Gå til innhold

Bør jeg fortelle han at jeg hadde sex med en viss fyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sammen med en fyr nå og det går veldig bra foreløpig. Før jeg ble sammen med han (ca 1-2 mnd siden) har jeg hatt noen sexpartnere. Ikke mange, men noen.

"Problemet": Jeg har hatt sex med en i vennegjengen min, kun et ONS. Jeg vurderer fortelle han dette, fordi jeg er redd han får vite om det hvis ikke. Er vi på fester sammen f.eks er det meget typisk at noen på tull drar frem at jeg hadde sex med M, fordi det er en typisk sladregjeng som skal "mobbe" for slike ting. Er redd kjæresten reagerer og syns det er ubehagelig om han får vite det av andre i en slik setting.

Bør jeg fortelle det? "Advare" han.

Eller er det dumt av meg å "fortelle om tidligere sexpartnere"? Er redd for å gjøre han usikker, fordi jeg omgås denne gutten ofte. (er ikke følelser inni bildet i det hele tatt, men det kan jo kjæresten ikke være 100% sikker på selv om jeg sier det)

Selv har han fortalt at han er venninne med en gammel ex. Det er helt i orden for meg, jeg er ikke hysterisk når det gjelder å "nevne sexting fra fortiden".

Hva ville dere gjort? Fortalt det eller latt være?

Er opptatt av ærlighet i et forhold, men noen ting er kanskje best å holde kjeft om :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest filer
Skrevet

Det er jo bare å si det da. Bare si det under seriøse forhold. Fyren digger deg ikke på grunnlag av det uansett. Garantert. Det som er ille er hvis det som du forespeiler at kanskje skjer skulle skje. Altså at det er noen andre enn deg som forteller han dette på en fest. Særlig da med litt promille noen fort kan bli overfølsome.

Det er selvfølgelig helt individuelt i hvilken grad og ikke minst hvordan man ville reagert, men på grunnlag av den generelle faren man utsetter seg for i sammenhenger som en fest eller liknende mtp. ting som kan plumpe ut av venner og kjente med promille bør man til en hver tid passe på å spille med åpne kort for de man er glad i og på et eller annet tidspunkt havner i situasjoner hvor det er mange folk og en del alkohol.

Mine 50 cent i hvertfall. Løkke te! :filer:

Gjest Syringa_Lilac
Skrevet (endret)

Eg hadde nok ikkje gjort det, nye kjæresten har egentlig ingenting med hvem man har vært sammen med eller hatt sex med eller hva slags sex man har hatt før og hvilke stillinger man har prøvd ut.

Fortell han det om du vil.

Endret av Syringa_Lilac
Skrevet

Hvis du er redd for at han skal finne ut av det, så synes jeg du skal si det til han. Hvis ikke, så la være!

Skrevet

Han bryr seg nok ikke om det. Sålenge du ikke er altfor flørtete med denne fyren, så tviler jeg på typen bryr seg.

Dama har ligget med to i hennes vennegjeng (stor vennegjeng), før vi ble sammen, bryr meg ikke.

Jeg har også ligget med ei av mine venninner, uten at dette har noe å si for dama mi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...