Gå til innhold

Slikking

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker mennene her å slikke en barbert fitte, eller en med hår? For min del syns jeg det er ekkelt å gi en hårete mann oralsex... Men har hørt menn som sier de ikke liker å slikke en barbert jente.

Seriøst? Hår i maten vil vel nesten ingen ha.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst? Hår i maten vil vel nesten ingen ha.

Jeg liker hår i maten :P

Gjest jason
Skrevet

ALDRI

ilivet kunne jeg tenkt

meg å slikke en hårete variant.

Skrevet

Ikke bry deg om disse pripne damene på kg ;) Ja blir kåt av å tenke på å bliu slikket.Det er svært sjeldent mannen min gjør det på meg, enda jeg er barbert og ren :)

JEG EELSKER MENN SOM virkelig nyter å slikke en kåt fitte slik som min. Er enig med noen her at mange gjør det for mykt, uten noe press,..Jeg liker at mannen bruker hele tunga og med litt press ..mmmmmmm ;) kan komme på sekunder med rett behandling :))

Takk for støtten, du er herlig:) Elsker en slik dame som vet hva hun vil, og som liker og bli slikket. skjønner ikke at det finnes noen som ikke liker å slikke fitte..Skulle gjerne slikket din barberte kåte fitte. skulle ligget lenge og kost meg der, helt til du tryglet om orgasme. Og klart det må ikke være for mykt, men passe press osm tilpasses etter lydene og signalene jeg får....

Blir kåt av å tenke på deg, skal gjøre det og fantasere om deg og din fitte.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvor normalt er det egentlig at menn liker å slikke? Skjønner at det ikke finnes noen statistikk hos SSB, men er det noen som har et slags bilde på dette? Jeg har bare møtt menn som liker det, men har flere venniner som aldri har møtt noen som liker det.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker hår i maten :P

Du liker å smatte på hårete baller? :forvirret:

Skrevet

Elsker også å bli slikket slik som du beskriver det.. Fantaserer om å slikke selv samtidig som jeg blir slikket slik.. har aldri slikket en jente men...kunne ikke det vært noe da??

jeg har erfart dette, føles veeeldig bra.

men ekstra bra om man har en mann som tar deg mens du slikker og blir slikket. det er det beste!

Skrevet

jeg har erfart dette, føles veeeldig bra.

men ekstra bra om man har en mann som tar deg mens du slikker og blir slikket. det er det beste!

mmm, ja bli slikket mens en mann tar deg bakfra.. Deilig... Elsker og bli slikket. Men deilig også å bare liggge på rygg med en mann mellom lårene, har en som elsker og slikke meg til jeg nesten kommer , før han tar meg..

Skrevet

Ja, jeg elsker det, men har dessverre en kjæresten som har sluttet med det :(

Skrevet

Jeg elsker å bli slikket av samboeren min, og jeg kommer hver gang! Faktisk så får jeg multiorgasmer! Han må bare fortsette veeeldig forsiktig etter den første orgasmen, så er det på'n igjen :gjeiper:

Men at noen har det for mykt, det forstår jeg ikke. Han må jo "stramme" tungespissen da vettu...

Skrevet

Du liker å smatte på hårete baller? :forvirret:

jepp, plager meg ikke en plass :P

Gjest Gjest
Skrevet

Liker faktisk å bli slikket i rumpa også, litt "syndig" og veldig deilig

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Men at noen har det for mykt, det forstår jeg ikke. Han må jo "stramme" tungespissen da vettu...

Det hjelper ingenting for meg, det er fortsatt for mykt. For at jeg skal få noe ut av det og klare og få en orgasme til slutt så må han helst suge på klitten.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en mann som sjeldent eller aldri slikker meg, og jeg skjønner ikke hvorfor..Jeg eelsker å bli slikket og lengter meg gal av det..Fantasiene mine består mye av at jeg blir slikket.

Jeg elsker at mannen bruker hele tunga og ikke bare spissen, og gjerne over hele fitta men med hovedfokus på klitoris...

Elsker å bli slikket inni fitta, rundt og på klitoris.. Når orgasmen nærmer seg må man ikke stoppe opp..Liker best å bli slikket på klitoris med hele tunga og med litt tyngde.. mmmm

Stanken. Rekelukta. Der har du svaret.

Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

Hjelper ikke, fortsatt for mykt.

Gjest gjest
Skrevet

Stanken. Rekelukta. Der har du svaret.

nei er alltid ren jeg :))..og det er kun han som ikke har villet slikke meg..samtlige andre har elsket det!

Gjest Gjest
Skrevet

jeg blir helt våt av å lese dette her :rødme:

jeg elsker å suge på en manns, men jeg bryr meg ikke om å bli slikket selv, kan være deilig en liten stund, men rart. jeg har egentlig ikke opplevd det store enda..

Gjest Gjest
Skrevet

og hva er det med stanken? fiskelukt? rekelukt? :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...