Gå til innhold

Denne fra Tigi anbefales!!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har blitt helt avhengig av look fantastic. Må innrømme det, handler noe derfra hver uke omtrent :)

Kjøpte en spray fra tigi for en stund siden, og den må bare anbefales videre! Har tykt hår med bølgekrøller som jeg vanligvis retter ut. Denne sprayen gjør håret mer samlet, mykt, lettere å håndtere, glansfullt-men IKKE seigt og ekkelt! Jeg har den i hver dag, enten i tørt eller vått hår. Dessuten lukter den helt nyyydelig! Har fått masse komplimenter på at håret mitt lukter herlig faktisk.

Mitt hår er av den porøse typen som lukter godt en stund etter en hårvask, men etterhvert som jeg er ute tar det opp "utelukt" som eksos ol. Er jeg på kafe i 10 min stinker det røyk osv. Men nå lukter det godt lenge!! :) Er så fornøyd med tigi produktene!

Vel, her er produktet:

http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...uct/View/00170a

Anbefales! :)

-MH

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du skrive hva produktet heter - jeg får nemlig bare opp forsiden på lookfantastic når jeg klikker på linken din.

Gjest Anonymous
Skrevet

Oi, så rart. Fikk opp den korrekte linken igår, men nå fikk jeg også opp forsiden bare. Jaja..

Sprayen heter tigi protein protective spray. Så vet du det :)

-MH

Skrevet

Takk for det - den skal prøves.

(Så har jeg nok en unnskyldning til å handle på lookfantastic :D )

Gjest Anonymous
Skrevet

å, høres perfekt ut for mitt hår! Som ikke er ulikt ditt.. (høres det ut som.)

Men du sa du retter ut håret. Også med denne sprayen? Eller mente du at det blir fint med sprayen når du IKKE retter ut håret...? Retter nemlig ikke ut håret..

Takk for godt tips! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Håret ble mer samlet, så det så bedre ut før jeg rettet det ut, og helt kjempefint etter jeg hadde rettet det ut og forresten! :) Så hvis din hårtype er lilk den jeg har beskrevet, så kommer du sikkert til å like sprayen.

Nå har jeg sprayet håret tre sammenhengende dager hver morning+en gang til i løpet av dagen, og det er ikke fett eller ekkelt! (vasker håret annenhver til tredjehver dag, blir aldri fett pga teskturen)Lukter bare skjønt :) Litt sånn fruktaktig, skikkelig fresht liksom :)

-MH

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...