Gå til innhold

Hvordan komme seg fra Ålesund til Trondheim?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal til Ålesund torsdag 27. mai og til Trondheim 28. mai

SAS har kun morgenfly mellom Ålesund og Trondheim. Men jeg må være i Trondheim allerede på kvelden 27. mai. Noen som vet hvordan man kommer seg fra Ålesund til Trondheim på en torsdag ettermiddag/kveld?

(har sett på Widerøes - men da må jeg fly med mellomlandinger og det tar flere timer....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal til Ålesund torsdag 27. mai og til Trondheim 28. mai

SAS har kun morgenfly mellom Ålesund og Trondheim. Men jeg må være i Trondheim allerede på kvelden 27. mai. Noen som vet hvordan man kommer seg fra Ålesund til Trondheim på en torsdag ettermiddag/kveld?

(har sett på Widerøes - men da må jeg fly med mellomlandinger og det tar flere timer....)

Ta Hurtigruta, den går 1845 (tror jeg) fra Ålsund, og kommer til Trondheim tidlig neste morgen.

Skrevet

På norwegian.no er det en del fly fra Ålesund til Trondheim på ulike tider av døgnet, men det koster jo en del. Så kommer jo an på hvor mye penger du ønsker å legge i reisen.

Skrevet

Det går buss, men det tar noen timer det også. Sjekk nor-way.no, ruten heter mørelinjen

Skrevet

Norwegian har IKKE direkterute fra Ålesund til Trondheim.. Og der er ikke Widerøe-fly fra Ålesund, men fra Hovden (Ørsta). Hvis du vil fly med noen av disse selskapene så må du ha mellomlandinger.

Bussen tar ca 7 timer. Nor-way som Annna S. sier, den går fra Rutebilstasjonen i Ålesund sentrum. Det går vel buss fra Ålesund til Trondheim flere ganger om dagen, sjekk bussrutene :) Kjenner mange som busser oppover der, og det er ikke noe problem i det hele tatt :)

Skrevet

Buss fra Ålesund til Åndalsnes og så tog fra Åndalsnes til Trondheim.

Skrevet

Går jo fly fra Ålesund til Trheim kl 1600? Evt må du fly via oslo, det går vel totalt sett kjappere enn buss/båt. Men om prisen er avgjørende, så er jo buss rimelig og greit.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Buss fra Ålesund til Åndalsnes og så tog fra Åndalsnes til Trondheim.

TS her.

Buss og tog passer ikke, bussen går kl 09.00 eller kl 21.00 fra Ålesund. Jeg må være i Ålesund på dagtid. Tar jeg 2100 bussen er jeg i Åndalsnes kl. 23.20. Toget fra Åndalsnes til Tronheim går kl. 16.35 (fremme kl., 21.00)

Tror det blir direkte buss fra Ålesund til Trondheim jeg.... Skulle gjerne vært i Trondheim tidligere enn 21.30 men.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Går jo fly fra Ålesund til Trheim kl 1600? Evt må du fly via oslo, det går vel totalt sett kjappere enn buss/båt. Men om prisen er avgjørende, så er jo buss rimelig og greit.

Hvilket flyselskap?

Man må nok via Oslo, så det tar jo noen timer det også....

(TS)

Skrevet

Sas flyr fra ålesund til trondheim, daglig og direkte kl 1600 fra ålesund til trondheim.

Skrevet

Ålesund - Trondheim

Voksen 935

Servicehonorar 25

960.00

Totalpris 960 NOK

Totalprisen inkluderer:

Avgift og

drivstofftillegg

inkl. mva 255

Valutakalkulator

Se alle skatter og avgifter

EuroBonus-poeng

Reiseplan

to 27 mai 2010

16:00 - Ålesund

16:40 - Trondheim

Prisregler: HAPPY

Skrevet

TS her.

Buss og tog passer ikke, bussen går kl 09.00 eller kl 21.00 fra Ålesund. Jeg må være i Ålesund på dagtid. Tar jeg 2100 bussen er jeg i Åndalsnes kl. 23.20. Toget fra Åndalsnes til Tronheim går kl. 16.35 (fremme kl., 21.00)

Tror det blir direkte buss fra Ålesund til Trondheim jeg.... Skulle gjerne vært i Trondheim tidligere enn 21.30 men.

Dette er dag- og nattekspressen til Oslo. Det går togbuss som korresponderer med togene.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

TS! Her har du ikke sjekket ordentlig, jeg sjekket nå, og det stemmer det Xtra_lilje sier. Det er et direktefly som går fra Ålesund kl. 16.00 som lander i Trondheim. Koster 1400 kr nå da jeg søkte med happy-pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...