Gå til innhold

Klassebilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg har sett en internettside en gang hvor man kunne finne klassebilder fra alle videregående skoler i Oslo. Muuulig det var resten av landet også, men i hvert fall Oslo. Vel, nå er jeg ikke i stand til å finne den igjen - noen som har peiling? Jeg har søkt og søkt... :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tenker ikke på den klassekamerat siden da...? Det er ikke bilder av klasser, men man kan registrere seg der om man vil og se om andre man har gått sammen med har gjort det samme.

Tror dette er linken http://klassekamerater.nettavisen.no men det ser ikke ut som den virker...

Skrevet

Du kan jo prøve å søke på den enkelte videregående skolen du leter etter da, og sjekke ut om de har lagt ut klassebilder på nettet.

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg vet hva du mener, men husker ikke adrerssen. det var en side der skolekatalogene hadde lagt ut alle bildene sine, fra skoler over HELE landet. men husker desverre ikke addressen:(

Iset 31+0

Skrevet

Det er ikke den nei, Mrs B. Det er den Iset mener, og jeg vet jeg har vært inne på den før... Kanskje den rett og slett ikke finnes lenger. :roll:

Skrevet

Det finnes en sånn kødde-side, som du søker deg fram til din klasse og ditt bilde også får du et apebilde eller noe sånt... haha, fryktelig morsomt.... :roll:

Skrevet

Sikkert festlig, men nå var det ikke akkurat det jeg var ute etter. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...