~ Angel ~ Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Heisann! Har lagt inn et emne om tatovering tidligere. Lurer bare på noe. Jeg har en fra før av, på ryggen. Denne er jeg kjempe fornøyd med og ville ikke vært foruten Men denne er jo som sagt på ryggen, så jeg ser den ikke hele tiden, og dette synes jeg er kjempe greit egentlig Er stolt av den og elsker å vise den frem Men jeg vurderer å få meg en ny , en blomst, yndlingsblomsten til min mor. Jeg er så glad i min mor og vil vise dette på en spesiell måte! :D Men jeg vet ikke hvor jeg skal plassere den! Jeg har lyst til å ha den på foten, på ankelen eller oppå foten Men det jeg lurer på er om det blir fint en gang jeg skal gifte meg f.eks å ha på meg nydelige fine sko, og strømpebukse. Blir dette stygt? Eller en dag på fest med høyhelte sko Hah, jeg er jo aldri på fest, men ja, selskap da, familieselskap kanskje
Pinkee Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Hvis du skal ha denne blomsten for å hedre din mor, hva kan da bli galt om den vises når du gifter deg, eller i et selskap?? Å hvis du ser på det som et problem, så er det jo bare å bruke laaang kjole så er det ingen som ser den! Men, en liten blomst vises ikke så godt heller. Tror du heller skal fokusere på hvor på kroppen du ønsker å hedre mor di, enn et evnt fremtidig selskap.
Miss Puddel Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 jeg har en havhest på ankelen og en puddel på skulderen. begge stedene er fine steder å ha små tatoveringer synes jeg. Og har man slanke ankler kan en tatovering fremheve akkurat det sammen med en høyhælt sko. kan vi få vite hvaslags blomst det er snakk om?
~ Angel ~ Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2010 jeg har en havhest på ankelen og en puddel på skulderen. begge stedene er fine steder å ha små tatoveringer synes jeg. Og har man slanke ankler kan en tatovering fremheve akkurat det sammen med en høyhælt sko. kan vi få vite hvaslags blomst det er snakk om? Det er jo sant. Det er en Fresia blomst Min mor hadde denne i sin brudebukett
Nalla Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 Du kan jo sminke den vekk på bryllupsdagen hvis det er det som holder deg igjen hvis ikke kjolen dekker dem (er jo ofte at brudekjoler er veldig lange. En annen løsning er jo at du også bruker de samme blomstene i din bukett. Det hadde jo vært knallfint om du hadde matcha!
~ Angel ~ Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2010 Du kan jo sminke den vekk på bryllupsdagen hvis det er det som holder deg igjen hvis ikke kjolen dekker dem (er jo ofte at brudekjoler er veldig lange. En annen løsning er jo at du også bruker de samme blomstene i din bukett. Det hadde jo vært knallfint om du hadde matcha! Det er jo helt sant! Tror jeg går for det :D
Niennas Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 Jeg har to fugler oppå foten min, og det ser rett og slett dødskult ut når jeg har på meg høyhelte sko! Tror ikke det hadde ødelagt noe som helst..
~ Angel ~ Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. juni 2010 Jeg har bestemt meg! Det blir en fresia blomst på ankelen til sommeren! :D
Gjest Cho Skrevet 2. juni 2010 #9 Skrevet 2. juni 2010 Jeg har bestemt meg! Det blir en fresia blomst på ankelen til sommeren! :D Bare vær obs på at du ikke kan bare eller få sol på den på en stund (dette vet du jo sikkert siden du har en fra før).
~ Angel ~ Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #10 Skrevet 2. juni 2010 Bare vær obs på at du ikke kan bare eller få sol på den på en stund (dette vet du jo sikkert siden du har en fra før). Jepp jeg vet det, har litt lyst å vente til høsten eller ta den nå, men jeg skal ta den til bursdagen til min mor som er i Juli, så da får d bli slik
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå