Gjest my Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Hei alle sammen inne på forumet her! Jeg lurer altså på hvor normalt det er å kneppe kviser på familiemedlem og/eller kjæreste. Hvis dere gjør det på kjæresten, når tid begynte dere med det? Vet at det er et ikke-tema mange plasser, og ikke akkuratt noe vi diskuterer i vennegjengen.. Derfor spør jeg her, da folk kan svare anonymt!
Gjest Trøtt dame Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Jepp, det gjør jeg på ryggen til samboeren min! Han klager slett ikke, men ler og sier at det må være et slags ur - gen fra apetida. Hehe. Jeg vet at jeg langtfra er den eneste dama som gjør sånn på mannen/kjæresten.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Jeg håper du mener at man gjør det når folk spør, ikke plutselig skviser kvisa de har på nesa? Jeg gjør det ikke på kjæresten fordi han ikke har noen kviser i grunn. Men skulle han få en eller ti på ryggen, så kunne jeg hjulpet ham
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Jeg elsker å pelle men får ikke lov. Han hater det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 Ikke ekle kviser akkurat, men mamma har en del hudormer som jeg bare ikke greier å la være. Det er ikke slik at jeg føller piller på henne hele tiden heller da. Det er bare at av og til så sitter vi i sofan og så ser jeg på en hudorm å så må jeg liksom ta den bort. Men hun liker ikke det så veldig... dessuten syns jeg det er litt rart så jeg kan ikke bare pille på andres hud heller. Men jeg er veldig plukkete av meg. Min hud får aldri være i fred.
Gjest hehehe Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 Jeg elsker å pelle men får ikke lov. Han hater det. Signerer denne. "Åh, kan jeg ikke få ta den kvisa? BARE den?"... Ofte må jeg gi ham noe for å få lov til å pelle, eksempelvis massasje/kløing på ryggen;-)
marylinm Skrevet 10. mai 2010 #7 Skrevet 10. mai 2010 jeg kan hjelpe til hvis han spør. Mamma batelte meg når jeg var liten for å kneppe kvisene hennes på ryggen. æsj
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2010 #8 Skrevet 10. mai 2010 (endret) Jeg må vel innrømme at jeg har bedrevet denslags aktiviteter i fjern fortid. Det var ikke populært. Jeg tror nok at jeg tilbød min assistanse, slik at innholdet ikke skulle klines utover rent, lyst sengetøy (i utgangspunktet), men nå syns jeg det er en uting. Folk får ha sine utvekster som de vil. En ting jeg i alle fall har fått bekreftet etter år med forskning: menn er noen skikkelige PINGLER når det kommer til ørlitegranne smertefølelse. Hyling som stukkne griser var resultatet hver eneste gang. Hmm...når jeg tenker etter; mulig at dette også er en maktutøvende og kontrollerende adferd blant oss kvinner...tenkt på det, godtfolk? Å få den store, tøffe, sterke grobianen til å klynke litt ekstra, innimellom slagene? lol Endret 10. mai 2010 av Margareth
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #9 Skrevet 10. mai 2010 Hmm...når jeg tenker etter; mulig at dette også er en maktutøvende og kontrollerende adferd blant oss kvinner...tenkt på det, godtfolk? Å få den store, tøffe, sterke grobianen til å klynke litt ekstra, innimellom slagene? lol For meg er det helt klart ett sadistisk aspekt ved det å klemme kviser. Han er vanligvis den dominante, så da fryder jeg meg litt ekstra de gangene han faktisk ber meg om å påføre han smerte og ubehag. Som regel er det han som ber meg om å ta dem, men er de veldig vonde må det litt lokking og luring til.
Gjest Bianca26 Skrevet 10. mai 2010 #10 Skrevet 10. mai 2010 (endret) Hei alle sammen inne på forumet her! Jeg lurer altså på hvor normalt det er å kneppe kviser på familiemedlem og/eller kjæreste. Hvis dere gjør det på kjæresten, når tid begynte dere med det? Vet at det er et ikke-tema mange plasser, og ikke akkuratt noe vi diskuterer i vennegjengen.. Derfor spør jeg her, da folk kan svare anonymt! Æsj jeg klemmer ikke engang på mine egne kviser når jeg får det, da hæler jeg iallefall ikke borti andres. Æsj. Hadde ikke godtatt om noen skulle gjøre det på meg heller. Endret 10. mai 2010 av Bianca26
Gjest Bianca26 Skrevet 10. mai 2010 #11 Skrevet 10. mai 2010 Jeg håper du mener at man gjør det når folk spør, ikke plutselig skviser kvisa de har på nesa? Jeg gjør det ikke på kjæresten fordi han ikke har noen kviser i grunn. Men skulle han få en eller ti på ryggen, så kunne jeg hjulpet ham Man skal ikke plukke på kviser heller, da blir det bare verre, pluss at det kan bli stygge arr
Kråkesaks Skrevet 10. mai 2010 #12 Skrevet 10. mai 2010 Æsj jeg klemmer ikke engang på mine egne kviser når jeg får det, da hæler jeg iallefall ikke borti andres. Æsj. Hadde ikke godtatt om noen skulle gjøre det på meg heller. Enig. Ingen skal få kneppe mine kviser, og jeg skal ikke røre andres.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #13 Skrevet 10. mai 2010 Jeg elsker å pelle men får ikke lov. Han hater det. Slik er det her også. Jeg spør og maser, mens blir sinne og svarer nei...
Gjest Bianca26 Skrevet 10. mai 2010 #14 Skrevet 10. mai 2010 Slik er det her også. Jeg spør og maser, mens blir sinne og svarer nei... Jeg forstår han så godt
Gjest kaos Skrevet 10. mai 2010 #18 Skrevet 10. mai 2010 Klemmer på kvisene til kjæresten når han spør, eller når jeg ser at han har en som trenger å klemmes.
*appifany* Skrevet 10. mai 2010 #19 Skrevet 10. mai 2010 Det er en annen gammel pelletråd her inne, og den ble over flere sider Verdt å søke etter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå