine røter.

ps var så snil å ikke gjør det om til en retskivnigs tråd.

Åååå den filmen er så søt:) Og kult at det er en svart prinsesse.

Skrevet

Helt enig i at dette er en fin film! Spesielt siden den ligner på Disney sine gamle filmer.

Skrevet

Ah, den filmen har jeg så lyst til å se. Noen som vet når den kommer ut på DVD? :)

Gjest Bianca26
Skrevet

Ah, den filmen har jeg så lyst til å se. Noen som vet når den kommer ut på DVD? :)

Den er kommet. Så den på play.com. De har den på cdon.no også

Skrevet

Tusen takk! Da skal det handles etterpå, ja. :jepp:

Skrevet

Jeg så den for noen dager siden. Den var kjempesøt! Jeg både gråt og lo høyt flere ganger. Og jeg synes det var kjempeflott at det endelig var en mørkhudet prinsesse.

Men hun andre frøkena i filmen, Charlotte, var bare hysterisk morsom! En av de morsomste karakterene jeg har sett noensinne! For eksempel denne og denne scenen. Råbra! :fnise: Også likte jeg veldig at Charlotte var liksom så bortskjemt, men likevel veldig snill og omtenksom. Godt å komme litt bort fra de stereotypiske bortskjemte jentene i Disney, som nærmest er ondskapen selv.

Selv om den var mye bedre og mer gammeldags enn noen av de nyere filmene av Disney, som Mulan og Lilo & Stitch, hvor alt og alle ser ut som overdrevne karikaturer (laaange, tynne føtter, veldig store neser/øyeer) så var det noen karakterer som jeg synes var litt for overdrevne til å være søte. Men som sagt, i forhold til den nyeste standarden Disney har satt så var dette en nydelig tegnefilm, og jeg både tror og håper denne kommer til å bli en av de store. Kanskje ikke topp 5, men iallefall topp 10!

• Liker 1
Skrevet

Den kan forhåndsbestilles nå, men den kommer ikke ut før i juni (ikke at dèt er så lenge til)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...