Gjest Mann Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Hei damer Elsker å slikke fitte, kan ligge lenge mellom lårene og gjøre det, blir kåt av bevegelser hun gjør, lukt/smak. Kort sagt hele greia. Deilig også å slikke til hun kommer, noen ganger har det kommet for meg mens jeg gjør det. Spørsmålet er, liker dere å bli slikket i fitta? Pult med tungen? Liker dere at det går med en tunge der i forhold til en kuk? Fantaserer dere om å bli slikket, når dere onanerer?
AnastasiaR Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 jeg gjør hvert fall det, kan ikke snakke for alle andre. det beste er en tunge OG en pikk. fantasiene varierer men innebærer ofte slikking.
Gjest Tone Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Jeg har en mann som sjeldent eller aldri slikker meg, og jeg skjønner ikke hvorfor..Jeg eelsker å bli slikket og lengter meg gal av det..Fantasiene mine består mye av at jeg blir slikket. Jeg elsker at mannen bruker hele tunga og ikke bare spissen, og gjerne over hele fitta men med hovedfokus på klitoris... Elsker å bli slikket inni fitta, rundt og på klitoris.. Når orgasmen nærmer seg må man ikke stoppe opp..Liker best å bli slikket på klitoris med hele tunga og med litt tyngde.. mmmm
Gjesten Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Jeg elsker det, men jeg er avhengig av at han stopper når jeg kommer, for da blir jeg alt for følsom en liten stund. Men frem til jeg kommer, er slikking kanskje det beste :rødme:
Gjest elin Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 Jeg har en mann som sjeldent eller aldri slikker meg, og jeg skjønner ikke hvorfor..Jeg eelsker å bli slikket og lengter meg gal av det..Fantasiene mine består mye av at jeg blir slikket. Jeg elsker at mannen bruker hele tunga og ikke bare spissen, og gjerne over hele fitta men med hovedfokus på klitoris... Elsker å bli slikket inni fitta, rundt og på klitoris.. Når orgasmen nærmer seg må man ikke stoppe opp..Liker best å bli slikket på klitoris med hele tunga og med litt tyngde.. mmmm Elsker også å bli slikket slik som du beskriver det.. Fantaserer om å slikke selv samtidig som jeg blir slikket slik.. har aldri slikket en jente men...kunne ikke det vært noe da??
Gjest tore Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 Jeg har en mann som sjeldent eller aldri slikker meg, og jeg skjønner ikke hvorfor..Jeg eelsker å bli slikket og lengter meg gal av det..Fantasiene mine består mye av at jeg blir slikket. Jeg elsker at mannen bruker hele tunga og ikke bare spissen, og gjerne over hele fitta men med hovedfokus på klitoris... Elsker å bli slikket inni fitta, rundt og på klitoris.. Når orgasmen nærmer seg må man ikke stoppe opp..Liker best å bli slikket på klitoris med hele tunga og med litt tyngde.. mmmm mm herlig skulle gjerne gjort det med deg Tipper at du ble kåt da du beskrev dette så detaljert, det ble jeg og jeg gjorde noe med det her for meg selv, hva med deg?
Gjest Anjelika Skrevet 10. mai 2010 #7 Skrevet 10. mai 2010 mm herlig skulle gjerne gjort det med deg Tipper at du ble kåt da du beskrev dette så detaljert, det ble jeg og jeg gjorde noe med det her for meg selv, hva med deg? Er du ute etter meninger eller bare ting til runkearkivet? Jeg liker godt å bli slikket, men kan fort bli utålmodig også. Det blir liksom litt for "mykt" i lengden.
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 10. mai 2010 #8 Skrevet 10. mai 2010 Jeg liker ikke det.. det gir meg ingenting, det er, som nevnt over, for mykt.
Gjest tore Skrevet 10. mai 2010 #9 Skrevet 10. mai 2010 Er du ute etter meninger eller bare ting til runkearkivet? Jeg liker godt å bli slikket, men kan fort bli utålmodig også. Det blir liksom litt for "mykt" i lengden. He he Har aldri laget en tråd for å få frem meninger... Kommenterer bare, og ja jeg runker..og elsker og slikke fitte, jeg også. Kunne godt slikket deg litt "hardt" hvis det var bedre..
Gjest elena Skrevet 10. mai 2010 #11 Skrevet 10. mai 2010 Liker det IKKE! Bortkastet tid. Finner heller på noe annet. Men hvis mannen liker det kan jeg sikkert lese en bok jeg venter på the real stuff...
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2010 #12 Skrevet 10. mai 2010 Nei, dette blir for dumt! Skal du ha noe å runke til finnes cupido og erotikknett, glimrende sider til fantasipåfyll!
Gjest Mira, 31 Skrevet 10. mai 2010 #13 Skrevet 10. mai 2010 Spørsmålet er, liker dere å bli slikket i fitta? Pult med tungen? Liker dere at det går med en tunge der i forhold til en kuk? Fantaserer dere om å bli slikket, når dere onanerer? Nei, gjør nok ikke det. Det er best med mannens utstyr. Det er stressende å ha et ansikt der nede...
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2010 #14 Skrevet 10. mai 2010 Jeg liker ikke det.. det gir meg ingenting, det er, som nevnt over, for mykt. Enig, for meg blir det bare kjedelig, mykt og tafatt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #15 Skrevet 10. mai 2010 Nei, dette blir for dumt! Skal du ha noe å runke til finnes cupido og erotikknett, glimrende sider til fantasipåfyll! Er de forbudt å runke til Kvinneguiden? Det er da masse å runke til her på seksualitet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #16 Skrevet 10. mai 2010 For mykt? Hva er det for noen pingler dere har vært borti?
Gjest Blubberella Skrevet 10. mai 2010 #17 Skrevet 10. mai 2010 Jeg har en riktig så ivrig kjæreste når det kommer til slikking, men til tross for iherdig innsats fra hans side er ikke slikking noen favoritt fra min side... Det er overhodet ikke hans feil, jeg klarer bare ikke å finne ut hvorfor det ikke er så himmelsk godt for meg som de fleste andre damer synes det er. Han har prøvd flere varianter og jeg har "hjulpet" han ved å si ifra hva som er ekstra godt. Men det blir liksom ikke noe mer en litt godt og jeg ender opp med å bli utålmodig og få lyst til å gjøre andre ting. De eneste gangene jeg har kommet av å bli slikket har vært når jeg har brukt vibrator samtidig som han har slikket meg. Men det har bare skjedd et par ganger. Så joda, å bli slikket er fint av og til men ikke min storfavoritt. Da liker jeg faktisk bedre å gi kjæresten oralsex, siden han blir helt vill av det. Til gjengjeld elsker jeg å bli fingret av kjæresten. Da kommer jeg som et uvær! Han har absolutt funnet g-punktet og blitt en racer på å stimulere meg til jeg ser både stjerner og planeter... :rødme:
Lykkelitenen Skrevet 11. mai 2010 #18 Skrevet 11. mai 2010 Slikking er fantastisk Har hatt en partner som har kjent meg og kroppen så godt at han kunne holde på i evigheter og bare tease meg og nesten la meg få orgasme, så når han endelig lot den komme var den stoooooor. Utrolig god egenskap å være en flink slikker
Gjest Tone Skrevet 11. mai 2010 #19 Skrevet 11. mai 2010 mm herlig skulle gjerne gjort det med deg Tipper at du ble kåt da du beskrev dette så detaljert, det ble jeg og jeg gjorde noe med det her for meg selv, hva med deg? Ikke bry deg om disse pripne damene på kg Ja blir kåt av å tenke på å bliu slikket.Det er svært sjeldent mannen min gjør det på meg, enda jeg er barbert og ren JEG EELSKER MENN SOM virkelig nyter å slikke en kåt fitte slik som min. Er enig med noen her at mange gjør det for mykt, uten noe press,..Jeg liker at mannen bruker hele tunga og med litt press ..mmmmmmm kan komme på sekunder med rett behandling )
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #20 Skrevet 11. mai 2010 Foretrekker mennene her å slikke en barbert fitte, eller en med hår? For min del syns jeg det er ekkelt å gi en hårete mann oralsex... Men har hørt menn som sier de ikke liker å slikke en barbert jente.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå