Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #1 Del Skrevet 10. mai 2010 Hei! 17.mai er like rundt hjørnet og bunaden skal på. Men så er jeg litt usikker.. Jeg har en bunad som ikke er noen spessiel strømpe til. Jeg har alltid brukt hudfarga nylon, men så leste jeg at det visstnok var veldig fyfy Hva skal jeg ha på meg da? Kan jo nevne at det er en jærbunad Veslemøy.. http://www.jersolv.no/bilder/Bilde%[email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 10. mai 2010 #2 Del Skrevet 10. mai 2010 Til min bunad skal man ha sorte eller røde strømper som går til kneet eller litt opp på låret (da trenger man strømpebånd). Opprinnelig i ull, men på veldig varme dager tillater jeg meg å bruke bomull. Nylonstrømper er fy fy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HulaHoop Skrevet 10. mai 2010 #3 Del Skrevet 10. mai 2010 Til min bunad brukes det helt vanlige, svarte nylonstrømper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 10. mai 2010 #4 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg ville valgt sorte strømper til den bunaden, eller kanskje grønne om du får tak i noen i en grønntone som matcher bunaden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 10. mai 2010 #5 Del Skrevet 10. mai 2010 Til min bunad skal det være røde strømpebukser for ugifte jenter, og svarte strømebukser for gifte damer Jeg har de røde, og de er litt tykkere en "vanlige" strømpebukser, men ikke noe nevneverdig. Aner ikke om det er nylon eller bomull jeg, tipper på nylon. Hudfargede er fy! Det ser ikke pent ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå