Gå til innhold

Shopping i København

sirka

Anbefalte innlegg

Skal til København neste helg. Hvor er det best å dra. og shoppe. Jeg har en tendens til å havne på Magasinet og bli der, for ellers går jeg meg bort. Retningssans er en fin ting...... :oops:

Noen som vet om noen bra utesteder? Jeg liker jazz-klubber o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har svart på lignede spsm tidliger, så kanskje du finner noe, hvis du søker.

Strøket er en klassiker, det samme gjelder Illum og Magasin (litt som Steen og Strøm). Ellers anbefales en tur i området rundt Skt. Hans Torv, som har mange nye og up-and-comming designere. Zara er et must. En tre-etg. butikk med masse klær og tilbehør til deg (og evn. mann og barn). Ellers kan det jo være spennede å se litt i butikkene til de store designeren som Gucci og Hermes, det finnes jo ikke i Norge.

God tur! København er fantastisk!

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du skal legge turen forbi Fisketorvet, jeg. Har ikke så mye med fisk å gjøre, se bare selv

FISKETORVET

Her kan du finne ALT. Og blir du trøtt i bena og trenger til en hvil, kan du gå en tur på kino som er i samme bygget. Eller slappe av med et glass vin i en av restaurantene...

God Tur, og god fornøyelse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøget har masse fine butikker!!

Jeg liker spes.

- Zara

- FCUK (i købmansgaden eller Illum (Et diger kjøpesenter med utrolig utvalg av bl.annet sminke og 'halvdyre' merkeklær som FCUK, DKNY, FilippaK, Bruns Bazar, Jackpot, Disel +++++))

- ESprit

- Moonsun

-accessorize

++++

God tur og god shopping :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valmue, ikke innlogget
spennede å se litt i butikkene til de store designeren som Gucci og Hermes, det finnes jo ikke i Norge.

God tur! København er fantastisk!

Piglet

Max Mara likeså.... Mye lekkert, men akk - det koster!

Vil du spise godt så forsøk "Den lille fede" (mener adr. er Kongens Gade)

Nydelig mat i flotte lokaler - bare mannlige ansatte.. :lol:

Veldig poulært så bord må bestilles i god tid.

Ha en god tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Annonse

Gjest Gjest_Nina_*
Dytter denne tråden fram i lyset igjen! Skal til København snart og setter stor pris på shoppingtips!  :)

Hei! Bor i København! Masse kule butikker på Vesterbro. Spesielt området Gammel Kongevej/ Værdamsvej/Bagerstræde... Ellers ligger det en del i Istedsgade (motsatt retning Hovedbanegården). Fields,(stooort shopingsenter) kan jeg anbefale, ta metroen og gå av ved Ørestad! Ellers er det mange kule butikker i området MELLOM Strøget og Gothersgade!

Ønsker deg en super tur til Køben ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Bor i København! Masse kule butikker på Vesterbro. Spesielt området Gammel Kongevej/ Værdamsvej/Bagerstræde... Ellers ligger det en del i Istedsgade (motsatt retning Hovedbanegården). Fields,(stooort shopingsenter) kan jeg anbefale, ta metroen og gå av ved Ørestad! Ellers er det mange kule butikker i området MELLOM Strøget og Gothersgade!

Ønsker deg en super tur til Køben ;)

Tusen takk!! :)

Flere som har Københavntips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...